abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24743407

En hier weer verder.

Ik heb nog steeds een probleem, heb gewoon het originele spel, maar als ik een nieuwe competitie op wil starten geeft die gelijk een foutmelding dat er een fout is opgetreden in FM2005.exe en dat het moet worden afgesloten. Dit gebeurt vlak nadat ik de competitie heb gekozen en hij begint te laden. Patches zijn geinstalleerd (alleen er staat nog steeds versie 5.0) en de database is ook upgedate. Heeft iemand hier misschien een idee hoe ik dit kan verhelpen ?
Forza SCH.
pi_24743648
hoeveel competities zitten er in dit spel(lees landen). zit het midden-oosten er ook bij? het lijkt me namelijk leuk om te kunnen managen in qatar.
pi_24743685
Ik zou het niet weten, Jelminho.

Ik ben ondertussen toch maar weer gewoon begonnen.
Aan het einde van seizoen 2010-2011 kreeg ik een aanbieding van Liverpool, waar ik op ingegaan ben. Ze waren dat seizoen 6e geworden, 2 plaatsen later dan Blackburn. Maarja, het potentieel bij Liverpool is natuurlijk veel groter (en de training werkt weer!).
Er moest flink in de verdediging geinvesteerd worden, want er liepen alleen wat oudjes rond als Laursen en Albrechtsen. Mexes, Juan, Kléber en Senderos kwamen. Samen met wat Engelse regens staat er nu gewoon een sterke verdediging.
Er was geen enkele DMC aanwezig en er moest een kopsterke spits komen. Dat werden Pirlo, Joey Barton en Luís Fabiano.
Le Tallec, Donovan en Fredheim Holm voor veel geld weggedaan, zodat eerder genoemde aankopen gefinancierd konden worden.

De opstelling is nu als volgt:

De Jong (regen) / Kléber, Mexes, Juan, Josemi / Pirlo / Blondel, Tuncay, Gerrard / Cissé, Luís Fabiano.

Subs:
Kirkland
Zidan
Ben Arfa
Vilakazi
Senderos

Dodelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Butra op 25-01-2005 17:33:27 ]
  dinsdag 25 januari 2005 @ 17:22:54 #4
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24744200
Ik heb besloten om te stoppen bij Feijenoord. Na het derde seizoen had ik er eigenlijk weinig zin meer in. Ik heb het spel opgeslagen vlak voor de winterstop in het 4e seizoen, en heb daarna ontslag genomen. Helaas geen berichten dat ze me zullen missen, en dat terwijl ik ze 3 landstitels, 3 supercups en 2 bekers heb bezorgd Ik ben een half jaartje op vakantie gegaan, en toen ik terug kwam zag ik dat de Engeland job vrij is. Ze waren al gekwallificeerd voor het EK 2008, en de verwachting was dat ik kwalificatie voor het EK moest behalen. Doen we Nu is me alleen ook net opgevallen dat de Ajax job vrij is met een nog vrijwel intacte kernselectie. Stekelenburg, de Jong, Heitinga, vd Vaart en Mitea spelen er nog. Daarnaast is er ook nog ¤55M te besteden. Ik zit nog te twijfelen of ik het moet doen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24744646
Om ze kapot te maken, neem ik aan?

Trouwens, Jamie Carragher heeft Everton en Liverpool staan als zn favoriete clubs. Of FM begrijpt het niet, of die kerel heeft er heel weinig kaas van gegeten..
pi_24744686
tvp
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_24744687
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:48 schreef Apekoek het volgende:
hoeveel competities zitten er in dit spel(lees landen). zit het midden-oosten er ook bij? het lijkt me namelijk leuk om te kunnen managen in qatar.
? of verteld iedereen slechts zijn eigen belevingen in het spel?

(niet al te boeiend als je mij vraagd)
pi_24744744
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

? of verteld iedereen slechts zijn eigen belevingen in het spel?

(niet al te boeiend als je mij vraagd)
Vooral de competitie van Jemen is erg leuk. Al-Bakhri en Al-Schapie zijn toppers.
pi_24744791
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:58 schreef Butra het volgende:

[..]

Vooral de competitie van Jemen is erg leuk. Al-Bakhri en Al-Schapie zijn toppers.
en qatar dan? daar spelen, de boer, duggary, guardiola, batistuta. veel leuker als je mij vraagd

edit: je reactie was dus niet serieus? in TMC kun je namelijk alle landen van de wereld spelen met een patch. mijn vraag is dus of dat ook een mogelijkheid bij FM is, en welke competities er dus wel inzitten behalve europa.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:23:19 #10
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24745156
Er zullen toch zeker wel 50 competities inzitten, schat ik. Of Quatar erbij zit weet ik niet, maar ik denk het wel.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24745580
Heb net maar 's een spel gestart met Sparta
Heb het al eerder gespeeld maar ik kan gewoon niet wennen aan de layout
pi_24745727
Boezelaar al begonnen met zijn team?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24745756
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb net maar 's een spel gestart met Sparta
Heb het al eerder gespeeld maar ik kan gewoon niet wennen aan de layout
dat gevoel heb ik dus ook, zeker aangezien ik total club manager 2005 ben gewend.
pi_24745929
Net begonnen met Ajax. Maar ik heb nog een goede spits nodig want Babel en Sonck zijn niet genoeg. Ik heb er ongeveer 8miljoen voor over
Weet iemand een goede spits?
Koning.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:38:52 #15
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24746554
Aruna van Anderlecht..
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:22:40 #16
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24747259
Niedzielan, Crespo (3 miljoen)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:25:06 #17
62489 SimK
Thonbroeder
pi_24747303
Zo, heb m'n 2e seizoen met Betis afgesloten. Vergeleken met vorig seizoen beter gepresteerd. De UefaCup Finale helaas verloren van Ajax. De hele partij een afgrijselijk overwicht, en dan Kone die z'n enige kans er in werkt.

In de Primera ben ik 4e geworden. Dat betekent voorronde CL

Nu maar hopen dat mijn Europese campagne flink wat tv-geld zal gaan opleveren, zodat er wat versterkingen kunnen komen. Vooral in de spits en op AML kan er wel wat bij.

Iemand suggesties? (Veel non-EU kan er niet meer bij, ik zit helaas al volgeboekt )
pi_24747690
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef SimK het volgende:
Zo, heb m'n 2e seizoen met Betis afgesloten. Vergeleken met vorig seizoen beter gepresteerd. De UefaCup Finale helaas verloren van Ajax. De hele partij een afgrijselijk overwicht, en dan Kone die z'n enige kans er in werkt.

In de Primera ben ik 4e geworden. Dat betekent voorronde CL

Nu maar hopen dat mijn Europese campagne flink wat tv-geld zal gaan opleveren, zodat er wat versterkingen kunnen komen. Vooral in de spits en op AML kan er wel wat bij.

Iemand suggesties? (Veel non-EU kan er niet meer bij, ik zit helaas al volgeboekt )
AML: Simao, Bresciano, Yeste, Cole (na 1e seizoen vrij vaak voor 'weinig' op te pikken bij Chelsea)

SC: Mista (kan ook op AML), Crespo, Villa, Luis Fabiano, Forssell, Chevanton

edit: Ehm, Non eu las ik net dan vallen de meeste af...

[ Bericht 5% gewijzigd door Naggelwauz op 25-01-2005 20:54:44 ]
pi_24748008
Net de 1e paar wedstrijden gespeeld. Allemaal gewoon
Wat is die Sneijder goed zeg, nog alleen maar 8-9 en 10-en.
Ben aan het onderhandelen met Roncatto, Aruna en die veelbelovende Argentijnse VM
Koning.
pi_24749625
Het eerste seizoen met FC Vaduz zit erop. Helaas heb ik door veel blessures aan het eind van het seizoen de tweede plek niet vast weten te houden, dus een play-off om promotie kan ik vergeten. Volgend seizoen beter! (hopelijk kan ik nog een paar goede aankopen doen)
That's all folks!
pi_24749784
Net de JC-schaal gewonnen met 3-0 tegen Utrecht. Het is alleen jammer dat die Argetijnse VM (Hoe heet hij ook alweer ) alleen komt als er 10 miljoen wordt geboden.
Koning.
pi_24750129
Mascherano is de naam.
That's all folks!
pi_24755519
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 22:35 schreef tha_dark het volgende:
Net de JC-schaal gewonnen met 3-0 tegen Utrecht. Het is alleen jammer dat die Argetijnse VM (Hoe heet hij ook alweer ) alleen komt als er 10 miljoen wordt geboden.
kan je beter Vargas van Boca halen........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24757112
Ik krijg volgend seizoen hopelijk Robinho.

Hij heeft alleen moeite met zn work permit.
pi_24757127
Kut

Zit ik in m'n eerste seizoen bij Feyenoord, het is eind oktober, en ik heb een hoop versterkingen gehaald dus ik heb nog maar 275k transferbudget over.

Kom ik er opeens achter dat Adu's contract onbeschermd is!!!!

Dus ik wil 'm contracteren, maar dat moet ik DC United 600k betalen ter compensatie, en de enige mogelijke transferdatum is 1-1-2005.

Ik moet dus binnen twee maanden die 350k zien te verdienen, anders gaat het hele feest niet door!!!

Weet iemand een manier om snel aan cash te komen?

De volgende opties heb ik al geprobeerd:
- Bestuur vragen om extra transfergeld ------> AFGEWEZEN
- Spelers op de transferlijst zetten en aanbieden bij clubs -------> lukt ook niet......

Weet iemand een goede manier???

Tnx
pi_24757378
Gewoon de club van Adu minder geld proberen te bieden.

Of wachten tot 2006. Toen heb ik m gratis opgepikt.
pi_24757453
Club minder geld bieden kan niet, die vergoeding is namelijk een vastgesteld bedrag!
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:31:03 #28
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24758013
er zijn zat goeie andere spelers..... een goede amc is bijvoorbeeld irakees international nashat akram die is op het begin transfervrij dus doe je best
Bernie en ik zijn tof.
pi_24759001
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:44 schreef Harmen1984 het volgende:
Kut

Zit ik in m'n eerste seizoen bij Feyenoord, het is eind oktober, en ik heb een hoop versterkingen gehaald dus ik heb nog maar 275k transferbudget over.

Kom ik er opeens achter dat Adu's contract onbeschermd is!!!!

Dus ik wil 'm contracteren, maar dat moet ik DC United 600k betalen ter compensatie, en de enige mogelijke transferdatum is 1-1-2005.

Ik moet dus binnen twee maanden die 350k zien te verdienen, anders gaat het hele feest niet door!!!

Weet iemand een manier om snel aan cash te komen?

De volgende opties heb ik al geprobeerd:
- Bestuur vragen om extra transfergeld ------> AFGEWEZEN
- Spelers op de transferlijst zetten en aanbieden bij clubs -------> lukt ook niet......

Weet iemand een goede manier???

Tnx
Oefenwedstrijden regelen tegen de wat grotere/bekendere clubs? (levert meer op)
pi_24759221
Ben gister uiteindelijk 5de geworden met mijn schalke 04!
Maarja Castelen heb ik nog steeds niet als vaste aankoop en dat is kut want hij werd tweede in de speler van het jaar competitie .
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24759800
Mijn vervanger voor Castellen lijk ik gevonden te hebben in ze zwitser barrerta.
Nu maar afwachten of hij net zo goed is of zelfs beter.
Do it again now
pi_24760677
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:59 schreef Merson het volgende:
Gewoon de club van Adu minder geld proberen te bieden.

Of wachten tot 2006. Toen heb ik m gratis opgepikt.
Make offer.
En dan wat minder bieden dan het vastgestelde bedrag. Gaan ze redelijk vaak mee akkoord. Kan je ook altijd nog % of next sale mee geven als ze t niet willen.
pi_24761043
Ik heb met NAC ook Adu gecontracteerd, wel geinig. Maar bij mij had hij al getekend en had ik DC United al betaald. Hij komt alleen pas in januari.
www.thuisuiteten.nl
pi_24762077
met hull nu in 3rde seizoen zelfs in het premiership terecht gekomen. wederom via playoffs, maar dat maakt de fans natuurlijk niet uit. bij de voorbeschouwing op 't seizoen waren m'n odds echter wel 2000-1 dat ik kampioen zou worden. oftewel, rechtstreekse degradatie kandidaat.

dat bleek ook uit de eerste paar wedstrijden, die, evenals vorig seizoen in het championship, voornamelijk verloren gingen. gelukkig nu vlak voor het sluiten van de transfermarkt 15 miljoen bovenop m'nm enigzins magere transferbudget van 5 miljoen gekregen, waardoor de kroaten pletikosa en kranjcar, colombiaan (met een spaans paspoort gelukkig) de la cuesta en tsjechische centrum verdediger klein naast de al eerder gratis aangetrokken vieri m'n team zijn komen versterkken.

't is nu oktober en we staan 14. niet geweldig, maar als we er in mei nog staan, teken ik ervoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrJonez op 26-01-2005 17:19:02 ]
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24762551
Maar Adu is die niet net als Arrieta hardstikke moe als je hem in zijn eerste siezoen gelijk al bassispeler maakt?
Do it again now
pi_24762740
bij mij zijn adu en mosquera jongens die ik veel in de tweede helft in laat vallen om ervaring op te doen. mosquera zie ik, nu na 2 jaar, steeds beter worden, en adu is er pas een paar maanden. ik zou i.i.g. nooit een heel seizoen voluit laten spelen.
pi_24762877
Je moet Adu ook pas veel gaan opstellen als die een prof-contract heeft. Dan kan je veel meer voor m vangen, als die zich al in de kijker speelt met een jeugdcontract heb je grote kans dat een AC Milan hem wegkoopt voor (te) weinig.
pi_24763274
ik had adu eigenlijk als handelswaar gehaald, maar niet één club wil 'm hebben voor het bedrag wat ie volgens het spel waard is (5 miljoen)
pi_24763381
Als je m veel laat spelen en hij speelt goed dan willen ze hem meestal wel hebben. Gebeurde in mn vorige game dus. En toen was ik daar niet blij mee.
pi_24764175

Niet gek voor een ouwe vent die al jaren geen duels meer speelde.
www.thuisuiteten.nl
pi_24764707
toen adu 16 was en bij mij club zat had valencia hem een contract aangeboden aangezien die niet protected was. dus ik heb als een gek hem een nieuw contract laten tekenen tot 1010 aan mij verbonden plus een release clausule van 187 mil
pi_24766450
Dit is echt super!

Ik had besloten na het seizoen te stoppen als manager van Tottenham. Alleen liep het opeens erg lekker en stond ik opeens tweede. Enige probleem was het hoge loon. Ik had al wat toppers voor volgend jaar vastgelegd.

Wordt opeens de manager van Liverpool ontslagen. Ik bied mezelf aan, en ze willen me nog hebben ook. Spelers die nu onder contract staan; Woodgate, Alonso, Gerrard, van der Vaart, Kewell, Valeron, Diego, Garcia, Cavenaghi en Cisse. Daarnaast heb ik voor volgend seizoen gratis d'Allesandro, Inbrahimovic, Chevanton, Zonneveld, Baptista, Rosicky en Hofland (!)vastgelegd. Verder hebben ze een budget van 54 miljoen! Dit gaat leuk worden.
pi_24769669
in welk jaar zit je dan wel niet?
pi_24770588
Nu is het 15 juni 2008. Nog niet zo vaak door gegaan met een spel. En eigenlijk begint het nu pas
pi_24771013
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]

Niet gek voor een ouwe vent die al jaren geen duels meer speelde.
Na goed kijken zie ik het. Idd niet slecht voor de beste bankzitter.
That's all folks!
pi_24771051
Steven Gerrard is jaded. Hoe krijg ik hem weer fit? Rust geven helpt niet echt..
pi_24772745
hij heeft het bij mij nooit goed gedaan altijd 7'tjes of 6jes dus had hem na de kerst al meteen aan barca voor 55 mil verkocht.

een hele goede speler is ook James Frayne 16 jaar (400k)aan het begin een Sc bij de liverpool reserves.. hij is daar hot prospect hij is in het 2e seizoen bij mij al 19 mil waard was
pi_24776584
Nieuw seizoen begonnen met Tottenham Hotsperm, spel doet het gelukkig weer

Net mijn oefenstage door Belgie, NL en Duitsland afgerond, en de uitslagen liegen er niet om;

6-0, 2-0, 6-0, 2-0, 7-0 en 6-0 tegen achtereenvolgens Diegem, Berchem, FC Luik, PSV, Duisburg en Charleroi.

Toevallig James Frayne al aangetrokken, een groot talent in elk spel bij mij. Verder onderhandel ik met Ederson (AMC) en Vargas (VMC). Voor de rest nog geen aankopen, niet echt veel geld..
Forza SCH.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:21:08 #49
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24776706
1e ronde champions league moest ik tegen juve..... dik verloren en nu dus verder in uefa cup in de competitie 1e wedstrijd (feyenoord uit) 3-3 gelijk gespeeld en daarna tegen de graafschap en groningen beide gewonnen met 4-0
Bernie en ik zijn tof.
pi_24776826
Even een snelle update vanuit Bergamo:
- 3e in de serie A
- Cassano eindelijk terug na een blessure van 6 maanden
- Nieuwe spelers na de winterstop: Bridge (Chelsea) - 13.25 m, Angelucci (Arezzo) 4.4m, Kompany (Betis) 7m + Kehl, Makaay (Bayern) 14 m, Wright (WBA) 800k
- Pazzini rest van seizoen uitgeschakeld na een herhaalde blessure, doet nu aan fysiotherapie en Bovo staat er ook nog voor 2 maanden naast.
- Hitzlsperger beste speler in de Serie A
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')