Hoezo nou weer ondanks Mitea?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
Een simpele 3-0 (ondanks Mitea): Sneijder, Harry en Babel
Mitea heeft in principe een betere actie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:29 schreef cultheld het volgende:
Daar ken ik er nog één van: Overmars
Omdat Mitea een domme, blinde dribbelaar zonder ook maar iets wat lijkt op een voorzet is...............quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo nou weer ondanks Mitea?
Mitea maakt ons kampioen
dit zijn toch echt essentiele kwaliteiten voor een buitenspeler imoquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overschatten is een groot woord. Ik erken alvast zijn kwaliteiten
Wanneer hij een beetje aan zijn techniek werkt en zorgt voor een goed schot en voorzet,
.
Je vergeet Joaquinquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
Mitea mag je niet in één adem noemen met Robben; Robben is van uitzonderlijke klasse en momenteel de beste buitenspeler ter wereld, samen met Vicente.
Joaquin is ook een goede buitenspeler, maar hij heeft niet de uitzonderlijkheid van Vicente en Robben. Hij is meer te vergelijken met Etxeberria, wat ook een hele goede buitenspeler is.quote:
Dat is een boute stelling imoquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Joaquin is ook een goede buitenspeler, maar hij heeft niet de uitzonderlijkheid van Vicente en Robben. Hij is meer te vergelijken met Etxeberria, wat ook een hele goede buitenspeler is.
Alles doet het beter bij PSV of nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Overigens weet ik zeker dat Mitea bij PSV beter zou zijn geworden dan bij Ajax.
Nog beterquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Overigens weet ik zeker dat Mitea bij PSV beter zou zijn geworden dan bij Ajax.
Tuurlijk niet, wat ben je voorn Ajacied als je twijfeltquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd naar de wedstrijd vanavond, kan alle kanten op lijkt me.
Zijn er ajacieden die twijfelen aan een overwinning?
Is de Paus een travestiet ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Zapper het volgende:
Zijn er ajacieden die twijfelen aan een overwinning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |