Ze lezen met me mee.quote:Op woensdag 8 december 2004 @ 17:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Co Adriaanse moet trainer van Anderlecht worden.
Anderlecht heeft een aardige selectie. Snakt al jaren naar successen, 't hele Belgische voetbal overigens. Co kan die ploeg groot maken. Co kan die ploeg laten voetballen.
Waar bij de Nederlandse top-3 geen plaats is voor Co, moet er in Belgie toch zeker wat mogelijk zijn. En dan noem ik Anderlecht, als ik zie hoe dramatisch die van de mat worden gespeeld in Europa. Ze zijjn hard op weg naar een dieptepunt (op een aantal leuke talentjes na).
Bron? Dramatische speler is dat.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Prso naar Ajax?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Prso naar Ajax?
Hoeveel geld denkt die Benitez te krijgen voor Gerard dan? Die 3 spelers bij elkaar zijn volgens mij een aardig bedrag waard.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:04 schreef stevengerrard het volgende:
Jermain Defoe (Tottenham), Michael Ballack (Bayern München), Shaun Wright Phillips (Manchester City): Met de opbrengst van de verkoop van Steven Gerrard hoopt Benítez deze drie spelers binnen te halen voor volgend seizoen.
Defoe is 21 a 22 jaarquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:50 schreef INViCTuS het volgende:
Ik weet niet precies hoelang een ieder nog een contract heeft bij zijn huidige club. Weet ook niet precies hoe oud ze allemaal zijn. Philips is een jonkie, Defoe volgens mij net voorbij midden 20 en Ballack eind 20
Da's weer eens wat andersquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Anders Svensson naar Elfsborg in de zomer.
quote:Chelsea plan sensational swap deal
Dutch midfielder Edgar Davids could be in line for a sensational swap deal to Chelsea involving Juan Sebastian Veron.
Roman Abramovich is thought to be travelling to Italy to hold talks with Inter Milan officials over transfer plans.
Inter are keen to keep the Argentine ace at the Giuseppe Meazza after a successful loan spell and could be willing to do a deal with Davids to secure Veron's permanent signing.
quote:Feyenoord aast op Belgisch talent
Feyenoord aast op de jonge Belgische aanvaller Benjamin De Ceulaer. Trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte reizen dit weekeinde af naar België om de 21-jarige speler van Sint-Truiden aan het werk te zien. Diverse Feyenoord-scouts gingen het tweetal hierin al voor. Ook NAC Breda en RC Genk hebben serieuze interesse in De Ceulaer.
De Belg gaat ook wel door het leven als de Beckham van Staaien, omdat zijn vriendin, die kapster is, hem met enige regelmaat een nieuw kapsel aanmeet. Hoewel hij van origine een rechtermiddenvelder is, speelt hij bij Sint-Truiden in de spits. Dit seizoen maakte De Ceulaer drie doelpunten in twintig competitiewedstrijden.
en daar zijn ze in Belgie niet blij mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Benji De Ceulaer is al voor 80 % rond met NAC Breda. Moet daar Ali B vervangen. Leuk!
daarom zijn ze boos:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Belgen moeten niet zeuren. Die laten hun beste spelers altijd makkelijk vertrekken.
quote:18/2/2005 - De Ceulaer kiest voor NAC; STTV boos
(Van onze verslaggever K)
BRON: VRT teletekst
In De Telegraaf liet De Ceulaer weten dat NAC definitief zijn eerste keus is. Hij kwam er in een gesprek gisterenavond met NAC uit. Hij liet weten te hopen dat de clubs er snel uitkomen. Gullit en Wotte gaan de spits morgen bekijekn, zo melden diverse media, dat is mogelijk te overbodig. Zeker is dat echter niet. In het Belang van Limburg reageerde Wilmots namens de club van De Ceulaer St Truiden geirriteerd over de handelswijze van NAC. Die club zou wel met de speler onderhandelen maar niet eerst met de club. Alleen Racing Genk zou zich officieel gemeld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |