k sta nergens van te kijken bij die Batesquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:32 schreef gras het volgende:
Bij Leeds in het Championship. Lijkt me toch van niet.
Graig heeft zelf ook nog wat te zeggen. Die wil op het hoogste niveau spelen, lijkt me. Maar we zullen zien, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k sta nergens van te kijken bij die Bates
Dan maken ze er geen verlies op, want ik meen me te herinneren dat hij gekocht is voor 6 miljoen pond van Norwich?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Craig bijna zeker naar Birmingham nu, voor 9 miljoen euro.
tot maandag 31 januari om 12:00quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer is de transfermarkt eigenlijk gesloten?
de link doet t nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Edson Silva van Tottenham hotspurs naar Ado Den Haag.
http://www.4thegame.com/c(...)5290/edsonsilva.html
en zelf ziet hij het evt. ook wel zitten... kan het wel me voorstellen. mooie competitie,grote club.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:55 schreef methodmich het volgende:
Valencia heeft zich volgens Kromkamp officieel gemeld voor hem, bij AZ.
dank je, dan had k dus toch goed, Arnesen heeft hem in de zomer meegenomen naar de Spurs en nu gaat ie alweer.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:39 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
http://www.4thegame.com/c(...)5290/edsonsilva.html
Ben ff weggeweest...quote:Erasmusch - woensdag 12 januari 2005 @ 12:47
El Hamdaoui gaat van het weekend naar London voor een gesprek met Jol. Worden leuke wedstrijdjes tussen Roubin en Mounir volgend jaar
Die ken ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:02 schreef Kaalhei het volgende:
De pvergand van Youssef Sofiane naar Roda zou bijna rond zijn
Volgens diverse media zou hij Henry-2 zijn.quote:
Bellaquote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oh ja want Michael Owen 2 is natuurlijk vorig seizoen vertrokken. Ik geloof dat ze 'm in Kerkrade ook wel Fredrik Berglund noemden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |