Is inderdaad een min puntje, tegen Heereveen hoort met dikke cijfers gewonnen te worden. Maar ik zag potentie. Huntelaar mag van mij volgend jaar een stage lopen bij de godenzonen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat hadden jullie dan veel moeite met dat clubje dat niks voorstelde![]()
Ohja, nog gefeliciteerd hè....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef SCH het volgende:
[..]
De 1-3 vergeten?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:14 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Is inderdaad een min puntje, tegen Heereveen hoort met dikke cijfers gewonnen te worden.
Mooi niet. Maar jammer dat Vayrynnen en Bruggink niet meespeelden.quote:Maar ik zag potentie. Huntelaar mag van mij volgend jaar een stage lopen bij de godenzonen.
Nee, daarom had ik eigenlijk meer verwacht. We hebben het wel vaker lastig gehad tegen jullie, maar gisteren had ik geen enkel moment het idee dat we zouden verliezen.quote:
Dat klopt, dat scheelt natuurlijk wel. En jammer dat we Sikora niet meer in actie zagen.quote:Mooi niet. Maar jammer dat Vayrynnen en Bruggink niet meespeelden.
Wij zijn vast niet de enigen die hem volgen denk ik....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:52 schreef cultheld het volgende:
Ajax volgt het grote talent Renato. Deze middenvelder van Atlético Mineiro was 1 van de uitblinkers op het toernooi van de Zuid-Amerikaanse kwalificaties onder de 20. Ik hoop niet dat Ajax deze jongen weet te strikken, want het is echt een groot talent met veel creativiteit. Hij moet zo'n 5 miljoen euro kosten heb ik vernomen![]()
was geen moeite met Heerenveen want die mocht gewoon van geluk spreken dat er niet 5 invlogen in de eerste helft..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij een centrale middenvelder, maar pin me er niet op vast.... Ik heb 'm wel eens zien voetballen, héle leuke speler. Een aanrader trouwens om ieder jaar de Copa América te volgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:
wat voor middenvelder is het? toch geen aanvallende he?
ben je nu toch een beetje ajax fanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:52 schreef cultheld het volgende:
Ajax volgt het grote talent Renato. Deze middenvelder van Atlético Mineiro was 1 van de uitblinkers op het toernooi van de Zuid-Amerikaanse kwalificaties onder de 20. Ik hoop niet dat Ajax deze jongen weet te strikken, want het is echt een groot talent met veel creativiteit. Hij moet zo'n 5 miljoen euro kosten heb ik vernomen![]()
Ajax fan zal ik nooit worden, maar Ajax heeft wel bepaalde spelers die ik op waarde weet te schatten (Babel)quote:
Het zal me niets verbazen als Huntelaar en Yildirim op korte termijn naar Amsterdam komen...quote:
Als babel en harry blijven (wat mij logisch lijktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als Huntelaar en Yildirim op korte termijn naar Amsterdam komen...
Doe maar nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
Yildirim lijkt me wel leuk om te hebben
ja heel heerenveen viel tegen gister. je kan iemand niet op 1 wedstrijd beoordelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
Wat viel die tegen gisteren...
Tegen Beveren speelde hij ook slecht vond ik. Bovendien vind ik hem helemaal niet bij Ajax passen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja heel heerenveen viel tegen gister. je kan iemand niet op 1 wedstrijd beoordelen.
Nigel de Jong.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef Radegast het volgende:
Heeft Ajax trouwens al iemand op het oog als vervanging voor Trabelsi als die op het eind van het seizoen vertrekt? Ik zat zelf te denken aan Mario Melchiot.
Ik vind eigenlijk dat Nigel de Jong meer een middenvelder is, maar okee.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:57 schreef gras het volgende:
[..]
Nigel de Jong.
Nieuwe linksback en middenvelder komen er volgend seizoen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |