abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24776902
Misschien moet ik toch maar eens stoppen met CM03-04 (seizoen '12-'13) om FM een kans te geven... Heb destijds de beta gespeeld, maar kon niet echt wennen aan de nieuwe interface. Maar misschien moet ik die interface nog een kans geven.
.
pi_24777097
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:29 schreef Tackleberry het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens stoppen met CM03-04 (seizoen '12-'13) om FM een kans te geven... Heb destijds de beta gespeeld, maar kon niet echt wennen aan de nieuwe interface. Maar misschien moet ik die interface nog een kans geven.
Zeker doen ik vond de demo ook ontzettend kut en wennen maar na 3 maandjes spelen loopt alles vanzelf
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24777600
het grappige is dat ik gister cm03/04 weer geinstalleerd heb om voor een ander forum een soort cm/fantasy league hybride geval op te zetten (fm2005 is zeer onstabiel met zwaar ge-editte database) en ik kan er maar niet over uit hoe vreemd de interface er uit ziet.

en dat terwijl ik een paar maanden geleden nog gezworen zou hebben dat ik nooit aan fm2005's uiterlijk zou kunnen wennen...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24779184
ben net met lecce begonnen wat een trieste transfer budget
pi_24779371
Maar je hebt wel Bojinov ik zou persoonlijk voor Atalanta kiezen
pi_24782669
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Na goed kijken zie ik het. Idd niet slecht voor de beste bankzitter.
Winston blijft lekker bezig. Inmiddels zit ik in februari en sta ik 11e, nog steeds met evenveel achterstand op de nummer 5 als voorsprong op de nummer 14. Weinig onderling verschil. Ik kende nu een goede serie, met 3 competitiezeges op rij waaronder een 2-1 tegen Ajax. Vervolgens versloeg ik Ajax in de kwartfinale van de beker met 3-0 (Ajax had 12 man met interlandverplichtingen), hetgeen Koeman zijn baan kostte.

In de halve finale wacht PSV. Mijn reputatie is nu regionaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24783906
Bij mij kan die James Frayne niet vinden
Koning.
pi_24783945
Bij mij niet Oliver Kahn
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24784111
Daar moet je een patch voor downen, voor Olivier Kahn. Bij jou heet ie Jens Mustermann.
www.thuisuiteten.nl
pi_24784718

Ik heb de UEFA Cup finale, die ik bereikte door 3 penalty series te winnen, verloren met 4-0.

Ik stond 2-0 achter en toen deed ik vanaf de 80e minuut, All out of attack. En toen stond Espen Johnsen in de 16 van de tegenstander en was t doel leeg. Tot twee maal toe. Máár heb voor volgend seizoen wel een erg geil elftal waar ik volgens mn assistent, René Meulensteen, de Premier League mee zou moeten kunnen domineren.

En binnenkort komt als t goed is Robinho mijn voorhoede ook nog eens versterken.
pi_24785832
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Daar moet je een patch voor downen, voor Olivier Kahn. Bij jou heet ie Jens Mustermann.
wahaha wat een schande
Do it again now
pi_24787518
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
als je niet een engelse club moet alle spelers van engeland laden
pi_24787532
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
als je niet een engelse club hebt genomen moet je alle spelers van engeland laden

(beetje gebroken nederlands hierboven LOL)
pi_24788458
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef OreO het volgende:
Daar hebben ze voor bedacht, zodat je de berichten kunt editten...
.
pi_24788574
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Of gewoon de .inc files deleten in de football manager 2005/data/db/inc/all folder
pi_24788862
Heeft niemand hier trouwens last van de multiple national managers bug, dwz dat als je Nederland managed er opeens een andere manager wordt aangesteld? Het is in ieder geval bekend bij een belangrijke tester van SI, dus misschien wordt het gefixt in de volgende patch.
pi_24788925
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PPWB84 het volgende:
Heeft niemand hier trouwens last van de multiple national managers bug, dwz dat als je Nederland managed er opeens een andere manager wordt aangesteld? Het is in ieder geval bekend bij een belangrijke tester van SI, dus misschien wordt het gefixt in de volgende patch.
Dit was met de huidige patch toch al gefixt?
pi_24789787
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:36 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Dit was met de huidige patch toch al gefixt?
Het staat twee keer in de known issues list met patch 5.0.2 (http://community.sigames.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=21019056&f=212206905&m=853207019), dus blijkbaar hebben er nog steeds mensen last van ook met patch 5.0.2. Ik heb er zelf nog geen last van gehad, maar ik wil graag dat het in ieder geval gefixt wordt aangezien de komende patch waarschijnlijk de laatste patch zal zijn. Als het nu al gefixt is, is dat alleen maar mooi
pi_24792501
wat heeft het eigelijk voor nut om meerdere landen te laden?]
heb nu alleen maar nederland
pi_24793410
Alle spelers van die landen die je laadt. Maar dan ook echt alle... Kies je Database; heel groot, heb je nog steeds niet alle spelers!

Ten tweede kan je bij je ontslag een team worden uit dat land..
Forza SCH.
pi_24793458
Kun je ook tussentijds (dus tijdens het spel, tussen de seizoenen in) competities alsnog toevoegen, of kan dat alleen als je overnieuw begint?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_24794436
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef OreO het volgende:

[..]

als je niet een engelse club hebt genomen moet je alle spelers van engeland laden

Hmm jammer ik heb alleen de Nederlandse database geladen
Koning.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:45:05 #73
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24795215
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Kun je ook tussentijds (dus tijdens het spel, tussen de seizoenen in) competities alsnog toevoegen, of kan dat alleen als je overnieuw begint?
Alleen als je overnij begint
pi_24795219
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:52 schreef Escape het volgende:
wat heeft het eigelijk voor nut om meerdere landen te laden?]
heb nu alleen maar nederland
Aks he bijv Engeland erbij pakt dan kmun je ook nog manager worden bij een engelse club
En jan kan dan ook de stand zien in de premier league enzo
Dat kan niet als je alleen Nederland kiest
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:53:23 #75
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24796598
Nou het seizoen 2006-2007 is ook al weer voorbij en wederom geplaatst voor UEFA voetbal na het eindigen op de 6e plaats in de Serie A. Ik ben een beetje de ontwikkelingsploeg geworden van de wereld. 'Halve' spelers komen naar mij toe spelen 2 seizoenen en worden daarna weggekocht. Volgend seizoen zal ik ook weer vele talenten in mijn basis moeten opstellen wil ik aan mijn eigen verwachtingen voldoen (Europees voetbal).
Vertrekkende spelers:
Cassano, Thompson, Stekelenburg, Gonnela, D'Alessandro, Upson
Nieuwe spelers:
Shaw (regen), Ben Arfa, Defoe, Haedo Valdez, Miccoli, Frey, Vanden Borre
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:23:42 #76
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24802190
na de 2 wedstrijden voor champions league tegen juve te hebben verloren heb ik na 15 wedstrijden in de competitie ook van ajax verloren.... doorgestroomd in uefa cup (atletico uit 2-2, slavia prague thuis 5-0, charlton uit 2-3 ) ik zit ook nog in de beker en sta 1e in competitie het loopt dus lekker bij mij (erg goeie spitsen in huis met kone, niedzielan en pezzarossi)
Bernie en ik zijn tof.
pi_24802738
Ik zit met NAC op 5 duels van het einde. Sta nu 9e, met 5 punten achter op plek 5 die recht geeft op UEFA Cup.

Als AZ echter bij de eerste 5 komt, speel ik ook Europees, want ik moet tegen AZ in de bekerfinale. Ik versloeg in de halve finale PSV met 1-0.

Voor volgend seizoen komen transfervrij Koen Garritsen (AGOVV), Danny Koevermans (Sparta), Cedric van der Gun (Ajax) en Sebastiaan Steur (Volendam) mij versterken. Ik zoek nog een keeper. Gentenaar wilde voorlopig niet. Aan de andere kant doet Davy Schollen het goed, die werd zelfs Rode Duivel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24802770
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PPWB84 het volgende:
Zojuist op de site van SI gelezen dat dit gefixt is voor de volgende patch, sommige landen hadden aan het begin twee managers in de database waardoor het probleem kon optreden. Een van die landen was Nederland, dus gelukkig is dit nu opgelost.
pi_24805671
HELP!

Ik was bezig met een wedstrijd, en natuurlijk kwam ik voor. Daarna werd er nog een keer gescoord, maar nu gaat de wedstrijd niet meer verder. Hij reageert op alles, behalve als ik play druk. Hij zegt dat hij verder gaat, maar er gebeurt niks.

Hoe kan ik gewoon doorgaan, ik heb niet gesaved en het gaat zo goed
pi_24805836
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:16 schreef JeroenV het volgende:
HELP!

Ik was bezig met een wedstrijd, en natuurlijk kwam ik voor. Daarna werd er nog een keer gescoord, maar nu gaat de wedstrijd niet meer verder. Hij reageert op alles, behalve als ik play druk. Hij zegt dat hij verder gaat, maar er gebeurt niks.

Hoe kan ik gewoon doorgaan, ik heb niet gesaved en het gaat zo goed
Klik op de minuut waarin gescoort werd, vervolgens bekijk je het doelpunt en kan je de wedstrijd zo verder spelen.

Anders een dagje op vakantie gaan.
pi_24805867
Dat gaat allebei niet. Kan ook niet meer op vakantie of saven. Heb hem al afgesloten.

Daar gaan drie maanden met alleen maar 4-0 of hoger overwinningen
pi_24806952
Dat is enorm *piep*. Ik begin nu aan m'n tweede seizoen bij FC Vaduz. Ik heb redelijk in kunnen kopen. Vorig jaar werd ik als vierde ingeschat door de bookmakers, nu als tweede. Ik hoop dat ik nu promotie af kan dwingen.
That's all folks!
pi_24815609
Ik heb met NAC de Amstel Cup gewonnen! In de competitie eindigde ik als 10e. Twee duels voor het einde stond ik op de 6e plaats, maar ik moest eindigen tegen kampioen Ajax en Feyenoord, dat net Gullit ontslagen had. Geinig dus, in dit potje heeft de hele top 3 zijn trainer ontslagen.

Van Ajax verloor ik kansloos met 4-0, tegen Feye speelde ik 0-0, maar in beide duels had ik jongens die vlakbij een schorsing stonden gespaard.

Van AZ won ik met 4-1 in de bekerfinale!!

Sneijder talent van het jaar, VdV speler van het jaar, Charisteas topscorer, Neeskens als Ajax-coach trainer v/h jaar, waarin ik 3e werd. Europees topscorer werd Boakye van Bielefeld.

Al met al ben ik zeer blij dus, want ik ga Europa in.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:09:36 #84
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24816391
Ik zit nu lekker in de winterstop en sta na 14 gewonnen wedstrijden, 2 gelijke spelen en 1 verliespartij uefa cup met gemak door de groepsfase heengegaan (alleen tegen atletico madrid gelijk, rest gewonnen) en nu is het zaak om psv met de grond gelijk te maken.... in de amstel cup kwart finale rest mij een zware partij tegen ajax maar met een beetje geluk moet het kunnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_24834456
Op het nippertje Champions League gehaald met de Spurs. 4de plek. Fantastisch. Gravesen alvast gehaald voor volgend seizoen, en Wiese en Guarin waren er al.
Forza SCH.
pi_24834509
Tvp'ke

Ik doe 't redelijk met Emmen, sta nu 11de in de Eredivisie.
Hoi.
pi_24837580
Ik stond in het begin prima tweede met schalke maar ben afgezakt naar de 10de plaast nouwja dit jaar gaat ik ook niet voor het kampioenschap maar voor de uefa cup.
Do it again now
pi_24839838
2 jaar ons aller Ajax gecoacht en twee keer kampioen geworden.
1 x kwartfinale cl en 1 x halve finale cl. Kortom, goeie resultaten dus.
En toen kwam AS Roma, ook een prachtige club natuurlijk. Dus ik ben op de aanbieding ingegaan.
1e jaar ben ik tweede geworden met didier Drogba als absolute smaakmaker. 1 op 1 loopt deze jongen. Tevens ook de Coppa Italia gewonnen. en kwartfinale cl waar AC Milan te sterk was.
Toen kwam seizoen 2. Na 3 maanden was er opeens een melding in mijn inbox. Of ik de coach van Man Utd wou worden. Gelijk gedaan. Maar toen kwam de maar, ik heb eigenlijk een grafhekel aan die club dus na 1 maand heb ik weer gesolliciteerd bij mijn oude werkgever AS Roma.
De voorzitter ontving me met open armen en de supporters waren dolgelukkig.
En nu sta ik dec. op een beschamende 5e plaats.
Ik heb wisselend Mido, Cassano, Berbatov, Drogba, Totti, Corvia (talentje), Pauly (een onbekende duitser van munchen, doet het goed) in de aanval lopen.
Middenveld met mascherano , kapo, de rossi, mancini, en achterin Gareth Barry, De jong, Mexes, Bonera en Mateo Ferrari.
Kortom, een beresterke selectie. Maar het wil nog niet echt vlotten. Ik heb goeie hoop dat ik alsnog in de top 3 komt te belanden.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_24846266
hup! nog 1 keer dan!

Uit hoeveel landen kun je kiezen om een competitie in te spelen? En welke wereld delen?

Er moet toch iemand zijn die dit weet?

dank U
pi_24849416
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:17 schreef Apekoek het volgende:
hup! nog 1 keer dan!

Uit hoeveel landen kun je kiezen om een competitie in te spelen? En welke wereld delen?

Er moet toch iemand zijn die dit weet?

dank U
Australie
Australie

Europa
Oostenrijk
Wit-Rusland
Belgie
Bulgarije
Kroatie
Tsjechie
Denemarken
Engeland
Finland
Frankrijk
Duitsland
Griekenland
Nederland
Hongarije
IJsland
Ierland
Israel
Italie
Noord Ierland
Noorwegen
Polen
Portugal
Roemenie
Rusland
Schotland
Servie & Montenegro
Slovakije
Slovenie
Spanje
Zweden
Zwitserland
Turkije
Oekraine
Wales

Afrika
Zuid-Afrika

Azie
China
Hong-Kong
Indie
Indonesie
Maleisie
Singapore
Zuid Korea

Noord Amerika
Mexico
USA

Zuid Amerika
Argentinie
Brazilie
Chilie
Colombia
Peru
Uruguay
pi_24850310
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:28 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Australie
Australie

Europa
Oostenrijk
Wit-Rusland
Belgie
Bulgarije
Kroatie
Tsjechie
Denemarken
Engeland
Finland
Frankrijk
Duitsland
Griekenland
Nederland
Hongarije
IJsland
Ierland
Israel
Italie
Noord Ierland
Noorwegen
Polen
Portugal
Roemenie
Rusland
Schotland
Servie & Montenegro
Slovakije
Slovenie
Spanje
Zweden
Zwitserland
Turkije
Oekraine
Wales

Afrika
Zuid-Afrika

Azie
China
Hong-Kong
Indie
Indonesie
Maleisie
Singapore
Zuid Korea

Noord Amerika
Mexico
USA

Zuid Amerika
Argentinie
Brazilie
Chilie
Colombia
Peru
Uruguay
ahhh bedankt! jammer dat het midden oosten er niet bij zit! bestaan daar patches voor?
pi_24852329
Sta met nog een paar wedstrijden voor de winterstop 1e met ajax. Roda staat verrassend 2e en psv staat 6e
In de winterstop komen nog de volgende talenten: Khanye en VandenBorre
Maar ik heb een aantal problemen:
De wedstrijden gaan vaak wel goed alleen schieten mijn spelers van een veel te grote afstand om te kunnen scoren en dan is de kans alweer voorbij
Het 2e probleem is dat ik geen goede trainingschema's heb. Ik heb bijna alleen maar rode pijltjes naar beneden, heeft iemand misschien nog een goed trainingschema?
Koning.
pi_24852504
Ik heb een probleempje:

Als ik probeer een speler die "listed for loan" is, te huren van zijn club, lukt dat niet. Als ik naar "make offer" ga, kan ik "loan" niet selecteren, die optie is op een of andere manier niet beschikbaar. Weet iemand misschien hoe dit kan komen?

Eerst dacht ik dat het kwam omdat de transferperiode was gesloten, maar ik hou dit probleem ook in de transferperiodes.
De spelers die ik benader, zijn op dat moment niet uitgeleend, ze spelen gewoon bij hun eigen club.

Iemand enig idee?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 31 januari 2005 @ 17:20:54 #94
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24852750
21 wedstrijden gewonne, 2 gelijk en 1 verloren.... dat is de teller in de competitie
voor het komende seizoen heb ik escude en denneboom transfervrij aangetrokken en ook heb ik yildirim teruggekocht van ajax voor 2.4miljoen (tel uit je winst )
Bernie en ik zijn tof.
pi_24858545
Wat is een goede opstelling voor psv...
speel nu met 4 1 3 2 maar die is niet echt fijn
pi_24858607
spel klopt voor geen meter man..
win 6-3 van parma..
en verlies met 2-0 van roda...
pi_24865496
Heeft niemand goede trainingsschema's voor mij?
Koning.
pi_24867742
Tottenham update: Ik zit nu in het 2e seizoen en het gaat vrij aardig. Ik sta na 16 wedstrijden (15 winst, 1 gelijk) 1e met 5 punten voorsprong op Chelsea en heb me net voor de 2e ronde CL geplaatst (2e achter Bayern Munchen, maar voor Real Madrid en Fenerbahce).

Aankopen: Federico Vilar, Igor Tudor, Horacio Peralta, Mario Alberto Santana en Mikael Forssell.
pi_24868672
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:07 schreef Escape het volgende:
spel klopt voor geen meter man..
win 6-3 van parma..
en verlies met 2-0 van roda...
Dat had ik ook altijd met CM, daar kon ik me ook erg boos over maken. Maar aan de andere kant: als het spel voorspelbaar is (als ik van topclub X win, moet ik van alle 'mindere' clubs winnen) zal het spel natuurlijk vrij snel gaan vervelen. Bovendien is het dan ook niet echt realistisch, iedere topclub laat wel eens een steekje vallen.
.
pi_24879351
Ben met Ajax nu 32 wedstrijden ongeslagen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')