abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25070315
Weet iemand hoe ik m'n kapotte savegame kan fixen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25070483
ben al uitgeschakeld in de na-competitiepoule

1-0 + 3-1 verlies van VVV
1-1 tegen roda
3-0 verlies Cambuur

voor volgend seizoen moet ik echt een nieuwe tactiek in elkaar frutselen want de huidige loopt totaal niet meer

[ Bericht 1% gewijzigd door AirRaid op 13-02-2005 12:17:45 ]
pi_25070496
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:12 schreef AirRaid het volgende:
ben al uitgeschakeld in de na-competitiepoule

1-0 verlies van VVV
1-1 tegen roda
3-0 verlies Cambuur

voor volgend seizoen moet ik echt een nieuwe tactiek in elkaar frutselen want de huidige loopt totaal niet meer
Had je dat niet eerder moeten doen?
pi_25070508
quote:
Op zondag 13 februari 2005 00:58 schreef AirRaid het volgende:
sta nu 4e in de GGD met Fortuna, aanvallend loopt het goed, ben een van de productiefste ploegen, maar helaas krijg ik wel veel te veel doelpunten tegen waardoor mijn doelgemiddelde heel laag uitvalt.

weet iemand hoe ik de tacktisch instellingen van mijn verdedigers het beste kan instellen?????
Met kleine ploegen heb ik meestal geen mandekking, dat pakt vaak verkeerd uit. Verder zijn de instellingen afhankelijk van het systeem dat je speelt.
That's all folks!
pi_25070615
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:13 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Had je dat niet eerder moeten doen?
met mijn huidige elftal ben ik toch kanonnenvoer in de HCE
en qua versterkingen hoef ik ook niet veel te verwachten aangeizen ik van het bestuur geen al te hoge salarissen mag geven
voor volgend seizoen zijn tot nu toe alleen Marnix Smit (Heracles) en Rene Wessels (Emmen) vastgeleg.
Ik moet zelfs nog zien te zorgen dan ik Derksen kan behouden, zijn contract loopt af maar hij wil het niet verlegen omdat het nieuwe salaris ruim de helft lager is
pi_25070806
tenminste nog een lolletje gehad in de na-competitie, zojuist roda met 4-2 verslagen (nadat ik met 0-2 achterstond)
pi_25072713
Zo ook lekker progamma om mee te beginnen in het tweede siezoen ik ben NEC en moest gelijk tegen Ajax (5-1 verloren) en moet mijn tweede wedstrijd al weer tegen Feyenoord.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25073064
Trouwheid is volgens mij afhankelijk van het feit hoe snel je spelers wisselt na nederlagen en dergelijke.

Ik sta nu in de winterstop 5e met NAC. Mooiste moment was toch half december, 2 x Feyenoord geklopt. Ik won in de competitie met 1-0 door een pingel in de 87e minuut, door Rob Penders. Daarna in de beker met 3-0 na penalty's, Gentenaar pakte er 3!!!

Ik zie kansen in de beker, die ik vorig seizoen won. TOP Oss is mijn volgende opponent. Niet onderschatten, zij wonnen van Ajax. Feyenoord heb ik er zelf uitgeschoten, dus hopelijk maakt PSV ergens een fout. Ajax 2 zit er nog wel in.

Ik zoek nu een goede en jonge centrumverdediger om Bogarde te vervangen, want die raakt steeds vaker geblesseerd (is ook 35). Mijn jongelingen Garritsen en Wilhelmsen zijn nog niet constant genoeg. Eens kijken wat er te koop is, heb ineens 13 miljoen aan budget.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 februari 2005 @ 15:29:44 #259
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25073225
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Trouwheid is volgens mij afhankelijk van het feit hoe snel je spelers wisselt na nederlagen en dergelijke.

[...]
Okee thanks! Zou best kunnen, want ik spaar mijn basisspelers vaak, zodat ze dus een beetje om en om spelen...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  zondag 13 februari 2005 @ 16:04:50 #260
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25073702
net kampioen geworden met heerenveen 2 spitsen vertrekken, Pezzarossi naar psv en Kone naar Ajax, ook gaat middenvelder Veldmate weg naar NAC. Nu ga ik dus met 1mc spelen (ono) en 2 amc's (hersi/akram) voor in de spits heb ik yildirim weer teruggehaald van ajax (voor 2.4 miljoen ) en denneboom transfervrij te pakken kunnen krijgen
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 13 februari 2005 @ 20:07:30 #261
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25075034
Het is het seizoen 2008 - 2009 in Italië. Met Atalanta nu eindelijk de Champions League gehaald. Maar in de poule met Chelsea, Kiev en Porto zie ik het nog somber in over mijn kansen om door te gaan. De voorhoede is nu eindelijk van wereldklasse met Pazzini, Miccoli, Tevez en Rooney. Ook heb ik een paar onruststokers zoals Defoe en Shaw bij Atalanta weg gedaan. Hopelijk staan nu alle neuzen weer dezelfde kant op en kunnen we hopelijk voor dit jaar voor de titel strijden.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_25076981
Net een bericht gehad van het bestuur. Mijn transfergeld is van 9 miljoen naar 36 miljoen gegaan
Dus nog snel even Kompany en Kerzhakov kopen
Koning.
pi_25077507
10 jaar ouder geworden de afgelopen paar minuten....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 14 februari 2005 @ 00:40:10 #264
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25079564
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:07 schreef numero_uno het volgende:
Het is het seizoen 2008 - 2009 in Italië. Met Atalanta nu eindelijk de Champions League gehaald. Maar in de poule met Chelsea, Kiev en Porto zie ik het nog somber in over mijn kansen om door te gaan. De voorhoede is nu eindelijk van wereldklasse met Pazzini, Miccoli, Tevez en Rooney. Ook heb ik een paar onruststokers zoals Defoe en Shaw bij Atalanta weg gedaan. Hopelijk staan nu alle neuzen weer dezelfde kant op en kunnen we hopelijk voor dit jaar voor de titel strijden.
Leuk om te zien dat je met hetzelfde team in hetzelfde jaar zit als ik. Jij hebt je net geplaatst voor de CL, ik mag nog een jaartje Euro Cuppen...
Grappig dat we 5 dezelfde spelers hebben, waarvan er maar 2 vanaf het begin bij Atalanta waren... Dat zijn Pazzini en Montolivo. En verder nog De Sanctis, Miccoli en Bovo.
Ik heb alleen veel meer spelers maar ik gebruik ze ook vrijwel allemaal. Beetje problematisch ivm wages, maar goed. Misschien moet ik iets minder intensief trainen zodat ze sneller herstellen... Rest after match en on match day heb ik wel al aanstaan, dus dat is mijn beste optie denk ik...
pi_25079760
Ik ben weer even met Heerenveen verder gegaan. Ik begin aan het vierde seizoen. Vorig seizoen ben ik kampioen geworden. Dit seizoen wil ik dat kunstje nogmaals herhalen ( + meer)! Mijn kampioensselectie heb ik op een paar spelers na intact kunnen houden. Verder heb ik het elftal aangevuld met de transfervrije spelers Chong-Gug Song, Richard Knopper, Fernando Ricksen, Marek Rozenahl en Juanfran. Verder heb ik Jack Tuyp voor 4 miljoen aangetrokken en Freddy Guarin voor 2,7 miljoen. Helaas heb ik Andre Hanssen moeten laten gaan. Hij had nog maar een contract voor een jaar dus heb ik hem verkocht. Ik was blij dat PSV er 9 miljoen voor wilde neerleggen.

Mijn selectie is nu als volgt:

Van der Sar ( Westerveld )
Y.P Lee ( Juanfran )
Kruiswijk ( Drost, Rozenahl )
Hansson ( Ignashevich, Saeijs )
Song (Ricksen )

Radomski ( Guarin )
Rochemback ( Biglia, Smertin )
Ono ( Knopper, Verbiest)

Hersi ( Adu )

Huntelaar ( Kone )
Roncatto ( Tuyp, Samaras )
That's all folks!
pi_25082602
Ik heb nu veel blesures en schrosingen dus stuur vaak een B elftal in het veld, dit heeft me 2x een wedstrijd gekost tegen Barca en Haifa uit in de CL. Maar in de competiete heb ik na 9 of 10 wedstrijden nog geen enkel punt verlies.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 14 februari 2005 @ 13:14:17 #267
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25085281
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:40 schreef WasQ het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat je met hetzelfde team in hetzelfde jaar zit als ik. Jij hebt je net geplaatst voor de CL, ik mag nog een jaartje Euro Cuppen...
Grappig dat we 5 dezelfde spelers hebben, waarvan er maar 2 vanaf het begin bij Atalanta waren... Dat zijn Pazzini en Montolivo. En verder nog De Sanctis, Miccoli en Bovo.
Ik heb alleen veel meer spelers maar ik gebruik ze ook vrijwel allemaal. Beetje problematisch ivm wages, maar goed. Misschien moet ik iets minder intensief trainen zodat ze sneller herstellen... Rest after match en on match day heb ik wel al aanstaan, dus dat is mijn beste optie denk ik...
Ja maar ik zou wel gek zijn om Montolivo en Pazzini weg te doen. Hoewel het soms wel heel verleidelijk is als de grote clubs met astronomische bedragen komen bieden. En De Sanctis is natuurlijk
  maandag 14 februari 2005 @ 13:18:10 #268
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25085311
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:14 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Ja maar ik zou wel gek zijn om Montolivo en Pazzini weg te doen. Hoewel het soms wel heel verleidelijk is als de grote clubs met astronomische bedragen komen bieden. En De Sanctis is natuurlijk
Inderdaad... Maar als er eens een keer echt iemand met een hoog bedrag komt, wordt het voor mij moeilijk om nee te zeggen denk ik. Zeker als het een buitenlandse club is....
pi_25085558
Ik ging in de Editor even instellen dat t Arke Stadion uitgebreidt ging worden en dat de nieuwe transfers doorgingen, maar nu heeft die niet goed opgeslagen en is mn database dus verneukt en kan ik geen nieuwe game beginnen.

Waar kan ik een nieuwe (upgedate) database downloaden?
pi_25085732
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:39 schreef Merson het volgende:
Ik ging in de Editor even instellen dat t Arke Stadion uitgebreidt ging worden en dat de nieuwe transfers doorgingen, maar nu heeft die niet goed opgeslagen en is mn database dus verneukt en kan ik geen nieuwe game beginnen.

Waar kan ik een nieuwe (upgedate) database downloaden?
Je kan beter een her-install doen, en daarna voordat je gaat editen een backup maken van de DB files. (daar vraagt de editor zelfs om voor je gaat editen. )
pi_25085918
Ow, maar dan moet ik alle transfers weer overnieuw in gaan voeren.

Kan je er echt nergens 1 downloaden?
pi_25086519
Hoe groot is ie? Anders mail ik mijne wel naar je, als dat kan.
www.thuisuiteten.nl
pi_25086768
Het is volgens mij Server_db.dat die verneukt is en die is 20,5 Mb. Beetje groot dus. Maar bij alle vorige delen waren er volgens mij wel downloads van nieuwe databases.
pi_25086840
Zijn er ook wel, check anders even

www.thedugout.net
www.sortitoutsi.net
pi_25087063
Ik ben maar weer eens met een nieuwe game begonnen en had gekozen voor het nederlands-elftal.

Heb het geschopt tot de halve finale van het wk en verloor die van england.
Ik was hierdoor zo teleurgesteld (want ik dacht dat ik wereldkampioen kon worden) dat ik ontslag heb genomen.

Toen kreeg ik aanbiedingen van: Sweden,Servie,Ethiopie en fullham.
Heb dus gekozen voor fullham omdat ik nu met een club wou spelen en omdat ze een suikeroom hebben die de club groot wilt maken.

Ik kreeg 17 miljoen euro aan transfergeld.
Ik heb Defoe aangetrokken (7,5 miljoen euro, spurs is gedegradeerd en failliet )
Kezman einde contract bij HSV dus die heb ik gratis kunnen krijgen en heeft nu een waarde van 24 miljoen euro)
En ik heb kallstrom aangetrokken.

Van de eerste 5 wedstrijden heb ik er 2 gewonnen en 3 verloren.
Sta nu elfde.
Kezman heeft nu al meer doelpunten(3) gescoord dan bij chelsea(0) en HSV(2) samen.
Doelstelling is trouwens middenmoot dus moet te doen zijn.
pi_25087139
Bij mij loopt seizoen 2 alweer bijna ten einde.

Met nog 8 wedstrijden te gaan in de Primera Division sta ik op een nette 2e plaats, achter toekomstig landskampioen Barcelona die al niet meer in te halen is.

't wordt nog spannend, aangezien ik nog zo 9e kan worden als het tegenzit die laatste wedstrijden.

In de Spaanse beker in de kwartfinales uitgeschakeld door Betis, in de CL moet ik in de kwartfinale tegen Liverpool.

Alvast Jankulovski aangetrokken voor komend seizoen, ben niet al te tevreden over Simone Padoin, die ik maar als supersub ga gebruiken ofzo.
pi_25091446
Afgelopen :

In de CL de halve finale gehaald, waar ik uit met 4-0 en thuis met 0-1 verloor tegen AC Milan.

Al met al wederom een goed seizoen gedraaid, nu kijken of ik in seizoen 3 de laatste stap kan zetten en kampioen kan gaan worden.
  maandag 14 februari 2005 @ 22:52:52 #278
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25091799
Goed dat je Rensing laat gaan. Dat is echt een waardeloze keeper. Bij elke corner krijgk een goal tegen
pi_25092012
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:52 schreef numero_uno het volgende:
Goed dat je Rensing laat gaan. Dat is echt een waardeloze keeper. Bij elke corner krijgk een goal tegen
Qua attributes is ie erg goed, maar hij kwam op een gegeven moment gewoon 2 keer in de week niet opdagen voor training, en vele boetes later heb ik m maar een mutual termination aangeboden.
pi_25092072
Ik ben met Heerenveen uitstekend begonnen. In de competitie heb ik na 7 wedstrijden al vijf punten voorsprong op m'n concurrenten Feyenoord, PSV en Ajax. In de championsleague heb ik de eerste twee wedstrijden gewonnen. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik erg gunstig heb geloot. Ik moet tegen Austria Wien, Levski Sofia en Rosenborg. Inmiddels heb ik Kone, die nog een jaar contract had en z'n contract niet wou verlengen verkocht aan PSV voor 11 miljoen euro. Ik heb gelijk actie ondernomen en Lukas Podolski als opvolger aangetrokken. Niet slecht voor een club als Heerenveen dacht ik zo.
That's all folks!
pi_25095224
Even een vraagje: Zijn de nieuwe namen die opduiken in het spel ook echte namen van bijvoorbeeld B en A selecties?

Ik ben al een tijdje met Barca bezig, 4 titels in 6 jaar, wat bekers en supercups maar nog geen CL verder ook Olympisch kampioen, EK gewonnen en Intercontinental cup gewonnen met Italie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25097037
M'n ogeslagen status is na 56 wedstrijd voorbij, verloor met 1-0 van Feyenoord. Dit bleek wel een motivatie om in de CL Barca met 6-1 te slopen
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:10:07 #283
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25098408
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben met Heerenveen uitstekend begonnen. In de competitie heb ik na 7 wedstrijden al vijf punten voorsprong op m'n concurrenten Feyenoord, PSV en Ajax. In de championsleague heb ik de eerste twee wedstrijden gewonnen. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik erg gunstig heb geloot. Ik moet tegen Austria Wien, Levski Sofia en Rosenborg. Inmiddels heb ik Kone, die nog een jaar contract had en z'n contract niet wou verlengen verkocht aan PSV voor 11 miljoen euro. Ik heb gelijk actie ondernomen en Lukas Podolski als opvolger aangetrokken. Niet slecht voor een club als Heerenveen dacht ik zo.
kone heb ik ook 1 seizoen gehad met heerenveen daarna verkocht aan ajax voor 15 miljoen... als vervanger yildirim teruggehaald van ajax die tegen porto (oefenwedstrijd) redelijk speelde, die wedstrijd werd overigens met 5-2 gewonnen....
Bernie en ik zijn tof.
pi_25098452
Ik sta nu 7de maar mijn keepers probleem is hopelijk opgelost als na de winterstop Gomes in de kleuren van Nec te zien is
Do it again now
pi_25098830
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:10 schreef mordradead het volgende:

[..]

kone heb ik ook 1 seizoen gehad met heerenveen daarna verkocht aan ajax voor 15 miljoen... als vervanger yildirim teruggehaald van ajax die tegen porto (oefenwedstrijd) redelijk speelde, die wedstrijd werd overigens met 5-2 gewonnen....
Ik had er ook wel meer uit kunnen slepen als hij geen clausule in z'n contract had staan. Yildirim heeft het bij mij helemaal niet gemaakt. Hij speelt nu bij Willem II. Podolski heb ik voor 11 miljoen aangetrokken. Hoe gaat het verder met Heerenveen bij jou?(m'n elftal is te zien, dacht ik op de pagina hiervoor)
That's all folks!
pi_25098855
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n kapotte savegame kan fixen?
Hmmz ik heb ooit ook een savegame gehad die het niet deed, maar na een reboot en 3x proberen te laden deed ie het ineens...
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:38:46 #287
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_25099725
Ik heb een vraag:

De makelaar van anthony vanden Borre zegt dat hij een contract wil van 18,000 p/w voor 3 jaar, maar zelfs als ik hem 100,000 p/w bied zegt hij dat hij een hoger basisloon wil? Hij is net 17 en dus z'n eerste profcontract maar ik snap niet waarom hij geen genoegen neemt met wat z'n makelaar zegt. Is hier wat aan te doen?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:08:51 #288
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25100157
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik had er ook wel meer uit kunnen slepen als hij geen clausule in z'n contract had staan. Yildirim heeft het bij mij helemaal niet gemaakt. Hij speelt nu bij Willem II. Podolski heb ik voor 11 miljoen aangetrokken. Hoe gaat het verder met Heerenveen bij jou?(m'n elftal is te zien, dacht ik op de pagina hiervoor)
Yildirim heeft het 2e seizoen zo'n beetje altijd bij mij gespeeld met een eindgemiddelde van 8.22, met 21 goals en 21 assists in 33 wedstrijden
Ik heb voor totaal 10 miljoen aan spelers ingekocht, naldo voor 2.7 miljoen, Kruiswijk voor 4.7 miljoen, veldmate voor 375k en adu voor 675k en ook Yildirim voor 2.4mijloen natuurlijk
totaal verkocht: huntelaar/kone/yildirim (allen ajax) a 15miljoen per stuk, pezzarossi (psv) voor 6.3miljoen en veldmate naar NAC voor 3.8 miljoen
Mijn team zal ik ook nog wel even posten maar eens weer verder spelen
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:24:45 #289
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25100421
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Even een vraagje: Zijn de nieuwe namen die opduiken in het spel ook echte namen van bijvoorbeeld B en A selecties?

Ik ben al een tijdje met Barca bezig, 4 titels in 6 jaar, wat bekers en supercups maar nog geen CL verder ook Olympisch kampioen, EK gewonnen en Intercontinental cup gewonnen met Italie
Spelers die er na een seizoen bijkomen zijn niet bestaande spelers. Sommigen hebben wel een foto, omdat dat spelers van het spel zijn die zich hebben ingeschreven om in het spel te komen. Zij bestaan dus wel, maar hebben fictieve kwaliteiten. Anderen, die geen foto hebben, zijn spelers die in het echt niet bestaan.
pi_25100735
Ik ben met Heerenveen inmiddels door naar de volgende ronde van de Championsleague! In de competitie sta ik na 11 wedstrijden 11 punten los op de nummer 2.
That's all folks!
pi_25101232
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:38 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hmmz ik heb ooit ook een savegame gehad die het niet deed, maar na een reboot en 3x proberen te laden deed ie het ineens...
Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet helaas. Wel balen, want het draaide net zo lekker.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25103718
Het lijkt erop dat ik eindelijk het spel leuk ga vinden. Het kostte me nogal wat tijd om eraan te wennen, omdat ik nog erg aan cm 03-04 gehecht was. Nu heb ik even cm 03-04 gespeeld en nu is het wel tijd voor iets nieuws. Het belangrijkste is accepteren dat je in FM niet meer zo makkelijk wint en je goed moet kijken hoe je tactiek werkt. Nu ik dat geaccepteerd heb lijk ik t nog leuk te gaan vinden om lekker te kloten met mn tactiek. Hopelijk blijf ik het leuk vinden. Ik ga een nieuwe game starten met een wat kleinere club om even goed te wennen aan het spel en op te klimmen. In FM schijn je makkelijker aan een nieuwe baan te kunnen komen, dus dat is wel prettig. Dus ik probeer het eens wat lager, terwijl ik voorheen altijd grotere clubs gemanaged heb. Hopelijk bevalt het me.
pi_25105248
Heb net met nec in siezoen twee effe in de winterstop inkopen gedaan : Gomes en Van der Schaaf kwamen over van psv en Pardo van Feyenoord en ik sta nu 6ste heb al in geen tijden niet meer verloren en hoop nu lichtelijk op de titel.
Do it again now
pi_25105936
Je zal er geen spijt van krijgen PPWB84! Maar ik denk dat het makkelijker is om eerst even met een redelijke club te beginnen, dan leer je volgens mij sneller.
That's all folks!
pi_25112391
Ik heb nu 3 seizoenen met Ajax gespeeld en 3x keer kampioen geworden, 2 Amstel Cups en 2 Super Cups. Alleen wil het in de CL niet echt lukken, nu al 3x op rij in de 8e finales uitgeschakeld

Er worden nu veel managers ontslagen bij de grote clubs, Milan, Barcelona, Arsenal, Valencia, Deportivo en Bayern. Heb bij elk van die clubs gesolliciteerd maar tot nu toe allemaal onsuccesvol. Hoe lang duurt het voordat ik zoveel krediet heb dat clubs van dit kaliber me aannemen want bij Ajax wordt het een beetje saai. Of zou ik dan echt verder moeten komen in de CL om de interesse van zulk soort clubs te wekken?

Mn opstelling nog ff

GK- Stekelenburg
DL- Maxwell
DR- Trabelsi
DC-Heitinga(Pasanen)
DC- Kompany(vd Horst=de Boer regen)
DMC-Van Bommel(vandenborre)
MCL-Pinga(O'brien)
MC- Frode Johnssen
MCR-Romagnoli(Pienaar
SC-Gaston Fernanden(Baros, Adu)
SC-Kluivert(Babel, Salas)
pi_25113329
Ik sta met Heerenveen in m'n vierde seizoen met 8 punten voorsprong bovenaan en ben nog ongeslagen (17 gespeeld, 50 doelpunten voor, 7 tegen). Ik heb goede hoop dat ik m'n titel kan prolongeren. Inmiddels zijn Podolski en ook Baseggio gearriveerd. Voor volgend seizoen heb ik Collins John en Tim Wiese al transfervrij aangetrokken. In de CL tweede ronde moet ik tegen Inter, dat wordt een lastige opgave.
That's all folks!
pi_25113347
Ik moet nog 4 competitieduels met NAC, maar ben wel al zeker van UEFA Cup! Een tweede avontuur in 2 seizoenen dus, na vorig seizoen de beker gewonnen te hebben.

En dat met dit elftal:

Gentenaar; Colin, Penders, Pogatetz (Bogarde), Peña; Diba, Mendes da Silva, Van der Gun, Lurling; Boussaboun, Koevermans (Evandro Roncatto).

Als reserves verder o.a. Mari, Barashi, Garritsen, Wilhelmsen, Ednílson, Boussouffa, Cornelisse, Jordi en Warfing.

In mijn onder 21 lopen 8 Zweden en 2 Finnen.

www.thuisuiteten.nl
  woensdag 16 februari 2005 @ 16:08:10 #298
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_25114188
Heeft er iemand ervaring met bondschoach te zijn. Ben benaderd door Portugal en Brazilie.
Kan je ook zelf spelers uitzoek of worden die gewoon aangewezen.
Imagine
pi_25114711
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 16:08 schreef Deuf het volgende:
Heeft er iemand ervaring met bondschoach te zijn. Ben benaderd door Portugal en Brazilie.
Kan je ook zelf spelers uitzoek of worden die gewoon aangewezen.
Kan je gewoon zelf uitzoeken niks aan de hand .
Do it again now
pi_25115175
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zal er geen spijt van krijgen PPWB84! Maar ik denk dat het makkelijker is om eerst even met een redelijke club te beginnen, dan leer je volgens mij sneller.
Maar bij een kleine club ligt de druk om te presteren misschien minder hoog waardoor ik rustig ervaring kan opdoen met verschillende tactieken. Maar ik zal kijken. Ik ben nu toch nog even bezig om het spel naar mijn wensen aan te passen eerst. Qua graphics etc.

Ik heb trouwens een ontzettend mooie skin gedownload. Normaal speel ik nooit met skins, maar deze skin is wel erg mooi. Hij heet Elegance skin en is te downloaden bij www.sortitoutsi.net. Ook de bijpassende doelnetten kun je downloaden op die site. Kijk even wat je ervan vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')