Zeker doen ik vond de demo ook ontzettend kut en wennen maar na 3 maandjes spelen loopt alles vanzelfquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:29 schreef Tackleberry het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens stoppen met CM03-04 (seizoen '12-'13) om FM een kans te geven... Heb destijds de beta gespeeld, maar kon niet echt wennen aan de nieuwe interface. Maar misschien moet ik die interface nog een kans geven.
Winston blijft lekker bezig. Inmiddels zit ik in februari en sta ik 11e, nog steeds met evenveel achterstand op de nummer 5 als voorsprong op de nummer 14. Weinig onderling verschil. Ik kende nu een goede serie, met 3 competitiezeges op rij waaronder een 2-1 tegen Ajax. Vervolgens versloeg ik Ajax in de kwartfinale van de beker met 3-0 (Ajax had 12 man met interlandverplichtingen), hetgeen Koeman zijn baan kostte.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na goed kijken zie ik het.Idd niet slecht voor de beste bankzitter.
wahaha wat een schandequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Daar moet je een patch voor downen, voor Olivier Kahn. Bij jou heet ie Jens Mustermann.
als je niet een engelse club moet alle spelers van engeland ladenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
Bij mij kan die James Frayne niet vinden
als je niet een engelse club hebt genomen moet je alle spelers van engeland ladenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:04 schreef tha_dark het volgende:
Bij mij kan die James Frayne niet vinden
Daar hebben zequote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef OreO het volgende:
(beetje gebroken nederlands hierboven LOL)
voor bedacht, zodat je de berichten kunt editten...
Of gewoon de .inc files deleten in de football manager 2005/data/db/inc/all folderquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Daar moet je een patch voor downen, voor Olivier Kahn. Bij jou heet ie Jens Mustermann.
Dit was met de huidige patch toch al gefixt?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PPWB84 het volgende:
Heeft niemand hier trouwens last van de multiple national managers bug, dwz dat als je Nederland managed er opeens een andere manager wordt aangesteld? Het is in ieder geval bekend bij een belangrijke tester van SI, dus misschien wordt het gefixt in de volgende patch.
Het staat twee keer in de known issues list met patch 5.0.2 (http://community.sigames.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=21019056&f=212206905&m=853207019), dus blijkbaar hebben er nog steeds mensen last van ook met patch 5.0.2. Ik heb er zelf nog geen last van gehad, maar ik wil graag dat het in ieder geval gefixt wordt aangezien de komende patch waarschijnlijk de laatste patch zal zijn. Als het nu al gefixt is, is dat alleen maar mooiquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:36 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dit was met de huidige patch toch al gefixt?
Hmm jammer ik heb alleen de Nederlandse database geladenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef OreO het volgende:
[..]
als je niet een engelse club hebt genomen moet je alle spelers van engeland laden
(beetje gebroken nederlands hierboven LOL)
Alleen als je overnij begintquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Kun je ook tussentijds (dus tijdens het spel, tussen de seizoenen in) competities alsnog toevoegen, of kan dat alleen als je overnieuw begint?
Aks he bijv Engeland erbij pakt dan kmun je ook nog manager worden bij een engelse clubquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:52 schreef Escape het volgende:
wat heeft het eigelijk voor nut om meerdere landen te laden?]
heb nu alleen maar nederland
Zojuist op de site van SI gelezen dat dit gefixt is voor de volgende patch, sommige landen hadden aan het begin twee managers in de database waardoor het probleem kon optreden. Een van die landen was Nederland, dus gelukkig is dit nu opgelost.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PPWB84 het volgende:
Heeft niemand hier trouwens last van de multiple national managers bug, dwz dat als je Nederland managed er opeens een andere manager wordt aangesteld? Het is in ieder geval bekend bij een belangrijke tester van SI, dus misschien wordt het gefixt in de volgende patch.
Klik op de minuut waarin gescoort werd, vervolgens bekijk je het doelpunt en kan je de wedstrijd zo verder spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:16 schreef JeroenV het volgende:
HELP!
Ik was bezig met een wedstrijd, en natuurlijk kwam ik voor. Daarna werd er nog een keer gescoord, maar nu gaat de wedstrijd niet meer verder. Hij reageert op alles, behalve als ik play druk. Hij zegt dat hij verder gaat, maar er gebeurt niks.
Hoe kan ik gewoon doorgaan, ik heb niet gesaved en het gaat zo goed
Australiequote:Op maandag 31 januari 2005 09:17 schreef Apekoek het volgende:
hup! nog 1 keer dan!
Uit hoeveel landen kun je kiezen om een competitie in te spelen? En welke wereld delen?
Er moet toch iemand zijn die dit weet?
dank U
ahhh bedankt! jammer dat het midden oosten er niet bij zit! bestaan daar patches voor?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:28 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Australie
Australie
Europa
Oostenrijk
Wit-Rusland
Belgie
Bulgarije
Kroatie
Tsjechie
Denemarken
Engeland
Finland
Frankrijk
Duitsland
Griekenland
Nederland
Hongarije
IJsland
Ierland
Israel
Italie
Noord Ierland
Noorwegen
Polen
Portugal
Roemenie
Rusland
Schotland
Servie & Montenegro
Slovakije
Slovenie
Spanje
Zweden
Zwitserland
Turkije
Oekraine
Wales
Afrika
Zuid-Afrika
Azie
China
Hong-Kong
Indie
Indonesie
Maleisie
Singapore
Zuid Korea
Noord Amerika
Mexico
USA
Zuid Amerika
Argentinie
Brazilie
Chilie
Colombia
Peru
Uruguay
Dat had ik ook altijd met CM, daar kon ik me ook erg boos over maken. Maar aan de andere kant: als het spel voorspelbaar is (als ik van topclub X win, moet ik van alle 'mindere' clubs winnen) zal het spel natuurlijk vrij snel gaan vervelen. Bovendien is het dan ook niet echt realistisch, iedere topclub laat wel eens een steekje vallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:07 schreef Escape het volgende:
spel klopt voor geen meter man..
win 6-3 van parma..
en verlies met 2-0 van roda...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |