? of verteld iedereen slechts zijn eigen belevingen in het spel?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:48 schreef Apekoek het volgende:
hoeveel competities zitten er in dit spel(lees landen). zit het midden-oosten er ook bij? het lijkt me namelijk leuk om te kunnen managen in qatar.
Vooral de competitie van Jemen is erg leuk. Al-Bakhri en Al-Schapie zijn toppers.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
? of verteld iedereen slechts zijn eigen belevingen in het spel?
(niet al te boeiend als je mij vraagd)
en qatar dan? daar spelen, de boer, duggary, guardiola, batistuta. veel leuker als je mij vraagdquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:58 schreef Butra het volgende:
[..]
Vooral de competitie van Jemen is erg leuk. Al-Bakhri en Al-Schapie zijn toppers.
dat gevoel heb ik dus ook, zeker aangezien ik total club manager 2005 ben gewend.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb net maar 's een spel gestart met Sparta
Heb het al eerder gespeeld maar ik kan gewoon niet wennen aan de layout
AML: Simao, Bresciano, Yeste, Cole (na 1e seizoen vrij vaak voor 'weinig' op te pikken bij Chelsea)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef SimK het volgende:
Zo, heb m'n 2e seizoen met Betis afgesloten. Vergeleken met vorig seizoen beter gepresteerd. De UefaCup Finale helaas verloren van Ajax. De hele partij een afgrijselijk overwicht, en dan Kone die z'n enige kans er in werkt.
In de Primera ben ik 4e geworden. Dat betekent voorronde CL![]()
Nu maar hopen dat mijn Europese campagne flink wat tv-geld zal gaan opleveren, zodat er wat versterkingen kunnen komen. Vooral in de spits en op AML kan er wel wat bij.
Iemand suggesties?(Veel non-EU kan er niet meer bij, ik zit helaas al volgeboekt
)
kan je beter Vargas van Boca halen........quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:35 schreef tha_dark het volgende:
Net de JC-schaal gewonnen met 3-0 tegen Utrecht. Het is alleen jammer dat die Argetijnse VM (Hoe heet hij ook alweer) alleen komt als er 10 miljoen wordt geboden.
Oefenwedstrijden regelen tegen de wat grotere/bekendere clubs? (levert meer op)quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:44 schreef Harmen1984 het volgende:
Kut
Zit ik in m'n eerste seizoen bij Feyenoord, het is eind oktober, en ik heb een hoop versterkingen gehaald dus ik heb nog maar 275k transferbudget over.
Kom ik er opeens achter dat Adu's contract onbeschermd is!!!!
Dus ik wil 'm contracteren, maar dat moet ik DC United 600k betalen ter compensatie, en de enige mogelijke transferdatum is 1-1-2005.
Ik moet dus binnen twee maanden die 350k zien te verdienen, anders gaat het hele feest niet door!!!
Weet iemand een manier om snel aan cash te komen?
De volgende opties heb ik al geprobeerd:
- Bestuur vragen om extra transfergeld ------> AFGEWEZEN
- Spelers op de transferlijst zetten en aanbieden bij clubs -------> lukt ook niet......
Weet iemand een goede manier???
Tnx
Make offer.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:59 schreef Merson het volgende:
Gewoon de club van Adu minder geld proberen te bieden.
Of wachten tot 2006. Toen heb ik m gratis opgepikt.
Na goed kijken zie ik het.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Niet gek voor een ouwe vent die al jaren geen duels meer speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |