oeh! een insiders-topic!quote:
quote:
Ik was echt met de trein gegaan denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:58 schreef XMN8R het volgende:
ik moet elke dag door die hel ... erg he.
och, het went. Ik vindt het buiten de Randstad veeeeel te rustig (en ga ik ongemerkt meestal véél te hard rijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..] het is een grote massa stress, adrenaline en egoisme.
Mja sinds een agent uit Epe mij met een lasergun heeft betrapt, rij ik nooit meer te hard, die geref... pardon, de heren verkeerspolitie staan tegenwoordig op de meest onverwachte plaatsen. Maarja in de Randstad voel je gewoon dat wijzende vingertje ofzo, tijdens het rijden... Maar drukte op de weg hoeft echt niet erg te zijn, die agressie vind ik echt vreselijk. Misschien was het gewoon een moment, ik weet niet hoor.... dat er collectieve chagrijnigheid heerste vandaag. Maar er wordt een achtbaan van je auto gemaakt, of je daar nou zin in hebt of niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
och, het went. Ik vindt het buiten de Randstad veeeeel te rustig (en ga ik ongemerkt meestal véél te hard rijden)
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
Mja sinds een agent uit Epe mij met een lasergun heeft betrapt, rij ik nooit meer te hard, die geref... pardon, de heren verkeerspolitie staan tegenwoordig op de meest onverwachte plaatsen. Maarja in de Randstad voel je gewoon dat wijzende vingertje ofzo, tijdens het rijden... Maar drukte op de weg hoeft echt niet erg te zijn, die agressie vind ik echt vreselijk. Misschien was het gewoon een moment, ik weet niet hoor.... dat er collectieve chagrijnigheid heerste vandaag. Maar er wordt een achtbaan van je auto gemaakt, of je daar nou zin in hebt of niet...
sjoe, ik had net zo'n mooi subtiel bruggetjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Maar om weer even op mijn onderwerp terug te komen.............
nee hoor
Zeg, ik had net de vaart erin!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
sjoe, ik had net zo'n mooi subtiel bruggetje
rummicubben gaat nogal lastig in je eentje...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, ik had net de vaart erin!Zoooooooooooooooo a-so-ci....
Goed, ik heb zin in rummicubben
Mja, het rummicubfront (of ja, mijn vader heeft het afgezworen) zit nu op een warm eilandquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
rummicubben gaat nogal lastig in je eentje...
ik kom op tafel metquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:44 schreef creno het volgende:
ik leg neer
schoppen 7 8 9
harten vrouw schoppen vrouw klaveren vrouw
Nemen we toch gewoon paard & wagenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Mja, komen jullie??Er gaat alleen geen OV meer deze kant op
![]()
Och er gewoon langs rijden met die rode brandweer auto van je!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:58 schreef XMN8R het volgende:
ik moet elke dag door die hel ... erg he.
oeh! een rummicubmeet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:49 schreef Weemz het volgende:
Is er geen online rummikub ofzo? Wil best een keertje langskomen (evt met de auto). Maar aangezien ik morgen weer om 07:00 uur mag werken denk ik niet dat ik daar nu fysisch in staat toe ben...
hahahaquote:
datum?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Nah, ik denk, ff een tuinfeest houden......winter-bbq enzo......
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:08 schreef creno het volgende:
29 januari XMN8R
tenminste dat geeft mijn kalender aan
Also, dann haben Sie noch einen Langen Weg zu machen!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:05 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
ik kom er ook aan...we zijn onderweg... als die chaufeuse dat beest maar onder controle kan houden
Zijn wel little race pony's dus ff je gordel vast!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:22 schreef creno het volgende:
okay Ang3l, voorspannen die twee... daar gaan we
heeft iemand de bbq-saus bij, en wie moeten we nog meer ophalen met onze koets met 2 little pony's en een knol
Wansmaak! Pure wansmaak! En dit is gewoon tekenend voor de rest van je dvd's! Walgelijk...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk ondertussen ff To Wong Foo (DVD in d ekoets he)
OH MY GOSHquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn wel little race pony's dus ff je gordel vast!
Ik kijk ondertussen ff To Wong Foo (DVD in d ekoets he)
[afbeelding]
Toch heel wat anders dan Blade Trinity, nietwaar meneer Snipes? Or should I say Miss Snipes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |