misschien hoeft die niks meer te bewijzen maar vind die het spelletje nog zo leukquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
Wat wil ie nog bewijzen, ik snap hem echt niet.Lijkt me niet iemand die het voor het geld doet.
jij ookquote:
maar dan ga je toch niet bij hansa rostock spelenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
misschien hoeft die niks meer te bewijzen maar vind die het spelletje nog zo leuk
Dat was misschien nog de enigste club die hem wou hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:57 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
maar dan ga je toch niet bij hansa rostock spelen![]()
Dat de beste moge winnequote:
Als je de gehele wedstrijd maar blijft aanvallen en kans op kans blijft missen zal er toch ooit wel een keer 1 ingaan? Nou dat gebeurde, 2x zelfs.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Het blijft triest dat het weer allemaal in de laatste minuut moet. Maar wel terechte overwinning.
Waarom Charisteas kopen, die alleen vanaf 1 meter van de doellijn kan scoren, als je Babel hebt trouwens? Knappe actie, mooie goal
Omdat je het met 1 spits met kwaliteiten niet redt. Charisteas heeft goed gespeeld weer, beloond met een doelpunt. Hij is in elk geval dreigender dan Anastasiou en Sonck bij elkaar.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Het blijft triest dat het weer allemaal in de laatste minuut moet. Maar wel terechte overwinning.
Waarom Charisteas kopen, die alleen vanaf 1 meter van de doellijn kan scoren, als je Babel hebt trouwens? Knappe actie, mooie goal
Nou zeg, zoveel kansen waren er nou ook weer niet. Jammer dat Bakatti buiten de lijnen moest, beetje kinderachtig gedoe. Net als dat tijdrekken van Heitinga. Wel een terechte overwinning maar ik ben allesbehalve onder de indruk van Ajax.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je de gehele wedstrijd maar blijft aanvallen en kans op kans blijft missen zal er toch ooit wel een keer 1 ingaan? Nou dat gebeurde, 2x zelfs.
En alle sterke tegenstanders liggen er al uit. Hopelijk loten ze een zwakke zoals PSV of F'noord.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig geen verlenging, de wedstrijd was niet om aan te zien. Mooi dat Ajax door is. Nu de loting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |