Ja, ik had de gehele achterbank gereserveerdquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Met een volle laadklep zelfs geloof ik
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:44 schreef Furby het volgende:
Ik heb m'n ballekes al in de vriezer liggenDie komen aan
ow ja, nog bedankt voor je aanbod van je tuin voor de BBQ en het gebruik van je nieuwe keukenquote:
meer wat?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:53 schreef Dagonet het volgende:
Morgen meer.
Wat is er mis met tieten?quote:
Als ze er over heeft kan ze ze altijd uitdelen aan mensen die ze niet hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Just me heeft er aan twee genoeg denk ik
ik heb geen tieten overquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Als ze er over heeft kan ze ze altijd uitdelen aan mensen die ze niet hebben
Handen te weinig?quote:
Gewoon ff wachten op dagonet dusquote:
6.30quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Hoe laat was het ook al weer? Voordat ik 's morgens om 6 uur in Almere sta.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Dus jullie maken je vrienden op het internet? Mmmmkey weet ik dat ook weer.
Of ze kennen elkaar al. Die hele fucking crew kent elkaar.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Dus jullie maken je vrienden op het internet? Mmmmkey weet ik dat ook weer.
Gatverdamme, echt zielig zo'n ons kent ons mongolencrewquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Of ze kennen elkaar al. Die hele fucking crew kent elkaar.
Kwam er laatst achter dat zo'n groepje van 4 moderators die elkander nog niet eens kenden samen naar Salou gingen. Diep triest, vind ik.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Gatverdamme, echt zielig zo'n ons kent ons mongolencrew![]()
![]()
Voordat je jezelf, samen met skiczukie verder voor lul zet, is het misschien verstandiger om eerst eens goed naar dat lijstje te kijken en af gaan strepen wie er crew is en wie elkaar al meerdere malen hebben ontmoet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Gatverdamme, echt zielig zo'n ons kent ons mongolencrew![]()
![]()
Dat meen je niet??! Dan ben je echt een kneus 1e klas!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat zo'n groepje van 4 moderators die elkander nog niet eens kenden samen naar Salou gingen. Diep triest, vind ik.
Het maakt me geen zak uit wie elkaar kent, als ik er maar niks mee te maken heb. En vraag me ook niet als ik eerder niet welkom ben.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voordat je jezelf, samen met skiczukie verder voor lul zet, is het misschien verstandiger om eerst eens goed naar dat lijstje te kijken en af gaan strepen wie er crew is en wie elkaar al meerdere malen hebben ontmoet.
Als je dat lijstje dan hebt, kan je die samen met skiczukie op msn door de mangel halen. Val ons er iig niet mee lastig.
Het is totaal niet belangrijk voor de paintballers om te weten wat jij er van denkt en hebben zeer zeker niet de behoefte om dat achterlijk, ongefundeerde gezeik te moeten lezen. Daarbij is het behoorlijk off topic en irritant.
Dude, pleur gewoon op. Evenals die limburger debiel hierboven.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het maakt me geen zak uit wie elkaar kent, als ik er maar niks mee te maken heb. En vraag me ook niet als ik eerder niet welkom ben.![]()
Dat er zulke mongolen zoals jij rondlopen vind ik ook diep triest, hoor je mij daar constant over zeiken? Neen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat zo'n groepje van 4 moderators die elkander nog niet eens kenden samen naar Salou gingen. Diep triest, vind ik.
en bedanktquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef Wrinex het volgende:
.Evenals die limburger debiel hierboven.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Wie gaan er nou eigenlijk door naar Amsterdam na het paintballen?
A'damquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
ik ook?quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga sowieso Aventura! Je bent van harte welkom in de ska-mobiel!
Ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
ik weet het nog niet, maar als ik ga is er nog ruimte in die "vochte hoerenbak"quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
Ja hoor! Met z'n drieeen in dat auto'tje is prima te doen...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga sowieso Aventura! Je bent van harte welkom in de ska-mobiel!
kun je garanderen met die wagen van je dat er halverwege niet gesleuteld hoeft te worden om weer verder te kunnen gaan ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja hoor! Met z'n drieeen in dat auto'tje is prima te doen...
Tenzij mensen de voorkeur geven aan een vochtige hoerenbak als die ook die kant op gaat.
Maar dat kan ik me haast niet voorstellen, ik heb iig muziek ipv boemboemboemboem.
Dat moeten jouw slechte Baya-ski-hut-vibes zijn geweest, want toen jij er in zat is voor het eerst en de enige keer geweest dat die auto heeft gehaperd...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:09 schreef stinkie het volgende:
kun je garanderen met die wagen van je dat er halverwege niet gesleuteld hoeft te worden om weer verder te kunnen gaan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |