abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:00:44 #251
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_25161937
Oe, het wordt spannend hier!

Spekkie hoe is het? Ik heb vorig jaar met middagurine getest. Ik wilde ook tot de volgende ochtend wachten om met ochtendurine te testen. Ik heb toen twee testen gekocht (Clearblue gewoon), dat was voordeliger dan 1. Toen ik thuiskwam kon ik het niet laten en heb toch getest. En toen ik op het venster keek was al gelijk een 2e streepje zichtbaar, nog sneller dan dat de beschrijving aangaf. Het testen heb ik trouwens op mijn NOD gedaan.
P.S. Ja, ik ben echt de 1e 2e streepjesmama. Kijk maar in deel 1. Mijn zoontje is inmiddels bijna 1 jaar.

Jelief, ik duim dat dat je menstruatie wegblijft, en dat er iets anders aan de hand is dan spanning rond de verhuizing! Succes met afwachten. Wanneer ga je evt. testen?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:14:34 #252
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25162132
Jompelt even door voor de bijna 2 streepjes meiden...*O*

En laten we de duiveltjes weglaten !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25162204
Ik ben vanaf mijn 15de aan de pil. Voor ik aan de pil begon kon ik de klok erop gelijk zetten, zo regelmatig was ik. Ik heb altijd de lichtste pil gehad die ik kon krijgen en de laatste 4 jaar implanon.

Vroeger was ongesteld worden geen pretje, zag ik nu ook wel tegenop. Ik moest me altijd de eerste dag ziek melden om dat ik van de pijn niet meer wist waar ik moest blijven en ook geen hap door mijn keel kreeg.

Nu ben ik 26 dus toch zo een 11 jaar aan de pil geweest.

Het nadeel van de PDS nu is dat ik dag in dag uit misselijk ben of kan zijn. Hoe erg duidt dat op zwangerschap? Slechte stoelgang, slecht slapen en dan niet ongesteld worden die hele combinatie breekt me op dit moment op.

Nu had ik natuurlijk er ook op gerekend om niet meteen ongesteld te worden, en ik wist ook wel dat het even zou duren. Maar het is toch moeilijk.

Met de huisarts heb ik na het verwijderen overlegd en hij schatte toch in dat ik eigenlijk heel snel ongesteld zou worden. Dat is dus niet gelukt.
pi_25163261
als ik maandag nog niet ngesteld ben ga ik denk ik testen, dat zal dan met middagurine zijn, wil eigenlijk nog niet eerder dan maandag een test kopen. Als we maandag te druk zijn wordt het dinsdag. ALS ALS ALS!!!!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 16:41:10 #255
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25163313
Randa, over die verschijnselen kan ook ik meepraten. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik, af en aan, alle zwangerschapsverschijnselen wel zo'n beetje gehad. Als de huisarts zelf al inschatte dat je toch vrij snel na het verwijderen van de implanon weer ongesteld zou worden dan zou ik nu niet langer twijfelen of je wel of niet contact moet opnemen. Gewoon doen dan zou ik zeggen, dat scheelt je een hoop twijfelen en onzekerheid.

Jelief
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_25167016
Hallo lieve mensen!

Hier nog geen ongi hoor. Maar wel een probleem. Nl. ruzie met vriend-lief en wel zodanig dat ik niet eens wil testen. Erg hé..... misschien beter te wachten tot de ruzie bijgelegd is .... want stel je voor .... dan weet ik ook niet hoe te reageren. De spanniong stijgt wel hier ... de tweede overtijddag is bijna voorbij, op naar dag 3 dus?

Ik heb niet eens een test kunnen kopen vandaag, dus het word hoe dan ook maandag pas. En dat is wel balken, want had bets morgenvroeg willen testen anders.
Dus beste jompeleraars en vervente f5-ers ... nog ff geduld, sorry
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_25169476
Jelief......oeffff.....ook al zo spannend bij jou,we duimen hoor

Spekkie....he,jesses,mot met vriendje....das ook nie gezellie.Hopenlijk is de boze bui snel over en komt er maandag een prachtige plus hier op t schermpje te staan.
Groetjes,Minoes
pi_25173415
Spekkie JeLief

Hier ook nog niks te bekennen
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
pi_25175313
Gelukkig is de ruzie bijgelegd vanacht dus ik heb weer testdrang hoor ....
Nog geen duvels te bekennen hier ... dag 3 overtijd, dus jajaja ....morgen toch echt maar eens testen

Jelief, Babylover
Maandag testdag doen dames?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 20 februari 2005 @ 09:04:50 #260
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_25175338
Spekkie
Jelief
BabyLover

Kom op dames, ik wil leuke kadootjes voor mijn verjaardag vandaag en aangezien ik een heeeeeeel verwend meisje ben, neem ik geen genoegen met één...dus:3 x een tweede streepje, graag!!!

zonder gekheid: ik duim voor jullie hoor!!Gauw naar Z&G met jullie

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_25175407
Spannend..kan op drie maal een tweede streep.

Jelief, spannend hoor hoe vind je vriend het nu?

LW gefeliciteerd
pi_25175503
Kijk,dat gaat goed......3x is scheepsrecht......woepieeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom op Jelief,Babylover en Spekkie!!!.
Groetjes,Minoes
pi_25175819
Onenigheid hier... Als het vandaag uitblijft wil ik morgenochetnd testen, maar vriendlief pas zaterdag, omdat ik voor ik aan de pil begon om de 5 weken ongesteld was
pi_25175959
Oh het word hier nu echt wel heel spannend.
Ik ben druk aan het duimen voor jullie allemaal
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † zondag 20 februari 2005 @ 11:24:50 #265
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25176134
Kom op dames dat gaat de goede kant op!

Voor jullie alledrie een aanmoediging

Jompels,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:24:38 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25176777
Spannend hier allemaal!

Ik jompel gewoon lekker mee!
  zondag 20 februari 2005 @ 13:01:48 #267
1087 Merisse
broddeltante
pi_25177248
Spekkie! Het wordt wel errug spannend nu! Zet 'm op hoor! En je kunt wel met middagurine testen hoor als je maar zorgt dat je niet teveel drinkt van te voren.

Jelief, jij ook al, het zou toch helemaal geweldig zijn.
Babylover, ook voor jou draaien de duimen.

Kom maar op met die streepjes meiden!!!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_25177759
WIJ WILLEN STREEPJES!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 februari 2005 @ 14:01:12 #269
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25178115
spannend hoor meiden zet hem op
pi_25180729
Babylover.......rationeel gezien heeft je vriendje wel gelijk,maar ik zou ook niet kunnen wachten en morgen testen
Aan de andere kant,is het misschien te vroeg dan en ben je straks teleurgesteld en zit je weer in niemandsland....niet ongi,niet een plus.......moeilijk hoor.
Anders morgen testen en dan as zaterdag nog een keer
Groetjes,Minoes
  zondag 20 februari 2005 @ 19:33:13 #271
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25183393
Zoveel streepjes in 1x zou echt geweldig zijn!\
Meiden, ik jompel voorzichtig!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Jubileum moderator zondag 20 februari 2005 @ 19:36:16 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25183451
Ik jompel niet meer voorzichtig hoor, ik gooi gewoon alle remmen los in de hoop dat het helpt.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 20 februari 2005 @ 19:41:53 #273
43556 miss_dynastie
pi_25183514
pi_25189759
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:35 schreef minoes_ het volgende:
Babylover.......rationeel gezien heeft je vriendje wel gelijk,maar ik zou ook niet kunnen wachten en morgen testen
Aan de andere kant,is het misschien te vroeg dan en ben je straks teleurgesteld en zit je weer in niemandsland....niet ongi,niet een plus.......moeilijk hoor.
Anders morgen testen en dan as zaterdag nog een keer
Groetjes,Minoes
Nou, ik had m'n vriend zo bewerkt dat ie vanochtend wel wilde testen (wat ik wilde dan), maar Minoes, jouw argument heeft me ervan weerhouden om te testen, dus hier nog geen plus, maar ook geen en geen kwaaltjes die op één of ander kunnen wijzen.

Ik kijk even aan hoe lang ik het vol hou om niet te testen. Ik vind het wel erg moeilijk, aangezien ik er de hele dag door aan denk en mezelf elke keer uitgebreid inspecteer als ik naar de wc ga

Waarschijnlijk zal ik mezelf later op de dag ook wel voor m'n kop slaan dat ik niet getest heb

Kortom: hier nog even geen duidelijkheid.

Spekkie Jelief
Laat die plusjes eens zien!!
  maandag 21 februari 2005 @ 09:31:38 #275
1087 Merisse
broddeltante
pi_25190480
quote:
Op zondag 20 februari 2005 08:56 schreef Spekkiemonster het volgende:
Gelukkig is de ruzie bijgelegd vanacht dus ik heb weer testdrang hoor ....
Nog geen duvels te bekennen hier ... dag 3 overtijd, dus jajaja ....morgen toch echt maar eens testen

Jelief, Babylover
Maandag testdag doen dames?
OK, ik zit er helemaal klaar voor. Showen maar met die positieve testen!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')