De naam zegt het al, de BBD en Nikky meet.
Het plan is om met een select groepje te gaan paintballen in Almere. Lekker actief,
tenminste als de fokkers nog weten wat dat is.
Wanneer dan? Zaterdag 29 Januari 2005 dus.
Wat meer informatie.quote:
Paintball is een spel met vele variaties, maar meestal worden de spelers in 2 teams
verdeeld en spelen "Verover de vlag" . Het aantal spelers kan variëren van 3 tot 50
aan één kant, dit wordt alleen beperkt door de grootte van het speelveld. Het doel van het spel is, ga er op uit en verover de vlag van de tegenstander terwijl je de eigen vlag beschermt.
In de tijd dat je tracht de vlag te veroveren, probeer je tegelijk spelers van de tegenpartij uit te schakelen door hen met een verfballetje te raken. Een speler die uitgeschakeld is, kan in de volgende spel-sessie meedoen. Het spel wordt gespeeld in sessies van +- 20 minuten, de totale spelduur is ongeveer 3 uur.
Tussen de sessies door hebben de spelers pauze om hun uitrusting te controleren,
verfballetjes aan te vullen en zich te verfrissen, hiervoor is een speciale veilige zone
ingericht. Gedurende de pauze zal menig speler enthousiast over de door hem of haar behaalde overwinning of "leuke" nederlaag vertellen. Of je nu wint of verliest, iedereen heeft een te gekke tijd.
En waar is dat paintballgebeuren? We gaan elkaar afmaken in Almere. Dat ligt aardig centraal zodat men niet al te ver hoeft te rijden met kreupele ledematen.
KlHier kun je zien wat voor centrum het is.En dit zijn de speelveldenDus heb jij hier wel zin in en denk jij kans te hebben bij ons elite groepje te mogen, meld je dan hier aan.
Tot nu toe komen:Nikky. (+)
Boebiedoe.
Tessje.
Nolius.
Salvad0R.
Yvonne.
Iteejer.
Dirkh (+)
Dagonet.
Stinkie.
Stranger.
Cynix.
Aventura.
ChrisJX.
Piro.
Blinky.
Wrinex.
Breuls.
Maanvis.
woeeiiii.
JaWi.
[ Bericht 0% gewijzigd door nikky op 14-11-2004 20:48:26 ]
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.