quote:Everton are poised to sign Old Firm pair Fernando Ricksen from Rangers and Bobo Balde from Celtic. (Daily Mirror)
Real gaat denk k 3-2-5 spelen, dan zitten er tenminste niet zoveel spitsen op de bankquote:
quote:Benfica and Paris Saint Germain are interested in Manchester United's Eric Djemba-Djemba. (The Independent)
Adriano gaf zelf aan dat hij wil blijven en hij heeft nog een lang contract bij Inter.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:
Dat is een hardnekkig gerucht, net zoals Owen dan naar Newcastle zou gaan...
kan t me niet voorstellenquote:
bron, link, url?quote:
quote:Milan prepare Ronaldinho bid
Milan are reportedly planning a £40m swoop to sign Barcelona sensation Ronaldinho in the summer.
The Brazilian is a known favourite of Vice-president Adriano Galliani and the Italian champions are pondering an offer.
Stories circulating in Italy on Thursday claim that the San Siro club are ready to offer £25m, plus the services of Jon Dahl Tomasson and Fabricio Coloccini.
The Danish forward, valued at around £10m, has been linked with the Nou Camp outfit for some time.
Meanwhile, young centre-back Coloccini rarely features for Milan but has proved himself in Spain during loan spells at Atletico Madrid and Villarreal.
However, Milan could also be forced to make another sacrifice if they attempt to sign the South American.
Whispers claim that Ronaldinho’s proposed arrival could force the Rossoneri to forget about keeping Hernan Crespo.
The Argentine striker, currently on loan from Premiership giants Chelsea, wants a permanent move in the summer.
Milan may also face some stiff opposition for the attacking talent given that Inter, Man Utd, Chelsea and Real Madrid would also be keen if he was made available for transfer.
http://psv.netwerk.to/nie(...)20euro%20genoemd.phpquote:28/1/2005 - Is PSV rond met Robert De Pinho voor directe transfer? Bedrag van 5 miljoen euro genoemd
(Van onze verslaggever RvW)
Afgelopen week verscheen er op het forum al een gerucht over de vermeende transfer van een Mexicaan danwel Braziliaan door PSV 1KAMPIOENEN. Afgaand op alle berichten die nu binnenstromen bij PSV Netwerk vanuit Mexico lijkt daar een behoorlijke kern van waarheid in te zitten.
De 23-jarige Robert de Pinho Souza is volgens Mexicaanse media hetgeen bevestigd is door de club plotseling naar Nederland vertrokken om de transfer naar PSV af te ronden. Hij speelde sinds een jaar voor het Mexicaanse Atlas en was een van de topscorers van de Mexicaanse competitie. Daarvoor speelde hij in Moskou bij Spartak.
De technisch directeur van de club bevestigde het vertrek van de speler. Dat was tegen de wens van de club. De club had de spits nog een half jaar willen houden. Hij nam dat de speler niet kwalijk, maar de zaakwaarnemer van de speler. Contractueel kon de club de speler echter niet tegenhouden. Hij had nog een tweejarig contract, maar een clausule dat hij bij een aanbieding uit Europa weg mocht. De president van de club bevestigde in de media dat er een akkoord zou zijn met PSV over de transfer.
Speculaties over het transferbedrag liggen in de buurt van 5 miljoen dollar.
quote:Het Braziliaanse wonderkind Robinho speelt vanaf de zomer voor Real Madrid. Volgens het Spaanse AS heeft de Madrileense formatie gisteren de onderhandelingen met Santos afgerond en is de deal nu rond.
Robinho, die afgelopen week door de Braziliaanse pers tot beste voetballer van zijn land werd verkozen, tekent een contract tot medio 2010 en kost Real Madrid tussen de 17 en 18 miljoen euro.
De rest van dit seizoen zal de 21-jarige aanvaller voor Santos actief blijven. Real Madrid heeft nog wel een medische clausule bedongen, waardoor bij een ernstige blessure de transfer alsnog kan worden afgeblazen.
Real wou helemaal niks, ze hebben zelfs een officieel persbericht uitgebracht om zich te distantiëren van elk gerucht rond de zogenaamde interesse in Adriano.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Adriano gaf zelf aan dat hij wil blijven en hij heeft nog een lang contract bij Inter.
Hij vond het wel mooi dat Real hem wou hebben.
zul je zien dat Ken Bates hem binnenhaaldquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
De halve Premier League wil Bellamy, dus dat wordt spannend.
k sta nergens van te kijken bij die Batesquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:32 schreef gras het volgende:
Bij Leeds in het Championship. Lijkt me toch van niet.
Graig heeft zelf ook nog wat te zeggen. Die wil op het hoogste niveau spelen, lijkt me. Maar we zullen zien, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k sta nergens van te kijken bij die Bates
Dan maken ze er geen verlies op, want ik meen me te herinneren dat hij gekocht is voor 6 miljoen pond van Norwich?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Craig bijna zeker naar Birmingham nu, voor 9 miljoen euro.
tot maandag 31 januari om 12:00quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer is de transfermarkt eigenlijk gesloten?
de link doet t nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Edson Silva van Tottenham hotspurs naar Ado Den Haag.
http://www.4thegame.com/c(...)5290/edsonsilva.html
en zelf ziet hij het evt. ook wel zitten... kan het wel me voorstellen. mooie competitie,grote club.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:55 schreef methodmich het volgende:
Valencia heeft zich volgens Kromkamp officieel gemeld voor hem, bij AZ.
dank je, dan had k dus toch goed, Arnesen heeft hem in de zomer meegenomen naar de Spurs en nu gaat ie alweer.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:39 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
http://www.4thegame.com/c(...)5290/edsonsilva.html
Ben ff weggeweest...quote:Erasmusch - woensdag 12 januari 2005 @ 12:47
El Hamdaoui gaat van het weekend naar London voor een gesprek met Jol. Worden leuke wedstrijdjes tussen Roubin en Mounir volgend jaar
Die ken ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:02 schreef Kaalhei het volgende:
De pvergand van Youssef Sofiane naar Roda zou bijna rond zijn
Volgens diverse media zou hij Henry-2 zijn.quote:
Bellaquote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oh ja want Michael Owen 2 is natuurlijk vorig seizoen vertrokken. Ik geloof dat ze 'm in Kerkrade ook wel Fredrik Berglund noemden.
Het Bergrund inderdaad. Hoe kansloos moeten ze nog worden.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oh ja want Michael Owen 2 is natuurlijk vorig seizoen vertrokken. Ik geloof dat ze 'm in Kerkrade ook wel Fredrik Berglund noemden.
nog 2.5 uur dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:35 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
tot maandag 31 januari om 12:00
Dan kan die zondag direct achter de spitsen plaatsnemen aangezien Sergio geschorst is.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Sofiane een Henry? Voor zover ik weet is het een aanvallende middenvelder en geen aanvaller.
Zou een mooie versterking zijn voor Twentequote:Oude Kamphuis vertrekt bij Schalke '04
1 Februari 2005 - Erwin
Niels Oude Kamphuis vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Schalke. De voetballer uit Borne kon het met de club niet eens worden over een nieuw contract. Oude Kamphuis gaf aan alleen zijn contract te willen verlengen als hij als middenvelder in plaats van verdediger gezien zou worden. Manager Assauer en technisch directeur Müller konden hem dit niet garanderen en staakten derhalve de onderhandelingen. FC Twente heeft evenals Feyenoord al interesse getoond in zijn oud-speler.
Schijnt ook in de belangstelling van Feyenoord te staan, maar voor Twente zou het inderdaad ook een hele goede versterking zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Zou een mooie versterking zijn voor Twente
PSV schijnt ook geinteresseerd te zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Hij wil in ieder geval ergens het middenveld op.
Het schijnt dat ie voor 2 jaar word gehuurt van de NOSquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:40 schreef popolon het volgende:
Jack van Gelder zo goed als rond met John de Mol.
bron
Geen Jack !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:40 schreef popolon het volgende:
Jack van Gelder zo goed als rond met John de Mol.
bron
Ze lezen met me mee.quote:Op woensdag 8 december 2004 @ 17:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Co Adriaanse moet trainer van Anderlecht worden.
Anderlecht heeft een aardige selectie. Snakt al jaren naar successen, 't hele Belgische voetbal overigens. Co kan die ploeg groot maken. Co kan die ploeg laten voetballen.
Waar bij de Nederlandse top-3 geen plaats is voor Co, moet er in Belgie toch zeker wat mogelijk zijn. En dan noem ik Anderlecht, als ik zie hoe dramatisch die van de mat worden gespeeld in Europa. Ze zijjn hard op weg naar een dieptepunt (op een aantal leuke talentjes na).
Bron? Dramatische speler is dat.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Prso naar Ajax?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Prso naar Ajax?
Hoeveel geld denkt die Benitez te krijgen voor Gerard dan? Die 3 spelers bij elkaar zijn volgens mij een aardig bedrag waard.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:04 schreef stevengerrard het volgende:
Jermain Defoe (Tottenham), Michael Ballack (Bayern München), Shaun Wright Phillips (Manchester City): Met de opbrengst van de verkoop van Steven Gerrard hoopt Benítez deze drie spelers binnen te halen voor volgend seizoen.
Defoe is 21 a 22 jaarquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:50 schreef INViCTuS het volgende:
Ik weet niet precies hoelang een ieder nog een contract heeft bij zijn huidige club. Weet ook niet precies hoe oud ze allemaal zijn. Philips is een jonkie, Defoe volgens mij net voorbij midden 20 en Ballack eind 20
Da's weer eens wat andersquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Anders Svensson naar Elfsborg in de zomer.
quote:Chelsea plan sensational swap deal
Dutch midfielder Edgar Davids could be in line for a sensational swap deal to Chelsea involving Juan Sebastian Veron.
Roman Abramovich is thought to be travelling to Italy to hold talks with Inter Milan officials over transfer plans.
Inter are keen to keep the Argentine ace at the Giuseppe Meazza after a successful loan spell and could be willing to do a deal with Davids to secure Veron's permanent signing.
quote:Feyenoord aast op Belgisch talent
Feyenoord aast op de jonge Belgische aanvaller Benjamin De Ceulaer. Trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte reizen dit weekeinde af naar België om de 21-jarige speler van Sint-Truiden aan het werk te zien. Diverse Feyenoord-scouts gingen het tweetal hierin al voor. Ook NAC Breda en RC Genk hebben serieuze interesse in De Ceulaer.
De Belg gaat ook wel door het leven als de Beckham van Staaien, omdat zijn vriendin, die kapster is, hem met enige regelmaat een nieuw kapsel aanmeet. Hoewel hij van origine een rechtermiddenvelder is, speelt hij bij Sint-Truiden in de spits. Dit seizoen maakte De Ceulaer drie doelpunten in twintig competitiewedstrijden.
en daar zijn ze in Belgie niet blij mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Benji De Ceulaer is al voor 80 % rond met NAC Breda. Moet daar Ali B vervangen. Leuk!
daarom zijn ze boos:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Belgen moeten niet zeuren. Die laten hun beste spelers altijd makkelijk vertrekken.
quote:18/2/2005 - De Ceulaer kiest voor NAC; STTV boos
(Van onze verslaggever K)
BRON: VRT teletekst
In De Telegraaf liet De Ceulaer weten dat NAC definitief zijn eerste keus is. Hij kwam er in een gesprek gisterenavond met NAC uit. Hij liet weten te hopen dat de clubs er snel uitkomen. Gullit en Wotte gaan de spits morgen bekijekn, zo melden diverse media, dat is mogelijk te overbodig. Zeker is dat echter niet. In het Belang van Limburg reageerde Wilmots namens de club van De Ceulaer St Truiden geirriteerd over de handelswijze van NAC. Die club zou wel met de speler onderhandelen maar niet eerst met de club. Alleen Racing Genk zou zich officieel gemeld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |