abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24946543
Waar ik dacht om het kampioenschap te gaan strijden, liep het helemaal anders. In m'n tweede seizoen bij FC Vaduz ben ik ternauwernood ontsnapt aan ontslag en degradatie. Gelukkig zit het seizoen erop en heb ik het einde gehaald. Ben uiteindelijk 14e geworden. Ik heb al heel wat krediet verspeeld bij het bestuur, ik hoop dat ze in het nieuwe seizoen alles weer vergeten zijn.
That's all folks!
pi_24950495
Ben met Twente aan een zeer sterke 2e seizoenshelft bezig. De afgelopen 5 wedstrijden wist ik te winnen. Ik maakte zelf 13 doelpunten en kreeg er geen enkele tegen. Door deze resultaten ben ik naar de 7e positie gestegen, met zelfs rechtstreekse plaatsing voor de UEFA-cup nog binnen bereik.
  zondag 6 februari 2005 @ 16:56:55 #153
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24955442
Ik zit met een probleem, ik heb ontzettend talentvolle spelers rondlopen die zich maar niet willen settelen in Italië het zijn 2 Engelsen en 2 Franse spelers. Wat moet ik ermee want ik laat ze zo nu en dan wel invallen of ik stel ze zelfs op.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24956005
Gewoon af wachten. Ik had het bij Bologna met Hedwiges Maduro, toen heb ik hem teruggezet in de jeugdploeg en daar speelde hij weken de sterren van de hemel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24956086
Afwachten is echt het beste ja.
That's all folks!
pi_24956237
Ik stuur ze altijd op ''absence of leave'' o.i.d.

Zijn ze binnen 2 weken weer vrolijk en bij je terug !

Ben zelf van tactiek veranderd al vroeg in het seizoen met Villa, sta met 9 punten uit 6 wedstrijden 13e, dus ben van een 4-1-3-2 naar een redelijk standaard 4-4-2 gegaan, kijken of het helpt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:28:24 #157
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24958042
Ja dat is dus ook een probleem, ik kan ze om de een of andere reden niet op verlof sturen. en over dat wachten dat gaat dus ook niet want ik heb ze al 2jaar

en 442 is aanvallend nog steeds 1 van de betere tactieken naar mijn mening
pi_24958683
Ben vandaag ontslagen bij Schalke omdat ik soliciteerde naar een baan bij Deportivo en 15de stond

Ben nu maar bij NEC begonnen.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24960381
Kan je daardoor ontslagen worden? Dan heb ik geluk gehad. Ik solliciteerde, maar wist niet dat ik risico liep. En ik kreeg de baan ook nog .

Ik sta nu met Liverpool in de finale van de CL en ben net kampioen geworden. Voor het nieuwe seizoen heb ik Gerard, Saviola, Milito en Rensing al vast gelegd.
pi_24960418
ja daar door kan je je baan kwijt raken
Maargoed ik doe het nu super met NEC twee wedstrijden gespeeld eerst met 4-1 gewonnen van Groningen en daarna met 4-0 van Roda JC.
Do it again now
pi_24960774
Wat ik trouwens wel onrealistisch vind zijn de internationals. Zo zijn d'Allesandro, Cavenghi, De Jong, Hofland en Zonneveld allemaal basispelers die erg goed zijn. Maar ze worden maar niet opgeroepen voor het nationale team.
pi_24962704
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:28 schreef numero_uno het volgende:
en 442 is aanvallend nog steeds 1 van de betere tactieken naar mijn mening
pi_24966403
Gisteravond tijdens Studio Sport, en na mijn 9e competitiewedstrijd met Villa ontslagen...

2e keer dat het me gebeurt in FM2005, in alle CMs daarvoor ben ik als ik het goed herinner nooit ontslagen.
pi_24968746
Gisteren de dubbel gepakt, ben ongeslagen kampioen. En ga volgend seizoen of het seizoen erop wel opzoek naar een nieuwe club in ik denk Engeland
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24970966
Heb Tjeerd Korf van Zwolle transfervrij weten te strikken, waardoor mijn linkerkant voor volgend seizoen in elk geval in de breedte sterk genoeg is. Heubach en Mutavdzic moeten maar uitvechten wie de linksback wordt en Korf is een goede vervanger voor Fafiani, die op dit moment een van mijn sterspelers is.
  maandag 7 februari 2005 @ 15:54:57 #166
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24972296

Heeft iemand dat wel eens gehad? Heb het namelijk nog nooit meegemaakt.

Voor hoeveel kan ik Joaquín trouwens verkopen, ongeveer? Hij is atm 30 miljoen waard en Man Utd en Real Madrid zijn geïnteresseerd. Is een vraagprijs van 75 miljoen dan reëel?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24972513
Ik zie alleen een rood kruisje ipv je plaatje...

Maarre, je kunt natuurlijk 75 miljoen vragen, dan zie je vanzelf wel of ze het doen. (ik heb hogere bedragen betaald zien worden voor spelers in FM !)

Ik ga vanavond nog maar eens opnieuw beginnen, dit keer met Atletico Madrid, en ik ga er nog een mooie story van maken ook voor deze topic.
  maandag 7 februari 2005 @ 16:24:17 #168
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24972670
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie alleen een rood kruisje ipv je plaatje...

Maarre, je kunt natuurlijk 75 miljoen vragen, dan zie je vanzelf wel of ze het doen. (ik heb hogere bedragen betaald zien worden voor spelers in FM !)

Ik ga vanavond nog maar eens opnieuw beginnen, dit keer met Atletico Madrid, en ik ga er nog een mooie story van maken ook voor deze topic.
De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet.. In ieder geval was het een zaakwaarnemer van Güiza van Ciudad de Murcia die mij een 'videoband' aanbiedt van zijn speler die drie keer heeft gescoord tegen Valencia. Als ik er op klik krijg ik de drie goals te zien.

Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24972689
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:

[..]

De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet.. In ieder geval was het een zaakwaarnemer van Güiza van Ciudad de Murcia die mij een 'videoband' aanbiedt van zijn speler die drie keer heeft gescoord tegen Valencia. Als ik er op klik krijg ik de drie goals te zien.

Ik ook niet, maar het schijnt inderdaad vaker voor te komen !
pi_24972794
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ja dit krijg ik redelijk vaak, in mijn spel met Tottenham (2 seizoenen) heb ik al zo'n 5 spelers aangeboden gekregen maar het zijn veelal spelers waar die weinig tot niks toevoegen aan mijn selectie helaas..
  maandag 7 februari 2005 @ 17:43:43 #171
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24973748
Mijn hoogste transfer in het spel was die van Cassano: Atalanta -> Real M
beurde ik toch lekker 60 miljoen voor

Voor Joaquin wordt bij mij meestal zo rond de 55 miljoen betaald. Persoonlijk vind ik dat nog te weinig aangezien het de beste AMR is
pi_24973954
Met Kaiserslautern had ik het keer op keer, zie het vorige deel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24975368
Toch maar geen uitgebreide ''story'', maar ik hou jullie toch maar op de hoogte van mijn (hopelijk nu lange) Atletico Madrid game.

Na aankomst in Madrid eerst maar eens uitgebreid de selectie doorgelicht, en dat viel nog niet mee...

Volgens mij nog nooit zo'n grote selectie gehad, helemaal als je het B-team meerekent, en na wat speurwerk de volgende hoofdselectie-spelers op de transferlijst gezet :

Inigo 22 jr. DL SPA
Kizito Musampa 27 jr. AML NED
Luis Amaranto Perea 25 jr. DRC COL
Ariel Miguel Ibagaza 27 jr. AMC ARG
Gonzalo Colsa 27 jr. DMC SPA

Uiteindelijk alleen nog maar Inigo (120k -> Zaragoza) en Ibagaza (9m -> Barcelona) weten te verkopen voor de eerste transferperiode sloot.

2 aankopen gedaan, Carlos Tevez (10.25m <- Boca) en Anthony vandenBorre, (1.2m <- Anderlecht) dit omdat ik dringend een extra en eigen spits nodig had, aangezien Salva gehuurd is van Valencia, en vandenBorre mijn toekomstige rechterverdediger moet gaan worden.

Qua tactiek verder gegaan met de 4-4-2 die ik al bij Villa begonnen was.

De uitslagen tot nu toe.

Wel tof om eens een ''big club'' te zijn eigenlijk, eens kijken of ik Real in de nabije toekomst voorbij kan streven.
pi_24976066
Perea en Colsa zijn in het echt behoorlijk goed!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 februari 2005 @ 20:31:26 #175
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24976232
Kheb ook lekker 2 games lopen 1 met een mindere club (Atalanta) en 1 topclub (Juventus)
pi_24976412
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Perea en Colsa zijn in het echt behoorlijk goed!
Perea is non-EU speler, en ik heb Juan Velasco en 19-jarig talent Francisco Molinero ook voor de rechtsback positie.

Colsa is idd. wel goed, maar Sosa en Luccin zijn (ingame dan) beter, en dan nog Simeone en Mateos achter de hand.

Tevez (17 gespeeld, 17 goals) en Torres (21 gespeeld, 14 goals) in de spits is wel smullen trouwens.

Na 15 wedstrijden een 8e plaats in de competitie, 4 punten achter op de nummer 2.

De 2e transferperiode is ook geopend, en daarin het volgende alvast gedaan :

Colsa --> Celta 5m
Perea --> Olympiakos 3m

Antonio Jesus Redondo 21 jr. MC SPA 240k <- Numancia
Pekka Lagerblom 22 jr. DMC FIN 1.5m <- Werder Bremen
Antonio Puerta 20 jr. AM L 2.4m <- Sevilla

Nu maar eens vanachter die PC vandaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door PBateman1978 op 07-02-2005 22:20:59 ]
pi_24978343
Ik sta nu vierde met Nec!
Do it again now
pi_24987577
Ik heb het na een slecht verlopen tweede seizoen bij FC Vaduz ook erg moeilijk in het derde seizoen. Ik krijg het team maar niet aan de praat, het zal niet lang meer duren tot ik word ontslagen.
That's all folks!
pi_24987771
Ik heb een probleem met trainen. Ik heb mooi 4 schema's aangemaakt, en wil dan bij opdrachten alle spelers een bepaald schema aanwijzen. Ik druk op bevestigen, en de volgende dag staat iedereen weer bij het standaard 1e elftal training. Iemand hier misschien een oplossing voor ?

Met de Spurs gaat het overigens heerlijk. Net de League Cup Finale in het 2de seizoen verloren van Man Unt. In de FA Cup gaat het goed. In de CL boven verwachting. Kwartfinale tegen Fenerbahce, moet lukken. In de competitie steady 4de, de grote 3 zijn nog te goed.

Aankopen in de afgelopen anderhalf seizoen; Gravesen, Hubschmann, Wiese, Guarin, Andersson, Bierofka en Frayne. Voor volgend seizoen alvast Ewerthon en Juninho gehaald
Forza SCH.
pi_24987898
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:55 schreef Jelminho het volgende:
Ik heb een probleem met trainen. Ik heb mooi 4 schema's aangemaakt, en wil dan bij opdrachten alle spelers een bepaald schema aanwijzen. Ik druk op bevestigen, en de volgende dag staat iedereen weer bij het standaard 1e elftal training. Iemand hier misschien een oplossing voor ?
Niet per ongeluk bij manager options : ''assistant is responsible for training'' aan laten staan ?
pi_24988131
Uhhh

Dankje
Forza SCH.
pi_24995516
Zo, na een week ook weer eens begonnen met Liverpool. Begin 2013 ondertussen. Ook maar eens de patch erop geknald, en zowaar, het bevalt me prima dit keer. Ik weet niet wat ik de vorige keer voor rare dingen met de patch heb gedaan, want ik zie nu alleen maar positieve dingen. (behalve dan dat ze de 'Accept' en 'Cancel'-knoppen hebben omgedraaid bij het bevestigen van transfers, waardoor ik al een paar keer blind op 'Cancel' zit te drukken..)

Cavenaghi en Julio Baptista gehaald in de winter. Pirlo en Cissé mochten daardoor verkassen. Moet wel zeggen dat de andere clubs allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, want zelfs voor Cissé kreeg ik maar 750k.

Ik probeer het eftal wel wat Engelser te maken, want op een gegeven moment had ik 11 verschillende nationaliteiten. Daarom Defoe alvast vastgelegd voor de zomer van 2013, evenals een Engelse rechtsback (een regen). Daarnaast zijn nu bijna alle back-up spelers Engels (Kirkland, Brown (regen), Barton en Carrick).

Zometeen voor de CL tegen Ajax. Die gaan we eerst eens even de hele week belachelijk maken in de pers, natuurlijk.
pi_24995861
Ik zit nu in september 2009 met Liverpool. Vorig jaar de CL gewonnen. Het seizoen beogn nu slecht met een nederlaag. Daarna ben ik meer terug gegaan naar het winnende team van vorig jaar, nu loopt het weer lekker. Ik denk niet dat er voor veel posities nog betere spelers te bedenken zijn dan dat ik nu heb...
pi_24997585
Ongeveer eind van de maand komt de nieuwe patch uit , duurt nog even maar toch. Ik ben nu aan het twijfelen of ik nog een nieuwe carriere ga starten in Championship manager 03/04 of dat ik toch een nieuw spel ga beginnen met FM 2005...in de nieuwe patch worden eindelijk de regens goed verbeterd en dat maakt een lange carriere mogelijk. Ook zit nu de multiple national manager bug er nog in wat het niet goed mogelijk maakt om internationaal te managen. Maar daarnaast is het wel leuk om het nieuwste spel te spelen met de nieuwe features. Of toch nog even cm 03/04 met FC Bayern en dan nog even lekker veel winnen...
  woensdag 9 februari 2005 @ 16:02:35 #185
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25007669

90 miljoen in één keer

Nu nog een opvolger zoeken
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:15:36 #186
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25008262
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef Djekko het volgende:
[[url=http://img180.exs.cx/img180/8979/joaquin4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]

90 miljoen in één keer

En dat terwijl ik met 47,5 miljoen akkoord ging

Mancini van Roma is bij mij een waardig opvolger geworden. Wel vreemd dat Juventus, waaraan ik Joaquin destijds heb verkocht, nu al meerdere malen op Mancini heeft geboden. Lijkt me geen slimme zet, als je Joaquin daar al hebt lopen.
pi_25008332
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef Djekko het volgende:
[[url=http://img180.exs.cx/img180/8979/joaquin4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]

90 miljoen in één keer

Kolere, en ik was al blij dat Barcelona net 37,5m bood voor Blondel.

Nog wel een mooie wedstrijd tegen Chelsea net. Ik ben ongeveer 4 keer dood gegaan, maar we zijn door.

woensdag 9 februari 2005 @ 17:39:21 #188
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25008585
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe AMR, alleen Mancini kost veel centjes

Voorlopig heb ik van die 90 miljoen al 12,75 miljoen uitgegeven aan Ronaldo (die van Real ja ) Eens even kijken wie we nog meer willen hebben...

Ik heb trouwens ook nog geprobeerd Ronaldinho te strikken Hij is ongelukkig bij Barca en wil weg, 'omdat hij zichzelf nog niet fit vond'. Waarde en vraagprijs waren 59 miljoen, dus ik bied dat maar dat werd afgewezen
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:05:07 #189
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25008952
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Djekko het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe AMR, alleen Mancini kost veel centjes

Voorlopig heb ik van die 90 miljoen al 12,75 miljoen uitgegeven aan Ronaldo (die van Real ja ) Eens even kijken wie we nog meer willen hebben...

Ik heb trouwens ook nog geprobeerd Ronaldinho te strikken Hij is ongelukkig bij Barca en wil weg, 'omdat hij zichzelf nog niet fit vond'. Waarde en vraagprijs waren 59 miljoen, dus ik bied dat maar dat werd afgewezen
Dat heb ik sowieso altijd al raar gevonden, dat er dan bv. staat: Roma are asking 37 miljoen for Mancini(zijn waarde). Dat is zonder enquiry en er klopt geen zak van!
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:08:02 #190
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25008991
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:05 schreef SimK het volgende:

[..]

Dat heb ik sowieso altijd al raar gevonden, dat er dan bv. staat: Roma are asking 37 miljoen for Mancini(zijn waarde). Dat is zonder enquiry en er klopt geen zak van!
Ja, waar dat altijd op slaat weet ik ook niet. Maar die 59 miljoen stond ook echt vastgesteld bij 'transferinformatie', als je dus bij de speler zelf kijkt bij contractdetails. En dan nog wijzen ze het af.
pi_25009755
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:08 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ja, waar dat altijd op slaat weet ik ook niet. Maar die 59 miljoen stond ook echt vastgesteld bij 'transferinformatie', als je dus bij de speler zelf kijkt bij contractdetails. En dan nog wijzen ze het af.
Omdat ze de concurrentie niet willen versterken misschien?
Gebeurt mij ook zo vaak dat Arsenal of ManU geen spelers aan mij wil verkopen, terwijl ik een maand later zie dat diezelfde speler voor een prikkie naar een ander land is gegaan.
pi_25010410
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Djekko het volgende:
Alvaro Novo en Jorge zijn in mijn game beiden uitstekende AMR's.

Ik heb nog 2 aankopen gedaan voor het sluiten van de 2e transferperiode in mijn Atletico Madrid game :

Christophe Mandanne 20jr. FRC 675k <- Le Havre
Simone Padoin 21 jr. SW/D/DM RLC 6m <- Vicenza

Mandanne gehaald voor de toekomst, Padoin wordt mijn nieuwe linksback.

Nog 10 wedstrijden te gaan, en zo te zien ga ik strijden om de 3e tot 6e plek.
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:11:12 #193
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25013129
Fabrizio Miccoli is op de AMR ook echt fantastisch

@ Butra waar heb je die logo's van de Engelse clubs vandaan gehaald. Die moet ik hebben
pi_25014035
Ik zit in het derde seizoen met IFK Gotenborg. Sta nadat ik 2 keer als 6 geeindigd ben, na 16 wedstrijden ditmaal op de 1e plaats, 3 punten los van de nummer 2. Ook zit ik nu in de halve finale van de beker die ik al 2 keer heb gewonnen. Jammer genoeg heb ik me de afgelopen seizoenen niet geplaats voor de uefa cup, maar dit keer heb ik de uitwedstrijd in de laatste kwalificatieronde al gewonnen met 2-0
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:26:25 #195
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25014735
Ik heb nu Juninho gehaald als AM RLC, geweldige speler én gratis. Maar wél buiten de EU kom ik net achter Dus nu heb ik 4 spelers van buiten de EU (Juninho, Aruna, Bojinov en Ronaldo). Kijken of ik Bojinov of Juninho kan verhuren.. want Ronaldo wordt na dit seizoen Eu'er als het goed is (dat gebeurt toch na 5 seizoenen in een land gewoond te hebben?)
pi_25015147
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef Djekko het volgende:
Ik heb nu Juninho gehaald als AM RLC, geweldige speler én gratis. Maar wél buiten de EU kom ik net achter Dus nu heb ik 4 spelers van buiten de EU (Juninho, Aruna, Bojinov en Ronaldo). Kijken of ik Bojinov of Juninho kan verhuren.. want Ronaldo wordt na dit seizoen Eu'er als het goed is (dat gebeurt toch na 5 seizoenen in een land gewoond te hebben?)
Niet altijd: Peter Ijeh speelt bij mij al 6 jaar in Zweden, maar is nog steeds 100% nigeriaan
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:49:34 #197
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25015311
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Niet altijd: Peter Ijeh speelt bij mij al 6 jaar in Zweden, maar is nog steeds 100% nigeriaan
!

Niemand wil ook Bojinov of Juninho lenen, zelfs niet gratis Dan maar afscheid nemen van Aruna.. is de minste van allemaal.
pi_25015345
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:49 schreef Djekko het volgende:

[..]

!

Niemand wil ook Bojinov of Juninho lenen, zelfs niet gratis Dan maar afscheid nemen van Aruna.. is de minste van allemaal.
Ik zou 'm er gewoon bijhouden... K heb nu zelf ook een stuk of 6 non-eu spelers terwijl ik er 3 mag. Gebruik ze gewoon om te rouleren, europees voetbal, bij een blessure van een andere non-eu speler of om een non-eu speler te sparen...
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:57:21 #199
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25015478
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Ik zou 'm er gewoon bijhouden... K heb nu zelf ook een stuk of 6 non-eu spelers terwijl ik er 3 mag. Gebruik ze gewoon om te rouleren, europees voetbal, bij een blessure van een andere non-eu speler of om een non-eu speler te sparen...
'
Ze mogen toch niet spelen dan als ze niet geregistreerd zijn? Het gaat trouwens om Betis he, in Spanje dus.
pi_25015641
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:57 schreef Djekko het volgende:

[..]

'
Ze mogen toch niet spelen dan als ze niet geregistreerd zijn? Het gaat trouwens om Betis he, in Spanje dus.
Dan wordt het hopen dat Ronaldo nationaliseerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')