Ik doe't 't met 2 zwarte dellen. Eentje op me werk met maatje 280 en thuis met maatje 270quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:44 schreef creno het volgende:
een mooie zwarte dell ?
geef mij maar een mooie blonde slett
goh ik wilde nog bescheiden overkomenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:05 schreef Semisane het volgende:
Wat moet het toch fijn zijn om student te wezen...he wizzard....weekend...pffft
Phoe zeg...Zo te horen is het idd een risicovol beroep.....maar je elk half jaar laten testen neemt een heleboel onzekerheid weg hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
goh ik wilde nog bescheiden overkomen![]()
Het is een harde leven hoor.. vol met gevarenen lieve vrouwen
![]()
![]()
Zo hard en hectisch gaat het ook weer niet aan toe hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Phoe zeg...Zo te horen is het idd een risicovol beroep.....maar je elk half jaar laten testen neemt een heleboel onzekerheid weg hoor.![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:43 schreef G_E het volgende:
Echt kijken, op een manier zoals alleen homo's kunnen kijken! (Beetje als Xman / markie-mark)..
"Verbaasd met open mond" smiley? Nee toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:21 schreef Waxxer het volgende:Vast zoals die msn smiley met die grote ogen!
Nah gewoon fotoboek checken voor een vergelijkend warenonderzoek.. Indringend inderdaad, maar ook ergens dromerig.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:30 schreef G_E het volgende:
Ik probeerde met Google een foto van xman te vinden, maar wat voor afbeeldingen je dan toch te zien krijgt..
Dat ik daar niet aan had gedacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah gewoon fotoboek checken voor een vergelijkend warenonderzoek..
In het echt kijkt-ie veel indringender.quote:Indringend inderdaad, maar ook ergens dromerig.
Doet me aan mijn economie leraar en geschiedenis leraar denken..
maar pasta met zalmmoot en kruidenroomkaas gegarneerd met een gemengde salade met komkommer, olijfolie, zout en peterselie is wel LEKKER!quote:
Zuurkool met rookworst is veel lekkerderquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef tech het volgende:
[..]
maar pasta met zalmmoot en kruidenroomkaas gegarneerd met een gemengde salade met komkommer, olijfolie, zout en peterselie is wel LEKKER!
Ja, rukken is ook lekker, maar sex met een grote liefde is leuker.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef tech het volgende:
[..]
maar pasta met zalmmoot en kruidenroomkaas gegarneerd met een gemengde salade met komkommer, olijfolie, zout en peterselie is wel LEKKER!
Waxxer... had ik nooit achter jou gezocht.. WAT LIEFquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou, talking about, er lopen hier twee mensen bij wie ik met liefde de koppen van hun rompen ruk...
Maargoed, als ik maar geru...lukkig ben he?![]()
![]()
Ehm...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou, talking about, er lopen hier twee mensen bij wie ik met liefde de koppen van hun rompen ruk...
Maargoed, als ik maar geru...lukkig ben he?![]()
![]()
Volgens Google is dit G_E.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:30 schreef G_E het volgende:
Ik probeerde met Google een foto van xman te vinden, maar wat voor afbeeldingen je dan toch te zien krijgt..
nee, maar het mag hier gerust rustig en liefdevol blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je iets te vrezen dan?![]()
Ik had nou juist zin in een stevige rel, maar vooruit.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, maar het mag hier gerust rustig en liefdevol blijven
gene rel zonder jerruhquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:07 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik had nou juist zin in een stevige rel, maar vooruit..
Skip de zalm en ik eet mee! (eet niks uit de zee... doet me aan vrouwen denkenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef tech het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort dat! Wie niet horen wil, die moet maar naar de hema voor nieuw bestek!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Waxxer het volgende:
maar morgen gooi ik alle troep hiero in een doos.
Woei.. waxxer gaat voor een harde aanpak.. Kheb nu al te doen met die madame..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Waxxer het volgende:
gooi ik alle troep hiero in een doos.
Das ook niet leuk...nou ja, bijna weekend!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:38 schreef G_E het volgende:
Mijn weekend (sinds vorige week vrijdag) zit er vandaag juist op. Morgen is het maandag voor mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |