abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:00:55 #71
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24937836
Charlie van den Ouweland (FCDB) -> Roda JC
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:13:10 #72
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24938053
Roda zou interesse hebben in Charlie van den Ouweland.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:17:36 #73
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24938129
kut cookies (N)
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24938670
Luisão van Benfica naar Inter in juni.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24938674
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:40 schreef popolon het volgende:
Jack van Gelder zo goed als rond met John de Mol.

bron
Geen Jack !
pi_24967540
Jermain Defoe (Tottenham), Michael Ballack (Bayern München), Shaun Wright Phillips (Manchester City): Met de opbrengst van de verkoop van Steven Gerrard hoopt Benítez deze drie spelers binnen te halen voor volgend seizoen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_24986783
Seitaridis naar Schalke.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24990187
Zie ik Porto niet doen eigenlijk...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 februari 2005 @ 01:27:17 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25017010
Van The Independent

Real may offer Owen in deal to sign Reyes
By Lindsay Harrison
10 February 2005

The Arsenal striker Jose Antonio Reyes has been a long-standing target for Real Madrid, according to his agent.

The 21-year-old joined from Seville for £17m at the start of 2004, but has recently been linked with a move from Highbury, and his agent, Jaime Rodriguez, said: "It is an honour for Reyes that Real are interested in him, but they know the path they have to follow. If the clubs can reach an agreement there will be no problem."

Some reports have suggested that any deal taking Reyes to Real Madrid would see the England striker Michael Owen move in the opposite direction.

"It was a long time, around eight years ago, when they first showed an interest and now the rumours are starting up again," Rodriguez added.

Reyes began the season well but his recent drop in form has led to speculation that he is struggling to settle in London
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25019050
Ik hoop niet dat deze ruil ervan komt.
That's all folks!
pi_25020190
Adriaanse mogelijk naar Anderlecht.

(voetbalzone.nl)
quote:
Op woensdag 8 december 2004 @ 17:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Co Adriaanse moet trainer van Anderlecht worden.

Anderlecht heeft een aardige selectie. Snakt al jaren naar successen, 't hele Belgische voetbal overigens. Co kan die ploeg groot maken. Co kan die ploeg laten voetballen.
Waar bij de Nederlandse top-3 geen plaats is voor Co, moet er in Belgie toch zeker wat mogelijk zijn. En dan noem ik Anderlecht, als ik zie hoe dramatisch die van de mat worden gespeeld in Europa. Ze zijjn hard op weg naar een dieptepunt (op een aantal leuke talentjes na).
Ze lezen met me mee.

[ Bericht 40% gewijzigd door Johnny_Footballhero op 10-02-2005 11:13:12 ]
The gum you like, is coming back in style.
pi_25020214
Prso naar Ajax?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_25020324
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Prso naar Ajax?
Bron? Dramatische speler is dat.
pi_25022734
Adriaanse ook gelinkt aan Club Brugge
pi_25022762
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Prso naar Ajax?
Zijn ze Charisteas al zat ?
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:01:45 #86
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_25023104
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:04 schreef stevengerrard het volgende:
Jermain Defoe (Tottenham), Michael Ballack (Bayern München), Shaun Wright Phillips (Manchester City): Met de opbrengst van de verkoop van Steven Gerrard hoopt Benítez deze drie spelers binnen te halen voor volgend seizoen.
Hoeveel geld denkt die Benitez te krijgen voor Gerard dan? Die 3 spelers bij elkaar zijn volgens mij een aardig bedrag waard.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_25023191
Denk dat Ballack alleen al meer waard is dan Gerard.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:50:45 #88
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_25023777
Ik weet niet precies hoelang een ieder nog een contract heeft bij zijn huidige club. Weet ook niet precies hoe oud ze allemaal zijn. Philips is een jonkie, Defoe volgens mij net voorbij midden 20 en Ballack eind 20
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_25023826
Real lonkt naar de diensten van de Rossi en Mancini.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_25024676
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:50 schreef INViCTuS het volgende:
Ik weet niet precies hoelang een ieder nog een contract heeft bij zijn huidige club. Weet ook niet precies hoe oud ze allemaal zijn. Philips is een jonkie, Defoe volgens mij net voorbij midden 20 en Ballack eind 20
Defoe is 21 a 22 jaar
Maar wat moet Liverpool dan met 4 spitsen ( Morientes , Cisse , Baros en dan Defoe)

Laat Defoe maar bij de Spurs
pi_25025814
Anders Svensson naar Elfsborg in de zomer.
www.thuisuiteten.nl
pi_25038140
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Anders Svensson naar Elfsborg in de zomer.
Da's weer eens wat anders
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_25042886
Precies, al dat gedoe aan de Costa's.

Toch zonde, een prima voetballer waar Soton veel plezier van heeft gehad en zou moeten hebben.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:52:24 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25094049
Arsenal and United target Belgian goalkeeper

Jon Brodkin
Tuesday February 15, 2005
The Guardian

Arsenal and Manchester United are watching the Belgian goalkeeper Silvio Proto, who plays in Belgium's top division for La Louvière, as they explore possible summer signings.
Proto, 21, won his second cap for Belgium last week, and is being monitored by several clubs including Barcelona, Fiorentina and Paris St-Germain.

La Louvière confirmed that scouts from both Premiership clubs were expected at last Saturday's home game against Lokeren. The goalkeeper played well in a 0-0 draw.

It hardly comes as a shock that Arsenal and United are looking at goalkeepers and Proto will be one of several candidates they are considering for the problematic position.

"The interest in me doesn't worry me at all," Proto said. "However, I would sooner join a big club in Belgium and play regular first-team football, rather than go to a prestigious foreign side and sit on the bench, but no Belgian clubs have come in for me."
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25126731
quote:
Chelsea plan sensational swap deal

Dutch midfielder Edgar Davids could be in line for a sensational swap deal to Chelsea involving Juan Sebastian Veron.

Roman Abramovich is thought to be travelling to Italy to hold talks with Inter Milan officials over transfer plans.

Inter are keen to keep the Argentine ace at the Giuseppe Meazza after a successful loan spell and could be willing to do a deal with Davids to secure Veron's permanent signing.
.
-
  donderdag 17 februari 2005 @ 13:52:35 #96
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25127077
crosspost
quote:
Feyenoord aast op Belgisch talent
Feyenoord aast op de jonge Belgische aanvaller Benjamin De Ceulaer. Trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte reizen dit weekeinde af naar België om de 21-jarige speler van Sint-Truiden aan het werk te zien. Diverse Feyenoord-scouts gingen het tweetal hierin al voor. Ook NAC Breda en RC Genk hebben serieuze interesse in De Ceulaer.

De Belg gaat ook wel door het leven als de Beckham van Staaien, omdat zijn vriendin, die kapster is, hem met enige regelmaat een nieuw kapsel aanmeet. Hoewel hij van origine een rechtermiddenvelder is, speelt hij bij Sint-Truiden in de spits. Dit seizoen maakte De Ceulaer drie doelpunten in twintig competitiewedstrijden.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25145824
Benji De Ceulaer is al voor 80 % rond met NAC Breda. Moet daar Ali B vervangen. Leuk!
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 februari 2005 @ 15:52:49 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25146052
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Benji De Ceulaer is al voor 80 % rond met NAC Breda. Moet daar Ali B vervangen. Leuk!
en daar zijn ze in Belgie niet blij mee.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25146308
Belgen moeten niet zeuren. Die laten hun beste spelers altijd makkelijk vertrekken.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 februari 2005 @ 16:18:31 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25146418
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Belgen moeten niet zeuren. Die laten hun beste spelers altijd makkelijk vertrekken.
daarom zijn ze boos:
quote:
18/2/2005 - De Ceulaer kiest voor NAC; STTV boos
(Van onze verslaggever K)

BRON: VRT teletekst

In De Telegraaf liet De Ceulaer weten dat NAC definitief zijn eerste keus is. Hij kwam er in een gesprek gisterenavond met NAC uit. Hij liet weten te hopen dat de clubs er snel uitkomen. Gullit en Wotte gaan de spits morgen bekijekn, zo melden diverse media, dat is mogelijk te overbodig. Zeker is dat echter niet. In het Belang van Limburg reageerde Wilmots namens de club van De Ceulaer St Truiden geirriteerd over de handelswijze van NAC. Die club zou wel met de speler onderhandelen maar niet eerst met de club. Alleen Racing Genk zou zich officieel gemeld hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25146505
Wilmots: "Zijn kwaliteiten mogen niet overroepen worden. 3 goals in meer dan 20 matchen, zoveel is dat ook niet"

Levert nu ook opeens twee ton meer op!
pi_25151533
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Jammer, aan Davids heeft Chelsea niet zo veel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25185666
Hitzelsperger terug naar Duitsland. Werder, HSV en Stuttgart zijn geinteresseerd.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25190973
Mitu naar Anderlecht.
Van Kerckhoven terug naar België;
Franky v/d Elst de nieuwe coach van FC Brussels;
v/d Meyde naar Ajax
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25191266
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Meyde naar Ajax
.
OMfG. !

[edit]
Een ruil met Maxwell? Ik spreek geen Italiaans, maar misschien kan iemand dit vertalen?
quote:
20 feb 12:20
MERCATO - Ipotesi nerazzurra Maxwell-Van der Meyde

MILANO - La società nerazzurra ama il Brasile e, dopo Luisao, centrale del Benfica, un altro brasiliano è entrato nell'orbita di mercato dell'Inter.

Dopo che il Chelsea ha rinunciato all'affare, il club nerazzurro ha sondato il terreno per l'esterno sinistro brasiliano Maxwell, ma l' Ajax ha fatto sapere di non avere fretta e attende quindi l'offerta migliore forte del rinnovo contrattuale fino al 2006 firmato dal giocatore. La cifra di base? 10 milioni di euro!

In casa Inter vorrebbero però inserire nell'operazione di mercato Andy Van der Meyde, che avrebbe espresso la volontà di tornare in patria, con una cessione in prestito gratuito per tutto il 2006, e ottenere così uno sconto.

Sul giocatore si era indirizzata anche la Juventus, ma Luciano Moggi ha recentemente fatto capire che lo status extracomunitario blocca il suo eventuale arrivo in bianconero.
Zowel Ajax, als Maxwell en v.d.Meyde worden genoemd namelijk .
-
pi_25191288
quote:
Published: 25/08/04 - 2 0f 3.
EXCLUSIVE: Rooney to Sign for Arsenal TODAY...?
Because we believe everything that anyone writes on the internet, we're taking a massive gamble here that someone on SIMB is actually talking sense, a first in itself, and in the hope that we might get an amazing exclusive...

Some gypo Tottenh*m scumbag reckons that we are getting £130m for naming our stadium the Nike Arena and £30m of that is going towards buying young Wayne Rooney - all about to happen...!

More later when the story breaks for real, you knows it...

WARNING: No breath is to be held waiting for this story to come good - this could cause serious injury and in some cases death. Or worse.
Ik vraag me af in hoeverre dit geloofwaardig is.. Maar vermeldingswaardig is het zeker....
-
pi_25191943
Vd Meyde terug ?
slettebak [@] gmail.com
pi_25191986
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
OMfG. !

[edit]
Een ruil met Maxwell? Ik spreek geen Italiaans, maar misschien kan iemand dit vertalen?
[..]

Zowel Ajax, als Maxwell en v.d.Meyde worden genoemd namelijk .
Een ruil met Maxwell inderdaad, met bijbetaling van Inter natuurlijk. Het zijn slechts geruchten vooralsnog, maar toch... Maxwell staat in de belangstelling van Inter en wil best naar Italië en Mandy wil maar al te graag terug naar Nederland.
pi_25191991
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:39 schreef JaWi het volgende:
Vd Meyde terug ?
Ik zou er erg blij mee zijn. Ik zie graag goede spelers uit de eigen jeugd in Ajax 1 staan.
pi_25192024
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een ruil met Maxwell inderdaad, met bijbetaling van Inter natuurlijk. Het zijn slechts geruchten vooralsnog, maar toch... Maxwell staat in de belangstelling van Inter en wil best naar Italië en Mandy wil maar al te graag terug naar Nederland.
Maar ik denk dat ie nogal overbodig is.
Rosales en de Ridder kunnen op die positie, dus waarom nog een 3de speler?
Lijkt mij redelijk onzinnig..
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 11:49:55 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192054
ach Maxwell gaat toch wel aan t einde van het seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25192079
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even door world.altavista.com gegooid en Inter is dus geïnteresseerd in Maxwell, maar Ajax wil 10 miljoen euro hebben. Daarom hebben ze aangeboden om Mandy erbij te doen, om zo korting te bedingen op de transferprijs.
Ook Juve wil Maxwell graag hebben, maar omdat Maxwell van buiten de EU komt, verwacht die Moggi dat Juve hem niet gaat halen (die hebben kennelijk al te veel non-EU spelers itt Inter).
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_25192086
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Niet echt onzinnig. Rosales kan in de spits of vanaf links (waar toch al een probleem is) spelen en de Ridder heeft nog niet kunnen overtuigen en kan daarnaast nog uitstekend uit de voeten op het middenveld. Wat mij betrefd is Andy absoluut welkom!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 11:53:09 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192087
quote:

[..]

Met Koeman bij Ajax kun je alles verwachten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25192112
quote:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. De Ridder heeft als buitenspeler nog niet echt kunnen overtuigen en heeft voor die positie niet het vertrouwen van de technische staf. Als middenvelder komt hij beter tot zijn recht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 11:56:43 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192130
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:52 schreef keeper het volgende:

[..]

Even door world.altavista.com gegooid en Inter is dus geïnteresseerd in Maxwell, maar Ajax wil 10 miljoen euro hebben. Daarom hebben ze aangeboden om Mandy erbij te doen, om zo korting te bedingen op de transferprijs.
Ook Juve wil Maxwell graag hebben, maar omdat Maxwell van buiten de EU komt, verwacht die Moggi dat Juve hem niet gaat halen (die hebben kennelijk al te veel non-EU spelers itt Inter).
10 miljoen voor een één jarig contract
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25192184
Rosales maakt ook niet veel doelpunten voor een rechtsbuiten en het aantal assists dat hij geeft valt ook wel tegen.
That's all folks!
pi_25192212
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Met Koeman bij Ajax kun je alles verwachten
Ach, het is toch zijn laatste aankoop .
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. De Ridder heeft als buitenspeler nog niet echt kunnen overtuigen en heeft voor die positie niet het vertrouwen van de technische staf. Als middenvelder komt hij beter tot zijn recht.
De Ridder kan inderdaad beter uit de voeten op het middenveld. Ik sta niet negatief tegenover de eventuele komst van van der Meyde. De transferconstructie is me alleen wat vaag.
slettebak [@] gmail.com
pi_25192222
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

10 miljoen voor een één jarig contract
Ik geloof dat de vraagprijs 6 miljoen was. .
Dus waar dit vandaan komt is me een raadsel...
-
pi_25192233
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Rosales maakt ook niet veel doelpunten voor een rechtsbuiten en het aantal assists dat hij geeft valt ook wel tegen.
Dit seizoen 5 bij Ajax en vorig seizoen 14 in Argentinië. Toch niet verkeerd voor een rechtsbuiten. Samen met Babel en Sneijder is Rosales wel de topscorer van Ajax.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 12:11:27 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192300
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik geloof dat de vraagprijs 6 miljoen was. .
Dus waar dit vandaan komt is me een raadsel...
en in hoeveel delen willen ze dat ontvangen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25192394
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit seizoen 5 bij Ajax en vorig seizoen 14 in Argentinië. Toch niet verkeerd voor een rechtsbuiten. Samen met Babel en Sneijder is Rosales wel de topscorer van Ajax.
Oke, te snel geoordeeld dus. (Zal wel door z'n prestaties van de afgelopen weken komen) Weet je ook het aantal assists?
That's all folks!
pi_25192431
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Oke, te snel geoordeeld dus. (Zal wel door z'n prestaties van de afgelopen weken komen) Weet je ook het aantal assists?
Nee, die weet ik niet. Zullen er ook wel ongeveer 4 a 5 zijn. In het huidige Ajax valt dat niet tegen. Niemand scoort echt veel bij Ajax.
pi_25192469
Assist zijn ook op één hand te tellen. Daarnaast is het spel van hem ook niet om over naar huis te schrijven. Telkens vastlopen en weer terugdraaien, zodat een voorzet van de zijkant een unicum word.
pi_25193523
Na Davids wordt ook Mandy genoemd als mogelijk ruilmateriaal voor Veron.
Wat heeft Chelsea nou aan Mandy .
-
pi_25193551
Vooralsnog gaat Maxwell nog altijd naar Juventus hoor.

En dat Rooney verhaal staat 25 augustus boven, Daggla?

Shenyang uit China wil onze vriend Martin Drent graag contracteren.

Schalke wil de man met "Laufpensum", Jantje Kromkamp.
www.thuisuiteten.nl
pi_25193942
Zowel aan Davids als aan Mandy heeft Chelsea niets. Ze zouden bij het 2e van Chelsea niet eens in de basis staan.
pi_25193992
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zowel aan Davids als aan Mandy heeft Chelsea niets. Ze zouden bij het 2e van Chelsea niet eens in de basis staan.
pi_25200775
Matthew Amoah naar NAC Breda.
pi_25200916
Ronald Koeman naar Valencia.

Kuijt, Castelen, Kalou en Lodewijks kunnen bijtekenen bij Feyenoord.

[ Bericht 58% gewijzigd door BliksemSchigt op 22-02-2005 08:57:58 ]
pi_25205042
Onyewu staat in de belangstelling van Newcastle Utd, Southampton en Birmingham City
De Ceulaer staat behalve in de belangstelling van Genk, NAC en Feyenoord ook nog in de belangstelling van Newcastle Utd en Everton.
Van Kerkchoven naar Westerlo
Orlando Engelaar wordt Rode Duivel
Thomas Caers kan weleens de nieuwe coach van St Truiden worden
Hamann naar HSV
Del Horno naar Real
Evra naar Monaco
Cassano naar Juventus
Parker naar Arsenal
Pandiani naar Liverpool
pi_25205380
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Evra naar Monaco
Van Monaco naar Chelsea bedoel je
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_25214196
HSV volgt Joris Mathijsen
FC Groningen wil Atteveld als assistent
John van Loenhout naar Barnsley
Chelsea wil af van Verón en Crespo, maar Inter en AC hebben niet voldoende geld en bieden dan Van der Meyde en Kaladze erbij aan.
www.thuisuiteten.nl
pi_25214239
Owomoyela naar HSV.
pi_25214595
Totti wordt weer eens aan Inter gelinkt.
Met een transferbedrag van 30 miljoen euro.
pi_25214824
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:52 schreef zjroentje het volgende:
Owomoyela naar HSV.
Omdat Tjikuzu niet meer komt zeker?
www.thuisuiteten.nl
pi_25215505
'De Ceulaer verkiest NAC boven Feyenoord'

23/2/2005 12:47

Het is dus NAC Breda geworden. Benjamin De Ceulaer beloofde dinsdag dat hij de Brabantse club heeft verkozen boven andere geïnteresseerde ploegen als Feyenoord, RKC Waalwijk en RC Genk, zo meldt BN De Stem.
Het enige waar De Ceulaer en NAC het nog niet over eens zijn, zijn enkele financiële details, liet algemeen directeur Theo Mommers weten.

'Eén van de grootste knelpunten op dit moment is een gelimiteerde transfersom die de speler graag in zijn contract ziet opgenomen. Daar schieten we natuurlijk niet veel mee op, dus dat begrijpen wij ook wel. Maar dat zal vast wel goed komen.' Volgens Mommers heeft hij een 'goed gesprek' gehad met de Belgische aanvaller.

Tevens moet NAC nog tot een akkoord komen met Sint-Truiden over de hoogte van de afkoopsom voor De Ceulaer, maar dat zou geen belemmering zijn. Het contract van de 21-jarige speler op Staaien loopt nog tot medio 2006.
www.thuisuiteten.nl
pi_25215709
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:21 schreef methodmich het volgende:
Vooralsnog gaat Maxwell nog altijd naar Juventus hoor.
Hij wordt het meest aan Inter gelinkt
Als ik een ajacied naar Inter zie komen doe dan maar Maxwell.
pi_25218648
Ja, maar hij heeft een voorcontract in Turijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_25219536
Niels Fleuren van VVV-Venlo naar Ado Den Haag in de zomer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')