In CM (ja nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben met Ajax nu 32 wedstrijden ongeslagen
Toen ik begon met een Spaanse club in de primera division begon moest je spelers registeren voor die league zodat die spelers speelgerechtigd zijn. Nu kreeg ik in december een bericht dat de registratieperiode weer geopend is zodat er 25 spelers geregisteerd kunnen worden. Net zoiets als met de Champions League, maar nergens kan ik een verwijzing vinden waar dat moetquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik weet niet wat je bedoeld.
Mijn Liverpool staat op het punt om kampioen te worden. Verder heeft elke linie een beste speler van Europa, dat vind ik nog het leukste eigenlijk.
Het komt er op neer dat je dan gedurende een periode van ongeveer een maand nieuwe aankopen kan registreren. Aan het eind van die periode krijg je dan weer zo'n zo'n lijst die je moet 'submitten'.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb geen idee. Ook nog nooit in Spanje gezeten...
Met NAC niet. Mike Zonneveld schiet ze allemaal feilloos binnen. Ali Boussaboun echter....quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef Naggelwauz het volgende:
Hebben jullie ook moeite met scoren uit penalties?
Ik heb dit seizoen al zeker 7 penalties gehad en allen gemist (door verschillende spelers). Volgens mij is het zelfs zo erg dat er niet één keer gescoord is uit een penalty.![]()
mijn spits heeft voor penalty taking 20 puntjes en hij mist ze nog regelmatigquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met NAC niet. Mike Zonneveld schiet ze allemaal feilloos binnen. Ali Boussaboun echter....
Mijn (Waarschijnlijke_ )Begin opstelling voor siezoen3quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mag ie denk ik ook weg, mag Mitea nog een jaartje blijven.
M'n huidge basis is trouwens:
Lobont
Grygera - Heitinga - N de Jong - O'brien
Rosales/Wisse* - Selakovic - Sneijder - Mitea
Babel - Sonck
* Wisse is net nieuw en doet het goed nu Rosales gebleseerd is en de Ridder compleet uit vorm is.
Volgend jaar raak ik in ieder geval Sneijder kwijt en vrees ik dat Mitea en een van m'n spitsen niet te houden zijn. Voor de spitsen heb ik Tuyp al als oplossing (scoort bij mij aan de de lopende band). Maar voor Mitea moet ik nog wat zoeken, als Simao echt tegen blijft vallen.
Voor Sneijder heb ik al heel lang ADU als vervanger, heeft al laten zien dat ie daar goed kan spelen.
Die skin bevalt me wel, maar ik kan em niet vinden. Kun je even een link geven naar waar ie staat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:41 schreef AirRaid het volgende:
je kans als scheidsrechter ook overdrijven![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wie zal ik nu eens opstellen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.studiovista.com/stone.zipquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:52 schreef SimK het volgende:
[..]
Die skin bevalt me wel, maar ik kan em niet vinden. Kun je even een link geven naar waar ie staat?
BvD..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |