Tja liefst in 2001 duh!... maaruh ik lees en zie niet alle topics he, ik heet geen Yvonnequote:Op zondag 30 januari 2005 17:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]Het eerste topic is geopend in november. Hoeveel eerder had je het willen hebben?
waardoor die opzwollen en ik niet meer kon triggeren????? je hebt de laatste dame niet meer mee gedaan omdat je niet meer kon triggeren dus gaf je jouw verfballetjes aan mij maar hoe kan het dat je er nog zoveel had je hebt niet een keer ballen bijgehaald heb jij eigenlijk wel geschoten of deed jij mee als cannonfodder? wel bedankt voor de balletjes trouwensquote:Op zondag 30 januari 2005 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet zo heel keurig, na afloop bevonden zich op onverklaarbare wijze wat ballen uit de ballenbak ineens op de parkeerplaats![]()
Over ballen gesproken, tijdens de op 1 na laatste ronde kwam er inderdaad een paintballetje nogal hard op mijn vingers...waardoor die opzwollen en ik niet meer kon triggeren. Maargoed, gebeurde gelukkig niet in het begin. Ik vind het erg leuk!!! Alleen volgende keer moeten we een wat meer high-techt terrein opzoeken! Ik heb bv. gehoord dat er ook paintballgames bestaan waarin je jacks met sensors hebt, die bijhoudt hoevaak je bent geraakt, en met geweren die je gemakkelijker en sneller kunt bijvullen etc...Verders ook jammer dat we het fort niet hebben kunnen doen!
Uhuh! De personificatie van dequote:Op zondag 30 januari 2005 18:30 schreef Aventura het volgende:
Die foto van Wrinex is echt geniaal!! Dat hoofd!!
Dat zeggen meer vrouwenquote:Op zondag 30 januari 2005 18:30 schreef Aventura het volgende:
Wrinex is echt geniaal!! Dat hoofd!!
Jij ook alquote:Op zondag 30 januari 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
Spierpijn. En ik moest vandaag heul veel trappen lopen.
Zeg wat ben jij laatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |