abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24955258
Veel succes Ingrid!!
pi_24955893
ik heb een vraag!
ik heb al 2 of 3 weken last van stemmingswisselen, heb trek in rare dingen. (hormonen enzo..)
heb nu een tijdje ook pijn van binnen, kan het niet precies omschrijven, een soort drukkend gevoel, op mijn blaas denk ik?
en sinds 2/3 dagen pijnlijke borsten.
donderdag een zwangerschapstest gedaan, maar volgens mij iets te enthousiast, veel te veel urine.
het uitslagscherm, het streepje zag er heel, heel lichtjes uit, maar ik kon wel zien, dat het maar 1 streepje was.

maak ik me zorgen om niks?, zou het gewoon een infectie kunnen zijn?
of moet ik morgen nog maar een test doen?

(ohja, vorige week heb ik me trouwens wel flink van binnen opengehaald, dus vandaar dat het misschien een infectie kan zijn?)
  zondag 6 februari 2005 @ 17:38:46 #103
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_24956173
De GYN heeft verder niet zoveel verteld over het hormoon zelf hij denkt zelf wel dat het hormoon zo snel werkte dat ik daardoor niet ongi werd en hij verwacht ook dat het nu weer normaal is!

Ingrid welkom terug!
pi_24956540
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef Geniaal het volgende:
ik heb een vraag!
ik heb al 2 of 3 weken last van stemmingswisselen, heb trek in rare dingen. (hormonen enzo..)
Je bent de eerste die ik tegen kom die ltrek heeft in hormonen . Ik zou eens een lekker bio-industriekip proberen, daar zitten er zat in heb ik me laten vertellen
quote:
heb nu een tijdje ook pijn van binnen, kan het niet precies omschrijven, een soort drukkend gevoel, op mijn blaas denk ik?
en sinds 2/3 dagen pijnlijke borsten.
donderdag een zwangerschapstest gedaan, maar volgens mij iets te enthousiast, veel te veel urine.
het uitslagscherm, het streepje zag er heel, heel lichtjes uit, maar ik kon wel zien, dat het maar 1 streepje was.

maak ik me zorgen om niks?, zou het gewoon een infectie kunnen zijn?
of moet ik morgen nog maar een test doen?

(ohja, vorige week heb ik me trouwens wel flink van binnen opengehaald, dus vandaar dat het misschien een infectie kan zijn?)

Het zijn tekenen die kunnen wijzen op zwangerschap, maar het hóeft niet. Wanneer moet je ongesteld worden? Pas rond die tijd (en beter er na dan ervoor, al claimen sommige tests dat je vier dagen voor je NOD (niet-ongesteld-dag) al goed kan testen) heeft een test echt zin.
En als je je "flink van binnen hebt opengehaald" zou je misschien beter moeten nadenken wat je naar binnen stopt. Dingen die je kunnen openhalen lijken mij nou niet het meest slim
Anders even naar de dokter?
  zondag 6 februari 2005 @ 18:17:51 #105
1087 Merisse
broddeltante
pi_24956840
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:58 schreef Plunderbunny het volgende:
Je bent de eerste die ik tegen kom die ltrek heeft in hormonen . Ik zou eens een lekker bio-industriekip proberen, daar zitten er zat in heb ik me laten vertellen
Plunderbunny!
Ik vind het overigens wel vroeg dat je al zwangerschapsverschijnselen zou hebben. Hoe voel je je nu?

Geniaal, ben je overtijd? hoe lang al? Wilde je zwanger worden en heb je voorbehoedsmiddelen gebruikt? Het enige waardoor je zeker kan weten dat je zwanger bent is nog steeds een positieve zwangerschapstest. Over een paar dagen nog maar eens testen met een betrouwbare test (geen Romed).

Ingrid, welkom terug, we vroegen ons al af hoe het met je was. Gelukkig klink je heel goed. Hoe lang zit er nou tussen je miskraam en deze nieuwe ongi? Volgens mij niet overdreven lang he? Da's mooi. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Pizzakoeriertje, nog nooooooit van gehoord van dat hormoon. Wat er toch allemaal mis kan zijn met je lijf he.

Beaker
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24957253
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:17 schreef Merisse het volgende:

[..]

Plunderbunny!
Ik vind het overigens wel vroeg dat je al zwangerschapsverschijnselen zou hebben. Hoe voel je je nu?
Nog steeds hetzelfde. Ik vind het ook vreemd, dus ik reken maar nergens op. Mijn moeder was niet verbaasd, die heeft vanaf het moment van de bevruchting tot aan de bevalling last gehad van haar rug en bekken, waar alles begon te verweken
pi_24957624
Ik kreeg 31 dec een miskraam, valt mij nog mee dan, was al bang dat ik 2/3 maanden moest wachten voordat mn cyclus weer op orde zou zijn.
  maandag 7 februari 2005 @ 07:14:44 #108
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24965561
Goedemorgen!

Ondergetekende kan U allen melden dat gistermiddag, 1600 uur plaatselijke tijd, de zijn gearriveerd!!!!!!
Échte, onkunstmatige, originele home-made !!!
En dat sinds 20 november 2003 (gestopt met pil)!!!

Zoals sommigen wisten/weten, bleek dit meisje geen cyclus meer te hebben ivm PCO en prolactinoom (vóór 7 jaar pil slikken altijd wel heel regelmatige cyclus).
Op 6 januari 2005 begonnen met de medicatie tegen het prolactinoom en zie hier, een maand later....
Ik ben zó blij!
Het idee dat er nu ''uit zichzelf'' een eitje voldoende heeft kunnen groeien en springen....ik was gisteren echt even perplex op de WC. Mijn gewichtsverlies heeft positief ingewerkt tegen de PCO! Ook dat vind ik een hele overwinning.

Ik was bijna vergeten hoe het -op de natuurlijke manier- ongesteld/worden zijn voelde.
En had ik had twee weken geleden al zoiets van: zou het? aangezien ik twee á drie dagen veel eiwitachtig-slijm verloor

Vriendlief is helemaal blij en wil snel aan de klus
Ik hoop dat de cyclus nu regelmatig blijft, dus voorzichtig..héél voorzichtig zou ik mijn NOD willen zetten op 6 maart (even ruim genomen),
Karin, Lois, BE...aan wie van jullie de eer om mij -sinds ik hier meelurk/post- in de OP te zetten?

aan allen!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_24965582
Oh wat fijn LW. Hopen dat het nu ook vlug raak mag zijn!!
  maandag 7 februari 2005 @ 07:55:51 #110
1087 Merisse
broddeltante
pi_24965671
SOOOoheeee LW, da's tof zeg Ben erg blij voor je want jeetje wat heb jij daar lang op moeten wachten.
Moet je nog medicijnen gebruiken en mag je al zwanger proberen te raken of moet je prolactinegehalte dan eerst beneden een bepaalde waarde zijn (en zo ja wanneer gaan ze dat testen)?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24965741
Ik ben vandaag weer heel zielig. Blijf lekker in mijn bedje. Die PDS hangt me echt de keel uit. Heb van ellende maar gepost in een topic van lifestyle. Alleen het weer ziek moeten melden...Vind het echt moeilijk.

Ik wil ook gewoon ongesteld worden. Het was niet de bedoeling dat stoppen met de pil de PDS zou verergeren!
pi_24965771
LW......dit is wel het topic voor 2de streepjes,maar vooruit,hoera voor je ongi!

Randa-v........beterschap.

Groetjes,Minoes
  Moderator maandag 7 februari 2005 @ 08:27:33 #113
5428 crew  miss_sly
pi_24965799
LW, wat een ontzettend geweldig goed nieuws!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 februari 2005 @ 09:02:15 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24965975
LW! Je staat erbij hoor!
pi_24966281
LW Meid, ik weet niet wat ik lees!!!
Had helemaal kippenvel ervan!

donders op naar een streepje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24967739
Wat fijn LW!!!!
En nu gauw op naar twee streepjes maar eerst even genieten van deze overwinning.
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_24967840
LW wat goed!!!!!
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 11:21:42 #118
43556 miss_dynastie
pi_24967865
LW LW LW
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 7 februari 2005 @ 11:25:41 #119
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24967953
LW gefeliciteerd met je ongi
  maandag 7 februari 2005 @ 12:22:10 #120
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24969101
LW gefeliciteerd met je ongesteldheid! Geweldig!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 7 februari 2005 @ 12:29:01 #121
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24969230
en alweer vind ik het tweede streepje het meest wonderlijke topic... daar waar meestal weggekeken worden staat er nu deze combi: . LW van harte hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24969409
LW
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24971996
LW, wat een goed nieuws!

Ik ben nu echt ongesteld geworden en hoe! Mn lichaam doet het nog hoor! Een beetje te goed voor mijn gevoel, maar ja. Weet iemand of het normaal is dat je 1e ongi naeen miskraam 3x zo pijnlijk is als normaal?
Ik verga zowat van de buikpijn en krampen en mn ruggie doet ook errug zeer.

Maar verder gaat het goed hoor!
  maandag 7 februari 2005 @ 16:27:04 #124
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24972708
quote:
Op maandag 7 februari 2005 07:55 schreef Merisse het volgende:
SOOOoheeee LW, da's tof zeg Ben erg blij voor je want jeetje wat heb jij daar lang op moeten wachten.
Moet je nog medicijnen gebruiken en mag je al zwanger proberen te raken of moet je prolactinegehalte dan eerst beneden een bepaalde waarde zijn (en zo ja wanneer gaan ze dat testen)?
Hihi, wát een lieve reacties! Op dit soort momenten realiseer ik me elke keer hoeveel mensen dit topic meelezen en meeleven. Erg bedankt allemaal!

Tja, ik vind het heel bijzonder dat ik nu ongi ben, een rare gewaarwording.
Toen ik vanmorgen wakker werd, was ik het haast ''vergeten'', maar op het toilet werd ik weer snel op beide benen gezet.

Merisje-wisje, over het zwanger raken...ik heb uiteraard vanmiddag even met de poli gebeld, en ik kreeg midden tijdens het typen van deze post een belletje terug van de assistente.
Ik moet iig doorgaan met de Dostinex (morgen kan ik nieuwe tabletjes ophalen bij apotheek). Over zwanger mogen raken etc had de gyn niks gezegd.
21 februari belt de gyn me sowieso, over de uitslag van het bloedprikken, want dat had ik afgelopen vrijdag gedaan (in opdracht van gyn, om te kijken of de prol. waarde goed daalt). Mijn andere vragen stel ik dan aan haar.

Ik zie het wel, mocht vriendlief raak schieten dan moet ik maar weer overleggen met de gyn. Schiet ie niet raak, dan hoop ik rond 6 maart ongi te worden, en heb ik goede hoop op een regelmatige cyclus.

Al met al, spannende tijden!

Nogmaals iedereen dank!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  maandag 7 februari 2005 @ 16:33:31 #125
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24972773
LW je sig

Hé wat super om te lezen dat je ongesteld bent geworden .
Persoonlijk denk ik dat de medicijnen voor je prolactinoom nog het meeste invloed hierop hebben gehad. Bij mij barstte het destijds ook los na 3 of 4 weken.
Ben blij joh ! De eerste stap is gezet, toi toi toi
... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')