quote:
Op maandag 7 februari 2005 07:55 schreef Merisse het volgende:SOOOoheeee LW, da's tof zeg
![]()
Ben erg blij voor je want jeetje wat heb jij daar lang op moeten wachten.
Moet je nog medicijnen gebruiken en mag je al zwanger proberen te raken of moet je prolactinegehalte dan eerst beneden een bepaalde waarde zijn (en zo ja wanneer gaan ze dat testen)?
Hihi, wát een lieve reacties! Op dit soort momenten realiseer ik me elke keer hoeveel mensen dit topic meelezen en meeleven. Erg bedankt allemaal!
Tja, ik vind het heel bijzonder dat ik nu ongi ben, een rare gewaarwording.
Toen ik vanmorgen wakker werd, was ik het haast ''vergeten'', maar op het toilet werd ik weer snel op beide benen gezet.
Merisje-wisje, over het zwanger raken...ik heb uiteraard vanmiddag even met de poli gebeld, en ik kreeg midden tijdens het typen van deze post een belletje terug van de assistente.
Ik moet iig doorgaan met de Dostinex (morgen kan ik nieuwe tabletjes ophalen bij apotheek). Over zwanger mogen raken etc had de gyn niks gezegd.
21 februari belt de gyn me sowieso, over de uitslag van het bloedprikken, want dat had ik afgelopen vrijdag gedaan (in opdracht van gyn, om te kijken of de prol. waarde goed daalt). Mijn andere vragen stel ik dan aan haar.
Ik zie het wel, mocht vriendlief raak schieten dan moet ik maar weer overleggen met de gyn. Schiet ie niet raak, dan hoop ik rond 6 maart ongi te worden, en heb ik goede hoop op een regelmatige cyclus.
Al met al, spannende tijden!
Nogmaals iedereen dank!
LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...