Waxxer... had ik nooit achter jou gezocht.. WAT LIEFquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou, talking about, er lopen hier twee mensen bij wie ik met liefde de koppen van hun rompen ruk...
Maargoed, als ik maar geru...lukkig ben he?![]()
![]()
Ehm...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou, talking about, er lopen hier twee mensen bij wie ik met liefde de koppen van hun rompen ruk...
Maargoed, als ik maar geru...lukkig ben he?![]()
![]()
Volgens Google is dit G_E.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:30 schreef G_E het volgende:
Ik probeerde met Google een foto van xman te vinden, maar wat voor afbeeldingen je dan toch te zien krijgt..
nee, maar het mag hier gerust rustig en liefdevol blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je iets te vrezen dan?![]()
Ik had nou juist zin in een stevige rel, maar vooruit.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, maar het mag hier gerust rustig en liefdevol blijven
gene rel zonder jerruhquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:07 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik had nou juist zin in een stevige rel, maar vooruit..
Skip de zalm en ik eet mee! (eet niks uit de zee... doet me aan vrouwen denkenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef tech het volgende:
[..]
maar pasta met zalmmoot en kruidenroomkaas gegarneerd met een gemengde salade met komkommer, olijfolie, zout en peterselie is wel LEKKER!
Kijk, zo hoort dat! Wie niet horen wil, die moet maar naar de hema voor nieuw bestek!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Waxxer het volgende:
maar morgen gooi ik alle troep hiero in een doos.
Woei.. waxxer gaat voor een harde aanpak.. Kheb nu al te doen met die madame..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Waxxer het volgende:
gooi ik alle troep hiero in een doos.
Das ook niet leuk...nou ja, bijna weekend!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:38 schreef G_E het volgende:
Mijn weekend (sinds vorige week vrijdag) zit er vandaag juist op. Morgen is het maandag voor mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |