2 slechte wedstrijden. hij heeft ook al heel veel goede wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Beveren speelde hij ook slecht vond ik. Bovendien vind ik hem helemaal niet bij Ajax passen.
En we hebben daar toch al Rosales lopen?
Dus Kiki in plaats van Rafael? Dat is nogal een forse achteruitgang. Er is vast wel een betere middenvelder te vinden voor Ajax. Hierboven staat al ene Renato genoemd, misschien is dat wel wat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Nigel de Jong meer een middenvelder is, maar okee.
Verder zou ik graag zien dat mocht Rafael van der Vaart vertrekken, Kiki Musampa terugkeert bij Ajax.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Van de Top 3 past Yildirim het best bij PSV denk ik, zeker ook gezien zijn band met Eikelkamp. Ajax heeft Rosales,Feyenoord koopt alleen prut en heeft Hofs, AZ heeft Meerdink en ikedia, PSV Park.
Die man kan niet eens een actie maken. Mitea met twee handen op de rug komt nog eerder z'n man voorbij. Z'n voorzet is leuk en aardig, maar daarmee gaat hij het niet redden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind m juist meer een Ajax voetballer dan een PSV voetballer DD... De techniek, de voorzet, de uitstraling ook wel een beetje...
Mitea is nog erg jong. Over een jaar of twee staat er een uitstekende linksbuiten. Nu is het nog even behelpen met hem. Erg jammer dat er geen geschikte vervanger is voor hem.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, ik heb zo m'n vooroordelen juist over Mitea...
Voorlopig hebben we inderdaad Rosales, maar we hadden ook Babel voordat Harry kwam...
Er moeten wel meer spelers op de bank zitten die in de basis horen. Voor Babel is het beter om vanaf de bank te kunnen beginnen. De druk ligt niet bij hem, de druk ligt nu bij de Griek. Die moet zich bewijzen. Babel mag blij zijn met elke minuut die hij maakt. Tegen Auxerre moet hij er staan, nu nog niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel kan niet alle wedstrijden spelen nee, maar ik vind het jammer dat hij zijn plaats meteen moet afstaan...
Maar hebben PSV-spelers dat dan niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind m juist meer een Ajax voetballer dan een PSV voetballer DD... De techniek, de voorzet, de uitstraling ook wel een beetje...
Dat is weer niet zo moeilijk natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je het met 1 spits met kwaliteiten niet redt. Charisteas heeft goed gespeeld weer, beloond met een doelpunt. Hij is in elk geval dreigender dan Anastasiou en Sonck bij elkaar.
De beker mag je hebben...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:29 schreef SoA-Holic het volgende:
Wordt nog een leuk half jaartje voor Ons Aller Ajax.
Ik verwacht minimaal maximaal 1 prijs.
Geloof me, dat zijn er echt meer dan genoeg hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:41 schreef cultheld het volgende:
MM, welke club zou VDV in godsnaam willen hebben?
Ik zou VDV wel bij PSV willen hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geloof me, dat zijn er echt meer dan genoeg hoor..
o.a. Spursquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:41 schreef cultheld het volgende:
MM, welke club zou VDV in godsnaam willen hebben?
Sneijder, ok, dat begrijp ik, maar v/d Vaart zit nu op z'n top in de basis bij Ajax. Dat wordt geen topspeler.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zou VDV wel bij PSV willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |