abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24887094
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 10:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben met Ajax nu 32 wedstrijden ongeslagen
In CM (ja nog steeds ) heb ik ook zo'n leuke reeks gehad ja... Nu 9 keer achter elkaar landskampioen, 3 of 4 keer de CL, je kent het allemaal wel...
.
pi_24887336
Ik verloor met NAC helaas de Johan Cruyff-schaal tegen kampioen Ajax.

Benieuwd wie ik loot in de voorronde UEFA Cup.

Mijn budget werd ineens opgeschroefd naar 12 miljoen, maar ik heb nog niet de reputatie om daadwerkelijk dure jongens te halen. Heb alleen gratis spelers binnengehaald, via een Bosman, uit de tijd dat ik geen budget had.

Mijn elftal is nu:

Gentenaar (Schollen) / Colin (Mari), Penders (Wilhelmsen), Bogarde (Garritsen), Zonneveld / Diba (Boussoufa), Mendes da Silva, Van der Gun (Jordi), Lurling (Cornelisse) / Boussaboun (Koevermans), Evandro Roncatto (Warfing)

Heb de jonge spelers Stam, Kerstens en Barakat momenteel verhuurd aan respectievelijk Sparta, RBC en Excelsior.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24890840
Ik heb trouwens Simao gehaald, in z'n eerste wedstrijd deed ie het perfect maar daarna was het wat minder. Hopelijk doet die het volgend seizoen beter als Miitea weg gehaad, die kan ik toch niet meer houden.....
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24890859
Kan iemand vertellen hoe je spelers moet inschrijven voor de Primera Division
pi_24890940
Hmm, ik weet niet wat je bedoeld.

Mijn Liverpool staat op het punt om kampioen te worden. Verder heeft elke linie een beste speler van Europa, dat vind ik nog het leukste eigenlijk.
pi_24891019
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik weet niet wat je bedoeld.

Mijn Liverpool staat op het punt om kampioen te worden. Verder heeft elke linie een beste speler van Europa, dat vind ik nog het leukste eigenlijk.
Toen ik begon met een Spaanse club in de primera division begon moest je spelers registeren voor die league zodat die spelers speelgerechtigd zijn. Nu kreeg ik in december een bericht dat de registratieperiode weer geopend is zodat er 25 spelers geregisteerd kunnen worden. Net zoiets als met de Champions League, maar nergens kan ik een verwijzing vinden waar dat moet
pi_24891194
Ik heb geen idee. Ook nog nooit in Spanje gezeten...
pi_24898759
ik ben met decic kampioen geworden van de 2e divisie in servie en montenegro. maar nu ik de hoogste divisie zit win ik niet meer zoveel maar dat komt ook omdat ik maar 3 spelers heb die in deze divisie horen.
pi_24902056
Shit. Ben je op kampioenskoers en nog voor alles in de race, krijg je opeens in twee wedstrijden tien goals tegen en uitgeschakeld voor de League Cup.
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:31:06 #110
62489 SimK
Thonbroeder
pi_24902508
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb geen idee. Ook nog nooit in Spanje gezeten...
Het komt er op neer dat je dan gedurende een periode van ongeveer een maand nieuwe aankopen kan registreren. Aan het eind van die periode krijg je dan weer zo'n zo'n lijst die je moet 'submitten'.
pi_24902812
Hebben jullie ook moeite met scoren uit penalties?

Ik heb dit seizoen al zeker 7 penalties gehad en allen gemist (door verschillende spelers). Volgens mij is het zelfs zo erg dat er niet één keer gescoord is uit een penalty.
pi_24902898
met decic wel maar dat komt ook omdat ik geen ene speler heb die aardig penelty`s kan nemen dus 15 of hoger.
eerder had ik er nooit last van omdat ik toch altijd wel goede peneltynemers had
  donderdag 3 februari 2005 @ 16:12:29 #113
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24903766

0-4 bij rust, zestien minuten na rust 5-4...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_24904462
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef Naggelwauz het volgende:
Hebben jullie ook moeite met scoren uit penalties?

Ik heb dit seizoen al zeker 7 penalties gehad en allen gemist (door verschillende spelers). Volgens mij is het zelfs zo erg dat er niet één keer gescoord is uit een penalty.
Met NAC niet. Mike Zonneveld schiet ze allemaal feilloos binnen. Ali Boussaboun echter....
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:32:10 #115
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24904949
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met NAC niet. Mike Zonneveld schiet ze allemaal feilloos binnen. Ali Boussaboun echter....
mijn spits heeft voor penalty taking 20 puntjes en hij mist ze nog regelmatig
Bernie en ik zijn tof.
pi_24906280
Guarin, Montenegro en Poborsky zijn diegene die steeds missen. En dat terwijl ze 17, 17 en 19 voor Penalty taking hebben
pi_24907630
Totti heeft bij mij nog nooit een pingel gemist, maar hij staat ook op 20 voor penalty taking.
oh ja, iemand ooit met Kapo gespeeld? Wat een wereldvoetballer is dat!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_24909571
Michael Brown mist nu weer een pingel en hij heeft 18 voor penalty taking. Dit is toch om gek van te worden?! Ik heb dit seizoen nog geen één pingel gescoord en minstens 8 gemist

edit: in de zelfde wedstrijd (FA Cup Semi final tegen Chelsea) waarin Brown een penalty mist, scoort Freddy Guarin nu de eerste penalty van het seizoen voor Tottenham, het is een wonder

edit: nog een klein wonder: 1-1 na verlenging, penalties gewonnen met 4-3

[ Bericht 19% gewijzigd door Naggelwauz op 03-02-2005 22:19:46 ]
pi_24909779
OMG! Ebbe Sand heeft de gouden schoen gewonnen maar ben maar 8ste in de competitie geworden. Tijd voor een nieuwe verdedeging dus
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:20:46 #120
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24909799
Penalty taking is niet het enige wat telt bij het nemen van penalties. Zo telt bijv. de verborgen stat 'pressure' ook mee, wat aangeeft hoe goed een speler onder druk presteert. Maargoed, zoiets kun je dus niet bekijken bij een speler, dus moet je er achter komen door het te proberen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24909989
Ik heb nog nooit een speler een penalty zien missen in mijn huidige spel.
pi_24916018
Nieuw aankopen voor siezoen3:
Escudé 4-miljoen
Vennegoor of Hesselink-Vrij Transfer
Morreria-9k

Verkocht :
Lincoln aan Deportivo voor net iets minder dan 10miljoen.
Harnett (Onbekend)
Altintop voor 3miljoen naar Udinse

[ Bericht 22% gewijzigd door _ELMaikel_ op 04-02-2005 08:23:02 ]
Do it again now
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:19:31 #123
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24918440
spelers die ik tot nu toe (met nog een halve competitiehelft te gaan) heb vastgelegd/verkocht:
kone naar ajax voor 15 miljoen
yildirim na 1 jaar bij ajax weer terug voor 2.4 miljoen
escude transfervrij
denneboom transfervrij
ben benieuwd of oliseh/pezzarossi nog bij gaan tekenen, anders moet ik hun ook in de verkoop doen
Bernie en ik zijn tof.
pi_24918572
Hmmz Simao kan wel eens m'n grootste miskoop in CM/FM ooit worden, voor 20 milj gehaald maar doet het in z'n eerste 10 wedstrijden slecht. Terwijl z'n eerste wedstrijd fantastisch was
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:29:57 #125
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24918662
Simao heb ik ook wel eens geprobeerd en na 1 seizoen er weer uitgetieft, wat een kut speler is dat. beste spelers op de amr/mr/fr plaats is Miccoli.

bij mij neemt Hitzlsperger altijd alle strafschoppen, nog NOOIT gemist pen taking op 19 maar scoort ze altijd en overal dus ook in hele belangrijke wedstrijden in de 90e minuut
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24918772
Bij mag ie denk ik ook weg, mag Mitea nog een jaartje blijven .

M'n huidge basis is trouwens:

Lobont
Grygera - Heitinga - N de Jong - O'brien
Rosales/Wisse* - Selakovic - Sneijder - Mitea
Babel - Sonck

* Wisse is net nieuw en doet het goed nu Rosales gebleseerd is en de Ridder compleet uit vorm is.

Volgend jaar raak ik in ieder geval Sneijder kwijt en vrees ik dat Mitea en een van m'n spitsen niet te houden zijn. Voor de spitsen heb ik Tuyp al als oplossing (scoort bij mij aan de de lopende band). Maar voor Mitea moet ik nog wat zoeken, als Simao echt tegen blijft vallen.

Voor Sneijder heb ik al heel lang ADU als vervanger, heeft al laten zien dat ie daar goed kan spelen.
pi_24918784
Ik ben ook eindelijk weer begonnen, wederom met Aston Villa.

Zal vanavond ff wat screens posten van mijn aankopen, zitten weer een paar super Italianen bij !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:49:02 #128
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24918973
@PBateman Hitzlsperger een levenslang contract aanbieden
pi_24919870
Tis wel een goeie speler idd.
pi_24920978
Echt ongelovelijk. Ik sta wel eerste met Liverpool, het kampioenschap zit er aan te komen. Maar wat een drama wedstrijden soms. Dan win ik zo met 4-0 van Manchester, maar ik heb ook al een paar keer met 7-1 verloren. Gelukkig kan ik op zoek naar een leuke keep en verdedigers voor 71 miljoen .
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:20:48 #131
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24921139
Mijn huidige basis met heerenveen:
------------terol----------------
---kruiswijk--naldo-schut---
--------veldmate-ono--------
-------------hersi--------------
---niedzielan--kone--pezzarossi--

zoals je ziet nog maar 1 oorpsronkelijke speler in de de bais
enige aankopen in dit team waren:
veldmate - 200k
kruiswijk- kleine 5 miljoen
naldo - 2.7miljoen
rest dus allemaal free transfer
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:43:09 #132
62489 SimK
Thonbroeder
pi_24922496
Nadat ik m'n Betis avontuur even in de ijskast heb geplaatst, ben ik weer een keer met Feyenoord begonnen. Als een echte Co wilde ik aanvallend spelen, de tegenstander de baas zijn op het veld, met een 4-1-2-1-2 opstelling met opkomende backs en de middenvelders naar de vleugels bij balbezit.
Dit wilde ik ook in uitwedstrijden, maar dit hele plan werkt gewoon niet bij Feyenoord. In het begin ging het nog wel redelijk, maar ik zit nu na een kwart seizoen al op meer verliespunten dan Gullit nu.

Alle tactieken die ik probeer in Rotterdam werken gewoon niet. Ik kocht Aruna en Redondo kwam transfervrij(hij blijkt nog de beste te zijn).

Hebben jullie nog suggesties voor een goede, liefst aanvallende tactiek?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:48:34 #133
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24922585
442 aanvallen doet t bij mij met atalanta al jaren goed
pi_24922615
Net Uefa-cup ontmoeting gehad met Lazio.
De eerste wedstrijd (uit) 1-1 gespeeld.
De tweede wedstrijd met 6-2 gewonnen
Ik heb alleen nog een goed trainingschema nodig, heeft iemand die?
VandenBorre is trouwens een geweldig talent alleen Khange valt nog een beetje tegen.
Koning.
pi_24922618
4-1-3-2 is ook een aanradertje
pi_24922973
Whoei, landskampioen geworden in primera divison.
pi_24923089
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mag ie denk ik ook weg, mag Mitea nog een jaartje blijven .

M'n huidge basis is trouwens:

Lobont
Grygera - Heitinga - N de Jong - O'brien
Rosales/Wisse* - Selakovic - Sneijder - Mitea
Babel - Sonck

* Wisse is net nieuw en doet het goed nu Rosales gebleseerd is en de Ridder compleet uit vorm is.

Volgend jaar raak ik in ieder geval Sneijder kwijt en vrees ik dat Mitea en een van m'n spitsen niet te houden zijn. Voor de spitsen heb ik Tuyp al als oplossing (scoort bij mij aan de de lopende band). Maar voor Mitea moet ik nog wat zoeken, als Simao echt tegen blijft vallen.

Voor Sneijder heb ik al heel lang ADU als vervanger, heeft al laten zien dat ie daar goed kan spelen.
Mijn (Waarschijnlijke_ )Begin opstelling voor siezoen3
-Gentenaar(Scmeichel)

Delany -Escudé -Krajic -Pander
Beasly- Pardo* -Chiommer -Bóme(Bergvold)

Sand - Vennegoor of Hesselink (Mboma)

Tussen haakjes de namen die ook veel gaan spelen op die positie.
Do it again now
pi_24923218

Seizoen begonnen met een 1-1 tegen Arsenal, en een 4-1 verlies bij Charlton....
pi_24923343
Weer begonnen aan het seizoen met NAC, in de eerste competitiematch met 5-0 verloren in de Arena, maar direct erna een grote stunt tegen PSV thuis. 3-1 winst! Boussaboun, Boussoufa en Koevermans scoorden.

Mike Zonneveld heb ik verkocht voor 4 miljoen aan Feyenoord en Bart Van den Eede heb ik aan Gent weten te slijten. Zonneveld is jammer, maar ik heb een Spaanse back van Barcelona terug, Peña.

Helaas is mijn loting voor de UEFA Cup ongunstig en vrees ik de pouleronde niet te halen: AS Monaco.
www.thuisuiteten.nl
pi_24923446
Ben er officieel uitgemikt door Milan in de halve finale van de CL. Maar goed de beker en landskampioen zijn nu normaal gesproken voor mij.

Zit nog wel in m'n maag met Simao die ik voor zoveel geld gehaald heb en dus niet wil slagen, Wisse houd het niveau ook niet vol dus voor beide spelers kan het wel eens maar bij een half jaartje Ajax blijven.
pi_24929233

pi_24935459
je kans als scheidsrechter ook overdrijven

wie zal ik nu eens opstellen
pi_24935691
opstelling seizoen 3

westerveld (bonifazi)

hinkel (gavilan) - cesar (burdisso) - bonera (de la cuesta) - del horno (domizzi)

exterberria (iniaki) - maniche (manual fernandes) - diego (van der vaart) - emre (jankulovski)

tevez (Fernando torres) - robinho (drogba)

tussen haakjes de wissels.

Aankoop:
burdisso van inter: ednilson + canini + 11 miljoen
jankolovski: gratis
iniaki: 150 k

verkoop:
burchielli naar liverpool: 30 miljoen
zicu naar liverpool: 6.25 miljoen
mokoena naar juventus: 13 miljoen
scurto naar roma: 5.5 miljoen
pi_24937197
Inmiddels 7 competitieduels gehad en met 15 punten (5 zeges, 2 nederlagen) keurig 4e met NAC. Helaas wel door Monaco uit de UEFA Cup gestoten voor de poulefase. Uit met 3-0 verloren, thuis bij rust met 3-0 voor, maar in de 88e minuut maakten ze 3-1.
www.thuisuiteten.nl
pi_24937742
GvD,
na een goede 1e periode een redelijke 2e periode is periode 3 om te huilen zo slecht
van plek 3 gezakt naar plek 11
spelers zijn nu allemaal unhappy omdat ze vinden dat het team te laag staat voor zijn doen
pi_24937800
Ben ook weer eens verder gegaan met Twente. In de winterstop stond ik op een 15e positie, maar daarna is een sterke reeks gemaakt. Na 24 wedstrijden sta ik op een 9e positie, op slechts 6 punten nog van positie 7 die recht geeft op Intertoto. Ook degradatie behoort nog tot de mogelijkheden, want de 16e stek is slechts 7 punten onder mij. Mijn programma is nog vrij zwaar, maar ik heb vertrouwen in mijn team ook al in Blaise N'Kufo (23 wedstrijden - 18 goals) langdurig uitgeschakeld.
Voor komend seizoen heb ik nog weinig plannen. Mutadvzic komt over van Luik, Cziommer tekent waarschijnlijk een contract en wordt definitief overgenomen van Schalke en Pieter Collen komt transfervrij van NAC. Verder hoop ik nog een centrale verdediger te vinden en een speler die ergens op de linkerflank kan spelen.
pi_24937925
Net een thriller tegen Barca gespeeld in de kwartfinale van de Uefa-cup.
De thuiswedstrijd had ik al met 2-0 gewonnen door goals van Sneijder en Anastasiou.
In de uitwedstrijd stond ik na 20 minuten al met 2-0 achter dus het leek erop dat ik er uit zou vliegen.
In de 25ste minuut al 3 wissels gebruikt en de tactiek omgegooid. We kwamen toen bijna meteen terug tot 2-2 door goals van Mitea en Sonck. Toen ik net dacht er te zijn schoot Barca er weer twee in.
Met nog 10 minuten te spelen wa het dus 4-2 en dat was voor mij een gunstig resultaat want dan was ik door. In de laatste minuten kreeg Barca nog een paar open kansen maar ze gingen er niet in mede door een uitstekend keepende Stekelenburg. Dus ik door naar de halve finale
Koning.
pi_24938870
AirRaid, Fortuna kiezen is masochisme man!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:52:40 #149
62489 SimK
Thonbroeder
pi_24939860
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:41 schreef AirRaid het volgende:
je kans als scheidsrechter ook overdrijven
[afbeelding]

wie zal ik nu eens opstellen
[afbeelding]
Die skin bevalt me wel, maar ik kan em niet vinden. Kun je even een link geven naar waar ie staat?

BvD..
pi_24940250
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:52 schreef SimK het volgende:

[..]

Die skin bevalt me wel, maar ik kan em niet vinden. Kun je even een link geven naar waar ie staat?

BvD..
http://www.studiovista.com/stone.zip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')