Had je dat niet eerder moeten doen?quote:Op zondag 13 februari 2005 12:12 schreef AirRaid het volgende:
ben al uitgeschakeld in de na-competitiepoule
1-0 verlies van VVV
1-1 tegen roda
3-0 verlies Cambuur
voor volgend seizoen moet ik echt een nieuwe tactiek in elkaar frutselen want de huidige loopt totaal niet meer
Met kleine ploegen heb ik meestal geen mandekking, dat pakt vaak verkeerd uit. Verder zijn de instellingen afhankelijk van het systeem dat je speelt.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:58 schreef AirRaid het volgende:
sta nu 4e in de GGD met Fortuna, aanvallend loopt het goed, ben een van de productiefste ploegen, maar helaas krijg ik wel veel te veel doelpunten tegen waardoor mijn doelgemiddelde heel laag uitvalt.
weet iemand hoe ik de tacktisch instellingen van mijn verdedigers het beste kan instellen?????
met mijn huidige elftal ben ik toch kanonnenvoer in de HCEquote:Op zondag 13 februari 2005 12:13 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder moeten doen?
Okee thanks! Zou best kunnen, want ik spaar mijn basisspelers vaak, zodat ze dus een beetje om en om spelen...quote:Op zondag 13 februari 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Trouwheid is volgens mij afhankelijk van het feit hoe snel je spelers wisselt na nederlagen en dergelijke.
[...]
Leuk om te zien dat je met hetzelfde team in hetzelfde jaar zit als ik. Jij hebt je net geplaatst voor de CL, ik mag nog een jaartje Euro Cuppen...quote:Op zondag 13 februari 2005 20:07 schreef numero_uno het volgende:
Het is het seizoen 2008 - 2009 in Italië. Met Atalanta nu eindelijk de Champions League gehaald. Maar in de poule met Chelsea, Kiev en Porto zie ik het nog somber in over mijn kansen om door te gaan. De voorhoede is nu eindelijk van wereldklasse met Pazzini, Miccoli, Tevez en Rooney. Ook heb ik een paar onruststokers zoals Defoe en Shaw bij Atalanta weg gedaan. Hopelijk staan nu alle neuzen weer dezelfde kant op en kunnen we hopelijk voor dit jaar voor de titel strijden.
Ja maar ik zou wel gek zijn om Montolivo en Pazzini weg te doen. Hoewel het soms wel heel verleidelijk is als de grote clubs met astronomische bedragen komen bieden. En De Sanctis is natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2005 00:40 schreef WasQ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je met hetzelfde team in hetzelfde jaar zit als ik. Jij hebt je net geplaatst voor de CL, ik mag nog een jaartje Euro Cuppen...
Grappig dat we 5 dezelfde spelers hebben, waarvan er maar 2 vanaf het begin bij Atalanta waren... Dat zijn Pazzini en Montolivo. En verder nog De Sanctis, Miccoli en Bovo.
Ik heb alleen veel meer spelers maar ik gebruik ze ook vrijwel allemaal. Beetje problematisch ivm wages, maar goed. Misschien moet ik iets minder intensief trainen zodat ze sneller herstellen... Rest after match en on match day heb ik wel al aanstaan, dus dat is mijn beste optie denk ik...
Inderdaad... Maar als er eens een keer echt iemand met een hoog bedrag komt, wordt het voor mij moeilijk om nee te zeggen denk ik. Zeker als het een buitenlandse club is....quote:Op maandag 14 februari 2005 13:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja maar ik zou wel gek zijn om Montolivo en Pazzini weg te doen. Hoewel het soms wel heel verleidelijk is als de grote clubs met astronomische bedragen komen bieden. En De Sanctis is natuurlijk
Je kan beter een her-install doen, en daarna voordat je gaat editen een backup maken van de DB files. (daar vraagt de editor zelfs om voor je gaat editen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:39 schreef Merson het volgende:
Ik ging in de Editor even instellen dat t Arke Stadion uitgebreidt ging worden en dat de nieuwe transfers doorgingen, maar nu heeft die niet goed opgeslagen en is mn database dus verneukt en kan ik geen nieuwe game beginnen.
Waar kan ik een nieuwe (upgedate) database downloaden?
Qua attributes is ie erg goed, maar hij kwam op een gegeven moment gewoon 2 keer in de week niet opdagen voor training, en vele boetes later heb ik m maar een mutual termination aangeboden.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:52 schreef numero_uno het volgende:
Goed dat je Rensing laat gaan. Dat is echt een waardeloze keeper. Bij elke corner krijgk een goal tegen
kone heb ik ook 1 seizoen gehad met heerenveenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben met Heerenveen uitstekend begonnen. In de competitie heb ik na 7 wedstrijden al vijf punten voorsprong op m'n concurrenten Feyenoord, PSV en Ajax. In de championsleague heb ik de eerste twee wedstrijden gewonnen. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik erg gunstig heb geloot. Ik moet tegen Austria Wien, Levski Sofia en Rosenborg. Inmiddels heb ik Kone, die nog een jaar contract had en z'n contract niet wou verlengen verkocht aan PSV voor 11 miljoen euro. Ik heb gelijk actie ondernomen en Lukas Podolski als opvolger aangetrokken. Niet slecht voor een club als Heerenveen dacht ik zo.
Ik had er ook wel meer uit kunnen slepen als hij geen clausule in z'n contract had staan. Yildirim heeft het bij mij helemaal niet gemaakt. Hij speelt nu bij Willem II. Podolski heb ik voor 11 miljoen aangetrokken. Hoe gaat het verder met Heerenveen bij jou?(m'n elftal is te zien, dacht ik op de pagina hiervoor)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
kone heb ik ook 1 seizoen gehad met heerenveendaarna verkocht aan ajax voor 15 miljoen... als vervanger yildirim teruggehaald van ajax die tegen porto (oefenwedstrijd) redelijk speelde, die wedstrijd werd overigens met 5-2 gewonnen....
Hmmz ik heb ooit ook een savegame gehad die het niet deed, maar na een reboot en 3x proberen te laden deed ie het ineens...quote:Op zondag 13 februari 2005 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n kapotte savegame kan fixen?
Yildirim heeft het 2e seizoen zo'n beetje altijd bij mij gespeeld met een eindgemiddelde van 8.22, met 21 goals en 21 assists in 33 wedstrijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had er ook wel meer uit kunnen slepen als hij geen clausule in z'n contract had staan. Yildirim heeft het bij mij helemaal niet gemaakt. Hij speelt nu bij Willem II. Podolski heb ik voor 11 miljoen aangetrokken. Hoe gaat het verder met Heerenveen bij jou?(m'n elftal is te zien, dacht ik op de pagina hiervoor)
Spelers die er na een seizoen bijkomen zijn niet bestaande spelers. Sommigen hebben wel een foto, omdat dat spelers van het spel zijn die zich hebben ingeschreven om in het spel te komen. Zij bestaan dus wel, maar hebben fictieve kwaliteiten. Anderen, die geen foto hebben, zijn spelers die in het echt niet bestaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Even een vraagje: Zijn de nieuwe namen die opduiken in het spel ook echte namen van bijvoorbeeld B en A selecties?
Ik ben al een tijdje met Barca bezig, 4 titels in 6 jaar, wat bekers en supercups maar nog geen CL verder ook Olympisch kampioen, EK gewonnen en Intercontinental cup gewonnen met Italie
Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet helaas. Wel balen, want het draaide net zo lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz ik heb ooit ook een savegame gehad die het niet deed, maar na een reboot en 3x proberen te laden deed ie het ineens...
Kan je gewoon zelf uitzoeken niks aan de hand .quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:08 schreef Deuf het volgende:
Heeft er iemand ervaring met bondschoach te zijn. Ben benaderd door Portugal en Brazilie.
Kan je ook zelf spelers uitzoek of worden die gewoon aangewezen.
Maar bij een kleine club ligt de druk om te presteren misschien minder hoog waardoor ik rustig ervaring kan opdoen met verschillende tactieken. Maar ik zal kijken. Ik ben nu toch nog even bezig om het spel naar mijn wensen aan te passen eerst. Qua graphics etc.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zal er geen spijt van krijgen PPWB84! Maar ik denk dat het makkelijker is om eerst even met een redelijke club te beginnen, dan leer je volgens mij sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |