abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 17 februari 2005 @ 20:07:08 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25131614
Alsostarring potverdorie

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25131759
Alsostarring
en ik had ze nog zo graag laten jompelen voor jou..
pi_25131923
* hier nog steeds niks *
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_25132015
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef AlsoStarring het volgende:
Ik ben gisteren ongesteld geworden dus mn nieuwe NOD wordt 15 Maart.
Wat jammer AlsoStarring. Vol goede moed op naar de volgende ronde voor jou duim duim duim duim duim
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
* hier nog steeds niks *
Houden zo Spekkie! duim duim duim duim duim

[ Bericht 40% gewijzigd door Ma-Maatje op 17-02-2005 20:35:22 ]
  vrijdag 18 februari 2005 @ 10:10:37 #230
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_25140884
He wat balen alsostarrring!

Gisteren ben ik wat oud bloed verloren, maar aangezien mijn ongi nooit zo begon, had ik nog wat hoop over! Helaas ziet het er naar uit dat ik vannacht gewoon ongi ben geworden dus ik ga ook weer door naar de volgende ronde! Dat wordt dus 18 maart, als ik uitga van een 28-daagse cyclus!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_25142313
Marie79.......getverdegetver.....bij jou ook al die
Dat was niet de bedoeling Succes met de volgende poging.
Groetjes,Minoes
pi_25142808
Ik post hier nooit, maar lees stiekem altijd wel of er al goed nieuws is hier..

Wat ik eigenlijk alleen wil zeggen is dat ik onwijs veel respect voor jullie heb dat jullie zo ontzettend veel doorzettingsvermogen hebben en er voor de 100% voor (blijven) gaan!

Heel veel succes en sterkte voor jullie allemaal en ik hoop dat iedereen hier binnenkort een tweede streepje heeft!

Liefs...
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_25148926
Spekkie, kom eens hier! Hebben we een plus of ?

voor een dikke vette plus!

Hier geen kwaaltjes, alleen een beetje een zeurderig gevoel ik m'n onderbuik dus ik vrees dat de er vanavond of morgen aankomen.
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
pi_25149684
Het slechte nieuws: Ik was de hele dag werken en heb geen test kunnen kopen doordat mijn oppaskindjes beetje ziekjes waren en we dus lekker thuis bleven vandaag.
Maar het goede nieuws: is dat de duvels er dus nog steeds niet zijn.
Ik ben nu al 1 hele volle dag overtijd .... jawel.. voel nog niks aankomen ook dus t blijft zeker spannend

alleen heb ik nu dus geen test voor morgenvroeg :-(
pi_25149897
*komt even uit lurkstand*

kan niemand Spekkie even een testje brengen ofzo? iemand in de buurt?

Haha, hoe bedoel je nieuwsgierig
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:52:58 #236
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_25149902
Oeh Spekkie, spannend hoor! Hopelijk blijft de duvel de eerst komende 8 maanden nog weg.
Heb je morgen geen tijd om een test te halen? Sorry, maar de 1e 2e streepjesmama is altijd zo nieuwsgierig
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_25150098
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:52 schreef Jambo het volgende:
Oeh Spekkie, spannend hoor! Hopelijk blijft de duvel de eerst komende 8 maanden nog weg.
Heb je morgen geen tijd om een test te halen? Sorry, maar de 1e 2e streepjesmama is altijd zo nieuwsgierig
Ik heb wel tijd, maar niet smorgens vroeg ... ms smiddags pas. Had liever met ochtendurine getest want als hij negatief is vraag ik me gegarandeerd de hele dag af of ik niet verkeerd getest heb
PS: Ben je echt de 1e 2e-streepjesMama hier?? Wat leuk zeg!
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:52 schreef TearSong het volgende:
*komt even uit lurkstand*

kan niemand Spekkie even een testje brengen ofzo? iemand in de buurt?
Omgeving Breda graag hahaha .....

* jullie = lief *
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 20:18:30 #238
81992 Githa
pi_25150281
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:06 schreef Spekkiemonster het volgende:

Omgeving Breda graag hahaha .....
* Githa woont in omgeving Breda maar ik heb alleen een gebruikte test liggen weliswaar wel met een + erop

Dit is duidelijk een noodgeval nachtapotheek ?
pi_25150408
Morgenochtend piesen in een potje en dan 's middags een test halen?
pi_25150444
Het lijkt eigelijk wel al heel lang geleden dat ik met de pil gestopt ben. Het is toch pas zo'n anderhalvemaand geleden. Als ik hier af en toe zo een s lees, heb ik wel zoiets van ik wil ook een NOD!.

Maar ja, zonder cyclus geen NOD. Ik koop in iedergeval voorlopig geen zwangerschapstesten tot ik daadwerkelijk eens ongesteld word (of een dikke buik krijg ).

Het is toch nog steeds afwachten hier!

Wanneer kun je het beste naar de huisarts gaan als de menstruatie uitblijft?
Na een half jaar of al eerder...?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:34:20 #241
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_25151490
GO SPEKKIE !! GO SPEKKIE !! GO SPEKKIE !!
pi_25152051
Spannend Spekkie. Jammer dat ik niet in de buurt woon anders had ik je nu nog een test gebracht

Gogogogo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_25152696
Voor iedereen die meer wil weten over zijn menstruatie, ik ben gaan zoeken naar meer informatie voor mezelf en het uitblijven ervan. www.menstruatie.net, misschien wel goed voor in het lijstje?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:35:53 #244
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_25155117
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:38 schreef Randa_v het volgende:
Voor iedereen die meer wil weten over zijn menstruatie, ik ben gaan zoeken naar meer informatie voor mezelf en het uitblijven ervan. www.menstruatie.net, misschien wel goed voor in het lijstje?
Hey Randa_v!

Allereerst heel vervelend dat je menstruatie (nog) uitblijft.
Ik weet als geen ander hoe dat voelt, uiteindelijk heb ik er 14 maanden op moeten wachten na het stoppen met de pil.en ik moet nog maar afwachten of het nu regelmatig blijft, maar ik heb goede hoop!

Ik heb even teruggelezen, en ik begrijp dat je 31 dec. 2004 Implanon hebt laten verwijderen, en dus nu wacht op een cyclus.
Heb je op menstruatie.net iets kunnen vinden wat een antwoord kan zijn op jouw situatie? Toen ik net met de pil gestopt was, en maar niet ongesteld werd, ben ik ook wel eens op die site geweest.

Maar vrij snel, in januari '04, ben ik toch naar de HA gegaan, een paar maanden na mijn pil-stop. In eerste instantie raadde hij me aan om te temperaturen, gelukkig was ik daar al mee begonnen. In maart/april terugkomen. Met de temp. curves bleek hij niks te kunnen, dus gaf hij me Orgametril, hopende dat dat mijn cyclus wakker zou schudden. Nee dus. Doorverwezen naar gyn. In juni '04 eerste afspraak gehad. Na een inwendige echo, 2 x bloedprikken en een MRI-scan in sept. '04 conclusie: PCO en een prolactinoom. Dankzij medicatie eindelijk op 6 febr.'05 weer een (eerste) menstruatie.

Al met al ruim een jaar in de weer; als ik jou was zou ik dus geen half jaar wachten met naar de HA gaan. Het is natuurlijk niet gezegd dat jou HA net zo snel doorverwijst naar een gyn als de mijne (sommige HA's zeggen rustig: ''komt u over een jaartje maar terug''), maar het is zeker te proberen! Nee heb je, ja kun je krijgen. Hoe eerder je ''uitsluitsel'' zou kunnen hebben over je situatie hoe beter, lijkt me. Want die onzekerheid is 3 x niks...''heb ik nou wel een cyclus of niet?'', ''waarom word ik maar niet ongesteld'', etc. En ondertussen toch een soort van hoop hebben dat je wellicht zwanger zou kunnen zijn...heel frustrerend.

In ieder geval heel veel succes!
Ook met je PDS trouwens, want dat is evenmin een pretje ....mijn vriendlief heeft het ook. Hopelijk stabiliseert het zich snel en voel je je wat fitter.

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 09:25:51 #245
43556 miss_dynastie
pi_25158016
Spekkie, een paar voor jou
pi_25158418
LW, bedankt voor je reactie. Op menstruatie.net zag ik veel meiden met hetzelfde prbleem. Alleen toch niet echt oplosingen of positieve dingen. Op het moment zou ik zo graag wat positiefs willen horen! Ik denk dat ik volgende week toch maar naar de huisarts bel.

Het hormoon van de implanon zou na een week uit mijn bloed zijn. Nu moet alleen mijn lichaam nog gaan werken!
Gelukkig gaat het nu ineens beter met de PDS. Maar ja voor hoelang? Af en toe ben ik mijn lichaam wel beu, met al die chronische kwaaltjes waar je eigelijk niets aan kan doen!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 10:45:25 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25158456
Randa, ik zou een maandje of 2-3 wachten voor ik naar de huisarts ging. Eerder doen ze er waarschijnlijk sowieso niks aan. Je lichaam moet toch de kans krijgen zelf weer op gang te komen enzo.

We balen hoor, heb je die beslissing genomen en dan moet je wachten tot de boel weer op orde is...
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 11:00:32 #248
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25158628
Och Randa, wat is het toch moeilijk om zo tussen wal en schip in te zitten. Niet ongesteld en ook niet zwanger is zo verdraaid frustrerend. Ik ben zelf toen na twee maanden naar de huisarts gegaan omdat ik niet meer ongesteld werd, maar me wel heel erg zwanger voelde en veel buikpijn had. Ze hebben toen een bloedtest gedaan en een inwendige echo waarop ze PCO verschijnselen zagen. Allemaal kleine follikeltjes op een rijtje die maar niet wilden groeien en zeker niet wilden springen. Na een paar maanden ben ik gelukkig toch ongesteld geworden en vanaf dat moment had ik een min of meer regelmatige cyclus tussen de 32 en 38 dagen. Als je het net vertrouwt, gewoon de huisarts bellen hoor en kijken wat die zegt. Laat hem/haar de beslissing maar nemen of er nu al onderzoeken moeten worden gedaan of stappen moeten worden ondernomen. Zo hoef jij er niet mee rond te lopen want het is al zwaar genoeg om elke dag maar te moeten afwachten of je al iets voelt of niet en of de duivels je nou eens zullen gaan vinden. Veel sterkte ermee!

Hey Spekkiemonsterrrrrr, wat maak jij het spannend meissie. Kom op he, we jompelen jou wel even door naar Z&G

AlsoStarring, wat had ik het graag anders voor jou gezien. Je geduld is al zovaak op de proef gesteld. Gatver, kunnen we die duivels niet verbannen naar Syberië ofzo?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 11:09:25 #249
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_25158763
Precies BE, dat is wat ik bedoelde aan te geven bij Randa, een maandje of 2-3 wachten. Heb ik ook gedaan destijds.

Uitgaande van verwijdering Implanon in december, dan zou je medio eind maart naar de HA kunnen gaan. (tenzij de cyclus toch op gang komt voor die tijd)
En, hoe was je menstruatie vóór de Implanon? sorry als je dat al eens ergens geschreven hebt, ik kon het niet meer terugvinden...

Wel fijn dat het met de PDS nu rustig is!
Maar wat je zelf ook zegt, het is altijd weer afwachten hoe lang zoiets stabiel blijft. Ik hoop in ieder geval dat het voorlopig even zo aanhoudt.

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_25161775
hallo... ik ben vandaag twee dagen overtijd.... Ik wijt het vooralsnog aan de spanning rond de verhuizing (morgen) maar ik kan het toch niet laten om het hier even te melden. Ben heftig aan het broekloeren steeds en doe op de wc steeds weer een schietgebedje.

jompel nog maar niet, ik wilde jullie alleen ff deelgenoot maken.
(omdat jullie altijd zo lief meeleven! )
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')