Inderdaad, zo geweldig speelt Mitea niet. Gewoon een keer in de basis proberen!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Babel moet gewoon in de basis staan volgende keer, op de linksbuiten positie.
En ik had veel en veel meer verwacht van Heerenveen. Eigenlijk een schande dat het geen 6-0 is geworden, want jullie stelden echt niets voor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zeg, zoveel kansen waren er nou ook weer niet. Jammer dat Bakatti buiten de lijnen moest, beetje kinderachtig gedoe. Net als dat tijdrekken van Heitinga. Wel een terechte overwinning maar ik ben allesbehalve onder de indruk van Ajax.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Babel zal er straks wel inkomen, denk ik, maar dan voor Mitea.
Het zit daar alleen nooit vol in tegenstelling tot 410, 415 enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:09 schreef The_Hives het volgende:
zuid eerste ring is ook niet verkeerd
nee okay, maar met 405 vraag je er om. Je kan veel gezelliger en veel goedkoper zitten/staanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:18 schreef vbi het volgende:
[..]
Het zit daar alleen nooit vol in tegenstelling tot 410, 415 enz.
dat was ook niet moeilijk te voorspellenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:16 schreef golfer het volgende:
En wie geeft nou eens toe dat ik beter dan Blondie ben:
[..]
Normaal gesproken komt toch al het grootste deel uit de provinciequote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:26 schreef Bananenman het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan de Amstelcup. Gisteren op 410 waren er volgens mij meer mensen uit Groningen en de zuidelijke provincies dan uit Amsterdam en contreienOok gigantisch veel dagjesmensen
Alleen aan de 410 sjaals was een echte 410er gisteren te herkennen
Aha, het was dus nog erger dan normaalquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Ik weet dat sowieso al veel gassies op 410 provincialen zijn, maar gisteren hoorde ik meer zachte G'tjes dan ooit
Wat hadden jullie dan veel moeite met dat clubje dat niks voorsteldequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
En ik had veel en veel meer verwacht van Heerenveen. Eigenlijk een schande dat het geen 6-0 is geworden, want jullie stelden echt niets voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |