abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24743407

En hier weer verder.

Ik heb nog steeds een probleem, heb gewoon het originele spel, maar als ik een nieuwe competitie op wil starten geeft die gelijk een foutmelding dat er een fout is opgetreden in FM2005.exe en dat het moet worden afgesloten. Dit gebeurt vlak nadat ik de competitie heb gekozen en hij begint te laden. Patches zijn geinstalleerd (alleen er staat nog steeds versie 5.0) en de database is ook upgedate. Heeft iemand hier misschien een idee hoe ik dit kan verhelpen ?
Forza SCH.
pi_24743648
hoeveel competities zitten er in dit spel(lees landen). zit het midden-oosten er ook bij? het lijkt me namelijk leuk om te kunnen managen in qatar.
pi_24743685
Ik zou het niet weten, Jelminho.

Ik ben ondertussen toch maar weer gewoon begonnen.
Aan het einde van seizoen 2010-2011 kreeg ik een aanbieding van Liverpool, waar ik op ingegaan ben. Ze waren dat seizoen 6e geworden, 2 plaatsen later dan Blackburn. Maarja, het potentieel bij Liverpool is natuurlijk veel groter (en de training werkt weer!).
Er moest flink in de verdediging geinvesteerd worden, want er liepen alleen wat oudjes rond als Laursen en Albrechtsen. Mexes, Juan, Kléber en Senderos kwamen. Samen met wat Engelse regens staat er nu gewoon een sterke verdediging.
Er was geen enkele DMC aanwezig en er moest een kopsterke spits komen. Dat werden Pirlo, Joey Barton en Luís Fabiano.
Le Tallec, Donovan en Fredheim Holm voor veel geld weggedaan, zodat eerder genoemde aankopen gefinancierd konden worden.

De opstelling is nu als volgt:

De Jong (regen) / Kléber, Mexes, Juan, Josemi / Pirlo / Blondel, Tuncay, Gerrard / Cissé, Luís Fabiano.

Subs:
Kirkland
Zidan
Ben Arfa
Vilakazi
Senderos

Dodelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Butra op 25-01-2005 17:33:27 ]
  dinsdag 25 januari 2005 @ 17:22:54 #4
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24744200
Ik heb besloten om te stoppen bij Feijenoord. Na het derde seizoen had ik er eigenlijk weinig zin meer in. Ik heb het spel opgeslagen vlak voor de winterstop in het 4e seizoen, en heb daarna ontslag genomen. Helaas geen berichten dat ze me zullen missen, en dat terwijl ik ze 3 landstitels, 3 supercups en 2 bekers heb bezorgd Ik ben een half jaartje op vakantie gegaan, en toen ik terug kwam zag ik dat de Engeland job vrij is. Ze waren al gekwallificeerd voor het EK 2008, en de verwachting was dat ik kwalificatie voor het EK moest behalen. Doen we Nu is me alleen ook net opgevallen dat de Ajax job vrij is met een nog vrijwel intacte kernselectie. Stekelenburg, de Jong, Heitinga, vd Vaart en Mitea spelen er nog. Daarnaast is er ook nog ¤55M te besteden. Ik zit nog te twijfelen of ik het moet doen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24744646
Om ze kapot te maken, neem ik aan?

Trouwens, Jamie Carragher heeft Everton en Liverpool staan als zn favoriete clubs. Of FM begrijpt het niet, of die kerel heeft er heel weinig kaas van gegeten..
pi_24744686
tvp
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_24744687
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:48 schreef Apekoek het volgende:
hoeveel competities zitten er in dit spel(lees landen). zit het midden-oosten er ook bij? het lijkt me namelijk leuk om te kunnen managen in qatar.
? of verteld iedereen slechts zijn eigen belevingen in het spel?

(niet al te boeiend als je mij vraagd)
pi_24744744
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

? of verteld iedereen slechts zijn eigen belevingen in het spel?

(niet al te boeiend als je mij vraagd)
Vooral de competitie van Jemen is erg leuk. Al-Bakhri en Al-Schapie zijn toppers.
pi_24744791
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:58 schreef Butra het volgende:

[..]

Vooral de competitie van Jemen is erg leuk. Al-Bakhri en Al-Schapie zijn toppers.
en qatar dan? daar spelen, de boer, duggary, guardiola, batistuta. veel leuker als je mij vraagd

edit: je reactie was dus niet serieus? in TMC kun je namelijk alle landen van de wereld spelen met een patch. mijn vraag is dus of dat ook een mogelijkheid bij FM is, en welke competities er dus wel inzitten behalve europa.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:23:19 #10
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24745156
Er zullen toch zeker wel 50 competities inzitten, schat ik. Of Quatar erbij zit weet ik niet, maar ik denk het wel.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24745580
Heb net maar 's een spel gestart met Sparta
Heb het al eerder gespeeld maar ik kan gewoon niet wennen aan de layout
pi_24745727
Boezelaar al begonnen met zijn team?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24745756
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb net maar 's een spel gestart met Sparta
Heb het al eerder gespeeld maar ik kan gewoon niet wennen aan de layout
dat gevoel heb ik dus ook, zeker aangezien ik total club manager 2005 ben gewend.
pi_24745929
Net begonnen met Ajax. Maar ik heb nog een goede spits nodig want Babel en Sonck zijn niet genoeg. Ik heb er ongeveer 8miljoen voor over
Weet iemand een goede spits?
Koning.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:38:52 #15
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24746554
Aruna van Anderlecht..
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:22:40 #16
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24747259
Niedzielan, Crespo (3 miljoen)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:25:06 #17
62489 SimK
Thonbroeder
pi_24747303
Zo, heb m'n 2e seizoen met Betis afgesloten. Vergeleken met vorig seizoen beter gepresteerd. De UefaCup Finale helaas verloren van Ajax. De hele partij een afgrijselijk overwicht, en dan Kone die z'n enige kans er in werkt.

In de Primera ben ik 4e geworden. Dat betekent voorronde CL

Nu maar hopen dat mijn Europese campagne flink wat tv-geld zal gaan opleveren, zodat er wat versterkingen kunnen komen. Vooral in de spits en op AML kan er wel wat bij.

Iemand suggesties? (Veel non-EU kan er niet meer bij, ik zit helaas al volgeboekt )
pi_24747690
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef SimK het volgende:
Zo, heb m'n 2e seizoen met Betis afgesloten. Vergeleken met vorig seizoen beter gepresteerd. De UefaCup Finale helaas verloren van Ajax. De hele partij een afgrijselijk overwicht, en dan Kone die z'n enige kans er in werkt.

In de Primera ben ik 4e geworden. Dat betekent voorronde CL

Nu maar hopen dat mijn Europese campagne flink wat tv-geld zal gaan opleveren, zodat er wat versterkingen kunnen komen. Vooral in de spits en op AML kan er wel wat bij.

Iemand suggesties? (Veel non-EU kan er niet meer bij, ik zit helaas al volgeboekt )
AML: Simao, Bresciano, Yeste, Cole (na 1e seizoen vrij vaak voor 'weinig' op te pikken bij Chelsea)

SC: Mista (kan ook op AML), Crespo, Villa, Luis Fabiano, Forssell, Chevanton

edit: Ehm, Non eu las ik net dan vallen de meeste af...

[ Bericht 5% gewijzigd door Naggelwauz op 25-01-2005 20:54:44 ]
pi_24748008
Net de 1e paar wedstrijden gespeeld. Allemaal gewoon
Wat is die Sneijder goed zeg, nog alleen maar 8-9 en 10-en.
Ben aan het onderhandelen met Roncatto, Aruna en die veelbelovende Argentijnse VM
Koning.
pi_24749625
Het eerste seizoen met FC Vaduz zit erop. Helaas heb ik door veel blessures aan het eind van het seizoen de tweede plek niet vast weten te houden, dus een play-off om promotie kan ik vergeten. Volgend seizoen beter! (hopelijk kan ik nog een paar goede aankopen doen)
That's all folks!
pi_24749784
Net de JC-schaal gewonnen met 3-0 tegen Utrecht. Het is alleen jammer dat die Argetijnse VM (Hoe heet hij ook alweer ) alleen komt als er 10 miljoen wordt geboden.
Koning.
pi_24750129
Mascherano is de naam.
That's all folks!
pi_24755519
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 22:35 schreef tha_dark het volgende:
Net de JC-schaal gewonnen met 3-0 tegen Utrecht. Het is alleen jammer dat die Argetijnse VM (Hoe heet hij ook alweer ) alleen komt als er 10 miljoen wordt geboden.
kan je beter Vargas van Boca halen........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24757112
Ik krijg volgend seizoen hopelijk Robinho.

Hij heeft alleen moeite met zn work permit.
pi_24757127
Kut

Zit ik in m'n eerste seizoen bij Feyenoord, het is eind oktober, en ik heb een hoop versterkingen gehaald dus ik heb nog maar 275k transferbudget over.

Kom ik er opeens achter dat Adu's contract onbeschermd is!!!!

Dus ik wil 'm contracteren, maar dat moet ik DC United 600k betalen ter compensatie, en de enige mogelijke transferdatum is 1-1-2005.

Ik moet dus binnen twee maanden die 350k zien te verdienen, anders gaat het hele feest niet door!!!

Weet iemand een manier om snel aan cash te komen?

De volgende opties heb ik al geprobeerd:
- Bestuur vragen om extra transfergeld ------> AFGEWEZEN
- Spelers op de transferlijst zetten en aanbieden bij clubs -------> lukt ook niet......

Weet iemand een goede manier???

Tnx
pi_24757378
Gewoon de club van Adu minder geld proberen te bieden.

Of wachten tot 2006. Toen heb ik m gratis opgepikt.
pi_24757453
Club minder geld bieden kan niet, die vergoeding is namelijk een vastgesteld bedrag!
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:31:03 #28
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24758013
er zijn zat goeie andere spelers..... een goede amc is bijvoorbeeld irakees international nashat akram die is op het begin transfervrij dus doe je best
Bernie en ik zijn tof.
pi_24759001
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:44 schreef Harmen1984 het volgende:
Kut

Zit ik in m'n eerste seizoen bij Feyenoord, het is eind oktober, en ik heb een hoop versterkingen gehaald dus ik heb nog maar 275k transferbudget over.

Kom ik er opeens achter dat Adu's contract onbeschermd is!!!!

Dus ik wil 'm contracteren, maar dat moet ik DC United 600k betalen ter compensatie, en de enige mogelijke transferdatum is 1-1-2005.

Ik moet dus binnen twee maanden die 350k zien te verdienen, anders gaat het hele feest niet door!!!

Weet iemand een manier om snel aan cash te komen?

De volgende opties heb ik al geprobeerd:
- Bestuur vragen om extra transfergeld ------> AFGEWEZEN
- Spelers op de transferlijst zetten en aanbieden bij clubs -------> lukt ook niet......

Weet iemand een goede manier???

Tnx
Oefenwedstrijden regelen tegen de wat grotere/bekendere clubs? (levert meer op)
pi_24759221
Ben gister uiteindelijk 5de geworden met mijn schalke 04!
Maarja Castelen heb ik nog steeds niet als vaste aankoop en dat is kut want hij werd tweede in de speler van het jaar competitie .
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24759800
Mijn vervanger voor Castellen lijk ik gevonden te hebben in ze zwitser barrerta.
Nu maar afwachten of hij net zo goed is of zelfs beter.
Do it again now
pi_24760677
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:59 schreef Merson het volgende:
Gewoon de club van Adu minder geld proberen te bieden.

Of wachten tot 2006. Toen heb ik m gratis opgepikt.
Make offer.
En dan wat minder bieden dan het vastgestelde bedrag. Gaan ze redelijk vaak mee akkoord. Kan je ook altijd nog % of next sale mee geven als ze t niet willen.
pi_24761043
Ik heb met NAC ook Adu gecontracteerd, wel geinig. Maar bij mij had hij al getekend en had ik DC United al betaald. Hij komt alleen pas in januari.
www.thuisuiteten.nl
pi_24762077
met hull nu in 3rde seizoen zelfs in het premiership terecht gekomen. wederom via playoffs, maar dat maakt de fans natuurlijk niet uit. bij de voorbeschouwing op 't seizoen waren m'n odds echter wel 2000-1 dat ik kampioen zou worden. oftewel, rechtstreekse degradatie kandidaat.

dat bleek ook uit de eerste paar wedstrijden, die, evenals vorig seizoen in het championship, voornamelijk verloren gingen. gelukkig nu vlak voor het sluiten van de transfermarkt 15 miljoen bovenop m'nm enigzins magere transferbudget van 5 miljoen gekregen, waardoor de kroaten pletikosa en kranjcar, colombiaan (met een spaans paspoort gelukkig) de la cuesta en tsjechische centrum verdediger klein naast de al eerder gratis aangetrokken vieri m'n team zijn komen versterkken.

't is nu oktober en we staan 14. niet geweldig, maar als we er in mei nog staan, teken ik ervoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrJonez op 26-01-2005 17:19:02 ]
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24762551
Maar Adu is die niet net als Arrieta hardstikke moe als je hem in zijn eerste siezoen gelijk al bassispeler maakt?
Do it again now
pi_24762740
bij mij zijn adu en mosquera jongens die ik veel in de tweede helft in laat vallen om ervaring op te doen. mosquera zie ik, nu na 2 jaar, steeds beter worden, en adu is er pas een paar maanden. ik zou i.i.g. nooit een heel seizoen voluit laten spelen.
pi_24762877
Je moet Adu ook pas veel gaan opstellen als die een prof-contract heeft. Dan kan je veel meer voor m vangen, als die zich al in de kijker speelt met een jeugdcontract heb je grote kans dat een AC Milan hem wegkoopt voor (te) weinig.
pi_24763274
ik had adu eigenlijk als handelswaar gehaald, maar niet één club wil 'm hebben voor het bedrag wat ie volgens het spel waard is (5 miljoen)
pi_24763381
Als je m veel laat spelen en hij speelt goed dan willen ze hem meestal wel hebben. Gebeurde in mn vorige game dus. En toen was ik daar niet blij mee.
pi_24764175

Niet gek voor een ouwe vent die al jaren geen duels meer speelde.
www.thuisuiteten.nl
pi_24764707
toen adu 16 was en bij mij club zat had valencia hem een contract aangeboden aangezien die niet protected was. dus ik heb als een gek hem een nieuw contract laten tekenen tot 1010 aan mij verbonden plus een release clausule van 187 mil
pi_24766450
Dit is echt super!

Ik had besloten na het seizoen te stoppen als manager van Tottenham. Alleen liep het opeens erg lekker en stond ik opeens tweede. Enige probleem was het hoge loon. Ik had al wat toppers voor volgend jaar vastgelegd.

Wordt opeens de manager van Liverpool ontslagen. Ik bied mezelf aan, en ze willen me nog hebben ook. Spelers die nu onder contract staan; Woodgate, Alonso, Gerrard, van der Vaart, Kewell, Valeron, Diego, Garcia, Cavenaghi en Cisse. Daarnaast heb ik voor volgend seizoen gratis d'Allesandro, Inbrahimovic, Chevanton, Zonneveld, Baptista, Rosicky en Hofland (!)vastgelegd. Verder hebben ze een budget van 54 miljoen! Dit gaat leuk worden.
pi_24769669
in welk jaar zit je dan wel niet?
pi_24770588
Nu is het 15 juni 2008. Nog niet zo vaak door gegaan met een spel. En eigenlijk begint het nu pas
pi_24771013
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]

Niet gek voor een ouwe vent die al jaren geen duels meer speelde.
Na goed kijken zie ik het. Idd niet slecht voor de beste bankzitter.
That's all folks!
pi_24771051
Steven Gerrard is jaded. Hoe krijg ik hem weer fit? Rust geven helpt niet echt..
pi_24772745
hij heeft het bij mij nooit goed gedaan altijd 7'tjes of 6jes dus had hem na de kerst al meteen aan barca voor 55 mil verkocht.

een hele goede speler is ook James Frayne 16 jaar (400k)aan het begin een Sc bij de liverpool reserves.. hij is daar hot prospect hij is in het 2e seizoen bij mij al 19 mil waard was
pi_24776584
Nieuw seizoen begonnen met Tottenham Hotsperm, spel doet het gelukkig weer

Net mijn oefenstage door Belgie, NL en Duitsland afgerond, en de uitslagen liegen er niet om;

6-0, 2-0, 6-0, 2-0, 7-0 en 6-0 tegen achtereenvolgens Diegem, Berchem, FC Luik, PSV, Duisburg en Charleroi.

Toevallig James Frayne al aangetrokken, een groot talent in elk spel bij mij. Verder onderhandel ik met Ederson (AMC) en Vargas (VMC). Voor de rest nog geen aankopen, niet echt veel geld..
Forza SCH.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:21:08 #49
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24776706
1e ronde champions league moest ik tegen juve..... dik verloren en nu dus verder in uefa cup in de competitie 1e wedstrijd (feyenoord uit) 3-3 gelijk gespeeld en daarna tegen de graafschap en groningen beide gewonnen met 4-0
Bernie en ik zijn tof.
pi_24776826
Even een snelle update vanuit Bergamo:
- 3e in de serie A
- Cassano eindelijk terug na een blessure van 6 maanden
- Nieuwe spelers na de winterstop: Bridge (Chelsea) - 13.25 m, Angelucci (Arezzo) 4.4m, Kompany (Betis) 7m + Kehl, Makaay (Bayern) 14 m, Wright (WBA) 800k
- Pazzini rest van seizoen uitgeschakeld na een herhaalde blessure, doet nu aan fysiotherapie en Bovo staat er ook nog voor 2 maanden naast.
- Hitzlsperger beste speler in de Serie A
pi_24776902
Misschien moet ik toch maar eens stoppen met CM03-04 (seizoen '12-'13) om FM een kans te geven... Heb destijds de beta gespeeld, maar kon niet echt wennen aan de nieuwe interface. Maar misschien moet ik die interface nog een kans geven.
.
pi_24777097
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:29 schreef Tackleberry het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens stoppen met CM03-04 (seizoen '12-'13) om FM een kans te geven... Heb destijds de beta gespeeld, maar kon niet echt wennen aan de nieuwe interface. Maar misschien moet ik die interface nog een kans geven.
Zeker doen ik vond de demo ook ontzettend kut en wennen maar na 3 maandjes spelen loopt alles vanzelf
pi_24777600
het grappige is dat ik gister cm03/04 weer geinstalleerd heb om voor een ander forum een soort cm/fantasy league hybride geval op te zetten (fm2005 is zeer onstabiel met zwaar ge-editte database) en ik kan er maar niet over uit hoe vreemd de interface er uit ziet.

en dat terwijl ik een paar maanden geleden nog gezworen zou hebben dat ik nooit aan fm2005's uiterlijk zou kunnen wennen...
pi_24779184
ben net met lecce begonnen wat een trieste transfer budget
pi_24779371
Maar je hebt wel Bojinov ik zou persoonlijk voor Atalanta kiezen
pi_24782669
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Na goed kijken zie ik het. Idd niet slecht voor de beste bankzitter.
Winston blijft lekker bezig. Inmiddels zit ik in februari en sta ik 11e, nog steeds met evenveel achterstand op de nummer 5 als voorsprong op de nummer 14. Weinig onderling verschil. Ik kende nu een goede serie, met 3 competitiezeges op rij waaronder een 2-1 tegen Ajax. Vervolgens versloeg ik Ajax in de kwartfinale van de beker met 3-0 (Ajax had 12 man met interlandverplichtingen), hetgeen Koeman zijn baan kostte.

In de halve finale wacht PSV. Mijn reputatie is nu regionaal.
www.thuisuiteten.nl
pi_24783906
Bij mij kan die James Frayne niet vinden
Koning.
pi_24783945
Bij mij niet Oliver Kahn
Do it again now
pi_24784111
Daar moet je een patch voor downen, voor Olivier Kahn. Bij jou heet ie Jens Mustermann.
www.thuisuiteten.nl
pi_24784718

Ik heb de UEFA Cup finale, die ik bereikte door 3 penalty series te winnen, verloren met 4-0.

Ik stond 2-0 achter en toen deed ik vanaf de 80e minuut, All out of attack. En toen stond Espen Johnsen in de 16 van de tegenstander en was t doel leeg. Tot twee maal toe. Máár heb voor volgend seizoen wel een erg geil elftal waar ik volgens mn assistent, René Meulensteen, de Premier League mee zou moeten kunnen domineren.

En binnenkort komt als t goed is Robinho mijn voorhoede ook nog eens versterken.
pi_24785832
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Daar moet je een patch voor downen, voor Olivier Kahn. Bij jou heet ie Jens Mustermann.
wahaha wat een schande
Do it again now
pi_24787518
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
als je niet een engelse club moet alle spelers van engeland laden
pi_24787532
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
als je niet een engelse club hebt genomen moet je alle spelers van engeland laden

(beetje gebroken nederlands hierboven LOL)
pi_24788458
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef OreO het volgende:
Daar hebben ze voor bedacht, zodat je de berichten kunt editten...
.
pi_24788574
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Of gewoon de .inc files deleten in de football manager 2005/data/db/inc/all folder
pi_24788862
Heeft niemand hier trouwens last van de multiple national managers bug, dwz dat als je Nederland managed er opeens een andere manager wordt aangesteld? Het is in ieder geval bekend bij een belangrijke tester van SI, dus misschien wordt het gefixt in de volgende patch.
pi_24788925
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PPWB84 het volgende:
Heeft niemand hier trouwens last van de multiple national managers bug, dwz dat als je Nederland managed er opeens een andere manager wordt aangesteld? Het is in ieder geval bekend bij een belangrijke tester van SI, dus misschien wordt het gefixt in de volgende patch.
Dit was met de huidige patch toch al gefixt?
pi_24789787
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:36 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Dit was met de huidige patch toch al gefixt?
Het staat twee keer in de known issues list met patch 5.0.2 (http://community.sigames.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=21019056&f=212206905&m=853207019), dus blijkbaar hebben er nog steeds mensen last van ook met patch 5.0.2. Ik heb er zelf nog geen last van gehad, maar ik wil graag dat het in ieder geval gefixt wordt aangezien de komende patch waarschijnlijk de laatste patch zal zijn. Als het nu al gefixt is, is dat alleen maar mooi
pi_24792501
wat heeft het eigelijk voor nut om meerdere landen te laden?]
heb nu alleen maar nederland
pi_24793410
Alle spelers van die landen die je laadt. Maar dan ook echt alle... Kies je Database; heel groot, heb je nog steeds niet alle spelers!

Ten tweede kan je bij je ontslag een team worden uit dat land..
Forza SCH.
pi_24793458
Kun je ook tussentijds (dus tijdens het spel, tussen de seizoenen in) competities alsnog toevoegen, of kan dat alleen als je overnieuw begint?
pi_24794436
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef OreO het volgende:

[..]

als je niet een engelse club hebt genomen moet je alle spelers van engeland laden

Hmm jammer ik heb alleen de Nederlandse database geladen
Koning.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:45:05 #73
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24795215
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Kun je ook tussentijds (dus tijdens het spel, tussen de seizoenen in) competities alsnog toevoegen, of kan dat alleen als je overnieuw begint?
Alleen als je overnij begint
pi_24795219
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:52 schreef Escape het volgende:
wat heeft het eigelijk voor nut om meerdere landen te laden?]
heb nu alleen maar nederland
Aks he bijv Engeland erbij pakt dan kmun je ook nog manager worden bij een engelse club
En jan kan dan ook de stand zien in de premier league enzo
Dat kan niet als je alleen Nederland kiest
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:53:23 #75
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24796598
Nou het seizoen 2006-2007 is ook al weer voorbij en wederom geplaatst voor UEFA voetbal na het eindigen op de 6e plaats in de Serie A. Ik ben een beetje de ontwikkelingsploeg geworden van de wereld. 'Halve' spelers komen naar mij toe spelen 2 seizoenen en worden daarna weggekocht. Volgend seizoen zal ik ook weer vele talenten in mijn basis moeten opstellen wil ik aan mijn eigen verwachtingen voldoen (Europees voetbal).
Vertrekkende spelers:
Cassano, Thompson, Stekelenburg, Gonnela, D'Alessandro, Upson
Nieuwe spelers:
Shaw (regen), Ben Arfa, Defoe, Haedo Valdez, Miccoli, Frey, Vanden Borre
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:23:42 #76
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24802190
na de 2 wedstrijden voor champions league tegen juve te hebben verloren heb ik na 15 wedstrijden in de competitie ook van ajax verloren.... doorgestroomd in uefa cup (atletico uit 2-2, slavia prague thuis 5-0, charlton uit 2-3 ) ik zit ook nog in de beker en sta 1e in competitie het loopt dus lekker bij mij (erg goeie spitsen in huis met kone, niedzielan en pezzarossi)
Bernie en ik zijn tof.
pi_24802738
Ik zit met NAC op 5 duels van het einde. Sta nu 9e, met 5 punten achter op plek 5 die recht geeft op UEFA Cup.

Als AZ echter bij de eerste 5 komt, speel ik ook Europees, want ik moet tegen AZ in de bekerfinale. Ik versloeg in de halve finale PSV met 1-0.

Voor volgend seizoen komen transfervrij Koen Garritsen (AGOVV), Danny Koevermans (Sparta), Cedric van der Gun (Ajax) en Sebastiaan Steur (Volendam) mij versterken. Ik zoek nog een keeper. Gentenaar wilde voorlopig niet. Aan de andere kant doet Davy Schollen het goed, die werd zelfs Rode Duivel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24802770
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PPWB84 het volgende:
Zojuist op de site van SI gelezen dat dit gefixt is voor de volgende patch, sommige landen hadden aan het begin twee managers in de database waardoor het probleem kon optreden. Een van die landen was Nederland, dus gelukkig is dit nu opgelost.
pi_24805671
HELP!

Ik was bezig met een wedstrijd, en natuurlijk kwam ik voor. Daarna werd er nog een keer gescoord, maar nu gaat de wedstrijd niet meer verder. Hij reageert op alles, behalve als ik play druk. Hij zegt dat hij verder gaat, maar er gebeurt niks.

Hoe kan ik gewoon doorgaan, ik heb niet gesaved en het gaat zo goed
pi_24805836
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:16 schreef JeroenV het volgende:
HELP!

Ik was bezig met een wedstrijd, en natuurlijk kwam ik voor. Daarna werd er nog een keer gescoord, maar nu gaat de wedstrijd niet meer verder. Hij reageert op alles, behalve als ik play druk. Hij zegt dat hij verder gaat, maar er gebeurt niks.

Hoe kan ik gewoon doorgaan, ik heb niet gesaved en het gaat zo goed
Klik op de minuut waarin gescoort werd, vervolgens bekijk je het doelpunt en kan je de wedstrijd zo verder spelen.

Anders een dagje op vakantie gaan.
pi_24805867
Dat gaat allebei niet. Kan ook niet meer op vakantie of saven. Heb hem al afgesloten.

Daar gaan drie maanden met alleen maar 4-0 of hoger overwinningen
pi_24806952
Dat is enorm *piep*. Ik begin nu aan m'n tweede seizoen bij FC Vaduz. Ik heb redelijk in kunnen kopen. Vorig jaar werd ik als vierde ingeschat door de bookmakers, nu als tweede. Ik hoop dat ik nu promotie af kan dwingen.
That's all folks!
pi_24815609
Ik heb met NAC de Amstel Cup gewonnen! In de competitie eindigde ik als 10e. Twee duels voor het einde stond ik op de 6e plaats, maar ik moest eindigen tegen kampioen Ajax en Feyenoord, dat net Gullit ontslagen had. Geinig dus, in dit potje heeft de hele top 3 zijn trainer ontslagen.

Van Ajax verloor ik kansloos met 4-0, tegen Feye speelde ik 0-0, maar in beide duels had ik jongens die vlakbij een schorsing stonden gespaard.

Van AZ won ik met 4-1 in de bekerfinale!!

Sneijder talent van het jaar, VdV speler van het jaar, Charisteas topscorer, Neeskens als Ajax-coach trainer v/h jaar, waarin ik 3e werd. Europees topscorer werd Boakye van Bielefeld.

Al met al ben ik zeer blij dus, want ik ga Europa in.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:09:36 #84
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24816391
Ik zit nu lekker in de winterstop en sta na 14 gewonnen wedstrijden, 2 gelijke spelen en 1 verliespartij uefa cup met gemak door de groepsfase heengegaan (alleen tegen atletico madrid gelijk, rest gewonnen) en nu is het zaak om psv met de grond gelijk te maken.... in de amstel cup kwart finale rest mij een zware partij tegen ajax maar met een beetje geluk moet het kunnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_24834456
Op het nippertje Champions League gehaald met de Spurs. 4de plek. Fantastisch. Gravesen alvast gehaald voor volgend seizoen, en Wiese en Guarin waren er al.
Forza SCH.
pi_24834509
Tvp'ke

Ik doe 't redelijk met Emmen, sta nu 11de in de Eredivisie.
Hoi.
pi_24837580
Ik stond in het begin prima tweede met schalke maar ben afgezakt naar de 10de plaast nouwja dit jaar gaat ik ook niet voor het kampioenschap maar voor de uefa cup.
Do it again now
pi_24839838
2 jaar ons aller Ajax gecoacht en twee keer kampioen geworden.
1 x kwartfinale cl en 1 x halve finale cl. Kortom, goeie resultaten dus.
En toen kwam AS Roma, ook een prachtige club natuurlijk. Dus ik ben op de aanbieding ingegaan.
1e jaar ben ik tweede geworden met didier Drogba als absolute smaakmaker. 1 op 1 loopt deze jongen. Tevens ook de Coppa Italia gewonnen. en kwartfinale cl waar AC Milan te sterk was.
Toen kwam seizoen 2. Na 3 maanden was er opeens een melding in mijn inbox. Of ik de coach van Man Utd wou worden. Gelijk gedaan. Maar toen kwam de maar, ik heb eigenlijk een grafhekel aan die club dus na 1 maand heb ik weer gesolliciteerd bij mijn oude werkgever AS Roma.
De voorzitter ontving me met open armen en de supporters waren dolgelukkig.
En nu sta ik dec. op een beschamende 5e plaats.
Ik heb wisselend Mido, Cassano, Berbatov, Drogba, Totti, Corvia (talentje), Pauly (een onbekende duitser van munchen, doet het goed) in de aanval lopen.
Middenveld met mascherano , kapo, de rossi, mancini, en achterin Gareth Barry, De jong, Mexes, Bonera en Mateo Ferrari.
Kortom, een beresterke selectie. Maar het wil nog niet echt vlotten. Ik heb goeie hoop dat ik alsnog in de top 3 komt te belanden.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_24846266
hup! nog 1 keer dan!

Uit hoeveel landen kun je kiezen om een competitie in te spelen? En welke wereld delen?

Er moet toch iemand zijn die dit weet?

dank U
pi_24849416
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:17 schreef Apekoek het volgende:
hup! nog 1 keer dan!

Uit hoeveel landen kun je kiezen om een competitie in te spelen? En welke wereld delen?

Er moet toch iemand zijn die dit weet?

dank U
Australie
Australie

Europa
Oostenrijk
Wit-Rusland
Belgie
Bulgarije
Kroatie
Tsjechie
Denemarken
Engeland
Finland
Frankrijk
Duitsland
Griekenland
Nederland
Hongarije
IJsland
Ierland
Israel
Italie
Noord Ierland
Noorwegen
Polen
Portugal
Roemenie
Rusland
Schotland
Servie & Montenegro
Slovakije
Slovenie
Spanje
Zweden
Zwitserland
Turkije
Oekraine
Wales

Afrika
Zuid-Afrika

Azie
China
Hong-Kong
Indie
Indonesie
Maleisie
Singapore
Zuid Korea

Noord Amerika
Mexico
USA

Zuid Amerika
Argentinie
Brazilie
Chilie
Colombia
Peru
Uruguay
pi_24850310
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:28 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Australie
Australie

Europa
Oostenrijk
Wit-Rusland
Belgie
Bulgarije
Kroatie
Tsjechie
Denemarken
Engeland
Finland
Frankrijk
Duitsland
Griekenland
Nederland
Hongarije
IJsland
Ierland
Israel
Italie
Noord Ierland
Noorwegen
Polen
Portugal
Roemenie
Rusland
Schotland
Servie & Montenegro
Slovakije
Slovenie
Spanje
Zweden
Zwitserland
Turkije
Oekraine
Wales

Afrika
Zuid-Afrika

Azie
China
Hong-Kong
Indie
Indonesie
Maleisie
Singapore
Zuid Korea

Noord Amerika
Mexico
USA

Zuid Amerika
Argentinie
Brazilie
Chilie
Colombia
Peru
Uruguay
ahhh bedankt! jammer dat het midden oosten er niet bij zit! bestaan daar patches voor?
pi_24852329
Sta met nog een paar wedstrijden voor de winterstop 1e met ajax. Roda staat verrassend 2e en psv staat 6e
In de winterstop komen nog de volgende talenten: Khanye en VandenBorre
Maar ik heb een aantal problemen:
De wedstrijden gaan vaak wel goed alleen schieten mijn spelers van een veel te grote afstand om te kunnen scoren en dan is de kans alweer voorbij
Het 2e probleem is dat ik geen goede trainingschema's heb. Ik heb bijna alleen maar rode pijltjes naar beneden, heeft iemand misschien nog een goed trainingschema?
Koning.
pi_24852504
Ik heb een probleempje:

Als ik probeer een speler die "listed for loan" is, te huren van zijn club, lukt dat niet. Als ik naar "make offer" ga, kan ik "loan" niet selecteren, die optie is op een of andere manier niet beschikbaar. Weet iemand misschien hoe dit kan komen?

Eerst dacht ik dat het kwam omdat de transferperiode was gesloten, maar ik hou dit probleem ook in de transferperiodes.
De spelers die ik benader, zijn op dat moment niet uitgeleend, ze spelen gewoon bij hun eigen club.

Iemand enig idee?
  maandag 31 januari 2005 @ 17:20:54 #94
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24852750
21 wedstrijden gewonne, 2 gelijk en 1 verloren.... dat is de teller in de competitie
voor het komende seizoen heb ik escude en denneboom transfervrij aangetrokken en ook heb ik yildirim teruggekocht van ajax voor 2.4miljoen (tel uit je winst )
Bernie en ik zijn tof.
pi_24858545
Wat is een goede opstelling voor psv...
speel nu met 4 1 3 2 maar die is niet echt fijn
pi_24858607
spel klopt voor geen meter man..
win 6-3 van parma..
en verlies met 2-0 van roda...
pi_24865496
Heeft niemand goede trainingsschema's voor mij?
Koning.
pi_24867742
Tottenham update: Ik zit nu in het 2e seizoen en het gaat vrij aardig. Ik sta na 16 wedstrijden (15 winst, 1 gelijk) 1e met 5 punten voorsprong op Chelsea en heb me net voor de 2e ronde CL geplaatst (2e achter Bayern Munchen, maar voor Real Madrid en Fenerbahce).

Aankopen: Federico Vilar, Igor Tudor, Horacio Peralta, Mario Alberto Santana en Mikael Forssell.
pi_24868672
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:07 schreef Escape het volgende:
spel klopt voor geen meter man..
win 6-3 van parma..
en verlies met 2-0 van roda...
Dat had ik ook altijd met CM, daar kon ik me ook erg boos over maken. Maar aan de andere kant: als het spel voorspelbaar is (als ik van topclub X win, moet ik van alle 'mindere' clubs winnen) zal het spel natuurlijk vrij snel gaan vervelen. Bovendien is het dan ook niet echt realistisch, iedere topclub laat wel eens een steekje vallen.
.
pi_24879351
Ben met Ajax nu 32 wedstrijden ongeslagen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24887094
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 10:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben met Ajax nu 32 wedstrijden ongeslagen
In CM (ja nog steeds ) heb ik ook zo'n leuke reeks gehad ja... Nu 9 keer achter elkaar landskampioen, 3 of 4 keer de CL, je kent het allemaal wel...
.
pi_24887336
Ik verloor met NAC helaas de Johan Cruyff-schaal tegen kampioen Ajax.

Benieuwd wie ik loot in de voorronde UEFA Cup.

Mijn budget werd ineens opgeschroefd naar 12 miljoen, maar ik heb nog niet de reputatie om daadwerkelijk dure jongens te halen. Heb alleen gratis spelers binnengehaald, via een Bosman, uit de tijd dat ik geen budget had.

Mijn elftal is nu:

Gentenaar (Schollen) / Colin (Mari), Penders (Wilhelmsen), Bogarde (Garritsen), Zonneveld / Diba (Boussoufa), Mendes da Silva, Van der Gun (Jordi), Lurling (Cornelisse) / Boussaboun (Koevermans), Evandro Roncatto (Warfing)

Heb de jonge spelers Stam, Kerstens en Barakat momenteel verhuurd aan respectievelijk Sparta, RBC en Excelsior.
www.thuisuiteten.nl
pi_24890840
Ik heb trouwens Simao gehaald, in z'n eerste wedstrijd deed ie het perfect maar daarna was het wat minder. Hopelijk doet die het volgend seizoen beter als Miitea weg gehaad, die kan ik toch niet meer houden.....
pi_24890859
Kan iemand vertellen hoe je spelers moet inschrijven voor de Primera Division
pi_24890940
Hmm, ik weet niet wat je bedoeld.

Mijn Liverpool staat op het punt om kampioen te worden. Verder heeft elke linie een beste speler van Europa, dat vind ik nog het leukste eigenlijk.
pi_24891019
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik weet niet wat je bedoeld.

Mijn Liverpool staat op het punt om kampioen te worden. Verder heeft elke linie een beste speler van Europa, dat vind ik nog het leukste eigenlijk.
Toen ik begon met een Spaanse club in de primera division begon moest je spelers registeren voor die league zodat die spelers speelgerechtigd zijn. Nu kreeg ik in december een bericht dat de registratieperiode weer geopend is zodat er 25 spelers geregisteerd kunnen worden. Net zoiets als met de Champions League, maar nergens kan ik een verwijzing vinden waar dat moet
pi_24891194
Ik heb geen idee. Ook nog nooit in Spanje gezeten...
pi_24898759
ik ben met decic kampioen geworden van de 2e divisie in servie en montenegro. maar nu ik de hoogste divisie zit win ik niet meer zoveel maar dat komt ook omdat ik maar 3 spelers heb die in deze divisie horen.
pi_24902056
Shit. Ben je op kampioenskoers en nog voor alles in de race, krijg je opeens in twee wedstrijden tien goals tegen en uitgeschakeld voor de League Cup.
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:31:06 #110
62489 SimK
Thonbroeder
pi_24902508
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb geen idee. Ook nog nooit in Spanje gezeten...
Het komt er op neer dat je dan gedurende een periode van ongeveer een maand nieuwe aankopen kan registreren. Aan het eind van die periode krijg je dan weer zo'n zo'n lijst die je moet 'submitten'.
pi_24902812
Hebben jullie ook moeite met scoren uit penalties?

Ik heb dit seizoen al zeker 7 penalties gehad en allen gemist (door verschillende spelers). Volgens mij is het zelfs zo erg dat er niet één keer gescoord is uit een penalty.
pi_24902898
met decic wel maar dat komt ook omdat ik geen ene speler heb die aardig penelty`s kan nemen dus 15 of hoger.
eerder had ik er nooit last van omdat ik toch altijd wel goede peneltynemers had
  donderdag 3 februari 2005 @ 16:12:29 #113
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24903766

0-4 bij rust, zestien minuten na rust 5-4...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_24904462
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef Naggelwauz het volgende:
Hebben jullie ook moeite met scoren uit penalties?

Ik heb dit seizoen al zeker 7 penalties gehad en allen gemist (door verschillende spelers). Volgens mij is het zelfs zo erg dat er niet één keer gescoord is uit een penalty.
Met NAC niet. Mike Zonneveld schiet ze allemaal feilloos binnen. Ali Boussaboun echter....
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:32:10 #115
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24904949
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met NAC niet. Mike Zonneveld schiet ze allemaal feilloos binnen. Ali Boussaboun echter....
mijn spits heeft voor penalty taking 20 puntjes en hij mist ze nog regelmatig
Bernie en ik zijn tof.
pi_24906280
Guarin, Montenegro en Poborsky zijn diegene die steeds missen. En dat terwijl ze 17, 17 en 19 voor Penalty taking hebben
pi_24907630
Totti heeft bij mij nog nooit een pingel gemist, maar hij staat ook op 20 voor penalty taking.
oh ja, iemand ooit met Kapo gespeeld? Wat een wereldvoetballer is dat!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_24909571
Michael Brown mist nu weer een pingel en hij heeft 18 voor penalty taking. Dit is toch om gek van te worden?! Ik heb dit seizoen nog geen één pingel gescoord en minstens 8 gemist

edit: in de zelfde wedstrijd (FA Cup Semi final tegen Chelsea) waarin Brown een penalty mist, scoort Freddy Guarin nu de eerste penalty van het seizoen voor Tottenham, het is een wonder

edit: nog een klein wonder: 1-1 na verlenging, penalties gewonnen met 4-3

[ Bericht 19% gewijzigd door Naggelwauz op 03-02-2005 22:19:46 ]
pi_24909779
OMG! Ebbe Sand heeft de gouden schoen gewonnen maar ben maar 8ste in de competitie geworden. Tijd voor een nieuwe verdedeging dus
Do it again now
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:20:46 #120
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24909799
Penalty taking is niet het enige wat telt bij het nemen van penalties. Zo telt bijv. de verborgen stat 'pressure' ook mee, wat aangeeft hoe goed een speler onder druk presteert. Maargoed, zoiets kun je dus niet bekijken bij een speler, dus moet je er achter komen door het te proberen.
pi_24909989
Ik heb nog nooit een speler een penalty zien missen in mijn huidige spel.
pi_24916018
Nieuw aankopen voor siezoen3:
Escudé 4-miljoen
Vennegoor of Hesselink-Vrij Transfer
Morreria-9k

Verkocht :
Lincoln aan Deportivo voor net iets minder dan 10miljoen.
Harnett (Onbekend)
Altintop voor 3miljoen naar Udinse

[ Bericht 22% gewijzigd door _ELMaikel_ op 04-02-2005 08:23:02 ]
Do it again now
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:19:31 #123
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24918440
spelers die ik tot nu toe (met nog een halve competitiehelft te gaan) heb vastgelegd/verkocht:
kone naar ajax voor 15 miljoen
yildirim na 1 jaar bij ajax weer terug voor 2.4 miljoen
escude transfervrij
denneboom transfervrij
ben benieuwd of oliseh/pezzarossi nog bij gaan tekenen, anders moet ik hun ook in de verkoop doen
Bernie en ik zijn tof.
pi_24918572
Hmmz Simao kan wel eens m'n grootste miskoop in CM/FM ooit worden, voor 20 milj gehaald maar doet het in z'n eerste 10 wedstrijden slecht. Terwijl z'n eerste wedstrijd fantastisch was
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:29:57 #125
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24918662
Simao heb ik ook wel eens geprobeerd en na 1 seizoen er weer uitgetieft, wat een kut speler is dat. beste spelers op de amr/mr/fr plaats is Miccoli.

bij mij neemt Hitzlsperger altijd alle strafschoppen, nog NOOIT gemist pen taking op 19 maar scoort ze altijd en overal dus ook in hele belangrijke wedstrijden in de 90e minuut
pi_24918772
Bij mag ie denk ik ook weg, mag Mitea nog een jaartje blijven .

M'n huidge basis is trouwens:

Lobont
Grygera - Heitinga - N de Jong - O'brien
Rosales/Wisse* - Selakovic - Sneijder - Mitea
Babel - Sonck

* Wisse is net nieuw en doet het goed nu Rosales gebleseerd is en de Ridder compleet uit vorm is.

Volgend jaar raak ik in ieder geval Sneijder kwijt en vrees ik dat Mitea en een van m'n spitsen niet te houden zijn. Voor de spitsen heb ik Tuyp al als oplossing (scoort bij mij aan de de lopende band). Maar voor Mitea moet ik nog wat zoeken, als Simao echt tegen blijft vallen.

Voor Sneijder heb ik al heel lang ADU als vervanger, heeft al laten zien dat ie daar goed kan spelen.
pi_24918784
Ik ben ook eindelijk weer begonnen, wederom met Aston Villa.

Zal vanavond ff wat screens posten van mijn aankopen, zitten weer een paar super Italianen bij !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:49:02 #128
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24918973
@PBateman Hitzlsperger een levenslang contract aanbieden
pi_24919870
Tis wel een goeie speler idd.
pi_24920978
Echt ongelovelijk. Ik sta wel eerste met Liverpool, het kampioenschap zit er aan te komen. Maar wat een drama wedstrijden soms. Dan win ik zo met 4-0 van Manchester, maar ik heb ook al een paar keer met 7-1 verloren. Gelukkig kan ik op zoek naar een leuke keep en verdedigers voor 71 miljoen .
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:20:48 #131
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24921139
Mijn huidige basis met heerenveen:
------------terol----------------
---kruiswijk--naldo-schut---
--------veldmate-ono--------
-------------hersi--------------
---niedzielan--kone--pezzarossi--

zoals je ziet nog maar 1 oorpsronkelijke speler in de de bais
enige aankopen in dit team waren:
veldmate - 200k
kruiswijk- kleine 5 miljoen
naldo - 2.7miljoen
rest dus allemaal free transfer
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:43:09 #132
62489 SimK
Thonbroeder
pi_24922496
Nadat ik m'n Betis avontuur even in de ijskast heb geplaatst, ben ik weer een keer met Feyenoord begonnen. Als een echte Co wilde ik aanvallend spelen, de tegenstander de baas zijn op het veld, met een 4-1-2-1-2 opstelling met opkomende backs en de middenvelders naar de vleugels bij balbezit.
Dit wilde ik ook in uitwedstrijden, maar dit hele plan werkt gewoon niet bij Feyenoord. In het begin ging het nog wel redelijk, maar ik zit nu na een kwart seizoen al op meer verliespunten dan Gullit nu.

Alle tactieken die ik probeer in Rotterdam werken gewoon niet. Ik kocht Aruna en Redondo kwam transfervrij(hij blijkt nog de beste te zijn).

Hebben jullie nog suggesties voor een goede, liefst aanvallende tactiek?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:48:34 #133
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24922585
442 aanvallen doet t bij mij met atalanta al jaren goed
pi_24922615
Net Uefa-cup ontmoeting gehad met Lazio.
De eerste wedstrijd (uit) 1-1 gespeeld.
De tweede wedstrijd met 6-2 gewonnen
Ik heb alleen nog een goed trainingschema nodig, heeft iemand die?
VandenBorre is trouwens een geweldig talent alleen Khange valt nog een beetje tegen.
Koning.
pi_24922618
4-1-3-2 is ook een aanradertje
pi_24922973
Whoei, landskampioen geworden in primera divison.
pi_24923089
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mag ie denk ik ook weg, mag Mitea nog een jaartje blijven .

M'n huidge basis is trouwens:

Lobont
Grygera - Heitinga - N de Jong - O'brien
Rosales/Wisse* - Selakovic - Sneijder - Mitea
Babel - Sonck

* Wisse is net nieuw en doet het goed nu Rosales gebleseerd is en de Ridder compleet uit vorm is.

Volgend jaar raak ik in ieder geval Sneijder kwijt en vrees ik dat Mitea en een van m'n spitsen niet te houden zijn. Voor de spitsen heb ik Tuyp al als oplossing (scoort bij mij aan de de lopende band). Maar voor Mitea moet ik nog wat zoeken, als Simao echt tegen blijft vallen.

Voor Sneijder heb ik al heel lang ADU als vervanger, heeft al laten zien dat ie daar goed kan spelen.
Mijn (Waarschijnlijke_ )Begin opstelling voor siezoen3
-Gentenaar(Scmeichel)

Delany -Escudé -Krajic -Pander
Beasly- Pardo* -Chiommer -Bóme(Bergvold)

Sand - Vennegoor of Hesselink (Mboma)

Tussen haakjes de namen die ook veel gaan spelen op die positie.
Do it again now
pi_24923218

Seizoen begonnen met een 1-1 tegen Arsenal, en een 4-1 verlies bij Charlton....
pi_24923343
Weer begonnen aan het seizoen met NAC, in de eerste competitiematch met 5-0 verloren in de Arena, maar direct erna een grote stunt tegen PSV thuis. 3-1 winst! Boussaboun, Boussoufa en Koevermans scoorden.

Mike Zonneveld heb ik verkocht voor 4 miljoen aan Feyenoord en Bart Van den Eede heb ik aan Gent weten te slijten. Zonneveld is jammer, maar ik heb een Spaanse back van Barcelona terug, Peña.

Helaas is mijn loting voor de UEFA Cup ongunstig en vrees ik de pouleronde niet te halen: AS Monaco.
www.thuisuiteten.nl
pi_24923446
Ben er officieel uitgemikt door Milan in de halve finale van de CL. Maar goed de beker en landskampioen zijn nu normaal gesproken voor mij.

Zit nog wel in m'n maag met Simao die ik voor zoveel geld gehaald heb en dus niet wil slagen, Wisse houd het niveau ook niet vol dus voor beide spelers kan het wel eens maar bij een half jaartje Ajax blijven.
pi_24929233

pi_24935459
je kans als scheidsrechter ook overdrijven

wie zal ik nu eens opstellen
pi_24935691
opstelling seizoen 3

westerveld (bonifazi)

hinkel (gavilan) - cesar (burdisso) - bonera (de la cuesta) - del horno (domizzi)

exterberria (iniaki) - maniche (manual fernandes) - diego (van der vaart) - emre (jankulovski)

tevez (Fernando torres) - robinho (drogba)

tussen haakjes de wissels.

Aankoop:
burdisso van inter: ednilson + canini + 11 miljoen
jankolovski: gratis
iniaki: 150 k

verkoop:
burchielli naar liverpool: 30 miljoen
zicu naar liverpool: 6.25 miljoen
mokoena naar juventus: 13 miljoen
scurto naar roma: 5.5 miljoen
pi_24937197
Inmiddels 7 competitieduels gehad en met 15 punten (5 zeges, 2 nederlagen) keurig 4e met NAC. Helaas wel door Monaco uit de UEFA Cup gestoten voor de poulefase. Uit met 3-0 verloren, thuis bij rust met 3-0 voor, maar in de 88e minuut maakten ze 3-1.
www.thuisuiteten.nl
pi_24937742
GvD,
na een goede 1e periode een redelijke 2e periode is periode 3 om te huilen zo slecht
van plek 3 gezakt naar plek 11
spelers zijn nu allemaal unhappy omdat ze vinden dat het team te laag staat voor zijn doen
pi_24937800
Ben ook weer eens verder gegaan met Twente. In de winterstop stond ik op een 15e positie, maar daarna is een sterke reeks gemaakt. Na 24 wedstrijden sta ik op een 9e positie, op slechts 6 punten nog van positie 7 die recht geeft op Intertoto. Ook degradatie behoort nog tot de mogelijkheden, want de 16e stek is slechts 7 punten onder mij. Mijn programma is nog vrij zwaar, maar ik heb vertrouwen in mijn team ook al in Blaise N'Kufo (23 wedstrijden - 18 goals) langdurig uitgeschakeld.
Voor komend seizoen heb ik nog weinig plannen. Mutadvzic komt over van Luik, Cziommer tekent waarschijnlijk een contract en wordt definitief overgenomen van Schalke en Pieter Collen komt transfervrij van NAC. Verder hoop ik nog een centrale verdediger te vinden en een speler die ergens op de linkerflank kan spelen.
pi_24937925
Net een thriller tegen Barca gespeeld in de kwartfinale van de Uefa-cup.
De thuiswedstrijd had ik al met 2-0 gewonnen door goals van Sneijder en Anastasiou.
In de uitwedstrijd stond ik na 20 minuten al met 2-0 achter dus het leek erop dat ik er uit zou vliegen.
In de 25ste minuut al 3 wissels gebruikt en de tactiek omgegooid. We kwamen toen bijna meteen terug tot 2-2 door goals van Mitea en Sonck. Toen ik net dacht er te zijn schoot Barca er weer twee in.
Met nog 10 minuten te spelen wa het dus 4-2 en dat was voor mij een gunstig resultaat want dan was ik door. In de laatste minuten kreeg Barca nog een paar open kansen maar ze gingen er niet in mede door een uitstekend keepende Stekelenburg. Dus ik door naar de halve finale
Koning.
pi_24938870
AirRaid, Fortuna kiezen is masochisme man!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:52:40 #149
62489 SimK
Thonbroeder
pi_24939860
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:41 schreef AirRaid het volgende:
je kans als scheidsrechter ook overdrijven
[afbeelding]

wie zal ik nu eens opstellen
[afbeelding]
Die skin bevalt me wel, maar ik kan em niet vinden. Kun je even een link geven naar waar ie staat?

BvD..
pi_24940250
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:52 schreef SimK het volgende:

[..]

Die skin bevalt me wel, maar ik kan em niet vinden. Kun je even een link geven naar waar ie staat?

BvD..
http://www.studiovista.com/stone.zip
pi_24946543
Waar ik dacht om het kampioenschap te gaan strijden, liep het helemaal anders. In m'n tweede seizoen bij FC Vaduz ben ik ternauwernood ontsnapt aan ontslag en degradatie. Gelukkig zit het seizoen erop en heb ik het einde gehaald. Ben uiteindelijk 14e geworden. Ik heb al heel wat krediet verspeeld bij het bestuur, ik hoop dat ze in het nieuwe seizoen alles weer vergeten zijn.
That's all folks!
pi_24950495
Ben met Twente aan een zeer sterke 2e seizoenshelft bezig. De afgelopen 5 wedstrijden wist ik te winnen. Ik maakte zelf 13 doelpunten en kreeg er geen enkele tegen. Door deze resultaten ben ik naar de 7e positie gestegen, met zelfs rechtstreekse plaatsing voor de UEFA-cup nog binnen bereik.
  zondag 6 februari 2005 @ 16:56:55 #153
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24955442
Ik zit met een probleem, ik heb ontzettend talentvolle spelers rondlopen die zich maar niet willen settelen in Italië het zijn 2 Engelsen en 2 Franse spelers. Wat moet ik ermee want ik laat ze zo nu en dan wel invallen of ik stel ze zelfs op.
pi_24956005
Gewoon af wachten. Ik had het bij Bologna met Hedwiges Maduro, toen heb ik hem teruggezet in de jeugdploeg en daar speelde hij weken de sterren van de hemel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24956086
Afwachten is echt het beste ja.
That's all folks!
pi_24956237
Ik stuur ze altijd op ''absence of leave'' o.i.d.

Zijn ze binnen 2 weken weer vrolijk en bij je terug !

Ben zelf van tactiek veranderd al vroeg in het seizoen met Villa, sta met 9 punten uit 6 wedstrijden 13e, dus ben van een 4-1-3-2 naar een redelijk standaard 4-4-2 gegaan, kijken of het helpt.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:28:24 #157
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24958042
Ja dat is dus ook een probleem, ik kan ze om de een of andere reden niet op verlof sturen. en over dat wachten dat gaat dus ook niet want ik heb ze al 2jaar

en 442 is aanvallend nog steeds 1 van de betere tactieken naar mijn mening
pi_24958683
Ben vandaag ontslagen bij Schalke omdat ik soliciteerde naar een baan bij Deportivo en 15de stond

Ben nu maar bij NEC begonnen.
Do it again now
pi_24960381
Kan je daardoor ontslagen worden? Dan heb ik geluk gehad. Ik solliciteerde, maar wist niet dat ik risico liep. En ik kreeg de baan ook nog .

Ik sta nu met Liverpool in de finale van de CL en ben net kampioen geworden. Voor het nieuwe seizoen heb ik Gerard, Saviola, Milito en Rensing al vast gelegd.
pi_24960418
ja daar door kan je je baan kwijt raken
Maargoed ik doe het nu super met NEC twee wedstrijden gespeeld eerst met 4-1 gewonnen van Groningen en daarna met 4-0 van Roda JC.
Do it again now
pi_24960774
Wat ik trouwens wel onrealistisch vind zijn de internationals. Zo zijn d'Allesandro, Cavenghi, De Jong, Hofland en Zonneveld allemaal basispelers die erg goed zijn. Maar ze worden maar niet opgeroepen voor het nationale team.
pi_24962704
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:28 schreef numero_uno het volgende:
en 442 is aanvallend nog steeds 1 van de betere tactieken naar mijn mening
pi_24966403
Gisteravond tijdens Studio Sport, en na mijn 9e competitiewedstrijd met Villa ontslagen...

2e keer dat het me gebeurt in FM2005, in alle CMs daarvoor ben ik als ik het goed herinner nooit ontslagen.
pi_24968746
Gisteren de dubbel gepakt, ben ongeslagen kampioen. En ga volgend seizoen of het seizoen erop wel opzoek naar een nieuwe club in ik denk Engeland
pi_24970966
Heb Tjeerd Korf van Zwolle transfervrij weten te strikken, waardoor mijn linkerkant voor volgend seizoen in elk geval in de breedte sterk genoeg is. Heubach en Mutavdzic moeten maar uitvechten wie de linksback wordt en Korf is een goede vervanger voor Fafiani, die op dit moment een van mijn sterspelers is.
  maandag 7 februari 2005 @ 15:54:57 #166
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24972296

Heeft iemand dat wel eens gehad? Heb het namelijk nog nooit meegemaakt.

Voor hoeveel kan ik Joaquín trouwens verkopen, ongeveer? Hij is atm 30 miljoen waard en Man Utd en Real Madrid zijn geïnteresseerd. Is een vraagprijs van 75 miljoen dan reëel?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24972513
Ik zie alleen een rood kruisje ipv je plaatje...

Maarre, je kunt natuurlijk 75 miljoen vragen, dan zie je vanzelf wel of ze het doen. (ik heb hogere bedragen betaald zien worden voor spelers in FM !)

Ik ga vanavond nog maar eens opnieuw beginnen, dit keer met Atletico Madrid, en ik ga er nog een mooie story van maken ook voor deze topic.
  maandag 7 februari 2005 @ 16:24:17 #168
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24972670
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie alleen een rood kruisje ipv je plaatje...

Maarre, je kunt natuurlijk 75 miljoen vragen, dan zie je vanzelf wel of ze het doen. (ik heb hogere bedragen betaald zien worden voor spelers in FM !)

Ik ga vanavond nog maar eens opnieuw beginnen, dit keer met Atletico Madrid, en ik ga er nog een mooie story van maken ook voor deze topic.
De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet.. In ieder geval was het een zaakwaarnemer van Güiza van Ciudad de Murcia die mij een 'videoband' aanbiedt van zijn speler die drie keer heeft gescoord tegen Valencia. Als ik er op klik krijg ik de drie goals te zien.

Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24972689
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:

[..]

De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet.. In ieder geval was het een zaakwaarnemer van Güiza van Ciudad de Murcia die mij een 'videoband' aanbiedt van zijn speler die drie keer heeft gescoord tegen Valencia. Als ik er op klik krijg ik de drie goals te zien.

Ik ook niet, maar het schijnt inderdaad vaker voor te komen !
pi_24972794
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ja dit krijg ik redelijk vaak, in mijn spel met Tottenham (2 seizoenen) heb ik al zo'n 5 spelers aangeboden gekregen maar het zijn veelal spelers waar die weinig tot niks toevoegen aan mijn selectie helaas..
  maandag 7 februari 2005 @ 17:43:43 #171
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24973748
Mijn hoogste transfer in het spel was die van Cassano: Atalanta -> Real M
beurde ik toch lekker 60 miljoen voor

Voor Joaquin wordt bij mij meestal zo rond de 55 miljoen betaald. Persoonlijk vind ik dat nog te weinig aangezien het de beste AMR is
pi_24973954
Met Kaiserslautern had ik het keer op keer, zie het vorige deel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24975368
Toch maar geen uitgebreide ''story'', maar ik hou jullie toch maar op de hoogte van mijn (hopelijk nu lange) Atletico Madrid game.

Na aankomst in Madrid eerst maar eens uitgebreid de selectie doorgelicht, en dat viel nog niet mee...

Volgens mij nog nooit zo'n grote selectie gehad, helemaal als je het B-team meerekent, en na wat speurwerk de volgende hoofdselectie-spelers op de transferlijst gezet :

Inigo 22 jr. DL SPA
Kizito Musampa 27 jr. AML NED
Luis Amaranto Perea 25 jr. DRC COL
Ariel Miguel Ibagaza 27 jr. AMC ARG
Gonzalo Colsa 27 jr. DMC SPA

Uiteindelijk alleen nog maar Inigo (120k -> Zaragoza) en Ibagaza (9m -> Barcelona) weten te verkopen voor de eerste transferperiode sloot.

2 aankopen gedaan, Carlos Tevez (10.25m <- Boca) en Anthony vandenBorre, (1.2m <- Anderlecht) dit omdat ik dringend een extra en eigen spits nodig had, aangezien Salva gehuurd is van Valencia, en vandenBorre mijn toekomstige rechterverdediger moet gaan worden.

Qua tactiek verder gegaan met de 4-4-2 die ik al bij Villa begonnen was.

De uitslagen tot nu toe.

Wel tof om eens een ''big club'' te zijn eigenlijk, eens kijken of ik Real in de nabije toekomst voorbij kan streven.
pi_24976066
Perea en Colsa zijn in het echt behoorlijk goed!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 februari 2005 @ 20:31:26 #175
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24976232
Kheb ook lekker 2 games lopen 1 met een mindere club (Atalanta) en 1 topclub (Juventus)
pi_24976412
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Perea en Colsa zijn in het echt behoorlijk goed!
Perea is non-EU speler, en ik heb Juan Velasco en 19-jarig talent Francisco Molinero ook voor de rechtsback positie.

Colsa is idd. wel goed, maar Sosa en Luccin zijn (ingame dan) beter, en dan nog Simeone en Mateos achter de hand.

Tevez (17 gespeeld, 17 goals) en Torres (21 gespeeld, 14 goals) in de spits is wel smullen trouwens.

Na 15 wedstrijden een 8e plaats in de competitie, 4 punten achter op de nummer 2.

De 2e transferperiode is ook geopend, en daarin het volgende alvast gedaan :

Colsa --> Celta 5m
Perea --> Olympiakos 3m

Antonio Jesus Redondo 21 jr. MC SPA 240k <- Numancia
Pekka Lagerblom 22 jr. DMC FIN 1.5m <- Werder Bremen
Antonio Puerta 20 jr. AM L 2.4m <- Sevilla

Nu maar eens vanachter die PC vandaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door PBateman1978 op 07-02-2005 22:20:59 ]
pi_24978343
Ik sta nu vierde met Nec!
Do it again now
pi_24987577
Ik heb het na een slecht verlopen tweede seizoen bij FC Vaduz ook erg moeilijk in het derde seizoen. Ik krijg het team maar niet aan de praat, het zal niet lang meer duren tot ik word ontslagen.
That's all folks!
pi_24987771
Ik heb een probleem met trainen. Ik heb mooi 4 schema's aangemaakt, en wil dan bij opdrachten alle spelers een bepaald schema aanwijzen. Ik druk op bevestigen, en de volgende dag staat iedereen weer bij het standaard 1e elftal training. Iemand hier misschien een oplossing voor ?

Met de Spurs gaat het overigens heerlijk. Net de League Cup Finale in het 2de seizoen verloren van Man Unt. In de FA Cup gaat het goed. In de CL boven verwachting. Kwartfinale tegen Fenerbahce, moet lukken. In de competitie steady 4de, de grote 3 zijn nog te goed.

Aankopen in de afgelopen anderhalf seizoen; Gravesen, Hubschmann, Wiese, Guarin, Andersson, Bierofka en Frayne. Voor volgend seizoen alvast Ewerthon en Juninho gehaald
Forza SCH.
pi_24987898
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:55 schreef Jelminho het volgende:
Ik heb een probleem met trainen. Ik heb mooi 4 schema's aangemaakt, en wil dan bij opdrachten alle spelers een bepaald schema aanwijzen. Ik druk op bevestigen, en de volgende dag staat iedereen weer bij het standaard 1e elftal training. Iemand hier misschien een oplossing voor ?
Niet per ongeluk bij manager options : ''assistant is responsible for training'' aan laten staan ?
pi_24988131
Uhhh

Dankje
Forza SCH.
pi_24995516
Zo, na een week ook weer eens begonnen met Liverpool. Begin 2013 ondertussen. Ook maar eens de patch erop geknald, en zowaar, het bevalt me prima dit keer. Ik weet niet wat ik de vorige keer voor rare dingen met de patch heb gedaan, want ik zie nu alleen maar positieve dingen. (behalve dan dat ze de 'Accept' en 'Cancel'-knoppen hebben omgedraaid bij het bevestigen van transfers, waardoor ik al een paar keer blind op 'Cancel' zit te drukken..)

Cavenaghi en Julio Baptista gehaald in de winter. Pirlo en Cissé mochten daardoor verkassen. Moet wel zeggen dat de andere clubs allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, want zelfs voor Cissé kreeg ik maar 750k.

Ik probeer het eftal wel wat Engelser te maken, want op een gegeven moment had ik 11 verschillende nationaliteiten. Daarom Defoe alvast vastgelegd voor de zomer van 2013, evenals een Engelse rechtsback (een regen). Daarnaast zijn nu bijna alle back-up spelers Engels (Kirkland, Brown (regen), Barton en Carrick).

Zometeen voor de CL tegen Ajax. Die gaan we eerst eens even de hele week belachelijk maken in de pers, natuurlijk.
pi_24995861
Ik zit nu in september 2009 met Liverpool. Vorig jaar de CL gewonnen. Het seizoen beogn nu slecht met een nederlaag. Daarna ben ik meer terug gegaan naar het winnende team van vorig jaar, nu loopt het weer lekker. Ik denk niet dat er voor veel posities nog betere spelers te bedenken zijn dan dat ik nu heb...
pi_24997585
Ongeveer eind van de maand komt de nieuwe patch uit , duurt nog even maar toch. Ik ben nu aan het twijfelen of ik nog een nieuwe carriere ga starten in Championship manager 03/04 of dat ik toch een nieuw spel ga beginnen met FM 2005...in de nieuwe patch worden eindelijk de regens goed verbeterd en dat maakt een lange carriere mogelijk. Ook zit nu de multiple national manager bug er nog in wat het niet goed mogelijk maakt om internationaal te managen. Maar daarnaast is het wel leuk om het nieuwste spel te spelen met de nieuwe features. Of toch nog even cm 03/04 met FC Bayern en dan nog even lekker veel winnen...
  woensdag 9 februari 2005 @ 16:02:35 #185
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25007669

90 miljoen in één keer

Nu nog een opvolger zoeken
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:15:36 #186
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25008262
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef Djekko het volgende:
[[url=http://img180.exs.cx/img180/8979/joaquin4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]

90 miljoen in één keer

En dat terwijl ik met 47,5 miljoen akkoord ging

Mancini van Roma is bij mij een waardig opvolger geworden. Wel vreemd dat Juventus, waaraan ik Joaquin destijds heb verkocht, nu al meerdere malen op Mancini heeft geboden. Lijkt me geen slimme zet, als je Joaquin daar al hebt lopen.
pi_25008332
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef Djekko het volgende:
[[url=http://img180.exs.cx/img180/8979/joaquin4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]

90 miljoen in één keer

Kolere, en ik was al blij dat Barcelona net 37,5m bood voor Blondel.

Nog wel een mooie wedstrijd tegen Chelsea net. Ik ben ongeveer 4 keer dood gegaan, maar we zijn door.

woensdag 9 februari 2005 @ 17:39:21 #188
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25008585
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe AMR, alleen Mancini kost veel centjes

Voorlopig heb ik van die 90 miljoen al 12,75 miljoen uitgegeven aan Ronaldo (die van Real ja ) Eens even kijken wie we nog meer willen hebben...

Ik heb trouwens ook nog geprobeerd Ronaldinho te strikken Hij is ongelukkig bij Barca en wil weg, 'omdat hij zichzelf nog niet fit vond'. Waarde en vraagprijs waren 59 miljoen, dus ik bied dat maar dat werd afgewezen
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:05:07 #189
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25008952
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Djekko het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe AMR, alleen Mancini kost veel centjes

Voorlopig heb ik van die 90 miljoen al 12,75 miljoen uitgegeven aan Ronaldo (die van Real ja ) Eens even kijken wie we nog meer willen hebben...

Ik heb trouwens ook nog geprobeerd Ronaldinho te strikken Hij is ongelukkig bij Barca en wil weg, 'omdat hij zichzelf nog niet fit vond'. Waarde en vraagprijs waren 59 miljoen, dus ik bied dat maar dat werd afgewezen
Dat heb ik sowieso altijd al raar gevonden, dat er dan bv. staat: Roma are asking 37 miljoen for Mancini(zijn waarde). Dat is zonder enquiry en er klopt geen zak van!
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:08:02 #190
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25008991
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:05 schreef SimK het volgende:

[..]

Dat heb ik sowieso altijd al raar gevonden, dat er dan bv. staat: Roma are asking 37 miljoen for Mancini(zijn waarde). Dat is zonder enquiry en er klopt geen zak van!
Ja, waar dat altijd op slaat weet ik ook niet. Maar die 59 miljoen stond ook echt vastgesteld bij 'transferinformatie', als je dus bij de speler zelf kijkt bij contractdetails. En dan nog wijzen ze het af.
pi_25009755
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:08 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ja, waar dat altijd op slaat weet ik ook niet. Maar die 59 miljoen stond ook echt vastgesteld bij 'transferinformatie', als je dus bij de speler zelf kijkt bij contractdetails. En dan nog wijzen ze het af.
Omdat ze de concurrentie niet willen versterken misschien?
Gebeurt mij ook zo vaak dat Arsenal of ManU geen spelers aan mij wil verkopen, terwijl ik een maand later zie dat diezelfde speler voor een prikkie naar een ander land is gegaan.
pi_25010410
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Djekko het volgende:
Alvaro Novo en Jorge zijn in mijn game beiden uitstekende AMR's.

Ik heb nog 2 aankopen gedaan voor het sluiten van de 2e transferperiode in mijn Atletico Madrid game :

Christophe Mandanne 20jr. FRC 675k <- Le Havre
Simone Padoin 21 jr. SW/D/DM RLC 6m <- Vicenza

Mandanne gehaald voor de toekomst, Padoin wordt mijn nieuwe linksback.

Nog 10 wedstrijden te gaan, en zo te zien ga ik strijden om de 3e tot 6e plek.
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:11:12 #193
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25013129
Fabrizio Miccoli is op de AMR ook echt fantastisch

@ Butra waar heb je die logo's van de Engelse clubs vandaan gehaald. Die moet ik hebben
pi_25014035
Ik zit in het derde seizoen met IFK Gotenborg. Sta nadat ik 2 keer als 6 geeindigd ben, na 16 wedstrijden ditmaal op de 1e plaats, 3 punten los van de nummer 2. Ook zit ik nu in de halve finale van de beker die ik al 2 keer heb gewonnen. Jammer genoeg heb ik me de afgelopen seizoenen niet geplaats voor de uefa cup, maar dit keer heb ik de uitwedstrijd in de laatste kwalificatieronde al gewonnen met 2-0
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:26:25 #195
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25014735
Ik heb nu Juninho gehaald als AM RLC, geweldige speler én gratis. Maar wél buiten de EU kom ik net achter Dus nu heb ik 4 spelers van buiten de EU (Juninho, Aruna, Bojinov en Ronaldo). Kijken of ik Bojinov of Juninho kan verhuren.. want Ronaldo wordt na dit seizoen Eu'er als het goed is (dat gebeurt toch na 5 seizoenen in een land gewoond te hebben?)
pi_25015147
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef Djekko het volgende:
Ik heb nu Juninho gehaald als AM RLC, geweldige speler én gratis. Maar wél buiten de EU kom ik net achter Dus nu heb ik 4 spelers van buiten de EU (Juninho, Aruna, Bojinov en Ronaldo). Kijken of ik Bojinov of Juninho kan verhuren.. want Ronaldo wordt na dit seizoen Eu'er als het goed is (dat gebeurt toch na 5 seizoenen in een land gewoond te hebben?)
Niet altijd: Peter Ijeh speelt bij mij al 6 jaar in Zweden, maar is nog steeds 100% nigeriaan
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:49:34 #197
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25015311
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Niet altijd: Peter Ijeh speelt bij mij al 6 jaar in Zweden, maar is nog steeds 100% nigeriaan
!

Niemand wil ook Bojinov of Juninho lenen, zelfs niet gratis Dan maar afscheid nemen van Aruna.. is de minste van allemaal.
pi_25015345
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:49 schreef Djekko het volgende:

[..]

!

Niemand wil ook Bojinov of Juninho lenen, zelfs niet gratis Dan maar afscheid nemen van Aruna.. is de minste van allemaal.
Ik zou 'm er gewoon bijhouden... K heb nu zelf ook een stuk of 6 non-eu spelers terwijl ik er 3 mag. Gebruik ze gewoon om te rouleren, europees voetbal, bij een blessure van een andere non-eu speler of om een non-eu speler te sparen...
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:57:21 #199
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25015478
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Ik zou 'm er gewoon bijhouden... K heb nu zelf ook een stuk of 6 non-eu spelers terwijl ik er 3 mag. Gebruik ze gewoon om te rouleren, europees voetbal, bij een blessure van een andere non-eu speler of om een non-eu speler te sparen...
'
Ze mogen toch niet spelen dan als ze niet geregistreerd zijn? Het gaat trouwens om Betis he, in Spanje dus.
pi_25015641
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:57 schreef Djekko het volgende:

[..]

'
Ze mogen toch niet spelen dan als ze niet geregistreerd zijn? Het gaat trouwens om Betis he, in Spanje dus.
Dan wordt het hopen dat Ronaldo nationaliseerd
pi_25019228
Ik word helemaal gek van die Simao, steeds kut spelen in de eerste helft en in de tweede helft gewoon net zo goed of beter als de rest spelen...
pi_25019324
Ik sta in de bekerfinale met Atletico Madrid (tegen Zaragoza) en ik ga 4e worden in de competitie, VOOR Real !
pi_25021311
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:11 schreef numero_uno het volgende:
Fabrizio Miccoli is op de AMR ook echt fantastisch

@ Butra waar heb je die logo's van de Engelse clubs vandaan gehaald. Die moet ik hebben
Die zitten er bij mij standaard in Ik heb FC Vaduz met een nieuwe tactiek toch weer aan de praat gekregen. De ploeg zit weer enorm in de lift. Jammergenoeg was HSV in de eerste ronde een maatje te groot (2-2 thuis, 6-0 uit), de poulefase heb ik dus niet bereikt. Voor ik tegen HSV mocht spelen moest ik eerst aantreden tegen MyPa '47 en Dinamo Zagreb. Die heb ik makkelijk gewonnen.
That's all folks!
pi_25021980
ja misschien met de patch maar ik speel ongepatcht en met name de engelse premier division heeft geen logo's en sponsor shirts zoals in Nederland waar elke ploeg dat heeft daarom vind ik t raar
pi_25022373
numero_uno : www.sortitoutsi.net

daar kun je ALLE logo's e.d. downloaden....
pi_25026324
heey iedereen ben nieuw hier,
ben net opnieuw begonnen met ajax, en kom hier om verslag te doen hoe het tot nu toe gaat:
ik sta na 5 wedstrijden 4 punten achter op de koploper psv, en sta dus 2de. zit bij inter, benfica en lyon in de poule, mijn verwachting is dat ik in de 2de ronde kom via de 2de plaats in de poule. eerste wedstrijd viel zwaar voor mijn spelers, 3-1 verloren in eigen huis van inter, volgende wedstijd is uit tegen benfica die ik gelijk moet spelen van mijzelf. ik heb tot nu toe al 2 spelers gekocht: arrieta een A RC en Stanilo een DM, ook komen er nog 2 spelers tijdens de winterstop: adu en cafercan van galatasary
pi_25026882
Mijn eerste seizoen bij Ajax is nu afgelopen. Landskampioen, de beker en de Uefa-cup gewonnen
Voor het nieuwe seizoen al Adu, Naldo en Dede gehaald alleen wil ik Kerzhakov nog kopen.
Ik heb alleen 1 probleem, ik krijg mijn spelers maar niet verkocht. Ik heb nu 9 miljoen transfergeld maar ik moet meer hebben om Kerzhakov te kunnen kopen. Iemand een idee hoe ik mijn spelers kan verkopen want niemand is geinterresseerd.
Koning.
pi_25027333
Wat een ontknoping in mijn 1e seizoen bij Atletico

1 wedstrijd voor het eind van de competitie moest eerst de bekerfinale gespeeld worden :

Knappe winst met een gelegenheidsverdediging, aangezien mijn centrale duo geschorst was, en mijn beiden backs geblesseerd.

Daarna de laatste competitiewedstrijd, wederom tegen Zaragoza :

3 goals in 7 minuten tijd, een record misschien ?

Door deze uitslag toch nog 3e weten te worden, met volgend jaar CL voetbal als beloning :

Torres is topscorer van de Primera Division geworden, met Carlos Tevez daarachter, Leo Franco werd doelman van het jaar en ikzelf 2e bij de manager van het jaar verkiezing.
pi_25027520
gefeliciteerd, heb dus van benifce uit gewonnen met 1 - 0 mooie goal van sneijder in de 10de minuut, daarna was het een saaie wedstrijd, omdat inter met 2-0 won van lyon stond ik dus nu met 3 punten op 3 punten achter op de 2de plek, 3de en 4de plek stonden benfica en lyon allebei met een punt(omdat de eerste wedstrijd gelijk werd tussen hun 2). daarna moest ik uit bij lyon dat werd 1-1 maar inter en benfica speelde ook gelijk dus staat het nu zo in de poule:
1. Inter punten: 7
2. Ajax punten: 4
3. Benfice punten: 2
4. Lyon punten :2

nu zijn mijn doelen dus overwinteren in de cl. binnenkort meer van mij
pi_25035381

pi_25035800
Da's indrukwekkend MrDoegewoon!
That's all folks!
pi_25037510
oke vervolg van mijn carriere bij ajax:
sta eindelijk 1ste met 3 punten voor op psv alleen hebben die 1 wedstrijd minder gespeeld, dus lekker spannend.
Mijn doelstelling is behaald ik zit in de 2de ronde van de cl, ben 2 de geworden met 10 punten en inter 1ste met 13 punten. de returns in de cl gingen beter dan verwacht behalve uit tegen inter.
toen lyon mij kwam opzoeken in de arena gingen ze met staart tussen de benen terug naar frankrijk, een klinkende 3-1 overwining was de oorzaak. toen moesten we naar milaan om inter in san siro te ontmoeten. dat werd een complete afstraffing 5-0, maar lyon en benifca speelde gelijk dus niets aan de hand, ik was door naar de 2de ronde. toen kwam benfica naar amsterdam en die won ik simpel met 2-0. lyon had met 2-3 van inter gewonnen dus de eindstand in poule g is geworden:
Inter 13 punten
Ajax 10 punten
Lyon 6 punten
benfica 3 punten.

de loting voor de 2de ronde heeft uitgewezen dat ik tegen man utd moet, ik denk dat mijn cl avontuur dus strand in de 2de ronde, maar ga natuurlijk voor de volgende ronde maar realistisch is dat niet

[ Bericht 9% gewijzigd door S3rp3nt op 11-02-2005 12:00:54 ]
pi_25043339
50 op rij, netjes Doegewoon!!
www.thuisuiteten.nl
pi_25044071
idd netjes
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25044402
Ik heb Vaduz weer fantastisch op de rails, al heb ik wel op het randje van ontslag gestaan. Ik heb me opgewerkt van de degradatieplaatsen naar plek 5. Van de laatste 10 wedstrijden heb ik er 8 gewonnen. Mijn aanvalsdriehoek voorin doet het erg goed. Joe Leach is inmiddels topscorer en Arthur Gomez en Daniel Huss spelen ook fantastisch. Verder ben ik blij dat er uit de jeugd een goede keeper is gekomen, die zal binnenkort wel international van Liechtenstein zijn. Ook is de komst van een jonge Nigeriaan (Wahab) goed geweest voor m'n elftal. Volgend seizoen hoop ik te pieken, dit seizoen lukt promoveren niet meer.
That's all folks!
pi_25054440
vraagje: Weet iemand waar ik een Update kan downloaden
zodat alle transfers die in de winterstop gemaakt zijn ook in FM2005 zitten????????
pi_25055095
www.thedugout.net misschien?
pi_25055125
Weet iemand hoe je een "kapotte savegame" kan repareren?

Heb namelijk een savegame waarmee ik altijd speel en die krijg ik nu niet meer geladen helaas.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25055561
Rechtermuis klik -> Verwijderen
pi_25055736
Ja helaas is dat denk ik wel het enige wat je kunt doen. Volgende keer wat vaker een back-upje maken.
That's all folks!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:33:23 #221
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25055758
Net benaderd door de KNVB of ik als manager van Juventus ernaast maar even het Nederlandse elftal wil leiden.... En of ik dat wil

Met Juve trouwens het eerste seizoen kampioen geworden op 7 punten van de nummer 2 (Milan) en met 15 punten op de nummer 3 (Lazio)
Nieuwe spelers binnen:
- Dede - DL (gratis)
- Bovo - DC (gratis)
- De Sanctis - GK (gratis)
- van Bommel - DMC (gratis)
- Belletti - DR (7.5 milj + Zebina)
- Xabi Alonso - DMC (30 milj)
pi_25055787
De Liechtensteinse bond heeft mij helaas nog niet benaderd.
That's all folks!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:38:29 #223
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25055813
Heb je ook de Liechtensteinse nationaliteit?
pi_25055835
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja helaas is dat denk ik wel het enige wat je kunt doen. Volgende keer wat vaker een back-upje maken.
Dat zou balen zijn, was net lekker op dreef.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25055849
Nee, dat niet. Daarom zal ik ook nog wel niet zijn benaderd.
That's all folks!
pi_25055895
Ik sta nu 11de met NEC het bestuurt is super tevreden omdat ik in het begin van het siezoen gewoon heel lang vierde heb gestaan. enige probleempje is dat Gentenaar straks gratis mag vertrekken omdat hij zijn contrakt niet wil verlengen aan de andere kant haal ik straks wel Loovens(die ik a heb gehuurd) Olfers en de psv doelman Cole binnen.
Do it again now
pi_25055955
Je bedoelt Coe denk ik. Ik zou eerder even over de grens naar een keeper zoeken.
That's all folks!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:13:16 #228
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25056306
Ik heb het na 3 seizoenen Betis wel een beetje gehad daar. Respectievelijk 5e, 4e, en afgelopen seizoen 2e geworden. Flink wat geld overgehouden aan verkopen:
Bresciano voor 45 miljoen naar Arsenal, Kompany voor 30 miljoen naar Valencia.

Toe aan een nieuwe uitdaging dus, maar ik werd afgewezen bij Milan, Barcelona en Chelsea. Dat wordt nog even wachten dus
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:24:42 #229
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25056457
Ik zit alweer met een tekort aan euro's bij Betis Terwijl ik vorig jaar nog Joaquin heb verkocht voor 90 miljoen. Maar Real is geïnteresseerd in Robben en mijn vraagprijs is 100 miljoen Kijken of ze dat willen betalen.

Ik heb trouwens wel een paar lonen flink omlaag gekregen. Nigel de Jong ging binnen een paar weken van 325k per maand naar 160k, Fernando ging van 325k naar 220k en Bojinov ging van 300k naar 220k. Gewoon steeds een nieuw contract aanbieden met 10/20k minder dan het huidige, en dat steeds herhalen.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:37:16 #230
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25056623
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:24 schreef Djekko het volgende:

Ik heb trouwens wel een paar lonen flink omlaag gekregen. Nigel de Jong ging binnen een paar weken van 325k per maand naar 160k, Fernando ging van 325k naar 220k en Bojinov ging van 300k naar 220k. Gewoon steeds een nieuw contract aanbieden met 10/20k minder dan het huidige, en dat steeds herhalen.
Fernando is bij mij zo'n held dat ik hem dat wel gun, die 400k per maand.

Trouwens, wat heb jij met Tote gedaan? Die heeft bij mij al 2 keer achtereenvolgens de Golden Boot van Europa gekregen
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:45:20 #231
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25056726
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:37 schreef SimK het volgende:

[..]

Fernando is bij mij zo'n held dat ik hem dat wel gun, die 400k per maand.

Trouwens, wat heb jij met Tote gedaan? Die heeft bij mij al 2 keer achtereenvolgens de Golden Boot van Europa gekregen
Eerste jaar was ie uitgeleend aan Malaga, tweede jaar heb ik hem ook uitgeleend aan Malaga en het derde jaar heeft ie in Betis B gespeeld. Nu heb ik hem voor 3 miljoen verkocht aan Olympiakos.

Maar ik heb Ronaldo en Bojinov als koningskoppel Als backup heb ik Fernando en Dani.
pi_25057926
Ik sta half november 4e met NAC en ga dus maar voor de UEFA Cup plaatsen. Ben een mediagenieke manager inmiddels.
www.thuisuiteten.nl
pi_25058378
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ben een mediagenieke manager inmiddels.
Ben ik al 3/4 seizoenen. .
Hoi.
pi_25058673
Ik zit nu in mijn 3e seizoen met Tottenham Hotspur (1e seizoen 2e plaats, 2e seizoen ongeslagen kampioen + CL winst). Het zal dus moeilijk worden de prestatie van vorig jaar te verbeteren.

Het team:

Robinson (Vilar)

Mabizela (Vanden Borre)
King (Kompany)
Tudor (Gardner)
Edman (Gardner)

Santana (Poborsky)
Guarin (Mascherano, Mendes)
Brown (Carrick, Montenegro)
Jankulovski (Peralta)

Forssell (Lopez, Keane)
Defoe (Kanoute)

2 spelers komen het team aan het eind van dit seizoen versterken: Wesley Sneijder en Tomas Hubschman.
pi_25059482
Ik ben begonnen aan seizoen 2 met Atletico Madrid, en heb in de 1e transferperiode de volgende spelers aangetrokken :

Heb me net gekwalificeerd voor de CL door in de 3e voorronde Olympiakos te verslaan.
pi_25059839
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:47 schreef pekel het volgende:

[..]

Ben ik al 3/4 seizoenen. .
* _superboer_ is een 'manager onder druk', en dat terwijl ik net kampioen ben geworden
pi_25060482
Met mijn Twente game zojuist het eerste seizoen afgesloten. Na een dramatische eerste seizoenshelft is de tweede helft een geweldige serie wedstrijden geworden. Na 6 wedstrijden stond ik onderaan, na 19 wedstrijden 15e en ik kwam uit op plek 6, op slechts een punt van Europees Voetbal. Doelstelling was een plek in de middenmoot, maar ik kwalificeerde mij dus voor de Zomerbeker. In de zomer kwamen de volgende spelers over:
Pieter Collen VRC (gratis)
Mutavdzic VL/AML (gratis)
Tjeerd Korf AML (gratis)
Marquinho AMCL (gratis)

Helaas is Simon Cziommer teruggekeerd naar Schalke en hij wil niet terugkomen en Jeppe Curth had geen interesse om de overstap te maken. In de zomer heb ik een onwaarschijnlijk bedrag van 11 miljoen euro beschikbaar gekregen voor transfers. Verder ben ik nu onderweg in de Zomercup. Helaas zijn mijn aankopen niet speelgerechtigd en zijn er 4 spelers geblesseerd. In de 3e ronde heb ik Moreirense (Por) weten te verslaan. In de halve finale was ik beter dan RKC en in de finale moet ik het opnemen tegen het sterke Sampdoria.

Mijn selectie is inmiddels ongeveer als volgt:

Boschker (Paauwe)
Collen (Wellenberg)
Touzani (Zomer)
Majstorovic (Kok)
Mutavdzic (Heubach)
Shoukov (Meerdink)
Niemeyer (Sibum)
Culina (Bouchiba)
Fafiani (Korf)
N'Kufo (Afonso)
Christensen (Marquinho)
pi_25060569
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
50 op rij, netjes Doegewoon!!
Het zijn er inmiddels 53

Het blijven competitie wedstrijden helaas in de CL ga ik wel eens op m'n bek namelijk. En er zitten denk zo'n 14 gelijkenspelen bij (vaak behaald tegen PSV ofzo).

Trouwens NAC wist bijna met te stoppen, ik had veel schorsingen en blesures. En speelde heel slecht, maar door Sonck wist ik er 1-3 uit te slepen (niet terecht, maar NAC had een beetje vage spits).
  zaterdag 12 februari 2005 @ 23:37:11 #239
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25065067
Zo dan zal ik ook maar eens een verhaaltje gaan typen. Tijdje geleden ben ik begonnen met Atalanta. Niet met een speciale reden ofzo. Alle selecties in de Serie A bekeken en ik wilde het liefst een talentvolle, maar verder matige, selectie. Met Pazzini en Montolivo kreeg Atalanta de voorkeur.

Ik wist weinig over de club, maar was blij dat de doelstelling was om degradatie te onlopen. Dat moest te doen zijn. Voor het seizoen begon Tsiartas aangetrokken als free transfer, en her en der nog wat oude goedkope en jonge talentvolle spelers weggeplukt (Vanden Borre, Bergdolmo, Guy Demel, Zdebel, Mattia Abbiati).

Het ging niet echt lekker in het eerste seizoen. Toch lukte het me uiteindelijk om uit de gevarenzone te blijven en 12e te worden. Montolivo was de man die het middenveld overheerste, maar een goede afronder was er nog niet. Pazzini had talent, maar scoorde in 35 wedstrijden slechts negen keer.
Halverwege het seizoen Evandro Roncatto nog aangetrokken, en zelfs Ronald de Boer (ik MOEST een (a)mr hebben).

In de zomerstop kwamen Bondi, Bovo en Stoica naar Atalanta, waardoor vooral de verdediging erg werd versterkt. Bovendien haalde ik met Morgan De Sanctis een erg goede keeper in huis. Veel spelers uit het tweede vertrokken en ook Vanden Borre ging weg (hij kon niet settlen).
Het seizoen begon rampzalig en het liep van geen kanten. Na wat gehussel ging het wat beter, en ik eindigde een plaats hoger dan het jaar ervoor, 11de dus. Ik scoorde heel wat meer, maar kreeg ondanks de versterking toch ook heel wat meer goals tegen. Montolivo bleef heersen op het middenveld en werd met 11 goals clubtopscorer.

Jankulovski, Maccarone, Robson Ponte, Grosso en Trochowski kwamen. Deze laatste viel overigens enorm tegen en vertrok na een wedstrijd of vijf gespeeld te hebben naar de tribune. Ook Adu kwam, maar wegens onoplettendheid was hij meteen weer weg met een Free Transfer. Annoying.
Na een lang gevecht vertrok mijn ster-verdediger Natali, omdat ik hem niet meer kon betalen wat hij wilde. Ook De Boer werd hartelijk bedankt voor zijn bewezen diensten en buiten geschopt.
Het seizoen begon aardig met een 2-1 overwinning op Juve, misschien wel de eerste keer dat ik een topclub versloeg. Daarna verviel ik weer in verliezen tegen mindere tegenstanders helaas. Maar na een 2-2 bij Milan in december liep het opeens goed. Pazzini begon te scoren (22 uiteindelijk) en de verdediging werkte goed samen. Ik won opeens veel wedstrijden en bleef zo zelfs 9 wedstrijden zonder tegengoal (waaronder 0-3 bij Juve). Het liep dus ineens goed en ondanks nog een paar verliespartijtjes tegen toppers eindigde ik ver boven verwachting op de vijfde plek. In de winter was Camoranesi mijn rechterflank nog komen versterken. Montolivo bleef maar beter worden, en nu dus ook Pazzini.

In de zomer haalde ik er zonder een cent aan transferkosten uit te geven Anelka, Miccoli, Yobo, Cribari en Mauri bij, waarmee het team echt mee moest kunnen aan de top. Roncatto, die stil stond in zijn ontwikkeling, verkocht ik voor 4 miljoen aan Betis. In totaal had ik in vier zomers tijd mijn team goed versterkt, en maar ongeveer 11 miljoen uitgegeven aan transfers.
Na het goede resultaat van het seizoen ervoor ging ik met goede moed het nieuwe seizoen in. Ik won echter pas in mijn 9e wedstrijd in de Serie A. Ik verloor van Samp en Milan en speelde de rest (soms onfortuinlijk) gelijk. Gelukkig schakelde ik wel Newcastle Utd (top ranked team door de UEFA op dat moment - god knows why) uit in de UEFA Cup, waardoor ik door mocht naar de groepsfase (met Marseille, Hearts, Panathinaikos en Deportivo).
Gelukkig ging het daarna allemaal weer beter. Ik won weer het gros van mijn wedstrijden, wist Europees goed te presteren (1-5 bij Marseille, 1-1 thuis tegen Depor) en mocht dus door.
In de Serie A won ik weer overtuigend van Juve (3-0), terwijl ik in de beker net werd uitgeschakeld door Roma, het team dat me de voorgaande twee seizoenen ook al uitschakelde.
Nadat ik de eerste knock-out ronde makkelijk doorkwam (Osijek), mocht ik aantreden tegen Atletico Madrid. Toch wel een grote tegenstander, maar het was een gelukje voor mij dat Torres naar Chelsea was verkast en er weinig voor terug was gekomen. Thuis overklaste ik ze dankzij een magistrale Montolivo en Pazzini met 4-0, waarna ik aan een 2-2 in Spanje genoeg had.

Ondertussen bleef ik in de Serie A goede resultaten boeken, en had ik geluk dat de belangrijke wedstrijden in de competitie en UEFA Cup niet echt samenvielen, waardoor ik mooi kon roteren. Mijn aanvallende spel begon steeds beter te lopen. De eerste seizoenen had ik me staande gehouden door goed te verdedigen, nu was het Atalanta dat de meeste wedstrijden dirigeerde.
In de volgende ronde, de kwart-finale, volgde Dinamo Kiev, een onvoorspelbare tegenstander. Gelukkig speelden ze zeer matig en zat ik met een 8-1 aggregate in de halve finales. Daar wachtte mijn grote Cup-angstgegner, Roma. Ik zat weliswaar in een winning streak, maar wist dat ik alles op alles moest zetten om te winnen. Thuis werd het 2-0 voor Atalanta, een mooi resultaat dat echter nog geen zekerheid bood. De uitwedstrijd zou allesbeslissend zijn.

Vlak voor rust scoorde Roma de 1-0 en hadden zij iets meer veldovewicht. Een zinderende tweede helft zou volgen. Vlak na rust maakte Zlatan 2-0, maar via Maccarone en Pazzini kwam ik weer langszij en was ik al vrijwel zeker van de finale. Dat Mexes nog scoorde voor Roma deerde niet, zeker niet omdat het uiteindelijk 3-3 werd.
Het nietige Atalanta stond dus in de finale, en stond op een punt of zes van de koploper in de Serie A. Ik heb maar besloten om voor de UEFA Cup te strijden, en het kampioenschap uit beeld te zetten. Daardoor zakte ik naar een uiteindelijke vijfde plek, ondanks een mooie 2-3 winst op (wederom) Juve in de laatste wedstrijd. En laat Juventus nou ook mijn mede-finalist zijn geweest.
Het topteam uit Italië dat me het beste lag. Maar toch, dit was de eerste keer dat het er ECHT om ging.
De score was als volgt:
Atalanta - Juventus
'21: 1-0 Stoica
'26: 1-1 Olivera
'31: 2-1 Anelka
'75: 2-2 Tacchinardi
'83: 3-2 Montolivo
'90: 3-3 Trezeguet
Ik dacht verdomme dat ik er al was, maar meneer Trezeguet kwam nog even roet in het eten gooien. Overtime dan maar. Licht conditioneel voordeel voor Atalanta, maar de kansen waren voor Trezeguet. Hij miste 3 grote kansen, waardoor het aankwam op penalties. Juve miste meteen de eerste strafschop, en ik scoorde ze allemaal. De UEFA Cup was dus voor Atalanta!! Montolivo was verreweg de beste speler van het toernooi met een hele dikke 8 gemiddeld. Pazzini werd clubtopscorer met 26 goals.

En nu komen we dicht bij het heden. In de zomer van 2008 haalde ik voor 10 miljoen keeper Ochoa (talent) van Udinese. Bovendien kwamen Ujfalusi, Rothen, Sneijder, Reveillere en Donovan gratis naar Atalanta. Maccarone verkocht ik net voor zijn contract afliep voor 9,5 miljoen aan Fiorentina.

Ik heb net de Supercup achter de rug, die ik met 3-1 won van Arsenal. De voorbereiding verloopt erg goed. Ik behaalde een 5-1 overwinning op een vrijwel compleet Barca, 6-1 tegen Inter en 4-0 tegen Real. Ik ga het nieuwe seizoen vol vertrouwen tegemoet, met de volgende opstelling:

GK: Ochoa (De Sanctis)

DR: Reveillere (Bondi)
DC: Yobo (Cribari)
DC: Ujfalusi (Bovo)
DL: Jankulovski (Grosso)

DMC: Guarin (Mauri)

MR: Donovan (Miccoli, Stoica)
ML: Rothen (Jankulovski, Lazzari)
AMC: Montolivo (Sneijder, Stoica, Pinardi)

FC: Pazzini (Anelka)
FC: Miccoli (Melkadze, De Tommaso)

Op dit moment zijn Pazzini en Montolivo zo'n beetje uitontwikkeld denk ik en zijn ze respectievelijk 31 en 36 (was 41) miljoen euro waard. Montolivo is al drie jaar op rij verkozen tot youth player of the year, vorig jaar bovendien ook nog eens player of the year en italian player of the year (duuh).

Mijn eigen loyalty staat op 8, hoe kan dit? Heb nooit ergens anders ge-applied en ben al een jaar of 4 bij Atalanta. Moet dat nog 10 jaar ofzo, wil dat stijgen?

Sorry dat het zo'n heel verhaal is geworden
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25065861
Wel leuk om te lezen hoor WasQ!
That's all folks!
  zondag 13 februari 2005 @ 00:23:53 #241
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25066019
quote:
Op zondag 13 februari 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel leuk om te lezen hoor WasQ!
thx! Heb ik het niet voor niets gedaan
pi_25066023
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 23:37 schreef WasQ het volgende:
Mijn eigen loyalty staat op 8, hoe kan dit? Heb nooit ergens anders ge-applied en ben al een jaar of 4 bij Atalanta. Moet dat nog 10 jaar ofzo, wil dat stijgen?
Haha, ik heb na 3 jaar bij IFK 15 voor trouwheid En dat terwijl ik al bij zo'n 10 clubs heb gesolliciteerd en bij Arsenal zelfs een open sollicitatie waar ze me om uitlachten en waardoor het bestuur me bijna wilde ontslaan
  zondag 13 februari 2005 @ 00:25:31 #243
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25066044
quote:
Op zondag 13 februari 2005 00:24 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Haha, ik heb na 3 jaar bij IFK 15 voor trouwheid En dat terwijl ik al bij zo'n 10 clubs heb gesolliciteerd en bij Arsenal zelfs een open sollicitatie waar ze me om uitlachten en waardoor het bestuur me bijna wilde ontslaan
Jij wil weg en hebt een hoge, ik wil de Guy Roux van Atalanta worden en ik heb verdomme 8...
  zondag 13 februari 2005 @ 00:27:05 #244
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_25066061
tvp
pi_25066541
sta nu 4e in de GGD met Fortuna, aanvallend loopt het goed, ben een van de productiefste ploegen, maar helaas krijg ik wel veel te veel doelpunten tegen waardoor mijn doelgemiddelde heel laag uitvalt.

weet iemand hoe ik de tacktisch instellingen van mijn verdedigers het beste kan instellen?????
pi_25066617
Ben klaar met NEC ben uiteindelijk 12de geworden in mijn eerste siezoen.
Gentenaar heeft geen verbintenis meer maar gaat ook niet lukken want vraagt te veel geld heb daarom om hem te vervangen Zegers gratis gehaalt .

Barreto is voor 4mijoen verkocht aan Ajax maar had Gaven al in huis om hem dit siezoen te vervangen.

Heb daarbij ook nog Loovens en Olfers gratis binnengehaalt en Mathijs van groningen voor 6000 euro.
Do it again now
pi_25069393
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:10 schreef tha_dark het volgende:
Mijn eerste seizoen bij Ajax is nu afgelopen. Landskampioen, de beker en de Uefa-cup gewonnen
Voor het nieuwe seizoen al Adu, Naldo en Dede gehaald alleen wil ik Kerzhakov nog kopen.
Ik heb alleen 1 probleem, ik krijg mijn spelers maar niet verkocht. Ik heb nu 9 miljoen transfergeld maar ik moet meer hebben om Kerzhakov te kunnen kopen. Iemand een idee hoe ik mijn spelers kan verkopen want niemand is geinterresseerd.
Niemand een idee??
Koning.
  zondag 13 februari 2005 @ 11:08:10 #248
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25069684
gewoon aanbieden... en anders haal je kerzhakov niet... haal pezzarossi, huntelaar of yildirim maar
Bernie en ik zijn tof.
pi_25069838
pppfffff in de allerlaatste wedstrijd kwalificeer ik me op het nippertje voor de na-competitie

totabene tegen de kampioen van de GGD in in in de allerlaatste minuut met 2-1
voor het laatste fluitsingaal mist excelsior ook nog een strafschop, indien deze raak was geweest had ik na-competitie kunen vergeten.

ik zit nu in de na-competiepule met Roda, VV V en Cambuur

alleen zijn 7 van mijn selectiespelers geblesseerd dat ik geen of pas na een paar wedstrijden weer beroep op hun kan doen
pi_25070266
waarom gaan Haarlem en Eagles nu nog spelers huren tot het eind van het seizoen????

ze zijn allang uitgespeeld
pi_25070315
Weet iemand hoe ik m'n kapotte savegame kan fixen?
pi_25070483
ben al uitgeschakeld in de na-competitiepoule

1-0 + 3-1 verlies van VVV
1-1 tegen roda
3-0 verlies Cambuur

voor volgend seizoen moet ik echt een nieuwe tactiek in elkaar frutselen want de huidige loopt totaal niet meer

[ Bericht 1% gewijzigd door AirRaid op 13-02-2005 12:17:45 ]
pi_25070496
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:12 schreef AirRaid het volgende:
ben al uitgeschakeld in de na-competitiepoule

1-0 verlies van VVV
1-1 tegen roda
3-0 verlies Cambuur

voor volgend seizoen moet ik echt een nieuwe tactiek in elkaar frutselen want de huidige loopt totaal niet meer
Had je dat niet eerder moeten doen?
pi_25070508
quote:
Op zondag 13 februari 2005 00:58 schreef AirRaid het volgende:
sta nu 4e in de GGD met Fortuna, aanvallend loopt het goed, ben een van de productiefste ploegen, maar helaas krijg ik wel veel te veel doelpunten tegen waardoor mijn doelgemiddelde heel laag uitvalt.

weet iemand hoe ik de tacktisch instellingen van mijn verdedigers het beste kan instellen?????
Met kleine ploegen heb ik meestal geen mandekking, dat pakt vaak verkeerd uit. Verder zijn de instellingen afhankelijk van het systeem dat je speelt.
That's all folks!
pi_25070615
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:13 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Had je dat niet eerder moeten doen?
met mijn huidige elftal ben ik toch kanonnenvoer in de HCE
en qua versterkingen hoef ik ook niet veel te verwachten aangeizen ik van het bestuur geen al te hoge salarissen mag geven
voor volgend seizoen zijn tot nu toe alleen Marnix Smit (Heracles) en Rene Wessels (Emmen) vastgeleg.
Ik moet zelfs nog zien te zorgen dan ik Derksen kan behouden, zijn contract loopt af maar hij wil het niet verlegen omdat het nieuwe salaris ruim de helft lager is
pi_25070806
tenminste nog een lolletje gehad in de na-competitie, zojuist roda met 4-2 verslagen (nadat ik met 0-2 achterstond)
pi_25072713
Zo ook lekker progamma om mee te beginnen in het tweede siezoen ik ben NEC en moest gelijk tegen Ajax (5-1 verloren) en moet mijn tweede wedstrijd al weer tegen Feyenoord.
Do it again now
pi_25073064
Trouwheid is volgens mij afhankelijk van het feit hoe snel je spelers wisselt na nederlagen en dergelijke.

Ik sta nu in de winterstop 5e met NAC. Mooiste moment was toch half december, 2 x Feyenoord geklopt. Ik won in de competitie met 1-0 door een pingel in de 87e minuut, door Rob Penders. Daarna in de beker met 3-0 na penalty's, Gentenaar pakte er 3!!!

Ik zie kansen in de beker, die ik vorig seizoen won. TOP Oss is mijn volgende opponent. Niet onderschatten, zij wonnen van Ajax. Feyenoord heb ik er zelf uitgeschoten, dus hopelijk maakt PSV ergens een fout. Ajax 2 zit er nog wel in.

Ik zoek nu een goede en jonge centrumverdediger om Bogarde te vervangen, want die raakt steeds vaker geblesseerd (is ook 35). Mijn jongelingen Garritsen en Wilhelmsen zijn nog niet constant genoeg. Eens kijken wat er te koop is, heb ineens 13 miljoen aan budget.

www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 februari 2005 @ 15:29:44 #259
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25073225
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Trouwheid is volgens mij afhankelijk van het feit hoe snel je spelers wisselt na nederlagen en dergelijke.

[...]
Okee thanks! Zou best kunnen, want ik spaar mijn basisspelers vaak, zodat ze dus een beetje om en om spelen...
  zondag 13 februari 2005 @ 16:04:50 #260
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25073702
net kampioen geworden met heerenveen 2 spitsen vertrekken, Pezzarossi naar psv en Kone naar Ajax, ook gaat middenvelder Veldmate weg naar NAC. Nu ga ik dus met 1mc spelen (ono) en 2 amc's (hersi/akram) voor in de spits heb ik yildirim weer teruggehaald van ajax (voor 2.4 miljoen ) en denneboom transfervrij te pakken kunnen krijgen
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 13 februari 2005 @ 20:07:30 #261
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25075034
Het is het seizoen 2008 - 2009 in Italië. Met Atalanta nu eindelijk de Champions League gehaald. Maar in de poule met Chelsea, Kiev en Porto zie ik het nog somber in over mijn kansen om door te gaan. De voorhoede is nu eindelijk van wereldklasse met Pazzini, Miccoli, Tevez en Rooney. Ook heb ik een paar onruststokers zoals Defoe en Shaw bij Atalanta weg gedaan. Hopelijk staan nu alle neuzen weer dezelfde kant op en kunnen we hopelijk voor dit jaar voor de titel strijden.
pi_25076981
Net een bericht gehad van het bestuur. Mijn transfergeld is van 9 miljoen naar 36 miljoen gegaan
Dus nog snel even Kompany en Kerzhakov kopen
Koning.
pi_25077507
10 jaar ouder geworden de afgelopen paar minuten....

maandag 14 februari 2005 @ 00:40:10 #264
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25079564
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:07 schreef numero_uno het volgende:
Het is het seizoen 2008 - 2009 in Italië. Met Atalanta nu eindelijk de Champions League gehaald. Maar in de poule met Chelsea, Kiev en Porto zie ik het nog somber in over mijn kansen om door te gaan. De voorhoede is nu eindelijk van wereldklasse met Pazzini, Miccoli, Tevez en Rooney. Ook heb ik een paar onruststokers zoals Defoe en Shaw bij Atalanta weg gedaan. Hopelijk staan nu alle neuzen weer dezelfde kant op en kunnen we hopelijk voor dit jaar voor de titel strijden.
Leuk om te zien dat je met hetzelfde team in hetzelfde jaar zit als ik. Jij hebt je net geplaatst voor de CL, ik mag nog een jaartje Euro Cuppen...
Grappig dat we 5 dezelfde spelers hebben, waarvan er maar 2 vanaf het begin bij Atalanta waren... Dat zijn Pazzini en Montolivo. En verder nog De Sanctis, Miccoli en Bovo.
Ik heb alleen veel meer spelers maar ik gebruik ze ook vrijwel allemaal. Beetje problematisch ivm wages, maar goed. Misschien moet ik iets minder intensief trainen zodat ze sneller herstellen... Rest after match en on match day heb ik wel al aanstaan, dus dat is mijn beste optie denk ik...
pi_25079760
Ik ben weer even met Heerenveen verder gegaan. Ik begin aan het vierde seizoen. Vorig seizoen ben ik kampioen geworden. Dit seizoen wil ik dat kunstje nogmaals herhalen ( + meer)! Mijn kampioensselectie heb ik op een paar spelers na intact kunnen houden. Verder heb ik het elftal aangevuld met de transfervrije spelers Chong-Gug Song, Richard Knopper, Fernando Ricksen, Marek Rozenahl en Juanfran. Verder heb ik Jack Tuyp voor 4 miljoen aangetrokken en Freddy Guarin voor 2,7 miljoen. Helaas heb ik Andre Hanssen moeten laten gaan. Hij had nog maar een contract voor een jaar dus heb ik hem verkocht. Ik was blij dat PSV er 9 miljoen voor wilde neerleggen.

Mijn selectie is nu als volgt:

Van der Sar ( Westerveld )
Y.P Lee ( Juanfran )
Kruiswijk ( Drost, Rozenahl )
Hansson ( Ignashevich, Saeijs )
Song (Ricksen )

Radomski ( Guarin )
Rochemback ( Biglia, Smertin )
Ono ( Knopper, Verbiest)

Hersi ( Adu )

Huntelaar ( Kone )
Roncatto ( Tuyp, Samaras )
That's all folks!
pi_25082602
Ik heb nu veel blesures en schrosingen dus stuur vaak een B elftal in het veld, dit heeft me 2x een wedstrijd gekost tegen Barca en Haifa uit in de CL. Maar in de competiete heb ik na 9 of 10 wedstrijden nog geen enkel punt verlies.
  maandag 14 februari 2005 @ 13:14:17 #267
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25085281
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:40 schreef WasQ het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat je met hetzelfde team in hetzelfde jaar zit als ik. Jij hebt je net geplaatst voor de CL, ik mag nog een jaartje Euro Cuppen...
Grappig dat we 5 dezelfde spelers hebben, waarvan er maar 2 vanaf het begin bij Atalanta waren... Dat zijn Pazzini en Montolivo. En verder nog De Sanctis, Miccoli en Bovo.
Ik heb alleen veel meer spelers maar ik gebruik ze ook vrijwel allemaal. Beetje problematisch ivm wages, maar goed. Misschien moet ik iets minder intensief trainen zodat ze sneller herstellen... Rest after match en on match day heb ik wel al aanstaan, dus dat is mijn beste optie denk ik...
Ja maar ik zou wel gek zijn om Montolivo en Pazzini weg te doen. Hoewel het soms wel heel verleidelijk is als de grote clubs met astronomische bedragen komen bieden. En De Sanctis is natuurlijk
  maandag 14 februari 2005 @ 13:18:10 #268
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25085311
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:14 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Ja maar ik zou wel gek zijn om Montolivo en Pazzini weg te doen. Hoewel het soms wel heel verleidelijk is als de grote clubs met astronomische bedragen komen bieden. En De Sanctis is natuurlijk
Inderdaad... Maar als er eens een keer echt iemand met een hoog bedrag komt, wordt het voor mij moeilijk om nee te zeggen denk ik. Zeker als het een buitenlandse club is....
pi_25085558
Ik ging in de Editor even instellen dat t Arke Stadion uitgebreidt ging worden en dat de nieuwe transfers doorgingen, maar nu heeft die niet goed opgeslagen en is mn database dus verneukt en kan ik geen nieuwe game beginnen.

Waar kan ik een nieuwe (upgedate) database downloaden?
pi_25085732
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:39 schreef Merson het volgende:
Ik ging in de Editor even instellen dat t Arke Stadion uitgebreidt ging worden en dat de nieuwe transfers doorgingen, maar nu heeft die niet goed opgeslagen en is mn database dus verneukt en kan ik geen nieuwe game beginnen.

Waar kan ik een nieuwe (upgedate) database downloaden?
Je kan beter een her-install doen, en daarna voordat je gaat editen een backup maken van de DB files. (daar vraagt de editor zelfs om voor je gaat editen. )
pi_25085918
Ow, maar dan moet ik alle transfers weer overnieuw in gaan voeren.

Kan je er echt nergens 1 downloaden?
pi_25086519
Hoe groot is ie? Anders mail ik mijne wel naar je, als dat kan.
www.thuisuiteten.nl
pi_25086768
Het is volgens mij Server_db.dat die verneukt is en die is 20,5 Mb. Beetje groot dus. Maar bij alle vorige delen waren er volgens mij wel downloads van nieuwe databases.
pi_25086840
Zijn er ook wel, check anders even

www.thedugout.net
www.sortitoutsi.net
pi_25087063
Ik ben maar weer eens met een nieuwe game begonnen en had gekozen voor het nederlands-elftal.

Heb het geschopt tot de halve finale van het wk en verloor die van england.
Ik was hierdoor zo teleurgesteld (want ik dacht dat ik wereldkampioen kon worden) dat ik ontslag heb genomen.

Toen kreeg ik aanbiedingen van: Sweden,Servie,Ethiopie en fullham.
Heb dus gekozen voor fullham omdat ik nu met een club wou spelen en omdat ze een suikeroom hebben die de club groot wilt maken.

Ik kreeg 17 miljoen euro aan transfergeld.
Ik heb Defoe aangetrokken (7,5 miljoen euro, spurs is gedegradeerd en failliet )
Kezman einde contract bij HSV dus die heb ik gratis kunnen krijgen en heeft nu een waarde van 24 miljoen euro)
En ik heb kallstrom aangetrokken.

Van de eerste 5 wedstrijden heb ik er 2 gewonnen en 3 verloren.
Sta nu elfde.
Kezman heeft nu al meer doelpunten(3) gescoord dan bij chelsea(0) en HSV(2) samen.
Doelstelling is trouwens middenmoot dus moet te doen zijn.
pi_25087139
Bij mij loopt seizoen 2 alweer bijna ten einde.

Met nog 8 wedstrijden te gaan in de Primera Division sta ik op een nette 2e plaats, achter toekomstig landskampioen Barcelona die al niet meer in te halen is.

't wordt nog spannend, aangezien ik nog zo 9e kan worden als het tegenzit die laatste wedstrijden.

In de Spaanse beker in de kwartfinales uitgeschakeld door Betis, in de CL moet ik in de kwartfinale tegen Liverpool.

Alvast Jankulovski aangetrokken voor komend seizoen, ben niet al te tevreden over Simone Padoin, die ik maar als supersub ga gebruiken ofzo.
pi_25091446
Afgelopen :

In de CL de halve finale gehaald, waar ik uit met 4-0 en thuis met 0-1 verloor tegen AC Milan.

Al met al wederom een goed seizoen gedraaid, nu kijken of ik in seizoen 3 de laatste stap kan zetten en kampioen kan gaan worden.
  maandag 14 februari 2005 @ 22:52:52 #278
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25091799
Goed dat je Rensing laat gaan. Dat is echt een waardeloze keeper. Bij elke corner krijgk een goal tegen
pi_25092012
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:52 schreef numero_uno het volgende:
Goed dat je Rensing laat gaan. Dat is echt een waardeloze keeper. Bij elke corner krijgk een goal tegen
Qua attributes is ie erg goed, maar hij kwam op een gegeven moment gewoon 2 keer in de week niet opdagen voor training, en vele boetes later heb ik m maar een mutual termination aangeboden.
pi_25092072
Ik ben met Heerenveen uitstekend begonnen. In de competitie heb ik na 7 wedstrijden al vijf punten voorsprong op m'n concurrenten Feyenoord, PSV en Ajax. In de championsleague heb ik de eerste twee wedstrijden gewonnen. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik erg gunstig heb geloot. Ik moet tegen Austria Wien, Levski Sofia en Rosenborg. Inmiddels heb ik Kone, die nog een jaar contract had en z'n contract niet wou verlengen verkocht aan PSV voor 11 miljoen euro. Ik heb gelijk actie ondernomen en Lukas Podolski als opvolger aangetrokken. Niet slecht voor een club als Heerenveen dacht ik zo.
That's all folks!
pi_25095224
Even een vraagje: Zijn de nieuwe namen die opduiken in het spel ook echte namen van bijvoorbeeld B en A selecties?

Ik ben al een tijdje met Barca bezig, 4 titels in 6 jaar, wat bekers en supercups maar nog geen CL verder ook Olympisch kampioen, EK gewonnen en Intercontinental cup gewonnen met Italie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25097037
M'n ogeslagen status is na 56 wedstrijd voorbij, verloor met 1-0 van Feyenoord. Dit bleek wel een motivatie om in de CL Barca met 6-1 te slopen
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:10:07 #283
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25098408
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben met Heerenveen uitstekend begonnen. In de competitie heb ik na 7 wedstrijden al vijf punten voorsprong op m'n concurrenten Feyenoord, PSV en Ajax. In de championsleague heb ik de eerste twee wedstrijden gewonnen. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik erg gunstig heb geloot. Ik moet tegen Austria Wien, Levski Sofia en Rosenborg. Inmiddels heb ik Kone, die nog een jaar contract had en z'n contract niet wou verlengen verkocht aan PSV voor 11 miljoen euro. Ik heb gelijk actie ondernomen en Lukas Podolski als opvolger aangetrokken. Niet slecht voor een club als Heerenveen dacht ik zo.
kone heb ik ook 1 seizoen gehad met heerenveen daarna verkocht aan ajax voor 15 miljoen... als vervanger yildirim teruggehaald van ajax die tegen porto (oefenwedstrijd) redelijk speelde, die wedstrijd werd overigens met 5-2 gewonnen....
Bernie en ik zijn tof.
pi_25098452
Ik sta nu 7de maar mijn keepers probleem is hopelijk opgelost als na de winterstop Gomes in de kleuren van Nec te zien is
Do it again now
pi_25098830
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:10 schreef mordradead het volgende:

[..]

kone heb ik ook 1 seizoen gehad met heerenveen daarna verkocht aan ajax voor 15 miljoen... als vervanger yildirim teruggehaald van ajax die tegen porto (oefenwedstrijd) redelijk speelde, die wedstrijd werd overigens met 5-2 gewonnen....
Ik had er ook wel meer uit kunnen slepen als hij geen clausule in z'n contract had staan. Yildirim heeft het bij mij helemaal niet gemaakt. Hij speelt nu bij Willem II. Podolski heb ik voor 11 miljoen aangetrokken. Hoe gaat het verder met Heerenveen bij jou?(m'n elftal is te zien, dacht ik op de pagina hiervoor)
That's all folks!
pi_25098855
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n kapotte savegame kan fixen?
Hmmz ik heb ooit ook een savegame gehad die het niet deed, maar na een reboot en 3x proberen te laden deed ie het ineens...
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:38:46 #287
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_25099725
Ik heb een vraag:

De makelaar van anthony vanden Borre zegt dat hij een contract wil van 18,000 p/w voor 3 jaar, maar zelfs als ik hem 100,000 p/w bied zegt hij dat hij een hoger basisloon wil? Hij is net 17 en dus z'n eerste profcontract maar ik snap niet waarom hij geen genoegen neemt met wat z'n makelaar zegt. Is hier wat aan te doen?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:08:51 #288
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25100157
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik had er ook wel meer uit kunnen slepen als hij geen clausule in z'n contract had staan. Yildirim heeft het bij mij helemaal niet gemaakt. Hij speelt nu bij Willem II. Podolski heb ik voor 11 miljoen aangetrokken. Hoe gaat het verder met Heerenveen bij jou?(m'n elftal is te zien, dacht ik op de pagina hiervoor)
Yildirim heeft het 2e seizoen zo'n beetje altijd bij mij gespeeld met een eindgemiddelde van 8.22, met 21 goals en 21 assists in 33 wedstrijden
Ik heb voor totaal 10 miljoen aan spelers ingekocht, naldo voor 2.7 miljoen, Kruiswijk voor 4.7 miljoen, veldmate voor 375k en adu voor 675k en ook Yildirim voor 2.4mijloen natuurlijk
totaal verkocht: huntelaar/kone/yildirim (allen ajax) a 15miljoen per stuk, pezzarossi (psv) voor 6.3miljoen en veldmate naar NAC voor 3.8 miljoen
Mijn team zal ik ook nog wel even posten maar eens weer verder spelen
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:24:45 #289
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25100421
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Even een vraagje: Zijn de nieuwe namen die opduiken in het spel ook echte namen van bijvoorbeeld B en A selecties?

Ik ben al een tijdje met Barca bezig, 4 titels in 6 jaar, wat bekers en supercups maar nog geen CL verder ook Olympisch kampioen, EK gewonnen en Intercontinental cup gewonnen met Italie
Spelers die er na een seizoen bijkomen zijn niet bestaande spelers. Sommigen hebben wel een foto, omdat dat spelers van het spel zijn die zich hebben ingeschreven om in het spel te komen. Zij bestaan dus wel, maar hebben fictieve kwaliteiten. Anderen, die geen foto hebben, zijn spelers die in het echt niet bestaan.
pi_25100735
Ik ben met Heerenveen inmiddels door naar de volgende ronde van de Championsleague! In de competitie sta ik na 11 wedstrijden 11 punten los op de nummer 2.
That's all folks!
pi_25101232
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:38 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hmmz ik heb ooit ook een savegame gehad die het niet deed, maar na een reboot en 3x proberen te laden deed ie het ineens...
Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet helaas. Wel balen, want het draaide net zo lekker.
pi_25103718
Het lijkt erop dat ik eindelijk het spel leuk ga vinden. Het kostte me nogal wat tijd om eraan te wennen, omdat ik nog erg aan cm 03-04 gehecht was. Nu heb ik even cm 03-04 gespeeld en nu is het wel tijd voor iets nieuws. Het belangrijkste is accepteren dat je in FM niet meer zo makkelijk wint en je goed moet kijken hoe je tactiek werkt. Nu ik dat geaccepteerd heb lijk ik t nog leuk te gaan vinden om lekker te kloten met mn tactiek. Hopelijk blijf ik het leuk vinden. Ik ga een nieuwe game starten met een wat kleinere club om even goed te wennen aan het spel en op te klimmen. In FM schijn je makkelijker aan een nieuwe baan te kunnen komen, dus dat is wel prettig. Dus ik probeer het eens wat lager, terwijl ik voorheen altijd grotere clubs gemanaged heb. Hopelijk bevalt het me.
pi_25105248
Heb net met nec in siezoen twee effe in de winterstop inkopen gedaan : Gomes en Van der Schaaf kwamen over van psv en Pardo van Feyenoord en ik sta nu 6ste heb al in geen tijden niet meer verloren en hoop nu lichtelijk op de titel.
Do it again now
pi_25105936
Je zal er geen spijt van krijgen PPWB84! Maar ik denk dat het makkelijker is om eerst even met een redelijke club te beginnen, dan leer je volgens mij sneller.
That's all folks!
pi_25112391
Ik heb nu 3 seizoenen met Ajax gespeeld en 3x keer kampioen geworden, 2 Amstel Cups en 2 Super Cups. Alleen wil het in de CL niet echt lukken, nu al 3x op rij in de 8e finales uitgeschakeld

Er worden nu veel managers ontslagen bij de grote clubs, Milan, Barcelona, Arsenal, Valencia, Deportivo en Bayern. Heb bij elk van die clubs gesolliciteerd maar tot nu toe allemaal onsuccesvol. Hoe lang duurt het voordat ik zoveel krediet heb dat clubs van dit kaliber me aannemen want bij Ajax wordt het een beetje saai. Of zou ik dan echt verder moeten komen in de CL om de interesse van zulk soort clubs te wekken?

Mn opstelling nog ff

GK- Stekelenburg
DL- Maxwell
DR- Trabelsi
DC-Heitinga(Pasanen)
DC- Kompany(vd Horst=de Boer regen)
DMC-Van Bommel(vandenborre)
MCL-Pinga(O'brien)
MC- Frode Johnssen
MCR-Romagnoli(Pienaar
SC-Gaston Fernanden(Baros, Adu)
SC-Kluivert(Babel, Salas)
pi_25113329
Ik sta met Heerenveen in m'n vierde seizoen met 8 punten voorsprong bovenaan en ben nog ongeslagen (17 gespeeld, 50 doelpunten voor, 7 tegen). Ik heb goede hoop dat ik m'n titel kan prolongeren. Inmiddels zijn Podolski en ook Baseggio gearriveerd. Voor volgend seizoen heb ik Collins John en Tim Wiese al transfervrij aangetrokken. In de CL tweede ronde moet ik tegen Inter, dat wordt een lastige opgave.
That's all folks!
pi_25113347
Ik moet nog 4 competitieduels met NAC, maar ben wel al zeker van UEFA Cup! Een tweede avontuur in 2 seizoenen dus, na vorig seizoen de beker gewonnen te hebben.

En dat met dit elftal:

Gentenaar; Colin, Penders, Pogatetz (Bogarde), Peña; Diba, Mendes da Silva, Van der Gun, Lurling; Boussaboun, Koevermans (Evandro Roncatto).

Als reserves verder o.a. Mari, Barashi, Garritsen, Wilhelmsen, Ednílson, Boussouffa, Cornelisse, Jordi en Warfing.

In mijn onder 21 lopen 8 Zweden en 2 Finnen.

www.thuisuiteten.nl
  woensdag 16 februari 2005 @ 16:08:10 #298
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_25114188
Heeft er iemand ervaring met bondschoach te zijn. Ben benaderd door Portugal en Brazilie.
Kan je ook zelf spelers uitzoek of worden die gewoon aangewezen.
Imagine
pi_25114711
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 16:08 schreef Deuf het volgende:
Heeft er iemand ervaring met bondschoach te zijn. Ben benaderd door Portugal en Brazilie.
Kan je ook zelf spelers uitzoek of worden die gewoon aangewezen.
Kan je gewoon zelf uitzoeken niks aan de hand .
Do it again now
pi_25115175
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zal er geen spijt van krijgen PPWB84! Maar ik denk dat het makkelijker is om eerst even met een redelijke club te beginnen, dan leer je volgens mij sneller.
Maar bij een kleine club ligt de druk om te presteren misschien minder hoog waardoor ik rustig ervaring kan opdoen met verschillende tactieken. Maar ik zal kijken. Ik ben nu toch nog even bezig om het spel naar mijn wensen aan te passen eerst. Qua graphics etc.

Ik heb trouwens een ontzettend mooie skin gedownload. Normaal speel ik nooit met skins, maar deze skin is wel erg mooi. Hij heet Elegance skin en is te downloaden bij www.sortitoutsi.net. Ook de bijpassende doelnetten kun je downloaden op die site. Kijk even wat je ervan vindt.
pi_25125885
Leuke skins zitten daar bij, ik denk dat ik daar ook maar eens aan begin.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')