quote:Op zondag 6 februari 2005 19:28 schreef numero_uno het volgende:
en 442 is aanvallend nog steeds 1 van de betere tactieken naar mijn mening
De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet..quote:Op maandag 7 februari 2005 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie alleen een rood kruisje ipv je plaatje...
Maarre, je kunt natuurlijk 75 miljoen vragen, dan zie je vanzelf wel of ze het doen. (ik heb hogere bedragen betaald zien worden voor spelers in FM !)
Ik ga vanavond nog maar eens opnieuw beginnen, dit keer met Atletico Madrid, en ik ga er nog een mooie story van maken ook voor deze topic.
Ik ook niet, maar het schijnt inderdaad vaker voor te komen !quote:Op maandag 7 februari 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet..In ieder geval was het een zaakwaarnemer van Güiza van Ciudad de Murcia die mij een 'videoband' aanbiedt van zijn speler die drie keer heeft gescoord tegen Valencia. Als ik er op klik krijg ik de drie goals te zien.
Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Ja dit krijg ik redelijk vaak, in mijn spel met Tottenham (2 seizoenen) heb ik al zo'n 5 spelers aangeboden gekregenquote:Op maandag 7 februari 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
De thumbnail doet het wel, maar het echte plaatje niet..In ieder geval was het een zaakwaarnemer van Güiza van Ciudad de Murcia die mij een 'videoband' aanbiedt van zijn speler die drie keer heeft gescoord tegen Valencia. Als ik er op klik krijg ik de drie goals te zien.
Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Perea is non-EU speler, en ik heb Juan Velasco en 19-jarig talent Francisco Molinero ook voor de rechtsback positie.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Perea en Colsa zijn in het echt behoorlijk goed!
Niet per ongeluk bij manager options : ''assistant is responsible for training'' aan laten staan ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:55 schreef Jelminho het volgende:
Ik heb een probleem met trainen. Ik heb mooi 4 schema's aangemaakt, en wil dan bij opdrachten alle spelers een bepaald schema aanwijzen. Ik druk op bevestigen, en de volgende dag staat iedereen weer bij het standaard 1e elftal training. Iemand hier misschien een oplossing voor ?
En dat terwijl ik met 47,5 miljoen akkoord gingquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef Djekko het volgende:
[[url=http://img180.exs.cx/img180/8979/joaquin4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
90 miljoen in één keer
Nu nog een opvolger zoeken
Kolere, en ik was al blij dat Barcelona net 37,5m bood voor Blondel.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef Djekko het volgende:
[[url=http://img180.exs.cx/img180/8979/joaquin4cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
90 miljoen in één keer
Nu nog een opvolger zoeken
Dat heb ik sowieso altijd al raar gevonden, dat er dan bv. staat: Roma are asking 37 miljoen for Mancini(zijn waarde). Dat is zonder enquiry en er klopt geen zak van!quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Djekko het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe AMR, alleen Mancini kost veel centjes![]()
Voorlopig heb ik van die 90 miljoen al 12,75 miljoen uitgegeven aan Ronaldo (die van Real ja) Eens even kijken wie we nog meer willen hebben...
Ik heb trouwens ook nog geprobeerd Ronaldinho te strikkenHij is ongelukkig bij Barca en wil weg, 'omdat hij zichzelf nog niet fit vond'. Waarde en vraagprijs waren 59 miljoen, dus ik bied dat maar dat werd afgewezen
Ja, waar dat altijd op slaat weet ik ook niet. Maar die 59 miljoen stond ook echt vastgesteld bij 'transferinformatie', als je dus bij de speler zelf kijkt bij contractdetails. En dan nog wijzen ze het af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:05 schreef SimK het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso altijd al raar gevonden, dat er dan bv. staat: Roma are asking 37 miljoen for Mancini(zijn waarde). Dat is zonder enquiry en er klopt geen zak van!
Omdat ze de concurrentie niet willen versterken misschien?quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:08 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja, waar dat altijd op slaat weet ik ook niet. Maar die 59 miljoen stond ook echt vastgesteld bij 'transferinformatie', als je dus bij de speler zelf kijkt bij contractdetails. En dan nog wijzen ze het af.
Alvaro Novo en Jorge zijn in mijn game beiden uitstekende AMR's.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Djekko het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe AMR, alleen Mancini kost veel centjes![]()
Niet altijd: Peter Ijeh speelt bij mij al 6 jaar in Zweden, maar is nog steeds 100% nigeriaanquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef Djekko het volgende:
Ik heb nu Juninho gehaald als AM RLC, geweldige speler én gratis. Maar wél buiten de EU kom ik net achterDus nu heb ik 4 spelers van buiten de EU (Juninho, Aruna, Bojinov en Ronaldo). Kijken of ik Bojinov of Juninho kan verhuren.. want Ronaldo wordt na dit seizoen Eu'er als het goed is (dat gebeurt toch na 5 seizoenen in een land gewoond te hebben?)
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Niet altijd: Peter Ijeh speelt bij mij al 6 jaar in Zweden, maar is nog steeds 100% nigeriaan![]()
Ik zou 'm er gewoon bijhouden... K heb nu zelf ook een stuk of 6 non-eu spelers terwijl ik er 3 mag. Gebruik ze gewoon om te rouleren, europees voetbal, bij een blessure van een andere non-eu speler of om een non-eu speler te sparen...quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:49 schreef Djekko het volgende:
[..]!
Niemand wil ook Bojinov of Juninho lenen, zelfs niet gratisDan maar afscheid nemen van Aruna.. is de minste van allemaal.
'quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik zou 'm er gewoon bijhouden... K heb nu zelf ook een stuk of 6 non-eu spelers terwijl ik er 3 mag. Gebruik ze gewoon om te rouleren, europees voetbal, bij een blessure van een andere non-eu speler of om een non-eu speler te sparen...
Dan wordt het hopen dat Ronaldo nationaliseerdquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
'
Ze mogen toch niet spelen dan als ze niet geregistreerd zijn? Het gaat trouwens om Betis he, in Spanje dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |