Filipe is beterquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daarbij is Emanuelson gewoon beter dan Filipe, die niet echt een verdediger is maar meer een linkshalf. Verdedigend is hij zeer matig bij Jong Ajax.
Ik heb geen bepaalde voorkeur voor de twee, maar op de een of andere manier heb ik in m'n hersens gebrand dat Emanuelson meer een man voor het centrum is, of speelt 'ie ook back in de jeugd? Welke posities kan 'ie allemaal aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, het is zonde een toekomstig international als Emanuelson te blokkeren door een buitenlander van wie niemand nog zeker is.
Het schijnt dat Koeman inderdaad op de trainingen al onder de indruk was, en ze wilden hem graag aan het werk zien in een echte wedstrijd: Barca dus. Maar ja, toen brak hij een middenvoetsbeentje, dus dat viel een beetje in het water.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk eerder in trainingen en wedstrijden bij het 2de.
Die wedstrijd deed ie welgeteld 13minuten mee, dus daar verdien je geen contract mee.
Het is een complotquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Waarom hebben AZ en PSV zó makkelijke loting voor Amstel cup? We hebben altijd moeite met Herenveen
Hij was armeens voetballer van het jaar (voor wat dat waard is ) en schijnt gewoon een groot talent te zijn. Dat zal hij wel hebben laten zien bij het tweede.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk eerder in trainingen en wedstrijden bij het 2de.
Die wedstrijd deed ie welgeteld 13minuten mee, dus daar verdien je geen contract mee.
Ik kan me anders niet herinneren dat voor dit seizoen Hveen ooit in Amsterdam gewonnen heeft?quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Waarom hebben AZ en PSV zó makkelijke loting voor Amstel cup? We hebben altijd moeite met Herenveen
Niet danquote:
quote:Hehe, das nou een mooie steek onder water!!!
't is de schuld van de KNVB!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Koninklijke Nederlandse Boeren Bondquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
't is de schuld van de KNVB!!!
Zijn echt zo pro PSV he![]()
Ja, maar hij heeft nog geen enkele minuut gekregen in Ajax 1. Dat zegt al genoeg. Filipe is het vermoedelijk ook niet in Koemans ogen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:29 schreef twi het volgende:
Nouja, de Nederlander moet dan de voorkeur krijgen, maar van mij mag Felipe blijven. Als linkermiddenvelder of stand-in linksback. Ik bedoel, als Maxwell nu wegvalt heb je er ook geen serieuze oplossing lopen. Kan je beter iemand achter de hand hebben. Tenzij je een binnenlandse backup ergens kunt regelen (goedkoper indien transfervrij).
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Koninklijke Nederlandse Boeren Bond
Henk ''Hooivork'' Kesler
Alsof dat ook maar iets boeit. Winnen doen we toch welquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
Calincov? Wiesda?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:21 schreef MaxPower het volgende:
correct BS.
beter dan sikora overigens, maar dat is voor jullie geen verrassing
Carnaval is gaaf.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:03 schreef VoreG het volgende:
Ziet er goed uit, nu nog die carnavals kleuren eruit
quote:
aah, dus dát is nou een gnoom. tnx VoreGquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het logo op de tweede ring is nu ook af:
[afbeelding]
Ziet er cool uit
[afbeelding]
Doe het graagquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
aah, dus dát is nou een gnoom. tnx VoreG![]()
Ah joh, het schijnt dat in Eindhoven wekelijks eentje in de spits staatquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
aah, dus dát is nou een gnoom. tnx VoreG![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het logo op de tweede ring is nu ook af:
[afbeelding]
Ziet er cool uit
[afbeelding]
En Pienaar op de bank in plaats van Boukhari.quote:Koeman start met zelfde opstelling; Babel weer op de bank
Op de persconferentie (zie Ajax.nl) liet Ronald Koeman weten met dezelfde opstelling te starten als tegen FC Utrecht. Dat betekent dat de uitblinkende Ryan Babel opnieuw op de bank zal plaatsnemen. Mitea krijgt vooralsnog de voorkeur. Koeman kan nog niet beschikken over Galasek, Obodai en Lobont.
Opstelling: Vonk, Trabelsi, Grygera, Escude, Maxwell, Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, Rosales, Charisteas en Mitea.
had kaarten voor 401 maar door priveomstandigheden ga ik morgen niet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
Wie gaat er allemaal morgen? Ik heb een kaartje voor 409, ik hoorde dat ik over kan lopen naar 410??
geen probleemquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
Wie gaat er allemaal morgen? Ik heb een kaartje voor 409, ik hoorde dat ik over kan lopen naar 410??
Ok, bedankt. Want mn vrienden zitten daar en 410 was toen ik ging kopen al uitverkochtquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geen probleem. Dat kan je nauwelijks overlopen noemen
Je durft eigenlijk niet he, bang voor een afstraffing. Want wedstrijden als een tjdje geleden komen maar eens in de 40 jaar voor natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik twijfel nog steeds - niet over het vak natuurlijk
411 hier, normaal 426 maar daar was alleen nog een hele hoge rij over en ik moest 6 kaartjes hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |