Ja, Ik. Ik moet een paper schrijven voor school en het gaat kl*tequote:Op donderdag 27 januari 2005 15:18 schreef Semisane het volgende:
Zeg maar...
Iemand nog wat constructief te zeuren?
Ach man stel je niet aan, Media en Etniciteit is een eitje en ik kan het wetenquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja, Ik. Ik moet een paper schrijven voor school en het gaat kl*te![]()
Ja en dusquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet vanavond op de FIETS naar de sportschool
Jij kan het weten?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach man stel je niet aan, Media en Etniciteit is een eitje en ik kan het weten
Dat was omdat het extreem saai en zinloos wasquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jij kan het weten?
En wie was ook alweer degene die het vak heeft laten vallen, een week voor het einde![]()
Ik zal de laatste zijn om je uit je dromen te halen. Dus droom lekker verderquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat was omdat het extreem saai en zinloos wasIk had met gemak een 8 voor mn paper gehaald
![]()
Heb ik ook al 2 jaarquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik zie het.![]()
Ik heb last van studie ontwijkend gedrag. Not good![]()
hehe ik moet juist aankomenquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja en dus
Ik ga altijd met de fiets naar de sportschool, zelfs als ik de auto kan pakken
T is sowieso raar om met de auto te gaan, je wilt toch calorieen verbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |