Ow, hoe vers!
WAT een dag........ mijn ouders naar schiphol gebracht, op de terugweg twee uur (!!!) in de file, en oooooooohhh wat een drama op de snelwegen in de randstad. Sorry dat ik klink als een boer van het platteland ("ja dat BEN je ook, dombo!!" om jullie maar ff voor te zijn :p ) maar het is werkelijk waar niet te geloven hoe asociaal iedereen rijdt... Kleven, snijden, rechts inhalen, op het laatste moment keihard remmen, snel de auto voor de jouwe gooien...... Echt, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. En nee, dit is niet de eerste keer dat ik voorbij Utrecht kwam
Maargoed, vanmorgen ook al hectisch en veel lol gehad, en ik was NET op tijd voor een vergadeirngetje die ik hier in Dlo had, en dan ben ik nu thuis en dan is het *pok* stil en rustig... heeelll vreemd. Het zwarte gat, zullen we maar zeggen...
![]()
Maargoed, er staan daar meer flitspalen dan verkeersborden, ik heb door ander aso gedrag drie keer bijna een ongeluk gehad, ik was te laat door de file en daardoor moest ik planken in Duitsland (daar kan dat nl) en is de tank dus nu alweer half leeg (!!!!), dwz 40 liter verbruikt vandaag. Oftewel, die kar blijft mooi hier staan deze week, ik neem de groene clico mee naar Zwolle.
Maar echt, ik weet niet wat het is, of dat aan de wegen ligt of de individuialisering van de huidige maatschappij, maar het is echt niet! Te! Geloven! Op die snelwegen daar. In Zwolle en in Gelderland is het ook wel vaak druk, ik rij daar vaak genoeg over de snelweg, maar dat is echt heel, heeeeellll anders dan daar. Je wordt gecontroleerd en het rijden is daar alles behalve veilig, en omdat mensen zich niet veilig voelen gaan ze zich buitensporig egoistisch en levensgevaarlijk gedragen op de weg. Sorry van deze tirade maar het is echt wal-ge-lijk wat ik allemaal heb gezien en meegemaakt. Spits in de Randstad
![]()
Hooooooooooooiiiii ik ben er weer!!!