Ik heb 8 strippenkaarten gehaald, is dat genoeg voor de pont naar new york??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, hoe is het met de hoooooooooooooooomotjes?
Ligt eraan. Wil je ook nog terug?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:54 schreef EllyFlorax het volgende:
[..]
Ik heb 8 strippenkaarten gehaald, is dat genoeg voor de pont naar new york??
Ik ookquote:
Hoezo dat? Slechte films of even geen geld om ze te kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:43 schreef Ang3l het volgende:
ik HAAT de 3 voor 3 actie
Magnolia
21 Grams
Cinema Paradiso
Erg goede films (mening), wel geld... maar ik bestel bijna iedere week wel 3 dvd's ...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hoezo dat? Slechte films of even geen geld om ze te kopen![]()
Dus met andere woorden. je hebt ze alle drie al en nu kun je ze heel voordelig in de winkel halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg goede films (mening), wel geld... maar ik bestel bijna iedere week wel 3 dvd's ...als 't niet meer is. Heb er zaterdag ook al 7 opgehaald.
Koopverslaafd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
neej, ik heb ze net gekocht... maar ik haat die site omdat ze steeds goede films aanbieden want ik BLIIIIIJF mara kopen
Hé!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:15 schreef Jerruh het volgende:
robbert!.
.
im tired en ik word lastig gevallen door een eng persoon op msn.
SHit, 2xquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Y Tu Mama Tambien is wel een "lieve" coming of age film.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Y Tu Mama Tambien is wel een "lieve" coming of age film.
Coming-out eerder twijfelachtig, volgens mij lieten ze voeren door de situatie eromheen.. Eerder een hechte vriendschap zoals je het zegt.. Eigenlijk is de vriendschap niet echt kapot, maar ze zijn gewoon uitgepraat en alles is al gezegd denk ik. Tis net alsof je met vrienden op vakantie ga en dat je na de vakantie gewoon elkaar amper meer ziet ofzo, alleen in de film wordt het tot een hoger niveau overgebracht met dat meisje/schoonzus.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]lief he.... maar of het echt een coming out is.... twijfelgeval. Ik zat eerder te denken aan een enorm hechte vriendschap die net de rand over ging en daardoor eigenlijk kapot is gegaan (been there, done that). Dnek niet dat die 2 echt homo waren. ... jammer, mocht best
Coming of age (je weet wel, net als "the catcher in the rye"), niet coming out.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]lief he.... maar of het echt een coming out is.... twijfelgeval. Ik zat eerder te denken aan een enorm hechte vriendschap die net de rand over ging en daardoor eigenlijk kapot is gegaan (been there, done that). Dnek niet dat die 2 echt homo waren. ... jammer, mocht best
Is je enge chinees weer terug?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beebs, jij valt me alleen hier lastig.
Ik las 't ook verkeerdquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Coming-out eerder twijfelachtig, volgens mij lieten ze voeren door het situatie eromheen.. Eerder een hechte vriendschap zoals je het zegt.. Eigenlijk is de vriendschap niet echt kapot, maar ze zijn gewoon uitgepraat en alles is al gezegd denk ik. Tis net alsof je met vrienden op vakantie ga en dat je na de vakantie gewoon elkaar amper meer ziet ofzo, alleen in de film wordt het tot een hoger niveau overgebracht met dat meisje/schoonzus.
Zeg, flikker 's op met jequote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Coming of age (je weet wel, net als "the catcher in the rye"), niet coming out..
hahaha nou nee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is je enge chinees weer terug?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, flikker 's op met jesmiley, ik las gewoon verkeerd ja!
Krijg je toch nog je bitchfight rel, G_E!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, flikker 's op met jesmiley, ik las gewoon verkeerd ja!
Moet je ook nog 's een kut jank smiley posten ja, wat ben jij nou weer voor iemand? een mietje? Jankt gelijk als ik z'n smiley afzeik... tss, huilie!quote:
ik vind hem vooral Heel Erg G_E.quote:
Ik kan je natuurlijk ook gewoon negeren op msnquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha nou nee hoor.
robbert zit ook op msn, en ik kloot m nu!
*popcorn pak*quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ook nog 's een kut jank smiley posten ja, wat ben jij nou weer voor iemand? een mietje? Jankt gelijk als ik z'n smiley afzeik... tss, huilie!
Ik vind 'm vooral erg "Do'h, wat maak JIJ een domme opmerking!"quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik vind hem vooral Heel Erg G_E.
*popcorn wegduw* popcorn stinktquote:
Het wil niet echt meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:36 schreef Jerruh het volgende:
rellen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |