Ja is goed ik kan niet jammer genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
laten we het maar weer over peentbollen hebben
Weinig aanmeldingen heh?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:22 schreef Wrinex het volgende:
Als jullie voor morgenavond geld overgemaakt hebben.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nadoen betekent nog niet altijd 'willen zijn'
[..]
Nee, dan gaan we niet zoenen... ja, kuis 3 kusjes op je wang, maar meer niet hoor!
ligt het aan mij of staan er in het vorige deel meer aanmeldingenquote:
quote:
Stinkie!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Dirkh het volgende:
vette reet
tsja, sorry, ik ben nu een emotioneel wrak, dan flap je er wel eens wat uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stinkie!Ik dacht dat we af hadden gesproken dat we dat soort details niet door zouden vertellen!
Enneh... Dirkh... mijn wereldje stort nu wel in hoor... met jou had ik nou juist wel even willen zoenen!
Als ik dan eens achter jou aanrijd, dan kan ik iig iemand de schuld geven als we fout gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kom met eigen vervoer. Met een volle laadklep zelfs geloof ik, half Eindhoven rijdt mee.
Op het moment dat jij je lippen tuit, heb je er al minimaal vijf verfballetjes in zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... Dirkh... mijn wereldje stort nu wel in hoor... met jou had ik nou juist wel even willen zoenen!
We gaan ze allemaal af.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:13 schreef DaMook het volgende:
Mij lijken trouwens de velden Woodland en The Maze met de daarbijbehoorende spelen het leukst, maar ik weet niet of jullie al iets hebben (moeten) gekozen (kiezen) .
Ah coolquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:09 schreef Dirkh het volgende:
Op het moment dat jij je lippen tuit, heb je er al minimaal vijf verfballetjes in zitten.
done, je mag zelfs voorinquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh ja, stinkie, hou eens plek vrij in die bak van je!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |