quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:Alleen kan het voor jezelf heel enerverend zijn als je cylus niet meteen op gang komt en jij denkt overtijd dan wel zwanger te zijn.
Ik verwacht wel, dat ik een niet-regelmatige cyclus zal hebben (na bijna 10 jaar aan de pil moest ik wel ff diep nadenken, hoe het hiervoor was
![]()
) aangezien het voor de pil ook zo was.
Dus dat zou ik niet echt erg vinden.
Vroeger was het heel vervelend, vaak ga je na een aantal weken dan toch denken, dat je misschien zwanger bent. En op dat moment was dat niet de bedoeling.
![]()
Nu kan ik gewoon rustig denken, we zien wel waar het schip strandt.
Omdat het in zoveel boeken en sites wordt benadrukt echt even te wachten, als je stopt met de pil, dacht ik dat er misschien nog een andere reden voor was (alleen kon ik die dus nergens vinden
![]()
)
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:03 schreef Merisse het volgende:Lizzzzy welkom! Waarom zou je eerst een paar maanden "verspillen" en nog andere voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken? Volgens mij is daar geen enkele reden voor. Gewoon gaan met die banaan zou ik zeggen. Succes!
en het kan echt, Vicky is binnen een maand na stoppen met de pil zwanger geraakt!
Dankje wel
En ja, het nieuws van Vicky had ik gelezen
![]()
Ik lurk hier al heel wat maanden mee.
Dat zou toch wel heel geweldig zijn, maar ik wacht het gewoon allemaal wel af.
![]()
Het blijft iets heel bijzonders en hopelijk is het voor ons ooit weggelegd.
En ook voor de andere meiden hier, ik lees altijd dagelijks mee .