abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25146505
Wilmots: "Zijn kwaliteiten mogen niet overroepen worden. 3 goals in meer dan 20 matchen, zoveel is dat ook niet"

Levert nu ook opeens twee ton meer op!
pi_25151533
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Jammer, aan Davids heeft Chelsea niet zo veel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25185666
Hitzelsperger terug naar Duitsland. Werder, HSV en Stuttgart zijn geinteresseerd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25190973
Mitu naar Anderlecht.
Van Kerckhoven terug naar België;
Franky v/d Elst de nieuwe coach van FC Brussels;
v/d Meyde naar Ajax
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25191266
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Meyde naar Ajax
.
OMfG. !

[edit]
Een ruil met Maxwell? Ik spreek geen Italiaans, maar misschien kan iemand dit vertalen?
quote:
20 feb 12:20
MERCATO - Ipotesi nerazzurra Maxwell-Van der Meyde

MILANO - La societŕ nerazzurra ama il Brasile e, dopo Luisao, centrale del Benfica, un altro brasiliano č entrato nell'orbita di mercato dell'Inter.

Dopo che il Chelsea ha rinunciato all'affare, il club nerazzurro ha sondato il terreno per l'esterno sinistro brasiliano Maxwell, ma l' Ajax ha fatto sapere di non avere fretta e attende quindi l'offerta migliore forte del rinnovo contrattuale fino al 2006 firmato dal giocatore. La cifra di base? 10 milioni di euro!

In casa Inter vorrebbero perň inserire nell'operazione di mercato Andy Van der Meyde, che avrebbe espresso la volontŕ di tornare in patria, con una cessione in prestito gratuito per tutto il 2006, e ottenere cosě uno sconto.

Sul giocatore si era indirizzata anche la Juventus, ma Luciano Moggi ha recentemente fatto capire che lo status extracomunitario blocca il suo eventuale arrivo in bianconero.
Zowel Ajax, als Maxwell en v.d.Meyde worden genoemd namelijk .
-
pi_25191288
quote:
Published: 25/08/04 - 2 0f 3.
EXCLUSIVE: Rooney to Sign for Arsenal TODAY...?
Because we believe everything that anyone writes on the internet, we're taking a massive gamble here that someone on SIMB is actually talking sense, a first in itself, and in the hope that we might get an amazing exclusive...

Some gypo Tottenh*m scumbag reckons that we are getting Ł130m for naming our stadium the Nike Arena and Ł30m of that is going towards buying young Wayne Rooney - all about to happen...!

More later when the story breaks for real, you knows it...

WARNING: No breath is to be held waiting for this story to come good - this could cause serious injury and in some cases death. Or worse.
Ik vraag me af in hoeverre dit geloofwaardig is.. Maar vermeldingswaardig is het zeker....
-
pi_25191943
Vd Meyde terug ?
slettebak [@] gmail.com
pi_25191986
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
OMfG. !

[edit]
Een ruil met Maxwell? Ik spreek geen Italiaans, maar misschien kan iemand dit vertalen?
[..]

Zowel Ajax, als Maxwell en v.d.Meyde worden genoemd namelijk .
Een ruil met Maxwell inderdaad, met bijbetaling van Inter natuurlijk. Het zijn slechts geruchten vooralsnog, maar toch... Maxwell staat in de belangstelling van Inter en wil best naar Italië en Mandy wil maar al te graag terug naar Nederland.
pi_25191991
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:39 schreef JaWi het volgende:
Vd Meyde terug ?
Ik zou er erg blij mee zijn. Ik zie graag goede spelers uit de eigen jeugd in Ajax 1 staan.
pi_25192024
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een ruil met Maxwell inderdaad, met bijbetaling van Inter natuurlijk. Het zijn slechts geruchten vooralsnog, maar toch... Maxwell staat in de belangstelling van Inter en wil best naar Italië en Mandy wil maar al te graag terug naar Nederland.
Maar ik denk dat ie nogal overbodig is.
Rosales en de Ridder kunnen op die positie, dus waarom nog een 3de speler?
Lijkt mij redelijk onzinnig..
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 11:49:55 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192054
ach Maxwell gaat toch wel aan t einde van het seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25192079
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even door world.altavista.com gegooid en Inter is dus geďnteresseerd in Maxwell, maar Ajax wil 10 miljoen euro hebben. Daarom hebben ze aangeboden om Mandy erbij te doen, om zo korting te bedingen op de transferprijs.
Ook Juve wil Maxwell graag hebben, maar omdat Maxwell van buiten de EU komt, verwacht die Moggi dat Juve hem niet gaat halen (die hebben kennelijk al te veel non-EU spelers itt Inter).
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_25192086
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Niet echt onzinnig. Rosales kan in de spits of vanaf links (waar toch al een probleem is) spelen en de Ridder heeft nog niet kunnen overtuigen en kan daarnaast nog uitstekend uit de voeten op het middenveld. Wat mij betrefd is Andy absoluut welkom!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 11:53:09 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192087
quote:

[..]

Met Koeman bij Ajax kun je alles verwachten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25192112
quote:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. De Ridder heeft als buitenspeler nog niet echt kunnen overtuigen en heeft voor die positie niet het vertrouwen van de technische staf. Als middenvelder komt hij beter tot zijn recht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 11:56:43 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192130
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:52 schreef keeper het volgende:

[..]

Even door world.altavista.com gegooid en Inter is dus geďnteresseerd in Maxwell, maar Ajax wil 10 miljoen euro hebben. Daarom hebben ze aangeboden om Mandy erbij te doen, om zo korting te bedingen op de transferprijs.
Ook Juve wil Maxwell graag hebben, maar omdat Maxwell van buiten de EU komt, verwacht die Moggi dat Juve hem niet gaat halen (die hebben kennelijk al te veel non-EU spelers itt Inter).
10 miljoen voor een één jarig contract
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25192184
Rosales maakt ook niet veel doelpunten voor een rechtsbuiten en het aantal assists dat hij geeft valt ook wel tegen.
That's all folks!
pi_25192212
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Met Koeman bij Ajax kun je alles verwachten
Ach, het is toch zijn laatste aankoop .
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. De Ridder heeft als buitenspeler nog niet echt kunnen overtuigen en heeft voor die positie niet het vertrouwen van de technische staf. Als middenvelder komt hij beter tot zijn recht.
De Ridder kan inderdaad beter uit de voeten op het middenveld. Ik sta niet negatief tegenover de eventuele komst van van der Meyde. De transferconstructie is me alleen wat vaag.
slettebak [@] gmail.com
pi_25192222
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

10 miljoen voor een één jarig contract
Ik geloof dat de vraagprijs 6 miljoen was. .
Dus waar dit vandaan komt is me een raadsel...
-
pi_25192233
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Rosales maakt ook niet veel doelpunten voor een rechtsbuiten en het aantal assists dat hij geeft valt ook wel tegen.
Dit seizoen 5 bij Ajax en vorig seizoen 14 in Argentinië. Toch niet verkeerd voor een rechtsbuiten. Samen met Babel en Sneijder is Rosales wel de topscorer van Ajax.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 12:11:27 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192300
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik geloof dat de vraagprijs 6 miljoen was. .
Dus waar dit vandaan komt is me een raadsel...
en in hoeveel delen willen ze dat ontvangen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25192394
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit seizoen 5 bij Ajax en vorig seizoen 14 in Argentinië. Toch niet verkeerd voor een rechtsbuiten. Samen met Babel en Sneijder is Rosales wel de topscorer van Ajax.
Oke, te snel geoordeeld dus. (Zal wel door z'n prestaties van de afgelopen weken komen) Weet je ook het aantal assists?
That's all folks!
pi_25192431
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Oke, te snel geoordeeld dus. (Zal wel door z'n prestaties van de afgelopen weken komen) Weet je ook het aantal assists?
Nee, die weet ik niet. Zullen er ook wel ongeveer 4 a 5 zijn. In het huidige Ajax valt dat niet tegen. Niemand scoort echt veel bij Ajax.
pi_25192469
Assist zijn ook op één hand te tellen. Daarnaast is het spel van hem ook niet om over naar huis te schrijven. Telkens vastlopen en weer terugdraaien, zodat een voorzet van de zijkant een unicum word.
pi_25193523
Na Davids wordt ook Mandy genoemd als mogelijk ruilmateriaal voor Veron.
Wat heeft Chelsea nou aan Mandy .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')