? of verteld iedereen slechts zijn eigen belevingen in het spel?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:48 schreef Apekoek het volgende:
hoeveel competities zitten er in dit spel(lees landen). zit het midden-oosten er ook bij? het lijkt me namelijk leuk om te kunnen managen in qatar.
Vooral de competitie van Jemen is erg leuk. Al-Bakhri en Al-Schapie zijn toppers.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
? of verteld iedereen slechts zijn eigen belevingen in het spel?
(niet al te boeiend als je mij vraagd)
en qatar dan? daar spelen, de boer, duggary, guardiola, batistuta. veel leuker als je mij vraagdquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:58 schreef Butra het volgende:
[..]
Vooral de competitie van Jemen is erg leuk. Al-Bakhri en Al-Schapie zijn toppers.
dat gevoel heb ik dus ook, zeker aangezien ik total club manager 2005 ben gewend.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb net maar 's een spel gestart met Sparta
Heb het al eerder gespeeld maar ik kan gewoon niet wennen aan de layout
AML: Simao, Bresciano, Yeste, Cole (na 1e seizoen vrij vaak voor 'weinig' op te pikken bij Chelsea)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef SimK het volgende:
Zo, heb m'n 2e seizoen met Betis afgesloten. Vergeleken met vorig seizoen beter gepresteerd. De UefaCup Finale helaas verloren van Ajax. De hele partij een afgrijselijk overwicht, en dan Kone die z'n enige kans er in werkt.
In de Primera ben ik 4e geworden. Dat betekent voorronde CL![]()
Nu maar hopen dat mijn Europese campagne flink wat tv-geld zal gaan opleveren, zodat er wat versterkingen kunnen komen. Vooral in de spits en op AML kan er wel wat bij.
Iemand suggesties?(Veel non-EU kan er niet meer bij, ik zit helaas al volgeboekt
)
kan je beter Vargas van Boca halen........quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:35 schreef tha_dark het volgende:
Net de JC-schaal gewonnen met 3-0 tegen Utrecht. Het is alleen jammer dat die Argetijnse VM (Hoe heet hij ook alweer) alleen komt als er 10 miljoen wordt geboden.
Oefenwedstrijden regelen tegen de wat grotere/bekendere clubs? (levert meer op)quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:44 schreef Harmen1984 het volgende:
Kut
Zit ik in m'n eerste seizoen bij Feyenoord, het is eind oktober, en ik heb een hoop versterkingen gehaald dus ik heb nog maar 275k transferbudget over.
Kom ik er opeens achter dat Adu's contract onbeschermd is!!!!
Dus ik wil 'm contracteren, maar dat moet ik DC United 600k betalen ter compensatie, en de enige mogelijke transferdatum is 1-1-2005.
Ik moet dus binnen twee maanden die 350k zien te verdienen, anders gaat het hele feest niet door!!!
Weet iemand een manier om snel aan cash te komen?
De volgende opties heb ik al geprobeerd:
- Bestuur vragen om extra transfergeld ------> AFGEWEZEN
- Spelers op de transferlijst zetten en aanbieden bij clubs -------> lukt ook niet......
Weet iemand een goede manier???
Tnx
Make offer.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:59 schreef Merson het volgende:
Gewoon de club van Adu minder geld proberen te bieden.
Of wachten tot 2006. Toen heb ik m gratis opgepikt.
Na goed kijken zie ik het.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Niet gek voor een ouwe vent die al jaren geen duels meer speelde.
Zeker doen ik vond de demo ook ontzettend kut en wennen maar na 3 maandjes spelen loopt alles vanzelfquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:29 schreef Tackleberry het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens stoppen met CM03-04 (seizoen '12-'13) om FM een kans te geven... Heb destijds de beta gespeeld, maar kon niet echt wennen aan de nieuwe interface. Maar misschien moet ik die interface nog een kans geven.
Winston blijft lekker bezig. Inmiddels zit ik in februari en sta ik 11e, nog steeds met evenveel achterstand op de nummer 5 als voorsprong op de nummer 14. Weinig onderling verschil. Ik kende nu een goede serie, met 3 competitiezeges op rij waaronder een 2-1 tegen Ajax. Vervolgens versloeg ik Ajax in de kwartfinale van de beker met 3-0 (Ajax had 12 man met interlandverplichtingen), hetgeen Koeman zijn baan kostte.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na goed kijken zie ik het.Idd niet slecht voor de beste bankzitter.
wahaha wat een schandequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Daar moet je een patch voor downen, voor Olivier Kahn. Bij jou heet ie Jens Mustermann.
als je niet een engelse club moet alle spelers van engeland ladenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
Bij mij kan die James Frayne niet vinden
als je niet een engelse club hebt genomen moet je alle spelers van engeland ladenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
Bij mij kan die James Frayne niet vinden
Daar hebben zequote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef OreO het volgende:
(beetje gebroken nederlands hierboven LOL)
Of gewoon de .inc files deleten in de football manager 2005/data/db/inc/all folderquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Daar moet je een patch voor downen, voor Olivier Kahn. Bij jou heet ie Jens Mustermann.
Dit was met de huidige patch toch al gefixt?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PPWB84 het volgende:
Heeft niemand hier trouwens last van de multiple national managers bug, dwz dat als je Nederland managed er opeens een andere manager wordt aangesteld? Het is in ieder geval bekend bij een belangrijke tester van SI, dus misschien wordt het gefixt in de volgende patch.
Het staat twee keer in de known issues list met patch 5.0.2 (http://community.sigames.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=21019056&f=212206905&m=853207019), dus blijkbaar hebben er nog steeds mensen last van ook met patch 5.0.2. Ik heb er zelf nog geen last van gehad, maar ik wil graag dat het in ieder geval gefixt wordt aangezien de komende patch waarschijnlijk de laatste patch zal zijn. Als het nu al gefixt is, is dat alleen maar mooiquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:36 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dit was met de huidige patch toch al gefixt?
Hmm jammer ik heb alleen de Nederlandse database geladenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef OreO het volgende:
[..]
als je niet een engelse club hebt genomen moet je alle spelers van engeland laden
(beetje gebroken nederlands hierboven LOL)
Alleen als je overnij begintquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Kun je ook tussentijds (dus tijdens het spel, tussen de seizoenen in) competities alsnog toevoegen, of kan dat alleen als je overnieuw begint?
Aks he bijv Engeland erbij pakt dan kmun je ook nog manager worden bij een engelse clubquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:52 schreef Escape het volgende:
wat heeft het eigelijk voor nut om meerdere landen te laden?]
heb nu alleen maar nederland
Zojuist op de site van SI gelezen dat dit gefixt is voor de volgende patch, sommige landen hadden aan het begin twee managers in de database waardoor het probleem kon optreden. Een van die landen was Nederland, dus gelukkig is dit nu opgelost.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PPWB84 het volgende:
Heeft niemand hier trouwens last van de multiple national managers bug, dwz dat als je Nederland managed er opeens een andere manager wordt aangesteld? Het is in ieder geval bekend bij een belangrijke tester van SI, dus misschien wordt het gefixt in de volgende patch.
Klik op de minuut waarin gescoort werd, vervolgens bekijk je het doelpunt en kan je de wedstrijd zo verder spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:16 schreef JeroenV het volgende:
HELP!
Ik was bezig met een wedstrijd, en natuurlijk kwam ik voor. Daarna werd er nog een keer gescoord, maar nu gaat de wedstrijd niet meer verder. Hij reageert op alles, behalve als ik play druk. Hij zegt dat hij verder gaat, maar er gebeurt niks.
Hoe kan ik gewoon doorgaan, ik heb niet gesaved en het gaat zo goed
Australiequote:Op maandag 31 januari 2005 09:17 schreef Apekoek het volgende:
hup! nog 1 keer dan!
Uit hoeveel landen kun je kiezen om een competitie in te spelen? En welke wereld delen?
Er moet toch iemand zijn die dit weet?
dank U
ahhh bedankt! jammer dat het midden oosten er niet bij zit! bestaan daar patches voor?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:28 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Australie
Australie
Europa
Oostenrijk
Wit-Rusland
Belgie
Bulgarije
Kroatie
Tsjechie
Denemarken
Engeland
Finland
Frankrijk
Duitsland
Griekenland
Nederland
Hongarije
IJsland
Ierland
Israel
Italie
Noord Ierland
Noorwegen
Polen
Portugal
Roemenie
Rusland
Schotland
Servie & Montenegro
Slovakije
Slovenie
Spanje
Zweden
Zwitserland
Turkije
Oekraine
Wales
Afrika
Zuid-Afrika
Azie
China
Hong-Kong
Indie
Indonesie
Maleisie
Singapore
Zuid Korea
Noord Amerika
Mexico
USA
Zuid Amerika
Argentinie
Brazilie
Chilie
Colombia
Peru
Uruguay
Dat had ik ook altijd met CM, daar kon ik me ook erg boos over maken. Maar aan de andere kant: als het spel voorspelbaar is (als ik van topclub X win, moet ik van alle 'mindere' clubs winnen) zal het spel natuurlijk vrij snel gaan vervelen. Bovendien is het dan ook niet echt realistisch, iedere topclub laat wel eens een steekje vallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:07 schreef Escape het volgende:
spel klopt voor geen meter man..
win 6-3 van parma..
en verlies met 2-0 van roda...
In CM (ja nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben met Ajax nu 32 wedstrijden ongeslagen
Toen ik begon met een Spaanse club in de primera division begon moest je spelers registeren voor die league zodat die spelers speelgerechtigd zijn. Nu kreeg ik in december een bericht dat de registratieperiode weer geopend is zodat er 25 spelers geregisteerd kunnen worden. Net zoiets als met de Champions League, maar nergens kan ik een verwijzing vinden waar dat moetquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik weet niet wat je bedoeld.
Mijn Liverpool staat op het punt om kampioen te worden. Verder heeft elke linie een beste speler van Europa, dat vind ik nog het leukste eigenlijk.
Het komt er op neer dat je dan gedurende een periode van ongeveer een maand nieuwe aankopen kan registreren. Aan het eind van die periode krijg je dan weer zo'n zo'n lijst die je moet 'submitten'.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb geen idee. Ook nog nooit in Spanje gezeten...
Met NAC niet. Mike Zonneveld schiet ze allemaal feilloos binnen. Ali Boussaboun echter....quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef Naggelwauz het volgende:
Hebben jullie ook moeite met scoren uit penalties?
Ik heb dit seizoen al zeker 7 penalties gehad en allen gemist (door verschillende spelers). Volgens mij is het zelfs zo erg dat er niet één keer gescoord is uit een penalty.![]()
mijn spits heeft voor penalty taking 20 puntjes en hij mist ze nog regelmatigquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met NAC niet. Mike Zonneveld schiet ze allemaal feilloos binnen. Ali Boussaboun echter....
Mijn (Waarschijnlijke_ )Begin opstelling voor siezoen3quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mag ie denk ik ook weg, mag Mitea nog een jaartje blijven.
M'n huidge basis is trouwens:
Lobont
Grygera - Heitinga - N de Jong - O'brien
Rosales/Wisse* - Selakovic - Sneijder - Mitea
Babel - Sonck
* Wisse is net nieuw en doet het goed nu Rosales gebleseerd is en de Ridder compleet uit vorm is.
Volgend jaar raak ik in ieder geval Sneijder kwijt en vrees ik dat Mitea en een van m'n spitsen niet te houden zijn. Voor de spitsen heb ik Tuyp al als oplossing (scoort bij mij aan de de lopende band). Maar voor Mitea moet ik nog wat zoeken, als Simao echt tegen blijft vallen.
Voor Sneijder heb ik al heel lang ADU als vervanger, heeft al laten zien dat ie daar goed kan spelen.
Die skin bevalt me wel, maar ik kan em niet vinden. Kun je even een link geven naar waar ie staat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:41 schreef AirRaid het volgende:
je kans als scheidsrechter ook overdrijven![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wie zal ik nu eens opstellen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.studiovista.com/stone.zipquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:52 schreef SimK het volgende:
[..]
Die skin bevalt me wel, maar ik kan em niet vinden. Kun je even een link geven naar waar ie staat?
BvD..![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:28 schreef numero_uno het volgende:
en 442 is aanvallend nog steeds 1 van de betere tactieken naar mijn mening
De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet..quote:Op maandag 7 februari 2005 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie alleen een rood kruisje ipv je plaatje...
Maarre, je kunt natuurlijk 75 miljoen vragen, dan zie je vanzelf wel of ze het doen. (ik heb hogere bedragen betaald zien worden voor spelers in FM !)
Ik ga vanavond nog maar eens opnieuw beginnen, dit keer met Atletico Madrid, en ik ga er nog een mooie story van maken ook voor deze topic.
Ik ook niet, maar het schijnt inderdaad vaker voor te komen !quote:Op maandag 7 februari 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet..In ieder geval was het een zaakwaarnemer van Güiza van Ciudad de Murcia die mij een 'videoband' aanbiedt van zijn speler die drie keer heeft gescoord tegen Valencia. Als ik er op klik krijg ik de drie goals te zien.
Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Ja dit krijg ik redelijk vaak, in mijn spel met Tottenham (2 seizoenen) heb ik al zo'n 5 spelers aangeboden gekregenquote:Op maandag 7 februari 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet..In ieder geval was het een zaakwaarnemer van Güiza van Ciudad de Murcia die mij een 'videoband' aanbiedt van zijn speler die drie keer heeft gescoord tegen Valencia. Als ik er op klik krijg ik de drie goals te zien.
Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Perea is non-EU speler, en ik heb Juan Velasco en 19-jarig talent Francisco Molinero ook voor de rechtsback positie.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Perea en Colsa zijn in het echt behoorlijk goed!
Niet per ongeluk bij manager options : ''assistant is responsible for training'' aan laten staan ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:55 schreef Jelminho het volgende:
Ik heb een probleem met trainen. Ik heb mooi 4 schema's aangemaakt, en wil dan bij opdrachten alle spelers een bepaald schema aanwijzen. Ik druk op bevestigen, en de volgende dag staat iedereen weer bij het standaard 1e elftal training. Iemand hier misschien een oplossing voor ?
En dat terwijl ik met 47,5 miljoen akkoord gingquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef Djekko het volgende:
[[url=http://img180.exs.cx/img180/8979/joaquin4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
90 miljoen in één keer
Nu nog een opvolger zoeken
Kolere, en ik was al blij dat Barcelona net 37,5m bood voor Blondel.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef Djekko het volgende:
[[url=http://img180.exs.cx/img180/8979/joaquin4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
90 miljoen in één keer
Nu nog een opvolger zoeken
Dat heb ik sowieso altijd al raar gevonden, dat er dan bv. staat: Roma are asking 37 miljoen for Mancini(zijn waarde). Dat is zonder enquiry en er klopt geen zak van!quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Djekko het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe AMR, alleen Mancini kost veel centjes![]()
Voorlopig heb ik van die 90 miljoen al 12,75 miljoen uitgegeven aan Ronaldo (die van Real ja) Eens even kijken wie we nog meer willen hebben...
Ik heb trouwens ook nog geprobeerd Ronaldinho te strikkenHij is ongelukkig bij Barca en wil weg, 'omdat hij zichzelf nog niet fit vond'. Waarde en vraagprijs waren 59 miljoen, dus ik bied dat maar dat werd afgewezen
Ja, waar dat altijd op slaat weet ik ook niet. Maar die 59 miljoen stond ook echt vastgesteld bij 'transferinformatie', als je dus bij de speler zelf kijkt bij contractdetails. En dan nog wijzen ze het af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:05 schreef SimK het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso altijd al raar gevonden, dat er dan bv. staat: Roma are asking 37 miljoen for Mancini(zijn waarde). Dat is zonder enquiry en er klopt geen zak van!
Omdat ze de concurrentie niet willen versterken misschien?quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:08 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja, waar dat altijd op slaat weet ik ook niet. Maar die 59 miljoen stond ook echt vastgesteld bij 'transferinformatie', als je dus bij de speler zelf kijkt bij contractdetails. En dan nog wijzen ze het af.
Alvaro Novo en Jorge zijn in mijn game beiden uitstekende AMR's.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Djekko het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe AMR, alleen Mancini kost veel centjes![]()
Niet altijd: Peter Ijeh speelt bij mij al 6 jaar in Zweden, maar is nog steeds 100% nigeriaanquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef Djekko het volgende:
Ik heb nu Juninho gehaald als AM RLC, geweldige speler én gratis. Maar wél buiten de EU kom ik net achterDus nu heb ik 4 spelers van buiten de EU (Juninho, Aruna, Bojinov en Ronaldo). Kijken of ik Bojinov of Juninho kan verhuren.. want Ronaldo wordt na dit seizoen Eu'er als het goed is (dat gebeurt toch na 5 seizoenen in een land gewoond te hebben?)
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Niet altijd: Peter Ijeh speelt bij mij al 6 jaar in Zweden, maar is nog steeds 100% nigeriaan![]()
Ik zou 'm er gewoon bijhouden... K heb nu zelf ook een stuk of 6 non-eu spelers terwijl ik er 3 mag. Gebruik ze gewoon om te rouleren, europees voetbal, bij een blessure van een andere non-eu speler of om een non-eu speler te sparen...quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:49 schreef Djekko het volgende:
[..]!
Niemand wil ook Bojinov of Juninho lenen, zelfs niet gratisDan maar afscheid nemen van Aruna.. is de minste van allemaal.
'quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik zou 'm er gewoon bijhouden... K heb nu zelf ook een stuk of 6 non-eu spelers terwijl ik er 3 mag. Gebruik ze gewoon om te rouleren, europees voetbal, bij een blessure van een andere non-eu speler of om een non-eu speler te sparen...
Dan wordt het hopen dat Ronaldo nationaliseerdquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
'
Ze mogen toch niet spelen dan als ze niet geregistreerd zijn? Het gaat trouwens om Betis he, in Spanje dus.
Die zitten er bij mij standaard inquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:11 schreef numero_uno het volgende:
Fabrizio Miccoli is op de AMR ook echt fantastisch
@ Butra waar heb je die logo's van de Engelse clubs vandaan gehaald. Die moet ik hebben
Dat zou balen zijn, was net lekker op dreef.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja helaas is dat denk ik wel het enige wat je kunt doen.Volgende keer wat vaker een back-upje maken.
Fernando is bij mij zo'n held dat ik hem dat wel gun, die 400k per maand.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:24 schreef Djekko het volgende:
Ik heb trouwens wel een paar lonen flink omlaag gekregen. Nigel de Jong ging binnen een paar weken van 325k per maand naar 160k, Fernando ging van 325k naar 220k en Bojinov ging van 300k naar 220k.Gewoon steeds een nieuw contract aanbieden met 10/20k minder dan het huidige, en dat steeds herhalen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:37 schreef SimK het volgende:
[..]
Fernando is bij mij zo'n held dat ik hem dat wel gun, die 400k per maand.![]()
Trouwens, wat heb jij met Tote gedaan? Die heeft bij mij al 2 keer achtereenvolgens de Golden Boot van Europa gekregen
Ben ik al 3/4 seizoenen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ben een mediagenieke manager inmiddels.
Het zijn er inmiddels 53quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
50 op rij, netjes Doegewoon!!
quote:Op zondag 13 februari 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel leuk om te lezen hoor WasQ!
Haha, ik heb na 3 jaar bij IFK 15 voor trouwheidquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:37 schreef WasQ het volgende:
Mijn eigen loyalty staat op 8, hoe kan dit? Heb nooit ergens anders ge-applied en ben al een jaar of 4 bij Atalanta. Moet dat nog 10 jaar ofzo, wil dat stijgen?
quote:Op zondag 13 februari 2005 00:24 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Haha, ik heb na 3 jaar bij IFK 15 voor trouwheidEn dat terwijl ik al bij zo'n 10 clubs heb gesolliciteerd en bij Arsenal zelfs een open sollicitatie waar ze me om uitlachten en waardoor het bestuur me bijna wilde ontslaan
![]()
Niemand een idee??quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:10 schreef tha_dark het volgende:
Mijn eerste seizoen bij Ajax is nu afgelopen. Landskampioen, de beker en de Uefa-cup gewonnen
Voor het nieuwe seizoen al Adu, Naldo en Dede gehaald alleen wil ik Kerzhakov nog kopen.
Ik heb alleen 1 probleem, ik krijg mijn spelers maar niet verkocht. Ik heb nu 9 miljoen transfergeld maar ik moet meer hebben om Kerzhakov te kunnen kopen. Iemand een idee hoe ik mijn spelers kan verkopen want niemand is geinterresseerd.![]()
Had je dat niet eerder moeten doen?quote:Op zondag 13 februari 2005 12:12 schreef AirRaid het volgende:
ben al uitgeschakeld in de na-competitiepoule
1-0 verlies van VVV
1-1 tegen roda
3-0 verlies Cambuur
voor volgend seizoen moet ik echt een nieuwe tactiek in elkaar frutselen want de huidige loopt totaal niet meer
Met kleine ploegen heb ik meestal geen mandekking, dat pakt vaak verkeerd uit. Verder zijn de instellingen afhankelijk van het systeem dat je speelt.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:58 schreef AirRaid het volgende:
sta nu 4e in de GGD met Fortuna, aanvallend loopt het goed, ben een van de productiefste ploegen, maar helaas krijg ik wel veel te veel doelpunten tegen waardoor mijn doelgemiddelde heel laag uitvalt.
weet iemand hoe ik de tacktisch instellingen van mijn verdedigers het beste kan instellen?????
met mijn huidige elftal ben ik toch kanonnenvoer in de HCEquote:Op zondag 13 februari 2005 12:13 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder moeten doen?
Okee thanks! Zou best kunnen, want ik spaar mijn basisspelers vaak, zodat ze dus een beetje om en om spelen...quote:Op zondag 13 februari 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Trouwheid is volgens mij afhankelijk van het feit hoe snel je spelers wisselt na nederlagen en dergelijke.
[...]
Leuk om te zien dat je met hetzelfde team in hetzelfde jaar zit als ik. Jij hebt je net geplaatst voor de CL, ik mag nog een jaartje Euro Cuppen...quote:Op zondag 13 februari 2005 20:07 schreef numero_uno het volgende:
Het is het seizoen 2008 - 2009 in Italië. Met Atalanta nu eindelijk de Champions League gehaald. Maar in de poule met Chelsea, Kiev en Porto zie ik het nog somber in over mijn kansen om door te gaan. De voorhoede is nu eindelijk van wereldklasse met Pazzini, Miccoli, Tevez en Rooney. Ook heb ik een paar onruststokers zoals Defoe en Shaw bij Atalanta weg gedaan. Hopelijk staan nu alle neuzen weer dezelfde kant op en kunnen we hopelijk voor dit jaar voor de titel strijden.
Ja maar ik zou wel gek zijn om Montolivo en Pazzini weg te doen. Hoewel het soms wel heel verleidelijk is als de grote clubs met astronomische bedragen komen bieden. En De Sanctis is natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2005 00:40 schreef WasQ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je met hetzelfde team in hetzelfde jaar zit als ik. Jij hebt je net geplaatst voor de CL, ik mag nog een jaartje Euro Cuppen...
Grappig dat we 5 dezelfde spelers hebben, waarvan er maar 2 vanaf het begin bij Atalanta waren... Dat zijn Pazzini en Montolivo. En verder nog De Sanctis, Miccoli en Bovo.
Ik heb alleen veel meer spelers maar ik gebruik ze ook vrijwel allemaal. Beetje problematisch ivm wages, maar goed. Misschien moet ik iets minder intensief trainen zodat ze sneller herstellen... Rest after match en on match day heb ik wel al aanstaan, dus dat is mijn beste optie denk ik...
Inderdaad... Maar als er eens een keer echt iemand met een hoog bedrag komt, wordt het voor mij moeilijk om nee te zeggen denk ik. Zeker als het een buitenlandse club is....quote:Op maandag 14 februari 2005 13:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja maar ik zou wel gek zijn om Montolivo en Pazzini weg te doen. Hoewel het soms wel heel verleidelijk is als de grote clubs met astronomische bedragen komen bieden. En De Sanctis is natuurlijk
Je kan beter een her-install doen, en daarna voordat je gaat editen een backup maken van de DB files. (daar vraagt de editor zelfs om voor je gaat editen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:39 schreef Merson het volgende:
Ik ging in de Editor even instellen dat t Arke Stadion uitgebreidt ging worden en dat de nieuwe transfers doorgingen, maar nu heeft die niet goed opgeslagen en is mn database dus verneukt en kan ik geen nieuwe game beginnen.
Waar kan ik een nieuwe (upgedate) database downloaden?
Qua attributes is ie erg goed, maar hij kwam op een gegeven moment gewoon 2 keer in de week niet opdagen voor training, en vele boetes later heb ik m maar een mutual termination aangeboden.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:52 schreef numero_uno het volgende:
Goed dat je Rensing laat gaan. Dat is echt een waardeloze keeper. Bij elke corner krijgk een goal tegen
kone heb ik ook 1 seizoen gehad met heerenveenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben met Heerenveen uitstekend begonnen. In de competitie heb ik na 7 wedstrijden al vijf punten voorsprong op m'n concurrenten Feyenoord, PSV en Ajax. In de championsleague heb ik de eerste twee wedstrijden gewonnen. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik erg gunstig heb geloot. Ik moet tegen Austria Wien, Levski Sofia en Rosenborg. Inmiddels heb ik Kone, die nog een jaar contract had en z'n contract niet wou verlengen verkocht aan PSV voor 11 miljoen euro. Ik heb gelijk actie ondernomen en Lukas Podolski als opvolger aangetrokken. Niet slecht voor een club als Heerenveen dacht ik zo.
Ik had er ook wel meer uit kunnen slepen als hij geen clausule in z'n contract had staan. Yildirim heeft het bij mij helemaal niet gemaakt. Hij speelt nu bij Willem II. Podolski heb ik voor 11 miljoen aangetrokken. Hoe gaat het verder met Heerenveen bij jou?(m'n elftal is te zien, dacht ik op de pagina hiervoor)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
kone heb ik ook 1 seizoen gehad met heerenveendaarna verkocht aan ajax voor 15 miljoen... als vervanger yildirim teruggehaald van ajax die tegen porto (oefenwedstrijd) redelijk speelde, die wedstrijd werd overigens met 5-2 gewonnen....
Hmmz ik heb ooit ook een savegame gehad die het niet deed, maar na een reboot en 3x proberen te laden deed ie het ineens...quote:Op zondag 13 februari 2005 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n kapotte savegame kan fixen?
Yildirim heeft het 2e seizoen zo'n beetje altijd bij mij gespeeld met een eindgemiddelde van 8.22, met 21 goals en 21 assists in 33 wedstrijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had er ook wel meer uit kunnen slepen als hij geen clausule in z'n contract had staan. Yildirim heeft het bij mij helemaal niet gemaakt. Hij speelt nu bij Willem II. Podolski heb ik voor 11 miljoen aangetrokken. Hoe gaat het verder met Heerenveen bij jou?(m'n elftal is te zien, dacht ik op de pagina hiervoor)
Spelers die er na een seizoen bijkomen zijn niet bestaande spelers. Sommigen hebben wel een foto, omdat dat spelers van het spel zijn die zich hebben ingeschreven om in het spel te komen. Zij bestaan dus wel, maar hebben fictieve kwaliteiten. Anderen, die geen foto hebben, zijn spelers die in het echt niet bestaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Even een vraagje: Zijn de nieuwe namen die opduiken in het spel ook echte namen van bijvoorbeeld B en A selecties?
Ik ben al een tijdje met Barca bezig, 4 titels in 6 jaar, wat bekers en supercups maar nog geen CL verder ook Olympisch kampioen, EK gewonnen en Intercontinental cup gewonnen met Italie
Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet helaas. Wel balen, want het draaide net zo lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz ik heb ooit ook een savegame gehad die het niet deed, maar na een reboot en 3x proberen te laden deed ie het ineens...
Kan je gewoon zelf uitzoeken niks aan de hand .quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:08 schreef Deuf het volgende:
Heeft er iemand ervaring met bondschoach te zijn. Ben benaderd door Portugal en Brazilie.
Kan je ook zelf spelers uitzoek of worden die gewoon aangewezen.
Maar bij een kleine club ligt de druk om te presteren misschien minder hoog waardoor ik rustig ervaring kan opdoen met verschillende tactieken. Maar ik zal kijken. Ik ben nu toch nog even bezig om het spel naar mijn wensen aan te passen eerst. Qua graphics etc.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zal er geen spijt van krijgen PPWB84! Maar ik denk dat het makkelijker is om eerst even met een redelijke club te beginnen, dan leer je volgens mij sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |