In de topictitel is wel genoeg voorlopigquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:10 schreef Dos37 het volgende:
de Amstel cup nu nog in de banner
...maar die je wel moet winnen omdat anders de tegenstanders er stoer mee gaan doen dat zij hem wel hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Amstelcup.. De prijs die geen prijs is...
Een Amstelcup *stelen* is nog leukerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
...maar die je wel moet winnen omdat anders de tegenstanders er stoer mee gaan doen dat zij hem wel hebben.
tvp
Sloop gewoon een hele partij stoelen er uit, dan kunnen we weer lekker gaan staanquote:
Laat ik inderdaad die kaart voor Auxerre niet vergeten vandaag!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef The_Hives het volgende:
Kaartjes Auxerre net gehaald, donderdag Amstel cup, dan zondag ado ff oprollen, worden weer drukke weken
Duurt dat zo lang? Als ik in Heerlen op de trein stap ben ik in 2,5 uur bij de Arena....of moet je via al die eilanden ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
2,5 uur rijden als alles meezit...
Oftewel een uur of 3 gemiddeld...
Geen idee hoe ik er moet komen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:39 schreef Suijk het volgende:
Mijn voetbalmaatje kan donderdag niet mee naar de wedstrijd tegen Heerenveen. Iemand nog een kaartje voor 419? 14 Euro en bovenal zit je naast mij.
tvp
persoonlijk denk ik dat het met de uefacup wel zal meevallen. Goedkoop en sfeervol moet je 415 nemen. Zit je wel naast het uitvak, maar bovenin een vak staat een groep jongens die in dat vaak meer sfeer probeert te krijgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef JeroenV het volgende:
Verwachten jullie een erge drukte voor Auxerre met een Supporterskaart? Of zal het meevallen? Het liefst voor de beetje goedkopere doch sfeervolle vakken. Dan weet ik of ik mijn kaart alvast weg moet brengen morgen
Zal wel meevallen denk ik. Maar de goedkoopste vakken zullen wel het hardst gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef JeroenV het volgende:
Verwachten jullie een erge drukte voor Auxerre met een Supporterskaart? Of zal het meevallen? Het liefst voor de beetje goedkopere doch sfeervolle vakken. Dan weet ik of ik mijn kaart alvast weg moet brengen morgen
Goed nieuwsquote:Ajax contracteert Manucharyan
2005-01-25, 15:11
Door: Jelmer Geerds
Exclusief - Ajax gaat Edgar Manucharyan een contract aanbieden. De Armeen die stage liep bij de Amsterdammers heeft een dusdanig goede indruk gemaakt dat Ajax hem graag langer aan zich wil binden.
Manucharyan had eerder pech tijdens zijn stage bij Ajax. Tijdens het oefenduel met FC Barcelona raakte de Armeen al snel geblesseerd. Tot dat moment speelde de aanvaller verdienstelijk. Manucharyan werd in eigen land al eens gekozen tot Armeens voetballer van het jaar.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Da's precies de reden dat ik er zelden zit. Al ben ik ook niet zo'n fan van de Arena. Maar dat heeft ook met het Italie-trauma te maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar als je vanuit Limburg naar Adam wilt gaan ben je een halve dag bezig
Filipe zit nog niet eens een jaar bij ajax toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop niet dat hij in het tweede van Ajax wegrot, net zoals de talentvolle Filipe die een zeer sterke U20-kwalificatie toernooi speelt en al 3/4 goals erin heeft liggen, als verdediger nota bene.
Ik wist dat Manucharyan zou worden gecontracteerd en als Filipe na het kwalificatie toernooi NOG GEEN kans in het eerste krijgt, dan begrijp ik het helemaal niet meer...Filipe is de gedoodverfde opvolger van Maxwell...maar dan MOET hij wel een kans krijgen.
Volgens mij loopt die ene Maxwell ook nog steeds rond bij ons, dus ik zie het punt niet echt. Natuurlijk zou die wel kunnen invallen, maar een kans krijg je pas als het daadwerkelijk nodig is en hij er klaar voor is. Je moet geen kansen geven om het kansen geven.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop niet dat hij in het tweede van Ajax wegrot, net zoals de talentvolle Filipe die een zeer sterke U20-kwalificatie toernooi speelt en al 3/4 goals erin heeft liggen, als verdediger nota bene.
Ik wist dat Manucharyan zou worden gecontracteerd en als Filipe na het kwalificatie toernooi NOG GEEN kans in het eerste krijgt, dan begrijp ik het helemaal niet meer...Filipe is de gedoodverfde opvolger van Maxwell...maar dan MOET hij wel een kans krijgen.
ga dan verhuizenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil ook naar Ajax - ADO en Ajax - Auxerre
Ah joh, wat is 2,5 uur nou 1x in de maand, valt best mee...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Daarom moet je naar PSV gaan is korterbijquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Als Maxwell over een paar maandjes naar oppergrafclub-Juventus vertrekt, zou ik eerder de kans geven aan Urby Emanuelson of Thomas Vermaelen op de linksbackpositie..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Filipe is de gedoodverfde opvolger van Maxwell...maar dan MOET hij wel een kans krijgen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=16902quote:En wat is er leuker dan alvast wat voorspellingen doen om daar over een maand of vier keihard om te kunnen worden afgerekend? Wie gaat verrassen, wie stelt teleur en vooral, wie wordt er kampioen?
Om met die laatste vraag te beginnen: Ajax. PSV en AZ staan niet al teveel voor op de Amsterdammers en gezien alle problemen in de eerste seizoenshelft is de schade zeer beperkt gebleven. Van Sneijder tot Van der Vaart, bijna iedere speler botste wel een keer met trainer Koeman. Tel daarbij het gelazer rond Van Gaal en de teleurstelling in de Champions League op, en dan kan je concluderen dat de schade “slechts” vijf punten is.
quote:Daarom moet je niet naar PSV gaan is wel dichterbij en dan zie je slecht voetbal
Ja maar het is ook bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ah joh, wat is 2,5 uur nou 1x in de maand, valt best mee...
Dan ga ik nog liever naar Rodaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom moet je naar PSV gaan is korterbijen dan zie je CL voetbal
Daarbij is Emanuelson gewoon beter dan Filipe, die niet echt een verdediger is maar meer een linkshalf. Verdedigend is hij zeer matig bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Maxwell over een paar maandjes naar oppergrafclub-Juventus vertrekt, zou ik eerder de kans geven aan Urby Emanuelson of Thomas Vermaelen op de linksbackpositie..
Als je Filipe kiest moet Ajax volgens mij weer zo'n peperduur contract afsluiten met een speler van buiten de Europese Unie.
Daarom: Eigen jeugd eerst!
Filipe is beterquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daarbij is Emanuelson gewoon beter dan Filipe, die niet echt een verdediger is maar meer een linkshalf. Verdedigend is hij zeer matig bij Jong Ajax.
Ik heb geen bepaalde voorkeur voor de twee, maar op de een of andere manier heb ik in m'n hersens gebrand dat Emanuelson meer een man voor het centrum is, of speelt 'ie ook back in de jeugd? Welke posities kan 'ie allemaal aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, het is zonde een toekomstig international als Emanuelson te blokkeren door een buitenlander van wie niemand nog zeker is.
Het schijnt dat Koeman inderdaad op de trainingen al onder de indruk was, en ze wilden hem graag aan het werk zien in een echte wedstrijd: Barca dus. Maar ja, toen brak hij een middenvoetsbeentje, dus dat viel een beetje in het water.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk eerder in trainingen en wedstrijden bij het 2de.
Die wedstrijd deed ie welgeteld 13minuten mee, dus daar verdien je geen contract mee.
Het is een complotquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Waarom hebben AZ en PSV zó makkelijke loting voor Amstel cup? We hebben altijd moeite met Herenveen
Hij was armeens voetballer van het jaar (voor wat dat waard is ) en schijnt gewoon een groot talent te zijn. Dat zal hij wel hebben laten zien bij het tweede.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk eerder in trainingen en wedstrijden bij het 2de.
Die wedstrijd deed ie welgeteld 13minuten mee, dus daar verdien je geen contract mee.
Ik kan me anders niet herinneren dat voor dit seizoen Hveen ooit in Amsterdam gewonnen heeft?quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Waarom hebben AZ en PSV zó makkelijke loting voor Amstel cup? We hebben altijd moeite met Herenveen
Niet danquote:
quote:Hehe, das nou een mooie steek onder water!!!
't is de schuld van de KNVB!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Koninklijke Nederlandse Boeren Bondquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
't is de schuld van de KNVB!!!
Zijn echt zo pro PSV he![]()
Ja, maar hij heeft nog geen enkele minuut gekregen in Ajax 1. Dat zegt al genoeg. Filipe is het vermoedelijk ook niet in Koemans ogen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:29 schreef twi het volgende:
Nouja, de Nederlander moet dan de voorkeur krijgen, maar van mij mag Felipe blijven. Als linkermiddenvelder of stand-in linksback. Ik bedoel, als Maxwell nu wegvalt heb je er ook geen serieuze oplossing lopen. Kan je beter iemand achter de hand hebben. Tenzij je een binnenlandse backup ergens kunt regelen (goedkoper indien transfervrij).
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Koninklijke Nederlandse Boeren Bond
Henk ''Hooivork'' Kesler
Alsof dat ook maar iets boeit. Winnen doen we toch welquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
Calincov? Wiesda?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:21 schreef MaxPower het volgende:
correct BS.
beter dan sikora overigens, maar dat is voor jullie geen verrassing
Carnaval is gaaf.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:03 schreef VoreG het volgende:
Ziet er goed uit, nu nog die carnavals kleuren eruit
quote:
aah, dus dát is nou een gnoom. tnx VoreGquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het logo op de tweede ring is nu ook af:
[afbeelding]
Ziet er cool uit
[afbeelding]
Doe het graagquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
aah, dus dát is nou een gnoom. tnx VoreG![]()
Ah joh, het schijnt dat in Eindhoven wekelijks eentje in de spits staatquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
aah, dus dát is nou een gnoom. tnx VoreG![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het logo op de tweede ring is nu ook af:
[afbeelding]
Ziet er cool uit
[afbeelding]
En Pienaar op de bank in plaats van Boukhari.quote:Koeman start met zelfde opstelling; Babel weer op de bank
Op de persconferentie (zie Ajax.nl) liet Ronald Koeman weten met dezelfde opstelling te starten als tegen FC Utrecht. Dat betekent dat de uitblinkende Ryan Babel opnieuw op de bank zal plaatsnemen. Mitea krijgt vooralsnog de voorkeur. Koeman kan nog niet beschikken over Galasek, Obodai en Lobont.
Opstelling: Vonk, Trabelsi, Grygera, Escude, Maxwell, Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, Rosales, Charisteas en Mitea.
had kaarten voor 401 maar door priveomstandigheden ga ik morgen niet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
Wie gaat er allemaal morgen? Ik heb een kaartje voor 409, ik hoorde dat ik over kan lopen naar 410??
geen probleemquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
Wie gaat er allemaal morgen? Ik heb een kaartje voor 409, ik hoorde dat ik over kan lopen naar 410??
Ok, bedankt. Want mn vrienden zitten daar en 410 was toen ik ging kopen al uitverkochtquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geen probleem. Dat kan je nauwelijks overlopen noemen
Je durft eigenlijk niet he, bang voor een afstraffing. Want wedstrijden als een tjdje geleden komen maar eens in de 40 jaar voor natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik twijfel nog steeds - niet over het vak natuurlijk
411 hier, normaal 426 maar daar was alleen nog een hele hoge rij over en ik moest 6 kaartjes hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
Nou, om nou voor die ene keer CL gelijk voor zo'n bedrijfsvereniging te zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom moet je naar PSV gaan is korterbijen dan zie je CL voetbal
Eerste ring is per definitie duurder, dus doen ze ook de tweede ring in de verkoop die goedkoper is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:22 schreef The_Hives het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet eerst de eerste ring uitverkopen voor donderdag. Dan heb je veel meer sfeer dan dat er eerste ring 10k man zit en 2e ring ook
Eerst maar eens winnen van Heerenveen. Hoewel ik het SCH niet gun, hoop ik toch dat Ajax morgen uit de beker wordt geknikkerd.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
Utreg eruit, AZ eruit, de komende tegenstanders van ons worden steeds makkelijker.
weet ik, maar wat je zelf al zegt: daar kunnen ze zelf wat aan doenquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eerste ring is per definitie duurder, dus doen ze ook de tweede ring in de verkoop die goedkoper is.
daaromquote:We hebben met die combinatiewedstrijden van het eerste en het tweede voor de beker wel gezien dat een volle eerste ring met een lege tweede veel leuker is dan half-om-half.
Dat heet nou vertrouwen hebben in je eigen ploegquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Heerenveen. Hoewel ik het SCH niet gun, hoop ik toch dat Ajax morgen uit de beker wordt geknikkerd.
Feyenoord, Heerenveen, TOP OSS en ADO...zo al 4 ploegen die we makkelijk kunnen hebben in de kwart finale.
Hij is voor FCDB.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:57 schreef Denni5 het volgende:
En u bent voor? Ik dacht dat je een psv'er was![]()
Ik kan me de vorige keer nog herinneren dat jullie even kwamen winnen in het zuiderpark jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Heerenveen. Hoewel ik het SCH niet gun, hoop ik toch dat Ajax morgen uit de beker wordt geknikkerd.
Feyenoord, Heerenveen, TOP OSS en ADO...zo al 4 ploegen die we makkelijk kunnen hebben in de kwart finale.
FCDB - ADO 1 - 0 dit seizoen kereltje.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:04 schreef Vince_ven het volgende:
[..]
Ik kan me de vorige keer nog herinneren dat jullie even kwamen winnen in het zuiderpark ja
Of toen Heerenveen even met lege handjes naar huis zou gaan
Lijkt er op dat Ajax voor Landzaat zal gaan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:20 schreef JeroenV het volgende:
27/1/2005 - Versterking middenveld en linskbackpositie pas in de zomer
In het Algemeen Dagblad laat Ronald Koeman weten dat de versterking voor de positie van linksback en versterking voor het middenveld pas na dit seizoen zullen volgen. Met name voor de laatste werd een ervaren speler gezocht. "Het bleek niet haalbaar een geschikte kandidaat te vinden, die betaalbaar én beschikbaar was. Maar voor komend seizoen streven we wél naar versterking in die linie" aldus Koeman in het AD.
Koeman had nog een opvallende uitspraak in het AD. Volgens de coach durft hij het nu wel aan, ook in lastige duels om Sneijder en Van der Vaart samen te laten spelen omdat ze gegroeid zijn in hun ontwikkeling.
Denk het wel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:53 schreef F1Bas het volgende:
Is er morgen nog losse verkoop van kaarten?? Ik kan nu opeens toch wel naar de wedstrijd
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoewel ik het SCH niet gun, hoop ik toch dat Ajax morgen uit de beker wordt geknikkerd.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
FCDB - ADO 1 - 0 dit seizoen kereltje.
Tegen Heerenveen hadden we pech, twee keer was een overwinning dikverdiend geweest. Dat moest ook GJ Verbeek beamen.
Die moet naar het schijnt tussen de 12 en 15 Miljoen Euro opbrengen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lijkt er op dat Ajax voor Landzaat zal gaan?
Ja, er is losse verkoop.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:53 schreef F1Bas het volgende:
Is er morgen nog losse verkoop van kaarten?? Ik kan nu opeens toch wel naar de wedstrijd
Als Ajax dat ervoor neer legt zal ik nooit meer geld voor Ajax neerleggen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die moet naar het schijnt tussen de 12 en 15 Miljoen Euro opbrengen.
Lijkt me niet dat ajax of PSV dat voor hem neer gaat leggen.
In het nieuwsbericht staat dan ook dat een versterking op het middenveld nu te duur is volgens koeman en dat er pas in de zomer een aankoop zal worden gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet logisch, dan is PSV ook weer in de markt nu ze Gravesen niet hebben kunnen krijgen. Dus de prijs zal niet (ver) zakken. Al verwacht ik niet dat Landzaat voor meer dan 10 miljoen bij AZ zou kunnen vertrekken. Ondanks alles blijft het wel AZ waar we het over hebben. Waar een speler vandaan komt bepaalt de prijs ook. Ondanks dat AZ het zo goed doet, zullen ze geen spelers kunnen verkopen voor zo'n hoog bedrag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht staat dan ook dat een versterking op het middenveld nu te duur is volgens koeman en dat er pas in de zomer een aankoop zal worden gedaan.
Kan best zijn dat de prijs dan gezakt is. Al zie ik hem inderdaad liever als opvolger van Van Bommel.
Da's echt belachelijk veel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat ten eerste, en ten tweede is hij 'al' 28 waardoor hij voor een nieuwe club qua transfergeld niet zoveel zal opbrengen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:12 schreef twi het volgende:
[..]
Niet logisch, dan is PSV ook weer in de markt nu ze Gravesen niet hebben kunnen krijgen. Dus de prijs zal niet (ver) zakken. Al verwacht ik niet dat Landzaat voor meer dan 10 miljoen bij AZ zou kunnen vertrekken. Ondanks alles blijft het wel AZ waar we het over hebben. Waar een speler vandaan komt bepaalt de prijs ook. Ondanks dat AZ het zo goed doet, zullen ze geen spelers kunnen verkopen voor zo'n hoog bedrag.
god wat een geld laat hem dan maar mooi bij AZ zitten ondanks dat het een goeie voetballer isquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
123 vanavond. Zal wel lekker vernikkelen worden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
jaja dat kan zo laatst stond ik ook in 409 maarja zo naar 410 heen je moet alleen een andere ingang gebruikenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
welnee. Op de tribune stap je zo over. Zit geen wand niets tussen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jaja dat kan zo laatst stond ik ook in 409 maarja zo naar 410 heen je moet alleen een andere ingang gebruiken
ja dat bedoel ik alleen waar je kaartjes worden afgescheurd is andersquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
welnee. Op de tribune stap je zo over. Zit geen wand niets tussen.
Via 410 ingang kom je de tribune niet eens op met 409 kaartje. Daar controleren ze tegenwoordig erg streng op.
ik weet niet of ze afgescheurd worden, maar dan begreep ik je verkeerdquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik alleen waar je kaartjes worden afgescheurd is anders
Tennis op welk net?quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
hard bezig met studie maar nog harder bezig met tennis kijken
Heb je geen scherm of tv's waar je werkt? Als ik tijdens uitwedstrijden moet werken gooi ik die altijd aanquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman hoop dat jullie een beetje aan me zullen denken als jullie daar zijn...
ik sta tegen die tijd bier te schenken aan mensen die het niet interesseert hoe het met Ajax gaat...
Hoezo nou weer ondanks Mitea?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
Een simpele 3-0 (ondanks Mitea): Sneijder, Harry en Babel
Mitea heeft in principe een betere actie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:29 schreef cultheld het volgende:
Daar ken ik er nog één van: Overmars
Omdat Mitea een domme, blinde dribbelaar zonder ook maar iets wat lijkt op een voorzet is...............quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo nou weer ondanks Mitea?
Mitea maakt ons kampioen
dit zijn toch echt essentiele kwaliteiten voor een buitenspeler imoquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overschatten is een groot woord. Ik erken alvast zijn kwaliteiten
Wanneer hij een beetje aan zijn techniek werkt en zorgt voor een goed schot en voorzet,
.
Je vergeet Joaquinquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
Mitea mag je niet in één adem noemen met Robben; Robben is van uitzonderlijke klasse en momenteel de beste buitenspeler ter wereld, samen met Vicente.
Joaquin is ook een goede buitenspeler, maar hij heeft niet de uitzonderlijkheid van Vicente en Robben. Hij is meer te vergelijken met Etxeberria, wat ook een hele goede buitenspeler is.quote:
Dat is een boute stelling imoquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Joaquin is ook een goede buitenspeler, maar hij heeft niet de uitzonderlijkheid van Vicente en Robben. Hij is meer te vergelijken met Etxeberria, wat ook een hele goede buitenspeler is.
Alles doet het beter bij PSV of nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Overigens weet ik zeker dat Mitea bij PSV beter zou zijn geworden dan bij Ajax.
Nog beterquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Overigens weet ik zeker dat Mitea bij PSV beter zou zijn geworden dan bij Ajax.
Tuurlijk niet, wat ben je voorn Ajacied als je twijfeltquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd naar de wedstrijd vanavond, kan alle kanten op lijkt me.
Zijn er ajacieden die twijfelen aan een overwinning?
Is de Paus een travestiet ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Zapper het volgende:
Zijn er ajacieden die twijfelen aan een overwinning?
Daar kan ik niet bevestigend op antwoorden.quote:
Robben heeft een betere actie binnendoor en heeft iets meer overzicht tijdens een actie maar Mitea kan er ook wel aan komen hoor hangt er maar vanaf hoe hij zich verder ontwikkeld.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:24 schreef twi het volgende:
Mitea heeft nou niet een spraakmakend andere bouw als Robben, alleen heeft die laatste zoveel meer techniek. In snelheid zal het niet veel uitmaken.
Is niet bedoeld als troll, maar PSV is de enige club in Nederland die de Coerver methode intensief gebruikt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alles doet het beter bij PSV of niet
Ja maar PSV en talenten is dan weer niet echt de ultieme combinatie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is niet bedoeld als troll, maar PSV is de enige club in Nederland die de Coerver methode intensief gebruikt.
Ah vandaar dat zoveel PSV-talenten doorbreken en zo weinig Ajax-talenten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is niet bedoeld als troll, maar PSV is de enige club in Nederland die de Coerver methode intensief gebruikt.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:06 schreef Dos37 het volgende:
Zelfde opstelling vanavond als zondag
Vonk, Trabelsi, Grygera, Escude, Maxwell, Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, Rosales, Charisteas en Mitea.
Precies zie wat er van Romario en Ronaldo is terecht gekomen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja maar PSV en talenten is dan weer niet echt de ultieme combinatie.
Dat is een ander verhaal. Maar het is slechts een kwestie van jaren denk ik, en dan is onze jeugdopleiding ook sterk verbeterd. Maar ik denk dat als Mitea bij PSV zou zijn gekomen, hij nu een stuk beter zou zijn dan nu het geval is.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah vandaar dat zoveel PSV-talenten doorbreken en zo weinig Ajax-talenten.
WTFquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Jari Litmanen naar Hansa Rostock. Verrassend!
Het gaat hier duidelijk om een sportieve uitdagingquote:
misschien hoeft die niks meer te bewijzen maar vind die het spelletje nog zo leukquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
Wat wil ie nog bewijzen, ik snap hem echt niet.Lijkt me niet iemand die het voor het geld doet.
jij ookquote:
maar dan ga je toch niet bij hansa rostock spelenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
misschien hoeft die niks meer te bewijzen maar vind die het spelletje nog zo leuk
Dat was misschien nog de enigste club die hem wou hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:57 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
maar dan ga je toch niet bij hansa rostock spelen![]()
Dat de beste moge winnequote:
Als je de gehele wedstrijd maar blijft aanvallen en kans op kans blijft missen zal er toch ooit wel een keer 1 ingaan? Nou dat gebeurde, 2x zelfs.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Het blijft triest dat het weer allemaal in de laatste minuut moet. Maar wel terechte overwinning.
Waarom Charisteas kopen, die alleen vanaf 1 meter van de doellijn kan scoren, als je Babel hebt trouwens? Knappe actie, mooie goal
Omdat je het met 1 spits met kwaliteiten niet redt. Charisteas heeft goed gespeeld weer, beloond met een doelpunt. Hij is in elk geval dreigender dan Anastasiou en Sonck bij elkaar.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Het blijft triest dat het weer allemaal in de laatste minuut moet. Maar wel terechte overwinning.
Waarom Charisteas kopen, die alleen vanaf 1 meter van de doellijn kan scoren, als je Babel hebt trouwens? Knappe actie, mooie goal
Nou zeg, zoveel kansen waren er nou ook weer niet. Jammer dat Bakatti buiten de lijnen moest, beetje kinderachtig gedoe. Net als dat tijdrekken van Heitinga. Wel een terechte overwinning maar ik ben allesbehalve onder de indruk van Ajax.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je de gehele wedstrijd maar blijft aanvallen en kans op kans blijft missen zal er toch ooit wel een keer 1 ingaan? Nou dat gebeurde, 2x zelfs.
En alle sterke tegenstanders liggen er al uit. Hopelijk loten ze een zwakke zoals PSV of F'noord.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig geen verlenging, de wedstrijd was niet om aan te zien. Mooi dat Ajax door is. Nu de loting!
Inderdaad, zo geweldig speelt Mitea niet. Gewoon een keer in de basis proberen!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Babel moet gewoon in de basis staan volgende keer, op de linksbuiten positie.
En ik had veel en veel meer verwacht van Heerenveen. Eigenlijk een schande dat het geen 6-0 is geworden, want jullie stelden echt niets voor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zeg, zoveel kansen waren er nou ook weer niet. Jammer dat Bakatti buiten de lijnen moest, beetje kinderachtig gedoe. Net als dat tijdrekken van Heitinga. Wel een terechte overwinning maar ik ben allesbehalve onder de indruk van Ajax.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Babel zal er straks wel inkomen, denk ik, maar dan voor Mitea.
Het zit daar alleen nooit vol in tegenstelling tot 410, 415 enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:09 schreef The_Hives het volgende:
zuid eerste ring is ook niet verkeerd
nee okay, maar met 405 vraag je er om. Je kan veel gezelliger en veel goedkoper zitten/staanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:18 schreef vbi het volgende:
[..]
Het zit daar alleen nooit vol in tegenstelling tot 410, 415 enz.
dat was ook niet moeilijk te voorspellenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:16 schreef golfer het volgende:
En wie geeft nou eens toe dat ik beter dan Blondie ben:
[..]
Normaal gesproken komt toch al het grootste deel uit de provinciequote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:26 schreef Bananenman het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan de Amstelcup. Gisteren op 410 waren er volgens mij meer mensen uit Groningen en de zuidelijke provincies dan uit Amsterdam en contreienOok gigantisch veel dagjesmensen
Alleen aan de 410 sjaals was een echte 410er gisteren te herkennen
Aha, het was dus nog erger dan normaalquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Ik weet dat sowieso al veel gassies op 410 provincialen zijn, maar gisteren hoorde ik meer zachte G'tjes dan ooit
Wat hadden jullie dan veel moeite met dat clubje dat niks voorsteldequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
En ik had veel en veel meer verwacht van Heerenveen. Eigenlijk een schande dat het geen 6-0 is geworden, want jullie stelden echt niets voor.
Is inderdaad een min puntje, tegen Heereveen hoort met dikke cijfers gewonnen te worden. Maar ik zag potentie. Huntelaar mag van mij volgend jaar een stage lopen bij de godenzonen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat hadden jullie dan veel moeite met dat clubje dat niks voorstelde![]()
Ohja, nog gefeliciteerd hè....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef SCH het volgende:
[..]
De 1-3 vergeten?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:14 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Is inderdaad een min puntje, tegen Heereveen hoort met dikke cijfers gewonnen te worden.
Mooi niet. Maar jammer dat Vayrynnen en Bruggink niet meespeelden.quote:Maar ik zag potentie. Huntelaar mag van mij volgend jaar een stage lopen bij de godenzonen.
Nee, daarom had ik eigenlijk meer verwacht. We hebben het wel vaker lastig gehad tegen jullie, maar gisteren had ik geen enkel moment het idee dat we zouden verliezen.quote:
Dat klopt, dat scheelt natuurlijk wel. En jammer dat we Sikora niet meer in actie zagen.quote:Mooi niet. Maar jammer dat Vayrynnen en Bruggink niet meespeelden.
Wij zijn vast niet de enigen die hem volgen denk ik....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:52 schreef cultheld het volgende:
Ajax volgt het grote talent Renato. Deze middenvelder van Atlético Mineiro was 1 van de uitblinkers op het toernooi van de Zuid-Amerikaanse kwalificaties onder de 20. Ik hoop niet dat Ajax deze jongen weet te strikken, want het is echt een groot talent met veel creativiteit. Hij moet zo'n 5 miljoen euro kosten heb ik vernomen![]()
was geen moeite met Heerenveen want die mocht gewoon van geluk spreken dat er niet 5 invlogen in de eerste helft..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij een centrale middenvelder, maar pin me er niet op vast.... Ik heb 'm wel eens zien voetballen, héle leuke speler. Een aanrader trouwens om ieder jaar de Copa América te volgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:
wat voor middenvelder is het? toch geen aanvallende he?
ben je nu toch een beetje ajax fanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:52 schreef cultheld het volgende:
Ajax volgt het grote talent Renato. Deze middenvelder van Atlético Mineiro was 1 van de uitblinkers op het toernooi van de Zuid-Amerikaanse kwalificaties onder de 20. Ik hoop niet dat Ajax deze jongen weet te strikken, want het is echt een groot talent met veel creativiteit. Hij moet zo'n 5 miljoen euro kosten heb ik vernomen![]()
Ajax fan zal ik nooit worden, maar Ajax heeft wel bepaalde spelers die ik op waarde weet te schatten (Babel)quote:
Het zal me niets verbazen als Huntelaar en Yildirim op korte termijn naar Amsterdam komen...quote:
Als babel en harry blijven (wat mij logisch lijktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als Huntelaar en Yildirim op korte termijn naar Amsterdam komen...
Doe maar nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
Yildirim lijkt me wel leuk om te hebben
ja heel heerenveen viel tegen gister. je kan iemand niet op 1 wedstrijd beoordelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
Wat viel die tegen gisteren...
Tegen Beveren speelde hij ook slecht vond ik. Bovendien vind ik hem helemaal niet bij Ajax passen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja heel heerenveen viel tegen gister. je kan iemand niet op 1 wedstrijd beoordelen.
Nigel de Jong.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef Radegast het volgende:
Heeft Ajax trouwens al iemand op het oog als vervanging voor Trabelsi als die op het eind van het seizoen vertrekt? Ik zat zelf te denken aan Mario Melchiot.
Ik vind eigenlijk dat Nigel de Jong meer een middenvelder is, maar okee.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:57 schreef gras het volgende:
[..]
Nigel de Jong.
Nieuwe linksback en middenvelder komen er volgend seizoen wel.
2 slechte wedstrijden. hij heeft ook al heel veel goede wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Beveren speelde hij ook slecht vond ik. Bovendien vind ik hem helemaal niet bij Ajax passen.
En we hebben daar toch al Rosales lopen?
Dus Kiki in plaats van Rafael? Dat is nogal een forse achteruitgang. Er is vast wel een betere middenvelder te vinden voor Ajax. Hierboven staat al ene Renato genoemd, misschien is dat wel wat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Nigel de Jong meer een middenvelder is, maar okee.
Verder zou ik graag zien dat mocht Rafael van der Vaart vertrekken, Kiki Musampa terugkeert bij Ajax.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Van de Top 3 past Yildirim het best bij PSV denk ik, zeker ook gezien zijn band met Eikelkamp. Ajax heeft Rosales,Feyenoord koopt alleen prut en heeft Hofs, AZ heeft Meerdink en ikedia, PSV Park.
Die man kan niet eens een actie maken. Mitea met twee handen op de rug komt nog eerder z'n man voorbij. Z'n voorzet is leuk en aardig, maar daarmee gaat hij het niet redden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind m juist meer een Ajax voetballer dan een PSV voetballer DD... De techniek, de voorzet, de uitstraling ook wel een beetje...
Mitea is nog erg jong. Over een jaar of twee staat er een uitstekende linksbuiten. Nu is het nog even behelpen met hem. Erg jammer dat er geen geschikte vervanger is voor hem.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, ik heb zo m'n vooroordelen juist over Mitea...
Voorlopig hebben we inderdaad Rosales, maar we hadden ook Babel voordat Harry kwam...
Er moeten wel meer spelers op de bank zitten die in de basis horen. Voor Babel is het beter om vanaf de bank te kunnen beginnen. De druk ligt niet bij hem, de druk ligt nu bij de Griek. Die moet zich bewijzen. Babel mag blij zijn met elke minuut die hij maakt. Tegen Auxerre moet hij er staan, nu nog niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel kan niet alle wedstrijden spelen nee, maar ik vind het jammer dat hij zijn plaats meteen moet afstaan...
Maar hebben PSV-spelers dat dan niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind m juist meer een Ajax voetballer dan een PSV voetballer DD... De techniek, de voorzet, de uitstraling ook wel een beetje...
Dat is weer niet zo moeilijk natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je het met 1 spits met kwaliteiten niet redt. Charisteas heeft goed gespeeld weer, beloond met een doelpunt. Hij is in elk geval dreigender dan Anastasiou en Sonck bij elkaar.
De beker mag je hebben...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:29 schreef SoA-Holic het volgende:
Wordt nog een leuk half jaartje voor Ons Aller Ajax.
Ik verwacht minimaal maximaal 1 prijs.
Geloof me, dat zijn er echt meer dan genoeg hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:41 schreef cultheld het volgende:
MM, welke club zou VDV in godsnaam willen hebben?
Ik zou VDV wel bij PSV willen hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geloof me, dat zijn er echt meer dan genoeg hoor..
o.a. Spursquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:41 schreef cultheld het volgende:
MM, welke club zou VDV in godsnaam willen hebben?
Sneijder, ok, dat begrijp ik, maar v/d Vaart zit nu op z'n top in de basis bij Ajax. Dat wordt geen topspeler.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zou VDV wel bij PSV willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |