Jammer, aan Davids heeft Chelsea niet zo veel.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Meyde naar Ajax
Zowel Ajax, als Maxwell en v.d.Meyde worden genoemd namelijkquote:20 feb 12:20
MERCATO - Ipotesi nerazzurra Maxwell-Van der Meyde
MILANO - La societŕ nerazzurra ama il Brasile e, dopo Luisao, centrale del Benfica, un altro brasiliano č entrato nell'orbita di mercato dell'Inter.
Dopo che il Chelsea ha rinunciato all'affare, il club nerazzurro ha sondato il terreno per l'esterno sinistro brasiliano Maxwell, ma l' Ajax ha fatto sapere di non avere fretta e attende quindi l'offerta migliore forte del rinnovo contrattuale fino al 2006 firmato dal giocatore. La cifra di base? 10 milioni di euro!
In casa Inter vorrebbero perň inserire nell'operazione di mercato Andy Van der Meyde, che avrebbe espresso la volontŕ di tornare in patria, con una cessione in prestito gratuito per tutto il 2006, e ottenere cosě uno sconto.
Sul giocatore si era indirizzata anche la Juventus, ma Luciano Moggi ha recentemente fatto capire che lo status extracomunitario blocca il suo eventuale arrivo in bianconero.
Ik vraag me af in hoeverre dit geloofwaardig is.. Maar vermeldingswaardig is het zeker....quote:Published: 25/08/04 - 2 0f 3.
EXCLUSIVE: Rooney to Sign for Arsenal TODAY...?
Because we believe everything that anyone writes on the internet, we're taking a massive gamble here that someone on SIMB is actually talking sense, a first in itself, and in the hope that we might get an amazing exclusive...
Some gypo Tottenh*m scumbag reckons that we are getting Ł130m for naming our stadium the Nike Arena and Ł30m of that is going towards buying young Wayne Rooney - all about to happen...!
More later when the story breaks for real, you knows it...
WARNING: No breath is to be held waiting for this story to come good - this could cause serious injury and in some cases death. Or worse.
Een ruil met Maxwell inderdaad, met bijbetaling van Inter natuurlijk. Het zijn slechts geruchten vooralsnog, maar toch... Maxwell staat in de belangstelling van Inter en wil best naar Italië en Mandy wil maar al te graag terug naar Nederland.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
OMfG.!
[edit]
Een ruil met Maxwell? Ik spreek geen Italiaans, maar misschien kan iemand dit vertalen?
[..]
Zowel Ajax, als Maxwell en v.d.Meyde worden genoemd namelijk.
Maar ik denk dat ie nogal overbodig is.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een ruil met Maxwell inderdaad, met bijbetaling van Inter natuurlijk. Het zijn slechts geruchten vooralsnog, maar toch... Maxwell staat in de belangstelling van Inter en wil best naar Italië en Mandy wil maar al te graag terug naar Nederland.
Even door world.altavista.com gegooid en Inter is dus geďnteresseerd in Maxwell, maar Ajax wil 10 miljoen euro hebben. Daarom hebben ze aangeboden om Mandy erbij te doen, om zo korting te bedingen op de transferprijs.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een ruil met Maxwell? Ik spreek geen Italiaans, maar misschien kan iemand dit vertalen?
Niet echt onzinnig. Rosales kan in de spits of vanaf links (waar toch al een probleem is) spelen en de Ridder heeft nog niet kunnen overtuigen en kan daarnaast nog uitstekend uit de voeten op het middenveld. Wat mij betrefd is Andy absoluut welkom!quote:Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ie nogal overbodig is.
Rosales en de Ridder kunnen op die positie, dus waarom nog een 3de speler?
Lijkt mij redelijk onzinnig..
Met Koeman bij Ajax kun je alles verwachtenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. De Ridder heeft als buitenspeler nog niet echt kunnen overtuigen en heeft voor die positie niet het vertrouwen van de technische staf. Als middenvelder komt hij beter tot zijn recht.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
10 miljoen voor een één jarig contractquote:Op maandag 21 februari 2005 11:52 schreef keeper het volgende:
[..]
Even door world.altavista.com gegooid en Inter is dus geďnteresseerd in Maxwell, maar Ajax wil 10 miljoen euro hebben. Daarom hebben ze aangeboden om Mandy erbij te doen, om zo korting te bedingen op de transferprijs.
Ook Juve wil Maxwell graag hebben, maar omdat Maxwell van buiten de EU komt, verwacht die Moggi dat Juve hem niet gaat halen (die hebben kennelijk al te veel non-EU spelers itt Inter).
Ach, het is toch zijn laatste aankoopquote:Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met Koeman bij Ajax kun je alles verwachten
De Ridder kan inderdaad beter uit de voeten op het middenveld. Ik sta niet negatief tegenover de eventuele komst van van der Meyde. De transferconstructie is me alleen wat vaag.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. De Ridder heeft als buitenspeler nog niet echt kunnen overtuigen en heeft voor die positie niet het vertrouwen van de technische staf. Als middenvelder komt hij beter tot zijn recht.
Ik geloof dat de vraagprijs 6 miljoen was.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 miljoen voor een één jarig contract
Dit seizoen 5 bij Ajax en vorig seizoen 14 in Argentinië. Toch niet verkeerd voor een rechtsbuiten. Samen met Babel en Sneijder is Rosales wel de topscorer van Ajax.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Rosales maakt ook niet veel doelpunten voor een rechtsbuiten en het aantal assists dat hij geeft valt ook wel tegen.
en in hoeveel delen willen ze dat ontvangenquote:Op maandag 21 februari 2005 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat de vraagprijs 6 miljoen was..
Dus waar dit vandaan komt is me een raadsel...
Oke, te snel geoordeeld dus. (Zal wel door z'n prestaties van de afgelopen weken komen) Weet je ook het aantal assists?quote:Op maandag 21 februari 2005 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit seizoen 5 bij Ajax en vorig seizoen 14 in Argentinië. Toch niet verkeerd voor een rechtsbuiten. Samen met Babel en Sneijder is Rosales wel de topscorer van Ajax.
Nee, die weet ik niet. Zullen er ook wel ongeveer 4 a 5 zijn. In het huidige Ajax valt dat niet tegen. Niemand scoort echt veel bij Ajax.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, te snel geoordeeld dus. (Zal wel door z'n prestaties van de afgelopen weken komen) Weet je ook het aantal assists?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |