quote:Paintball is een spel met vele variaties, maar meestal worden de spelers in 2 teams
verdeeld en spelen "Verover de vlag" . Het aantal spelers kan variëren van 3 tot 50
aan één kant, dit wordt alleen beperkt door de grootte van het speelveld. Het doel van het spel is, ga er op uit en verover de vlag van de tegenstander terwijl je de eigen vlag beschermt.
In de tijd dat je tracht de vlag te veroveren, probeer je tegelijk spelers van de tegenpartij uit te schakelen door hen met een verfballetje te raken. Een speler die uitgeschakeld is, kan in de volgende spel-sessie meedoen. Het spel wordt gespeeld in sessies van +- 20 minuten, de totale spelduur is ongeveer 3 uur.
Tussen de sessies door hebben de spelers pauze om hun uitrusting te controleren,
verfballetjes aan te vullen en zich te verfrissen, hiervoor is een speciale veilige zone
ingericht. Gedurende de pauze zal menig speler enthousiast over de door hem of haar behaalde overwinning of "leuke" nederlaag vertellen. Of je nu wint of verliest, iedereen heeft een te gekke tijd.
quote:Beste paintballers,
Voor de paintballmeet van zaterdag 29 januari is er een reservering geplaatst voor 20 personen. Voor deze 20 personen is er besloten een vooruitbetaling te doen, aangezien we niet met een te lage opkomst willen komen te zitten zodat het niet door kan gaan. De meeste van jullie hebben aangegeven dit geen probleem te vinden, diegene die het niet aangegeven hebben weten het bij deze.
De aanvang zal om 13.00 plaats vinden op het paintballterrein in Almere, bij de receptie, en zal duren tot 16.00. Adres en routebeschrijving en overige informatie zijn op de site te vinden (www.gladiator.nl) Over het eten zijn er meerdere mogelijkheden, of we gaan BBQ'n erna, bij Dagonet zijn huis om eten smeken, naar de lokale snackbar of we gaan napraten en naar huis. Graag jullie mening hierover.
De betaling kan op het volgende banknummer;
[ mail naar thegenieii@hotmail.com voor het rekeningnummer ]
Onder vermelding van je userid+paintball
Voor vragen kun je terecht op dit mail adres, nikky@fok.nl of het in topic Paintballen met Boebiedoe en Nikky [ Deel 4 ]
Tot op de meet :-)
Boebiedoe & Nikky
Nadoen betekent nog niet altijd 'willen zijn'quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:53 schreef Wrinex het volgende:
Tessje wannabe.
Nee, dan gaan we niet zoenen... ja, kuis 3 kusjes op je wang, maar meer niet hoor!quote:Ehm, nog vier nachtjes maar Brighteyes. Gaan we dan weer zoenen..
Dat zei je vorige keer ook, maar toen je een paar biertjes meer op had.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we niet zoenen... ja, kuis 3 kusjes op je wang, maar meer niet hoor!
Ha! Je valt door de mand met je kletsverhalen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:01 schreef Wrinex het volgende:
Dat zei je vorige keer ook, maar toen je een paar biertjes meer op had..
YWquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:01 schreef Aventura het volgende:
@ BE: dankje, anders had ik nog een half uur een monoloog met mezelf lopen houden in het vorige deel
Er werd geroepen wanneer er een pre-meet zou zijn, en toen werd er geroepen 'na het paintballen'... zoiets iig...quote:Amsterdam is overigens 20-25 minuten treinen vanaf Almere dus voor mensen die er alsnog heenwillen..alhoewel ik van een eventuele prémeet niks afweet?
Zoveel bier dat je geeneens meer kan herinneren dat je bier gedronken heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ha! Je valt door de mand met je kletsverhalen...
* Brighteyes drinkt geen bier... nooit!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
YW
[..]
Er werd geroepen wanneer er een pre-meet zou zijn, en toen werd er geroepen 'na het paintballen'... zoiets iig...
Afstand is het probleem niet iig...
Maar weet iemand iets goedkoops te eten in Almere dan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:13 schreef Wrinex het volgende:
Zoveel bier dat je geeneens meer kan herinneren dat je bier gedronken heb..
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En nee, zelfs als ik dronken zou zijn, dan nog zou ik niet met je willen zoenen...
Jij omringt je gewoon met goed gezelschapquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:30 schreef Wrinex het volgende:
Het is trouwens verdomd eng blauw hier..
Dagonet weet een tentje vlakbij het station waar ze lekkere doch betaalbare Saté serveren,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Maar weet iemand iets goedkoops te eten in Almere dan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dagonet weet een tentje vlakbij het station waar ze lekkere doch betaalbare Saté serveren,
alweer just mequote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:52 schreef just me het volgende:
* just me heeft ook zitten doorposten in het vorige topic
toch handig dat we berichten kunnen verwijderen
hoezo alweerquote:
Laatst ook al in een gesloten hoolsquote:
laten we het maar weer over peentbollen hebbenquote:
Ja is goed ik kan niet jammer genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
laten we het maar weer over peentbollen hebben
Weinig aanmeldingen heh?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:22 schreef Wrinex het volgende:
Als jullie voor morgenavond geld overgemaakt hebben.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nadoen betekent nog niet altijd 'willen zijn'
[..]
Nee, dan gaan we niet zoenen... ja, kuis 3 kusjes op je wang, maar meer niet hoor!
ligt het aan mij of staan er in het vorige deel meer aanmeldingenquote:
quote:
Stinkie!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Dirkh het volgende:
vette reet
tsja, sorry, ik ben nu een emotioneel wrak, dan flap je er wel eens wat uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stinkie!Ik dacht dat we af hadden gesproken dat we dat soort details niet door zouden vertellen!
Enneh... Dirkh... mijn wereldje stort nu wel in hoor... met jou had ik nou juist wel even willen zoenen!
Als ik dan eens achter jou aanrijd, dan kan ik iig iemand de schuld geven als we fout gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kom met eigen vervoer. Met een volle laadklep zelfs geloof ik, half Eindhoven rijdt mee.
Op het moment dat jij je lippen tuit, heb je er al minimaal vijf verfballetjes in zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... Dirkh... mijn wereldje stort nu wel in hoor... met jou had ik nou juist wel even willen zoenen!
We gaan ze allemaal af.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:13 schreef DaMook het volgende:
Mij lijken trouwens de velden Woodland en The Maze met de daarbijbehoorende spelen het leukst, maar ik weet niet of jullie al iets hebben (moeten) gekozen (kiezen) .
Ah coolquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:09 schreef Dirkh het volgende:
Op het moment dat jij je lippen tuit, heb je er al minimaal vijf verfballetjes in zitten.
done, je mag zelfs voorinquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh ja, stinkie, hou eens plek vrij in die bak van je!
Ja, ik had de gehele achterbank gereserveerdquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Met een volle laadklep zelfs geloof ik
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:44 schreef Furby het volgende:
Ik heb m'n ballekes al in de vriezer liggenDie komen aan
ow ja, nog bedankt voor je aanbod van je tuin voor de BBQ en het gebruik van je nieuwe keukenquote:
meer wat?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:53 schreef Dagonet het volgende:
Morgen meer.
Wat is er mis met tieten?quote:
Als ze er over heeft kan ze ze altijd uitdelen aan mensen die ze niet hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Just me heeft er aan twee genoeg denk ik
ik heb geen tieten overquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Als ze er over heeft kan ze ze altijd uitdelen aan mensen die ze niet hebben
Handen te weinig?quote:
Gewoon ff wachten op dagonet dusquote:
6.30quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Hoe laat was het ook al weer? Voordat ik 's morgens om 6 uur in Almere sta.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Dus jullie maken je vrienden op het internet? Mmmmkey weet ik dat ook weer.
Of ze kennen elkaar al. Die hele fucking crew kent elkaar.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Dus jullie maken je vrienden op het internet? Mmmmkey weet ik dat ook weer.
Gatverdamme, echt zielig zo'n ons kent ons mongolencrewquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Of ze kennen elkaar al. Die hele fucking crew kent elkaar.
Kwam er laatst achter dat zo'n groepje van 4 moderators die elkander nog niet eens kenden samen naar Salou gingen. Diep triest, vind ik.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Gatverdamme, echt zielig zo'n ons kent ons mongolencrew![]()
![]()
Voordat je jezelf, samen met skiczukie verder voor lul zet, is het misschien verstandiger om eerst eens goed naar dat lijstje te kijken en af gaan strepen wie er crew is en wie elkaar al meerdere malen hebben ontmoet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Gatverdamme, echt zielig zo'n ons kent ons mongolencrew![]()
![]()
Dat meen je niet??! Dan ben je echt een kneus 1e klas!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat zo'n groepje van 4 moderators die elkander nog niet eens kenden samen naar Salou gingen. Diep triest, vind ik.
Het maakt me geen zak uit wie elkaar kent, als ik er maar niks mee te maken heb. En vraag me ook niet als ik eerder niet welkom ben.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voordat je jezelf, samen met skiczukie verder voor lul zet, is het misschien verstandiger om eerst eens goed naar dat lijstje te kijken en af gaan strepen wie er crew is en wie elkaar al meerdere malen hebben ontmoet.
Als je dat lijstje dan hebt, kan je die samen met skiczukie op msn door de mangel halen. Val ons er iig niet mee lastig.
Het is totaal niet belangrijk voor de paintballers om te weten wat jij er van denkt en hebben zeer zeker niet de behoefte om dat achterlijk, ongefundeerde gezeik te moeten lezen. Daarbij is het behoorlijk off topic en irritant.
Dude, pleur gewoon op. Evenals die limburger debiel hierboven.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het maakt me geen zak uit wie elkaar kent, als ik er maar niks mee te maken heb. En vraag me ook niet als ik eerder niet welkom ben.![]()
Dat er zulke mongolen zoals jij rondlopen vind ik ook diep triest, hoor je mij daar constant over zeiken? Neen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat zo'n groepje van 4 moderators die elkander nog niet eens kenden samen naar Salou gingen. Diep triest, vind ik.
en bedanktquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef Wrinex het volgende:
.Evenals die limburger debiel hierboven.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Wie gaan er nou eigenlijk door naar Amsterdam na het paintballen?
A'damquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
ik ook?quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga sowieso Aventura! Je bent van harte welkom in de ska-mobiel!
Ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
ik weet het nog niet, maar als ik ga is er nog ruimte in die "vochte hoerenbak"quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Ja hoor! Met z'n drieeen in dat auto'tje is prima te doen...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga sowieso Aventura! Je bent van harte welkom in de ska-mobiel!
kun je garanderen met die wagen van je dat er halverwege niet gesleuteld hoeft te worden om weer verder te kunnen gaan ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja hoor! Met z'n drieeen in dat auto'tje is prima te doen...
Tenzij mensen de voorkeur geven aan een vochtige hoerenbak als die ook die kant op gaat.
Maar dat kan ik me haast niet voorstellen, ik heb iig muziek ipv boemboemboemboem.
Dat moeten jouw slechte Baya-ski-hut-vibes zijn geweest, want toen jij er in zat is voor het eerst en de enige keer geweest dat die auto heeft gehaperd...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:09 schreef stinkie het volgende:
kun je garanderen met die wagen van je dat er halverwege niet gesleuteld hoeft te worden om weer verder te kunnen gaan ?
quote:De aanvang zal om 13.00 plaats vinden op het paintballterrein in Almere, bij de receptie, en zal duren tot 16.00.
quote:Het spel wordt gespeeld in sessies van +- 20 minuten, de totale spelduur is ongeveer 3 uur.
Je gaat wel alle velden af...quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Speelduur, drie uur.
Aanvang: 13:00
Eindiging: 16:00
Iets zegt me dat het geen drie volle uren paintballen wordt, maar hooguit 2 x 20 minuten ofzo.
Hehehe, dan mik ik wel op een meter naast jou.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef Furby het volgende:
Ja, de verf eraf douchenWijven kunnen niet mikken
Morgenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:26 schreef Wrinex het volgende:
12.30 is de aanvang bij de receptie, 13.00 beginnen..
dat dacht jequote:Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef Furby het volgende:
Ja, de verf eraf douchenWijven kunnen niet mikken
Wie gaat er nog meer met het OV?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:26 schreef Wrinex het volgende:
12.30 is de aanvang bij de receptie, 13.00 beginnen..
Moi. Maar ik kom dus later. Waarschijnlijk kan ik niet eens meedoenquote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:37 schreef stinkie het volgende:
nog maar 1 dag
*route vast gaat printen*
droogquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:02 schreef bankrupcy het volgende:
Cool en droog. 't wordt morgen dus vet kikkuh. Ech wel.
Er rijdt vast wel een bus naar Almere. Ik denk wel dat ze me naar het station brengt en weer ophaald.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:27 schreef stinkie het volgende:
En dan komt Paddestoeltje je naturlijk ook nog brengen en op halen zeker...in een beige station Volvo
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er rijdt vast wel een bus naar Almere. Ik denk wel dat ze me naar het station brengt en weer ophaald.
Dan kan ik mooi onder de stoel verstoppen en dan denkt hoopt ze vast dat ik niet terug ben gekomen.
Mocht het zo zijn dat er geen bus dichtbij rijdt ben ik evt bereid om wat mensjes van het station op te halen, maar dan moet je wel ff snel wezenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:43 schreef Aventura het volgende:
Wacht ff. Ik zie nu dat ik naar station Almere Buiten moet. Gaan er nou nog meer mense met het OV? Dan wil ik wel afspreken op dat station. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik vandaar bij het terrein kom nl.
En samen verdwalen in niemandsland Almere is wel zo gezellig.
Voeg me maar toe op MSN als je nog wat wilt regelenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:20 schreef Aventura het volgende:
Ok Maanvis!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:43 schreef Aventura het volgende:
Wacht ff. Ik zie nu dat ik naar station Almere Buiten moet. Gaan er nou nog meer mense met het OV? Dan wil ik wel afspreken op dat station. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik vandaar bij het terrein kom nl.
En samen verdwalen in niemandsland Almere is wel zo gezellig.
quote:
Laiverd van mequote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:29 schreef nikky het volgende:
[..]Dag lieverd.
Zeg ik ben zeker de enige die uit het noorden komt? Mijn pa is weer eens niet te bereiken
OV is geen optie meer. En heb dus geen auto..
Dus of ik nog kom is de vraag
Nee die heb ik al gebeld net. Die moet werken en heeft de auto zelf nodigquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Laiverd van me
Je eigen meet, da's kut...![]()
Auto van je broertje geen optie?
Helaas niet...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:44 schreef Wrinex het volgende:
De auto van CartWOman stelen geen optie?
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:55 schreef nikky het volgende:
Net pa ein-de-lijk te pakken gekregen. Ik mag de auto mee en hij komt hem zo brengen
*zucht van verlichting slaat*
Ik zat al helemaal in de piepzak
Zeggeuh dame.... IRC niet vergeten hequote:
vergeet je je balletjes niet uit de vriezer te halenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:44 schreef Furby het volgende:
Ik heb m'n ballekes al in de vriezer liggenDie komen aan
Doe maarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:05 schreef Skaai het volgende:
Hé, veel plezier, misschien wip ik wel even langs.
Ze hebben wel gegooidquote:de na-meet bij de McDonalds is keurig verlopen, niet gegooid met frietjes o.i.d.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:35 schreef stinkie het volgende:
Gezellig met een slapende Nitespeed in de auto.
bij Furby liep het bloed uit zijn hand hoorquote:
en Aventura heeft een mitella nodigquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
bij Furby liep het bloed uit zijn hand hoor![]()
en dan nog zegt Dirkh dat er geen gewonden gevallen zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
en Aventura heeft een mitella nodig
Heb ik wat gemist? Of is dat een after-meet blessure?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
en Aventura heeft een mitella nodig
laatste ronde heeft ze ook niet meegedaan vanwege haar blessure!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Of is dat een after-meet blessure?
hoe durf je dat te vragen, je hebt hebt 20 man gemistquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Of is dat een after-meet blessure?
400 kogels en verdomme maar twee mensen of zo geraakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoe durf je dat te vragen, je hebt hebt 20 man gemist
nou dan mag ik niet klagen met die 5 ofzo die ik had met 400 kogelsquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
400 kogels en verdomme maar twee mensen of zo geraakt.
Uiteraard, we zijn eerst efkes wezen naborrelen in Eindhovenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef just me het volgende:
Ik vraag me ook af de auto plus inzittenden van Cynix veilig aangekomen zijn!
Hahahaha, dat had ik eigenljik wel van Richard22cm verwacht, maar die is nu nog steeds wakker....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:35 schreef stinkie het volgende:
Thuis. Gezellig met een slapende Nitespeed in de auto. Kinderen
Het was leuk!! Van de zomer weer
Wij hebben jou nie meer achterons gezien, kan dat kloppen??quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:25 schreef DaMook het volgende:
Thuis
Was gezelligen ik heb alleen maar een klein blauw plekje op mijn hand
[..]
Ze hebben wel gegooidmet ballen uit de ballenbak
zelfs op de parkeerplaats nog.
Als ik die lamzak van een broer uit mijn bed geschopt kan krijgen zullen ze wel even geplaatst wordenquote:Op zondag 30 januari 2005 10:42 schreef Dirkh het volgende:
Enne waar zijn de foto's die we eigenlijk niet geplaatst willen hebben?
Dus de camera is niet zodanig beschadigt door de val in de modder dat niks het meer doet?quote:Op zondag 30 januari 2005 10:50 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Als ik die lamzak van een broer uit mijn bed geschopt kan krijgen zullen ze wel even geplaatst worden
Zitten overigens wel een paar leuke tussen
Dat was een hoax Dirkh, en hoaxquote:Op zondag 30 januari 2005 10:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus de camera is niet zodanig beschadigt door de val in de modder dat niks het meer doet?
Ik lag gewoon ver voor julliequote:Op zondag 30 januari 2005 00:25 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wij hebben jou nie meer achterons gezien, kan dat kloppen??![]()
![]()
Niet zo heel keurig, na afloop bevonden zich op onverklaarbare wijze wat ballen uit de ballenbak ineens op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:53 schreef just me het volgende:
* just me is ook weer thuis met rode plek op haar slaap!
de na-meet bij de McDonalds is keurig verlopen, niet gegooid met frietjes o.i.d.
Dat is laserschieten, paintballen rekent de hits dankzij de verfquote:Op zondag 30 januari 2005 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet zo heel keurig, na afloop bevonden zich op onverklaarbare wijze wat ballen uit de ballenbak ineens op de parkeerplaats![]()
Over ballen gesproken, tijdens de op 1 na laatste ronde kwam er inderdaad een paintballetje nogal hard op mijn vingers...waardoor die opzwollen en ik niet meer kon triggeren. Maargoed, gebeurde gelukkig niet in het begin. Ik vind het erg leuk!!! Alleen volgende keer moeten we een wat meer high-techt terrein opzoeken! Ik heb bv. gehoord dat er ook paintballgames bestaan waarin je jacks met sensors hebt, die bijhoudt hoevaak je bent geraakt, en met geweren die je gemakkelijker en sneller kunt bijvullen etc...Verders ook jammer dat we het fort niet hebben kunnen doen!
Ja weet ik, maar soms ontploffen de balletjes niet en dan heb je alleen een tik. Kan je dus niet controleren. Bovendien speelden wij elke ronde met dezelfde kleur balletjes wat eigenlijk ook wel vreemd is...quote:Op zondag 30 januari 2005 11:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is laserschieten, paintballen rekent de hits dankzij de verf
Ik kreeg toen uitgelegd dat als het balletje niet stuk gaat je ook niet geraakt bentquote:Op zondag 30 januari 2005 12:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar soms ontploffen de balletjes niet en dan heb je alleen een tik. Kan je dus niet controleren. Bovendien speelden wij elke ronde met dezelfde kleur balletjes wat eigenlijk ook wel vreemd is...
Vandaar dat jullie voortdurend wonnenquote:Op zondag 30 januari 2005 12:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kreeg toen uitgelegd dat als het balletje niet stuk gaat je ook niet geraakt bent
Verder komt het toch vooral aan op eerlijk zijn
Dat kan niet lang geduurd hebben dat jij voor ons reedquote:Op zondag 30 januari 2005 11:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lag gewoon ver voor jullie![]()
Ik was al aangereden en kwam er toen pas achter dat ik nog geen 5 minuten daarvoor had gezegd dat ik achter jullie zou rijden. Maar ik heb de weg terug wel gevonden
. Was iig best snel thuis.
ik was het niet, ik raakte je recht op je maskerquote:Op zondag 30 januari 2005 10:08 schreef just me het volgende:
traditiegetrouw moet een meet wel op ruzie uitdraaien![]()
welke idioot heeft die bal tegen mijn slaap geschoten![]()
Ik vroeg het aan de scheids of het goed gegaan was met de camera. En vroeg of hij hem had laten vallen omdat ik dat gehoord was. Hij zei dat hij niet de camera had laten vallen maar zijn portofoon. Gelukkig dat ding dan die cam.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:07 schreef Dirkh het volgende:
Oh, ik meende toch echt dat ik dat ding in de modder zag flikkeren.
Gemistquote:Op zondag 30 januari 2005 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het in De Maze wel romantisch. Het sneeuwde op een gegeven moment best dikke vlokken en we lagen tussen de kerstbomen die heerlijk roken.
Oh, en de grouphug in dat vierkantje met rood-wit band was ook erg fijn!
Die kinderfeestjes ook van tegenwoordig...quote:Op zondag 30 januari 2005 13:53 schreef nikky het volgende:
De MaCDie ballen
![]()
![]()
!! Er liggen echt een hoop buiten
Ja hoi hier ben ik. Foto's zijn aan het uppen.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:13 schreef Wrinex het volgende:
Foto's laten nog even op zich wachten
Boe is nl werken en ik mis een kabeltje om die dingen naar de computer te halen
Tja liefst in 2001 duh!... maaruh ik lees en zie niet alle topics he, ik heet geen Yvonnequote:Op zondag 30 januari 2005 17:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]Het eerste topic is geopend in november. Hoeveel eerder had je het willen hebben?
waardoor die opzwollen en ik niet meer kon triggeren????? je hebt de laatste dame niet meer mee gedaan omdat je niet meer kon triggeren dus gaf je jouw verfballetjes aan mij maar hoe kan het dat je er nog zoveel had je hebt niet een keer ballen bijgehaald heb jij eigenlijk wel geschoten of deed jij mee als cannonfodder? wel bedankt voor de balletjes trouwensquote:Op zondag 30 januari 2005 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet zo heel keurig, na afloop bevonden zich op onverklaarbare wijze wat ballen uit de ballenbak ineens op de parkeerplaats![]()
Over ballen gesproken, tijdens de op 1 na laatste ronde kwam er inderdaad een paintballetje nogal hard op mijn vingers...waardoor die opzwollen en ik niet meer kon triggeren. Maargoed, gebeurde gelukkig niet in het begin. Ik vind het erg leuk!!! Alleen volgende keer moeten we een wat meer high-techt terrein opzoeken! Ik heb bv. gehoord dat er ook paintballgames bestaan waarin je jacks met sensors hebt, die bijhoudt hoevaak je bent geraakt, en met geweren die je gemakkelijker en sneller kunt bijvullen etc...Verders ook jammer dat we het fort niet hebben kunnen doen!
Uhuh! De personificatie van dequote:Op zondag 30 januari 2005 18:30 schreef Aventura het volgende:
Die foto van Wrinex is echt geniaal!! Dat hoofd!!
Dat zeggen meer vrouwenquote:Op zondag 30 januari 2005 18:30 schreef Aventura het volgende:
Wrinex is echt geniaal!! Dat hoofd!!
Jij ook alquote:Op zondag 30 januari 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
Spierpijn. En ik moest vandaag heul veel trappen lopen.
Zeg wat ben jij laatquote:
Vriendinlief had deze dag aandacht nodig, en mijn verzuurde benen veel warmte en aandachtquote:
Whehehehehequote:Op maandag 31 januari 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vriendinlief had deze dag aandacht nodig, en mijn verzuurde benen veel warmte en aandacht![]()
Ik loop momenteel op dezelfde manier als een minderjarige jongedame genaamd Brittany die sinds haar zestiende verjaardag consistent door dezellfde enorm groot geschapen neger in haar reet wordt geneukt.quote:
Ah ik miste ze al, snel kijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |