quote:Paintball is een spel met vele variaties, maar meestal worden de spelers in 2 teams
verdeeld en spelen "Verover de vlag" . Het aantal spelers kan variëren van 3 tot 50
aan één kant, dit wordt alleen beperkt door de grootte van het speelveld. Het doel van het spel is, ga er op uit en verover de vlag van de tegenstander terwijl je de eigen vlag beschermt.
In de tijd dat je tracht de vlag te veroveren, probeer je tegelijk spelers van de tegenpartij uit te schakelen door hen met een verfballetje te raken. Een speler die uitgeschakeld is, kan in de volgende spel-sessie meedoen. Het spel wordt gespeeld in sessies van +- 20 minuten, de totale spelduur is ongeveer 3 uur.
Tussen de sessies door hebben de spelers pauze om hun uitrusting te controleren,
verfballetjes aan te vullen en zich te verfrissen, hiervoor is een speciale veilige zone
ingericht. Gedurende de pauze zal menig speler enthousiast over de door hem of haar behaalde overwinning of "leuke" nederlaag vertellen. Of je nu wint of verliest, iedereen heeft een te gekke tijd.
quote:Beste paintballers,
Voor de paintballmeet van zaterdag 29 januari is er een reservering geplaatst voor 20 personen. Voor deze 20 personen is er besloten een vooruitbetaling te doen, aangezien we niet met een te lage opkomst willen komen te zitten zodat het niet door kan gaan. De meeste van jullie hebben aangegeven dit geen probleem te vinden, diegene die het niet aangegeven hebben weten het bij deze.
De aanvang zal om 13.00 plaats vinden op het paintballterrein in Almere, bij de receptie, en zal duren tot 16.00. Adres en routebeschrijving en overige informatie zijn op de site te vinden (www.gladiator.nl) Over het eten zijn er meerdere mogelijkheden, of we gaan BBQ'n erna, bij Dagonet zijn huis om eten smeken, naar de lokale snackbar of we gaan napraten en naar huis. Graag jullie mening hierover.
De betaling kan op het volgende banknummer;
[ mail naar thegenieii@hotmail.com voor het rekeningnummer ]
Onder vermelding van je userid+paintball
Voor vragen kun je terecht op dit mail adres, nikky@fok.nl of het in topic Paintballen met Boebiedoe en Nikky [ Deel 4 ]
Tot op de meet :-)
Boebiedoe & Nikky
Nadoen betekent nog niet altijd 'willen zijn'quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:53 schreef Wrinex het volgende:
Tessje wannabe.
Nee, dan gaan we niet zoenen... ja, kuis 3 kusjes op je wang, maar meer niet hoor!quote:Ehm, nog vier nachtjes maar Brighteyes. Gaan we dan weer zoenen..
Dat zei je vorige keer ook, maar toen je een paar biertjes meer op had.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we niet zoenen... ja, kuis 3 kusjes op je wang, maar meer niet hoor!
Ha! Je valt door de mand met je kletsverhalen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:01 schreef Wrinex het volgende:
Dat zei je vorige keer ook, maar toen je een paar biertjes meer op had..
YWquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:01 schreef Aventura het volgende:
@ BE: dankje, anders had ik nog een half uur een monoloog met mezelf lopen houden in het vorige deel
Er werd geroepen wanneer er een pre-meet zou zijn, en toen werd er geroepen 'na het paintballen'... zoiets iig...quote:Amsterdam is overigens 20-25 minuten treinen vanaf Almere dus voor mensen die er alsnog heenwillen..alhoewel ik van een eventuele prémeet niks afweet?
Zoveel bier dat je geeneens meer kan herinneren dat je bier gedronken heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ha! Je valt door de mand met je kletsverhalen...
* Brighteyes drinkt geen bier... nooit!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
YW
[..]
Er werd geroepen wanneer er een pre-meet zou zijn, en toen werd er geroepen 'na het paintballen'... zoiets iig...
Afstand is het probleem niet iig...
Maar weet iemand iets goedkoops te eten in Almere dan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:13 schreef Wrinex het volgende:
Zoveel bier dat je geeneens meer kan herinneren dat je bier gedronken heb..
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En nee, zelfs als ik dronken zou zijn, dan nog zou ik niet met je willen zoenen...
Jij omringt je gewoon met goed gezelschapquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:30 schreef Wrinex het volgende:
Het is trouwens verdomd eng blauw hier..
Dagonet weet een tentje vlakbij het station waar ze lekkere doch betaalbare Saté serveren,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Maar weet iemand iets goedkoops te eten in Almere dan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dagonet weet een tentje vlakbij het station waar ze lekkere doch betaalbare Saté serveren,
alweer just mequote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:52 schreef just me het volgende:
* just me heeft ook zitten doorposten in het vorige topic
toch handig dat we berichten kunnen verwijderen
hoezo alweerquote:
Laatst ook al in een gesloten hoolsquote:
laten we het maar weer over peentbollen hebbenquote:
Ja is goed ik kan niet jammer genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
laten we het maar weer over peentbollen hebben
Weinig aanmeldingen heh?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:22 schreef Wrinex het volgende:
Als jullie voor morgenavond geld overgemaakt hebben.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nadoen betekent nog niet altijd 'willen zijn'
[..]
Nee, dan gaan we niet zoenen... ja, kuis 3 kusjes op je wang, maar meer niet hoor!
ligt het aan mij of staan er in het vorige deel meer aanmeldingenquote:
quote:
Stinkie!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Dirkh het volgende:
vette reet
tsja, sorry, ik ben nu een emotioneel wrak, dan flap je er wel eens wat uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stinkie!Ik dacht dat we af hadden gesproken dat we dat soort details niet door zouden vertellen!
Enneh... Dirkh... mijn wereldje stort nu wel in hoor... met jou had ik nou juist wel even willen zoenen!
Als ik dan eens achter jou aanrijd, dan kan ik iig iemand de schuld geven als we fout gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kom met eigen vervoer. Met een volle laadklep zelfs geloof ik, half Eindhoven rijdt mee.
Op het moment dat jij je lippen tuit, heb je er al minimaal vijf verfballetjes in zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... Dirkh... mijn wereldje stort nu wel in hoor... met jou had ik nou juist wel even willen zoenen!
We gaan ze allemaal af.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:13 schreef DaMook het volgende:
Mij lijken trouwens de velden Woodland en The Maze met de daarbijbehoorende spelen het leukst, maar ik weet niet of jullie al iets hebben (moeten) gekozen (kiezen) .
Ah coolquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:09 schreef Dirkh het volgende:
Op het moment dat jij je lippen tuit, heb je er al minimaal vijf verfballetjes in zitten.
done, je mag zelfs voorinquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh ja, stinkie, hou eens plek vrij in die bak van je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |