Viel het mee plunderbunny?quote:Op zondag 30 januari 2005 12:27 schreef Plunderbunny het volgende:Go vicky
Go vicky
Go Vicky!
gister eerste insem. gehad. Volgens de kalender zou m'n ovulatie vandaag moeten zijn maar zowel de matcare dipstick als de persona staafjes (zonder computertje) geven nog niets aan. Daarintegen wijzen zowel baarmoedermond als -slijm op een aankomende ovulatie. Maandag nog maar een keertje insem. dus, en ondertussen blijven testen. En daarna.....wachten......
ja, voor mij was het een eitjequote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 januari 2005 06:23 schreef Vicky het volgende:
goedemorgen...
Nou het is duidelijk hoor
IK BEN ZWANGER!!! Net getest met clearblue en er staat echt een +!!!
Vicky heeft 31 december 2004 haar laatste pil genomen....quote:Nieuwsgierig: hoe lang heeft het nou alles bij elkaar bezig geduurd bij jou?
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Vicky heeft 31 december 2004 haar laatste pil genomen....
Vicky gefeliciteerd hoor met je supersnelle zwangerschap![]()
Ik verwacht wel, dat ik een niet-regelmatige cyclus zal hebben (na bijna 10 jaar aan de pil moest ik wel ff diep nadenken, hoe het hiervoor wasquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen kan het voor jezelf heel enerverend zijn als je cylus niet meteen op gang komt en jij denkt overtijd dan wel zwanger te zijn.
Dankje welquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:03 schreef Merisse het volgende:
Lizzzzy welkom! Waarom zou je eerst een paar maanden "verspillen" en nog andere voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken? Volgens mij is daar geen enkele reden voor. Gewoon gaan met die banaan zou ik zeggen. Succes!
en het kan echt, Vicky is binnen een maand na stoppen met de pil zwanger geraakt!
Lieve Merisse, Ik huil met je mee. heb je wel niks aan, maar jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 07:57 schreef Merisse het volgende:
Voor mij weer geen geluk deze ronde![]()
![]()
nieuwe NOD 1 maart
Je bent de eerste die ik tegen kom die ltrek heeft in hormonen . Ik zou eens een lekker bio-industriekip proberen, daar zitten er zat in heb ik me laten vertellenquote:Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef Geniaal het volgende:
ik heb een vraag!
ik heb al 2 of 3 weken last van stemmingswisselen, heb trek in rare dingen. (hormonen enzo..)
quote:heb nu een tijdje ook pijn van binnen, kan het niet precies omschrijven, een soort drukkend gevoel, op mijn blaas denk ik?
en sinds 2/3 dagen pijnlijke borsten.
donderdag een zwangerschapstest gedaan, maar volgens mij iets te enthousiast, veel te veel urine.
het uitslagscherm, het streepje zag er heel, heel lichtjes uit, maar ik kon wel zien, dat het maar 1 streepje was.
maak ik me zorgen om niks?, zou het gewoon een infectie kunnen zijn?
of moet ik morgen nog maar een test doen?
(ohja, vorige week heb ik me trouwens wel flink van binnen opengehaald, dus vandaar dat het misschien een infectie kan zijn?)
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:58 schreef Plunderbunny het volgende:
Je bent de eerste die ik tegen kom die ltrek heeft in hormonen . Ik zou eens een lekker bio-industriekip proberen, daar zitten er zat in heb ik me laten vertellen
Nog steeds hetzelfde. Ik vind het ook vreemd, dus ik reken maar nergens op. Mijn moeder was niet verbaasd, die heeft vanaf het moment van de bevruchting tot aan de bevalling last gehad van haar rug en bekken, waar alles begon te verwekenquote:Op zondag 6 februari 2005 18:17 schreef Merisse het volgende:
[..]![]()
Plunderbunny!
Ik vind het overigens wel vroeg dat je al zwangerschapsverschijnselen zou hebben. Hoe voel je je nu?
Hihi, wát een lieve reacties! Op dit soort momenten realiseer ik me elke keer hoeveel mensen dit topic meelezen en meeleven. Erg bedankt allemaal!quote:Op maandag 7 februari 2005 07:55 schreef Merisse het volgende:
SOOOoheeee LW, da's tof zeg![]()
![]()
![]()
Ben erg blij voor je want jeetje wat heb jij daar lang op moeten wachten.
Moet je nog medicijnen gebruiken en mag je al zwanger proberen te raken of moet je prolactinegehalte dan eerst beneden een bepaalde waarde zijn (en zo ja wanneer gaan ze dat testen)?
Mijn sig heb ik al een tijdje zo...omdat ik een rotsvast vertrouwen in jullie knaapje hebquote:Op maandag 7 februari 2005 16:33 schreef phluphy het volgende:
LWje sig
![]()
Hé wat super om te lezen dat je ongesteld bent geworden.
Persoonlijk denk ik dat de medicijnen voor je prolactinoom nog het meeste invloed hierop hebben gehad. Bij mij barstte het destijds ook los na 3 of 4 weken.
Ben blij joh ! De eerste stap is gezet, toi toi toi![]()
Hierdoor eigenlijk SpekkieMonster.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef Geniaal het volgende:
....maak ik me zorgen om niks?
Yep, vanaf de eerste menstruatie ging het gelijk goed, zeer regelmatig, ook op lange termijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:49 schreef LittleWoodstock het volgende: Inderdaad, ik denk ook dat de prolactinoom-medicatie de hoofdreden is van de ongi. Maar, hoe ging dat op langere termijn bij jou? Bleef het regelmatig?
Hmm, oké! Bedankt voor je antwoord....en voor het feit dat ik je bij vragen mag/kan mailen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yep, vanaf de eerste menstruatie ging het gelijk goed, zeer regelmatig, ook op lange termijn.
Medicatie gaat volgens mij onbeperkt door. Tuurlijk mag je me altijd mailen. Adres staat in profiel.
Merisse mupke, even stiekum voor jou een pakkerd tussendoor![]()
Ehm ja, je begrijpt me verkeerd. Wist niet goed hoe ik het anders moet omschrijven, maar ik doelde dus op dingen als:quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
BE Menstruatievraagjes ??
Daar is dit topic toch voor ? Of begrijp ik je verkeerd
Mensen die niet bezig zijn met zwanger worden of wat dan ook. Dan horen dit soort vragen gewoon in Lifestyle...quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:12 schreef Beaker het volgende:
Goedemorgen iedereen
Ik heb een vraag
Aangezien in nu ongesteld word zonder de pil valt het me op dat ik me de ene maand goed voel, maar de opvolgende keer kan behoorlijk klote gaan
De vorige twee maanden ging het lekker, nergens last van
Maar nu....dikke buik, zere tiet, verkleurde tepelhuilen om niks en ontzettend sip!
Wie herkent dit??
woeppieee dan ben jij ook een snellequote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:41 schreef Plunderbunny het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar....we hebben een tweede streepje...
Vaagjes nog, maar duidelijk zichtbaar. Ik kon het niet langer uithouden en heb stiekem toch maar getest
Ik ben nog vooral ben stomheid geslagen want ik had verwacht wel even bezig te zijn. Niet dat het na de eerste poging meteen raak zou zijn.![]()
Lichamlijk gezien is het gewoon k*t, ik ben de hele dag door misselijk en moe en heb nergens meer trek in. Maar goed, het is het waard![]()
*gaat weer door drie dagen mail en fok heen ploegen. Wat maakt een internetstoring je toch gehandicapt...
vond donor niet echt staan, hij wordt een echte papaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:14 schreef Merisse het volgende:
*kuch* er is geen plunderhubby of plunderbunnyman, wel een donor-pappie-in-spe
Wat jammer AlsoStarring. Vol goede moed op naar de volgende ronde voor jou duim duim duim duim duimquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef AlsoStarring het volgende:
Ik ben gisteren ongesteld geworden dus mn nieuwe NOD wordt 15 Maart.
Houden zo Spekkie! duim duim duim duim duimquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
* hier nog steeds niks *
Ik heb wel tijd, maar niet smorgens vroeg ... ms smiddags pas. Had liever met ochtendurine getest want als hij negatief is vraag ik me gegarandeerd de hele dag af of ik niet verkeerd getest hebquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:52 schreef Jambo het volgende:
Oeh Spekkie, spannend hoor! Hopelijk blijft de duvel de eerst komende 8 maanden nog weg.
Heb je morgen geen tijd om een test te halen? Sorry, maar de 1e 2e streepjesmama is altijd zo nieuwsgierig
Omgeving Breda graag hahaha .....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:52 schreef TearSong het volgende:
*komt even uit lurkstand*
kan niemand Spekkie even een testje brengen ofzo? iemand in de buurt?
* Githa woont in omgeving Bredaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
Omgeving Breda graag hahaha .....
Hey Randa_v!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:38 schreef Randa_v het volgende:
Voor iedereen die meer wil weten over zijn menstruatie, ik ben gaan zoeken naar meer informatie voor mezelf en het uitblijven ervan. www.menstruatie.net, misschien wel goed voor in het lijstje?
Nou, ik had m'n vriend zo bewerkt dat ie vanochtend wel wilde testen (wat ik wilde dan), maar Minoes, jouw argument heeft me ervan weerhouden om te testen, dus hier nog geen plus, maar ook geenquote:Op zondag 20 februari 2005 16:35 schreef minoes_ het volgende:
Babylover.......rationeel gezien heeft je vriendje wel gelijk,maar ik zou ook niet kunnen wachten en morgen testen![]()
Aan de andere kant,is het misschien te vroeg dan en ben je straks teleurgesteld en zit je weer in niemandsland....niet ongi,niet een plus.......moeilijk hoor.
Anders morgen testen en dan as zaterdag nog een keer![]()
Groetjes,Minoes![]()
OK, ik zit er helemaal klaar voor. Showen maar met die positieve testen!quote:Op zondag 20 februari 2005 08:56 schreef Spekkiemonster het volgende:
Gelukkig is de ruzie bijgelegd vanacht dus ik heb weer testdrang hoor ....
Nog geen duvels te bekennen hier ... dag 3 overtijd, dus jajaja ....morgen toch echt maar eens testenJelief, Babylover
![]()
Maandag testdag doen dames?
Ik kom er ook bijzittenquote:Op maandag 21 februari 2005 10:27 schreef Githa het volgende:
* Githa gaat naast Merisse zitten![]()
![]()
![]()
jompel check
hoe heb je dat trouwens gedaan dat zeuren?quote:Op maandag 21 februari 2005 14:26 schreef Randa_v het volgende:
Mijn gezeur heeft geholpen.
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:26 schreef Randa_v het volgende:
Ik ben ongi!!!Mijn eerste ongi na het stoppen met de pil!!!
![]()
Mijn NOD mag nu ook in het lijstje op 21 maart, uitgaande van 28 dagen.
Yes, nu mag ik nog een beetje blij zijn.
Mijn gezeur heeft geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |