abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 22:30:52 #1
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24805981
Vervolg op: [HOMO]1131 De sportschool

De H staat hier!

Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!

Informatie over de Fok! HomoMeet in New York eind van de zomervakantie:
Fok! HomoMeet - zomer 2005 - New York!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_24806128
wat nou "neuh" ? .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:40:30 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24806208
Neuh, die hebben we al gehad.
Meer onthullingen op de volgende meet!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 22:41:51 #4
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24806236
alleen voor insiders .
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 22:42:31 #5
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24806257
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:41 schreef XMN8R het volgende:
alleen voor insiders .
oeh! een insiders-topic!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_24806302
Ow, hoe vers!

WAT een dag........ mijn ouders naar schiphol gebracht, op de terugweg twee uur (!!!) in de file, en oooooooohhh wat een drama op de snelwegen in de randstad. Sorry dat ik klink als een boer van het platteland ("ja dat BEN je ook, dombo!!" om jullie maar ff voor te zijn :p ) maar het is werkelijk waar niet te geloven hoe asociaal iedereen rijdt... Kleven, snijden, rechts inhalen, op het laatste moment keihard remmen, snel de auto voor de jouwe gooien...... Echt, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. En nee, dit is niet de eerste keer dat ik voorbij Utrecht kwam
Maargoed, vanmorgen ook al hectisch en veel lol gehad, en ik was NET op tijd voor een vergadeirngetje die ik hier in Dlo had, en dan ben ik nu thuis en dan is het *pok* stil en rustig... heeelll vreemd. Het zwarte gat, zullen we maar zeggen...
Maargoed, er staan daar meer flitspalen dan verkeersborden, ik heb door ander aso gedrag drie keer bijna een ongeluk gehad, ik was te laat door de file en daardoor moest ik planken in Duitsland (daar kan dat nl) en is de tank dus nu alweer half leeg (!!!!), dwz 40 liter verbruikt vandaag. Oftewel, die kar blijft mooi hier staan deze week, ik neem de groene clico mee naar Zwolle.
Maar echt, ik weet niet wat het is, of dat aan de wegen ligt of de individuialisering van de huidige maatschappij, maar het is echt niet! Te! Geloven! Op die snelwegen daar. In Zwolle en in Gelderland is het ook wel vaak druk, ik rij daar vaak genoeg over de snelweg, maar dat is echt heel, heeeeellll anders dan daar. Je wordt gecontroleerd en het rijden is daar alles behalve veilig, en omdat mensen zich niet veilig voelen gaan ze zich buitensporig egoistisch en levensgevaarlijk gedragen op de weg. Sorry van deze tirade maar het is echt wal-ge-lijk wat ik allemaal heb gezien en meegemaakt. Spits in de Randstad

Hooooooooooooiiiii ik ben er weer!!!
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 22:46:47 #7
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24806359
... en dan ben je nog niet op de A13 geweest .
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_24806396
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:41 schreef XMN8R het volgende:
alleen voor insiders .
.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_24806510
Nou..... ik houd m'n hart vast..... deze auto heeft tenminste stevige remmen, en ik weet zeker dat als ik met de kleine auto was, dat het NOG erger was geweest, alleen al om het feit dat die donkergroen is. Heb de hele weg op de rechter weghelft gereden en ik ben er praktisch niet vanaf geweest tot ik weer bij Arnhem was. Drie ongelukken onderweg. Althans, files die daar een gevolg van waren, aldus de berichten op de radio. Nu snap ik pas dat gezeik op de regering mbt het verkeersbeleid, en nu snap ik nog minder het gezeik van de automobilist op strengere snelheiudscontroles. Alhoewel die flitspalen je echt om de oren vliegen, ik lette zooo op mijn snelheid dat de alertheid minder werd, dus heeell veeelll flitspalen is ook onveilig, in mijn ogen. Ik zie het zo voor me dat er straks drie bonnen binnenkomen dankzij de vrachtauto' s die ik heb ingehaald. Ik dahct overigens dat die dingen maar 80 mogen en niet 100+?
Ik dacht toen ik ging, klaar, zal wel wat drukker zijn dan hier, niet zeuren, accepteren. Dat wilde ik wel, alleen het was echt een hel. In vergelijking met gld-ovr dan he. Maastricht, Groningen, noem het op, ik ben overal naartoe gesjeesd en ook wel vaker naar de randstad alleen was dat niet overdag of alleen. Zo gehaast, zo asociaal, zo gevaarlijk...
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 22:58:10 #10
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24806588
ik moet elke dag door die hel ... erg he .
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_24806685
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:58 schreef XMN8R het volgende:
ik moet elke dag door die hel ... erg he .
Ik was echt met de trein gegaan denk ik ik heb twee sigaretten achter elkaar gerookt toen ik weer thuis was ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe dit kan, en dat zie je in Blik op de Weg ook niet, dat lijkt haast wel romantiserend. Het [i]is[/] een hel. Ik zou maandag met de auto naar schiphol gaan omdat mijn zusje dus ook weggaat (alleen 3 mnd ipv 2 wk), maar ik rij naar Zwolle en neem daar de trein, en dan weer terug en dan ga ik van daaruit wel naar haar kamer elders in Nederland om de spullen op te halen die naar Dlo moeten. Ontspannen rijden is er echt niet bij. Gewoon van A naar B leek niemand meer te kennen, het is een grote massa stress, adrenaline en egoisme.
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 23:06:50 #12
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24806772
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:03 schreef Waxxer het volgende:

[..] het is een grote massa stress, adrenaline en egoisme.
och, het went. Ik vindt het buiten de Randstad veeeeel te rustig (en ga ik ongemerkt meestal véél te hard rijden )
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_24806835
hallo!
pi_24806862
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:06 schreef XMN8R het volgende:

[..]

och, het went. Ik vindt het buiten de Randstad veeeeel te rustig (en ga ik ongemerkt meestal véél te hard rijden )
Mja sinds een agent uit Epe mij met een lasergun heeft betrapt, rij ik nooit meer te hard, die geref... pardon, de heren verkeerspolitie staan tegenwoordig op de meest onverwachte plaatsen. Maarja in de Randstad voel je gewoon dat wijzende vingertje ofzo, tijdens het rijden... Maar drukte op de weg hoeft echt niet erg te zijn, die agressie vind ik echt vreselijk. Misschien was het gewoon een moment, ik weet niet hoor.... dat er collectieve chagrijnigheid heerste vandaag. Maar er wordt een achtbaan van je auto gemaakt, of je daar nou zin in hebt of niet...
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 23:14:14 #15
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24806950
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:

Mja sinds een agent uit Epe mij met een lasergun heeft betrapt, rij ik nooit meer te hard, die geref... pardon, de heren verkeerspolitie staan tegenwoordig op de meest onverwachte plaatsen. Maarja in de Randstad voel je gewoon dat wijzende vingertje ofzo, tijdens het rijden... Maar drukte op de weg hoeft echt niet erg te zijn, die agressie vind ik echt vreselijk. Misschien was het gewoon een moment, ik weet niet hoor.... dat er collectieve chagrijnigheid heerste vandaag. Maar er wordt een achtbaan van je auto gemaakt, of je daar nou zin in hebt of niet...
NUL SMILIES !!!

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_24807002
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:14 schreef XMN8R het volgende:

[..]

NUL SMILIES !!!

een w nder!!!!!! IK NUL smileys!!!!!!!!!!!!!
pi_24807024
Maar om weer even op mijn onderwerp terug te komen.............

nee hoor
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 23:19:34 #18
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24807061
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Maar om weer even op mijn onderwerp terug te komen.............

nee hoor
sjoe, ik had net zo'n mooi subtiel bruggetje
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_24807094
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:19 schreef XMN8R het volgende:

[..]

sjoe, ik had net zo'n mooi subtiel bruggetje
Zeg, ik had net de vaart erin! Zoooooooooooooooo a-so-ci....

Goed, ik heb zin in rummicubben
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 23:29:12 #20
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24807246
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:

Zeg, ik had net de vaart erin! Zoooooooooooooooo a-so-ci....

Goed, ik heb zin in rummicubben
rummicubben gaat nogal lastig in je eentje...
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_24807399
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef XMN8R het volgende:

[..]

rummicubben gaat nogal lastig in je eentje...
Mja, het rummicubfront (of ja, mijn vader heeft het afgezworen) zit nu op een warm eiland
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:40:57 #22
16874 creno
born this way
pi_24807444
ik doe mee !!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_24807460
hoor ik daar:
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:44:35 #24
16874 creno
born this way
pi_24807514
ik leg neer

schoppen 7 8 9
harten vrouw schoppen vrouw klaveren vrouw
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  MOL-held vrijdag 28 januari 2005 @ 23:44:57 #25
44635 XMN8R
mag dat?
pi_24807523
Hoppa! je nieuwe rummicub-groepje is compleet!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')