wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah zo moet je het zien!!! ik ga vrijdag naar stuttgart.
een vriend van me, sicco, loopt daar stage en vroeg of we zin hadden om es een weekend te komen, dus ik had wel zin!!!quote:
duits carnavalquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een vriend van me, sicco, loopt daar stage en vroeg of we zin hadden om es een weekend te komen, dus ik had wel zin!!!! en hoe ga jij verkleed met carnaval?
haha zal ie blij mee zijn inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:47 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ik tracht me in het huidige onderwerp te mengen
Maar nu is het te laat, ik ga die bak ff naar Groningen hoekenen krijg dus straks ruzie thuis (ouders zijn met vakantie en ik heb nu al 700km gereden met mijn vaders auto)
ik weer als pliesiemanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
duits carnaval
ik ga als Julius Caesar
had je verteld ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weer als pliesieman.
@wax: baai(en nee, ik neem het er niet van....)
ik zie al een grote duitse noeste enge dikke motormuis in leder mij dreigend te woord staan, terwijl ik m een carnavalsbon aan zijn broek hingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
had je verteld ja...
nu hopen dat je in duitsland net zo veel gezag uitstraalt
ok, dat wordt wel heel erg eng jaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie al een grote duitse noeste enge dikke motormuis in leder mij dreigend te woord staan, terwijl ik m een carnavalsbon aan zijn broek hing.
hahaha, dat dat nog zo lang duurtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
goed, heb hem eindelijk weten te overtuigen dat ie voor lul loopt als ie niet verkleed gaat
haha, ik weet erg een zak vanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha, dat dat nog zo lang duurt.
hoe gaat hij dan?
cleopatra!?
hehe dat wordt een boerenkielquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, ik weet erg een zak van
hij zou met een vriendin overleggen hoe ze zouden gaan...
dus ik merk het vanzelf wel
Naughty boyquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:44 schreef creno het volgende:
een mooie zwarte dell ?
geef mij maar een mooie blonde slett
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |