abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:46:03 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24860255
Vicky gefeliciteerd
pi_24861016
sterkte merisse>>>hoop dat je ondanks de pijn de dag een beetje doorkomt
en dat die duvels mooi wegblijven!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_24861124
bij deze wil ik vicky nomineren met het snelste tweede streepje ooit!!
gefeliciteerd!!!

Meteen geef ik de van merisse een rotschop naar verweggiestan!! weg blijven hoor denk erom!

verder iedereen een knuffie
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_24863629
Vicky........meis,van harte gefeliciteerd met je 2e streep(of plus eigenlijk)
Te gek en supersnel,heerlijk voor je.
Groetjes,Minoes
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:20:54 #55
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_24864131
wow..vicky.. Gefeliciteerd!!!!... je maakt me alleen wel een beetje jaloers
Maar onwijs gaaf!!!

Suzanne
pi_24866539
hihihi dankje Renegate

ik sta er zelf ook wel van te kijken hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_24867626
Ik heb van de week mijn kast opgeruimd en kwam nog een ovulatietest tegen van CB. Hij is goed tot juli 2005. Aangezien ik niet voor juli 2005 hoef te weten wanneer ik ovuleer, zou ik hem graag wilen weggeven.
Iemand interesse???
Kijk in mijn profiel voor mijn mail adres.

En oh ja Vicky, gefeliciteerd!!
pi_24868875
jaa stiekemurd ik heb interesse
ik mail je ff
pi_24878133
Mijn zus is niet zwanger van de vierde ik ben helemaal gefopt door mijn droom!

Jammer, vond het wel weer tijd voor een neefje of een nichtje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24891842
Hoi allemaal,

Ik had m'n vraag al in het zwangerschap topic gezet, maar werd ff naar dit topic toe gewezen.

Ik wil binnekort graag stoppen met de pil, om zwanger te worden.
Overal zie ik een ander advies... of je moet netjes je cyclus afwachten en pas na een maand of 2 het gaan proberen, óf het maakt niet uit.

Ik twijfel nu toch...aangezien de kans dat je snel zwanger wordt heel klein is.
Maar ergens lijkt het me toch niet voor niks, dat het sterk aangeraden wordt?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:57:51 #61
1087 Merisse
broddeltante
pi_24891976
Dan offer jij je toch op om voor een lammetje te zorgen Beaker
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:58:31 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24891983
Op zich voor het uitrekenen van de duur van de zwangerschap maakt het niet veel uit hoor... Dat kunnen ze evt. met een termijn echo makkelijk bepalen...

Alleen kan het voor jezelf heel enerverend zijn als je cylus niet meteen op gang komt en jij denkt overtijd dan wel zwanger te zijn.

Maar het kan wel hoor. Vicky heeft hier van de week zo ongeveer het record zwanger worden verbeterd. Meteen na het stoppen van de pil zeg maar...
  woensdag 2 februari 2005 @ 23:03:40 #63
1087 Merisse
broddeltante
pi_24892079
Lizzzzy welkom! Waarom zou je eerst een paar maanden "verspillen" en nog andere voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken? Volgens mij is daar geen enkele reden voor. Gewoon gaan met die banaan zou ik zeggen. Succes!
en het kan echt, Vicky is binnen een maand na stoppen met de pil zwanger geraakt!
pi_24892376
Hier zijn de eerste tekenen van de ongi alweer gearriveerd,alweer op cyclusdag 23........

En nou rinkelen,kreng (plaatje van telefoon)

Groetjes,Minoes
  woensdag 2 februari 2005 @ 23:23:34 #65
1087 Merisse
broddeltante
pi_24892584
Minoes, nee he
Bedoel je met "rinkelen kreng" dat ze je bellen voor een oproep voor de IUI?
Kun je anders zelf niet eens bellen? Baat het niet dan schaadt het niet en brutale mensen hebben de halve wereld, toch?
pi_24892791
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:

Alleen kan het voor jezelf heel enerverend zijn als je cylus niet meteen op gang komt en jij denkt overtijd dan wel zwanger te zijn.
Ik verwacht wel, dat ik een niet-regelmatige cyclus zal hebben (na bijna 10 jaar aan de pil moest ik wel ff diep nadenken, hoe het hiervoor was ) aangezien het voor de pil ook zo was.
Dus dat zou ik niet echt erg vinden.
Vroeger was het heel vervelend, vaak ga je na een aantal weken dan toch denken, dat je misschien zwanger bent. En op dat moment was dat niet de bedoeling.
Nu kan ik gewoon rustig denken, we zien wel waar het schip strandt.

Omdat het in zoveel boeken en sites wordt benadrukt echt even te wachten, als je stopt met de pil, dacht ik dat er misschien nog een andere reden voor was (alleen kon ik die dus nergens vinden )
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:03 schreef Merisse het volgende:
Lizzzzy welkom! Waarom zou je eerst een paar maanden "verspillen" en nog andere voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken? Volgens mij is daar geen enkele reden voor. Gewoon gaan met die banaan zou ik zeggen. Succes!
en het kan echt, Vicky is binnen een maand na stoppen met de pil zwanger geraakt!
Dankje wel
En ja, het nieuws van Vicky had ik gelezen Ik lurk hier al heel wat maanden mee.
Dat zou toch wel heel geweldig zijn, maar ik wacht het gewoon allemaal wel af.
Het blijft iets heel bijzonders en hopelijk is het voor ons ooit weggelegd.

En ook voor de andere meiden hier, ik lees altijd dagelijks mee .
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_24892925
Vicky het kan geen kwaad hoor, ik was de eertse maand ook gelijk zwangerhelaas is dat niet goed gegaanmaar die maand erna weer zwanger. Maar het kan ook dat je een tijdje moet wachten voor je een positief resultaat heb jammer genoeg.
pi_24896471
Voor mij weer geen geluk deze ronde
nieuwe NOD 1 maart
pi_24896521
Merisse, weet niet veel te zeggen behalve knuffel
pi_24896553
Merisse, shit zeg
knuffel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24896685
Merisse & Minoessssssssssssss neehee

Dikke knuffel voor jullie

Lizzzzzy, welkom
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:25:34 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24897082
Merisse & Minoes...
pi_24897106
Merissen en Minoes kl*te zeg
Dikke voor jullie
pi_24897135
minoes, ik had je berichtje niet gezien
ook een knuffel voor jou
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24898593
Merisse........ zeg,das weer niet de bedoeling hé?
Nah ja meis,we gaan samen op voor de volgende ronde,mijn volgende nod is op 26 februari dan maar,dan zit ik op 24 dagen.
Het is vandaag pas goed begonnen,dus hou ik die 24 dagen maar weer aan.
Groetjes,Minoes
pi_24900756
Merisse en Minoes Op naar de volgende ronde

Lyzzzzy welkom

M'n vriend en ik zijn inmiddels beide ziek, dus het klussen gaat niet van harte
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 13:18:04 #77
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24900925
Ach nee Minoes en Merisse hier zaten we niet op te wachten verdorie Meiden, allebei heel veel sterkte en een dikke knuffel!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24907052
He Merisse en Minoes.... BAH!! Moet ik op jullie nu ook nog boos worden?? Ik had toch ezegd dat die duvels weg moesten blijven!
Sterkte hoor dames!!

hier is het klussen ook pas vanacht weer begonnen door ziekte .... zou begot niet weten wanneer mijn ei komt want ik heb niks bijgehouden deze keer. Word er een beetje depri van soms en dan laat ik het maar een maandje.
Vind het ongelooflijk hoe snel het bij sommigen lukt om zwanger te raken en hoe lang en moeilijk het is voor een ander....begrijp me niet verkeerd hoor, want ik gun iedereen het allermooiste wat er is.... maar ik wil nou ook weleens eigenlijk .....

We zien wel hoe t loopt dus deze keer.... vanaf nu goed klussen gewoon, om de dag ofzo... ik heb nog 14 dagen tot mijn NOD dus het kan nog makkelijk
pi_24907375
Weer zo'n rottige teleurstelling Merisse en Minoes Balen, balen en nog eens balen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24908089
Minoes en Merisse wat jammer

Lizzzzy denk je ook foliumzuur?
pi_24908128
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 07:57 schreef Merisse het volgende:
Voor mij weer geen geluk deze ronde
nieuwe NOD 1 maart
Lieve Merisse, Ik huil met je mee. heb je wel niks aan, maar ja

* Ma-Maatje probeert positief te denken.
1 maart klinkt trouwens wel snel, want februari is een HEEEL kort maandje...
Dikke knuffel voor jou!

En bij jou helaas ook weer een nieuwe NOD Minoes.
Ook voor jou dikke knuffel hoor!

Lizzy, veel succes voor jou. Vergeet inderdaad het foliumzuur niet wat Karin ook al meldt hè?

[ Bericht 5% gewijzigd door Ma-Maatje op 04-02-2005 14:22:12 ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:08:00 #82
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_24917217
Nou Dames ik ga die kant uit. Ben wel een beetje zenuwachtig. Heb om 11 uur een kennismakingsgesprek voor stage en dan moet ik om 1 uur in het ziekenhuis zijn. En krijg ik eindelijk de uitslag van het bloedonderzoek.

Tot vanmiddag!
pi_24917462
Veel succes PK
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24922165
PK,weet je al wat?
Groetjes,Minoes
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:29:39 #85
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_24922272
Lizzy Ik las je vraag in Zwangerschap en Geboorte
Toen mijn vriend en ik besloten hadden om voor een kleintje te gaan was ik inmiddels 10 jaar aan de pil. Aan de huisarts nagevraagd of we meteen konden beginnen of dat we eerst moesten wachten tot mijn cyclus een beetje op gang was.
Het advies van de huisarts: ga ervoor!!
Dus meteen voor het echie gegaan. Vier weken na het stoppen met de pil, dus op het moment dat ik gewoon (met een cyclus van 28 dagen) ongesteld had moeten worden een beetje bloedverlies. Teleurgesteld dat ik niet meteen zwanger was, maar ja, hoe groot was de kans daarop?? Een weekje later toch een zwangerschapstest gedaan, stel je voor dat ik toch???
En ja hoor, een plusje!! Met 9 weken een termijnecho laten maken, dan kunnen ze dus zien hoe ver je bent. Ik was vier dagen korter zwanger dan ik had uitgerekend op basis van mijn laaste ongesteldheid.
Inmiddels bijna 17 weken zwanger
Die ongesteldheid met 4 weken was gewoon mijn lichaam dat een beetje in de war was. Gebeurd wel vaker zei de verloskundige.
Dus ga ervoor meid!!
pi_24923728
Op 31 december de implanon laten verwijderen en nu bijna vijf weken later, nog geen bloeding gehad.

Moet zeggen dat wij dus ook meteen voor het echie zijn gegaan. Maar het valt me stiekum toch tegen dat ik nog geen cyclus heb. Ik zit eigenlijk nog steeds op een natuurlijke bloeding te wachten. De huisarts had gezegd, dat ik in principe heel snel een bloeding kon verwachten maar ja, nog niets.

Nog steeds afwachten hiero! Maar dat wisten we.

Testen zijn negatief, dus ook niet zwanger.

[ Bericht 5% gewijzigd door Randa_v op 04-02-2005 19:49:31 ]
pi_24924056
Merisse en Marloes.....balen zeg....

Hier is het nog steeds aftellen tot NOD, maar mijn gevoel is wat verward maar eigenlijk ook heel positief.
De afgelopen drie dagen ben ik aan een stuk door kotsmisselijk en zó moe geweest.
Ik durf er niet op te vertrouwen maar aan de andere kant heb ik me nog nooit zo gevoeld. Ik zou liever hebben dat ik niets merkte tot na het moment van testen. Als het nu negatief test is het toch vreemd omdat ik dan toch het gevoel zal hebben dat het mis gegaan is, al heb ik er totaal vrede mee dat de kans dat het mis gaat in de eerste we(e)k(en) groot is.
* gaat maar weer een crackertje pakken want de witlof die in de supermarkt zo lekker leek doet me nu (drie kwartier later) over m'n nek gaan
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:44:13 #88
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_24924882
Spannend hoor plunderbunny Het klinkt wel een beetje positief vind ik...

Had gister mijn nod..maar nog helemaal niets te bekennen hier.Vanmiddag wel een test gedaan maar die was hardstikke negatief.Dus zit nu een beetje met dubbel gevoel...te vroeg getest,of laat mijn ongi gewoon op zich wachten.

En dan zit ik ook nog met het feit dat toen ik een paar jaar geleden met de pil gestopt was dat ik ook netjes 3x ongesteld werd en toen 8 maanden niet...en nu..zou het de 4e x moeten worden
ik word geeeeeeeeeeeeeeek....

Groetjes Suzanne
pi_24926835
PK Meid doe je is melden!! Ik ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek

Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 5 februari 2005 @ 09:15:41 #90
93804 Pizzakoeriertje
pi_24931875
Nou hier ben ik dan eindelijk ik had het gister nogal druk en ik kon ook niet echt op Fok komen na een uur was ie er nog niet. Het ging goed bij de GYN de uitslag van het bloedonderzoek daar was toch iets wat niet goed zat. Er is een hormoon bij mij (volgens mij HT4 ofzo) die te snel werkt. Omdat ik maandag ongesteld ben geworden wou hij graag kijken of het hormoon nu nog te snel werkt dus hebben ze gister weer bloed afgenomen. Ik moet over 4 weken weer komen. Eerst was het 3 maar als mijn ongi nu weer normaal is dan zou ik over 4 weken weer ongesteld moeten zijn.

Dus 4 maart GYN om 13.40

voor Beaker
pi_24932284
plunderbunny.... spannend hoor!, maar het klinkt goed als ik t zo hoor....
pi_24932614
PK gatver dat had ik niet verwacht!! Wat is dat toch met die te snel werkende hormonen
Afwachten wat er over 4 weken te zien is in je bloed?

Zou dat overigens ook de reden kunnen zijn van jouw miskraam?

Sterkte meid!!

Liefs, Beaker

we houden contact
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:06:01 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24932807
PK

En Plunderbunny! Klinkt toch wel heel spannend!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:07:21 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24932822
Hartje! Ik heb je uit de OP gehaald... het is nu een maand na je NOD en je lijkt een beetje spoorloos! Ik hoop dat alles goed met je is en dat je toch wel snel iets van je komt laten horen!
  zondag 6 februari 2005 @ 15:10:15 #95
93804 Pizzakoeriertje
pi_24953692
Ik en vriendje gaan deze maand wel lekker klussen want je weet het maar nooit of alles nu weer normaal is. Mijn NOD mag dan ook wel in het lijstje op 3 maart.

Komt mooi uit als ik 4 maart niet ongi ben kan ik mooi testen voor ik naar de gyn ga
pi_24953901
PK....heeft die gyn niet gezegd dan,wat het betekent,als dat hormoon te snel werkt?
Ik hoop voor je,dat je over 4 weken met een big smile een test met een plus onder zijn neus kan duwen
Groetjes,Minoes
pi_24953955
Hoihoi!
Mag ik weer meekletsen? Ik ben hier sinds mn miskraam weinig geweest, maar heb nu weer zin om mee te kletsen. Ik lees later dit topic wel door.

Nou, volgens mij heeft mijn verjaardags-sexmarathon geholpen!
Toen we gisteren naar bed gingen, en ik nog ff snel ging plassen, kwam er met afvegen donkerroze en bruine afscheiding. Nu heb ik veel donkerbruine afscheiding. Dus ik neem aan dat mn ongi eraan komt! Dan is mn cyclus hopelijk weer normaal. Iig heb ik nu de beruchte krampjes. Nu maar hopen dat ik snel weer zwanger ben!

Knuffel aan iedereen!

Groetjes Ingrid
pi_24954109
Hoi,Ingrid
Welkom terug,hoe voel je je?Je bent er iig weer klaar voor,zo te lezen,dus op naar de volgende ronde,succes!
Groetjes,Minoes
pi_24954812
Hoi Minoes

Dank je. Ik voel me wel goed. Overal spierpijn en heb nu lichte buikkrampjes. Maar zo te merken werkt mn lichaam nog, daar ben ik blij om! Idd, op naar de volgende ronde!
Ik ga nu lekker relaxen met een pot thee op de bank en filmpje erbij!

Groetjes Ingrid
  zondag 6 februari 2005 @ 16:23:08 #100
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_24954858
Welkom trerug ingrid...Je klinkt lekker opgewekt..en ik wens je veel succes en dat je maar weer gauw een 2e streepje piest...

Groetjes Suzanne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')