de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:21 schreef The_stranger het volgende:
Volgens mij is dat nu net de reden waarom men snelheidsmeters op hun dashboard heeft
Werkelijk...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:21 schreef The_stranger het volgende:
Volgens mij is dat nu net de reden waarom men snelheidsmeters op hun dashboard heeft
Mee eensquote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!
dan hoor je in de file helemaal geen radio meer...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:24 schreef Virus.NL het volgende:
Het wordt tijd dat er een geluidssignaal in de auto afgaat als je onder de 100 km/u op een snelweg rijdt.
Precies, of 230V door die stoel heen! Zelfde met linksplakkers en mensen die 10 seconden niet in hun binnenspiegel kijken.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:24 schreef Virus.NL het volgende:
Het wordt tijd dat er een geluidssignaal in de auto afgaat als je onder de 100 km/u op een snelweg rijdt.
Als iedereen gewoon doorrijdt heb je ook geen files meerquote:Op maandag 24 januari 2005 20:25 schreef Skinkie het volgende:
[..]
dan hoor je in de file helemaal geen radio meer...
begrens dan alleen alle volkswagensquote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!
ik denk dat dat een goed begin zou zijn, dan zullen de mensen die klagen dat ze anders in Duitsland niet meer hard genoeg kunnen ook overstag gaan. Ik denk dat voor een dergelijk plan best een kamermeerderheid te vinden is.. Bij vrachtwagens was er ook veel weerstand, maar nu vindt iedereen het doodnormaal dat er een bgrenzer op zit.,quote:Op maandag 24 januari 2005 20:26 schreef Alcyone het volgende:
Ik ben voor. Maar dan wel afgeregeld op 140.
Ben je afgekoeld? Ja?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:22 schreef pindos het volgende:
jij bent HELEMAAL gek in je hoofd debiel! sodemieter op met je domme ideeen!!! Is er op fok een "domste ideen" bokaal te vergeven!?! jij komt met stip binnne voor de nominatie!!
Dat wil niet zeggen dat ze er blij mee zijn, en het is ook niet bevordelijk voor de doorstroming. (met max. 9 km/u verschil inhalen)quote:Op maandag 24 januari 2005 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Bij vrachtwagens was er ook veel weerstand, maar nu vindt iedereen het doodnormaal dat er een bgrenzer op zit.,
Jij leeft zeker in een land zonder een wettelijke maximumsnelheid? Ik woon in Nederland. Hier hebben we een maximumsnelheid. We komen zo snel mogelijk van A naar B, binnen die maximumsnelheid.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:28 schreef Viper_74 het volgende:
auto's begrenzen :x kun je net zo goed gaan fietsen
waarom hebben we auto's als vervoer. Om zo snel mogelijk van A naar B te komen. Als je niet snel hoeft te zijn kun je net zo goed gaan lopen.
Een begrenzer op de 140 lijkt mij idd best een reeel idee.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:26 schreef Alcyone het volgende:
Ik ben voor. Maar dan wel afgeregeld op 140.
Dan wordt het tijd dat ze die wetten ( gemaakt in het flintstone-tijdperk) aanpassen aan de huidige generatie auto's/quote:Op maandag 24 januari 2005 20:33 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Jij leeft zeker in een land zonder een wettelijke maximumsnelheid? Ik woon in Nederland. Hier hebben we een maximumsnelheid. We komen zo snel mogelijk van A naar B, binnen die maximumsnelheid.
Zal ik het woord maximumsnelheid nog een aantal keren herhalen? De meesten begrijpen dat woord niet, vandaar dat er nu wordt gepraat over een begrenzer.
Daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op maandag 24 januari 2005 20:37 schreef IBAZ het volgende:
of maximaal 2 cylinders en 800 cc. meer dan voldoende.
1.3 is 1300 cc en dan is meer dan 800quote:Op maandag 24 januari 2005 20:40 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eensDan koop ik ook een mazda RX-7
(>250km/u met een 1.3)
800cc per cylinder/rotor, anders rijden we straks allemaal in een brommobielquote:Op maandag 24 januari 2005 20:41 schreef slashyou het volgende:
[..]
1.3 is 1300 cc en dan is meer dan 800![]()
Ik zie meer in het aanpassen van de huidige generatie automobilisten, want daar klopt geen ene kut van.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:38 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ze die wetten ( gemaakt in het flintstone-tijdperk) aanpassen aan de huidige generatie auto's/
correctie een panda.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
800cc per cylinder/rotor, anders rijden we straks allemaal in een brommobiel
Net zoals bij Rotterdam-Overschie en dan gezellig met zn allen 60 gaan rijdenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef IBAZ het volgende:
en dan overal de max. snelheid naar 80 km/u. meer dan voldoende.
En dan is de staat failliet want niemand koopt een snelle auto en niemand tankt meer zijn benzine.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het voordeel als je de maximim snelheid omlaag brengt naar 90 dat de auto's dan veel zuiniger rijden ook nog.. wat mij betreft een combinatie van de 2. 1 op alle auto's een begrenzer en 2, de maximumsnelheid omlaag naar 90, zodat we ook nog eens het milieu sparen.
800 cc is dus al 16 maal de inhoud van een brommobiel. al rijkelijk veel dus. meer is echt niet nodig.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Zo krijg je dus nooit een vriendin he....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als we nou eens beginnen met het verplichten van snelheidsbegrenzers op auto's .......
Jij gaat ervan uit dat iedereen die >120km/u rijdt ook meteen roekeloos rijdtquote:Op maandag 24 januari 2005 20:44 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik zie meer in het aanpassen van de huidige generatie automobilisten, want daar klopt geen ene kut van.
Allemaal mensjes die teveel vertrouwen op de mogelijkheden van hun auto. Gaan roekelozer rijden, later remmen, harder door de bocht, niet voldoende afstand houden. De auto-elektronica wordt zogenaamd intelligent en de automobilist juist dommer. Wat een vooruitgang he!
Maja de gros van de personenwagens in de spits in NL zijn leasewagens. Iedereen weet hoe lease-dudez rijdenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:44 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik zie meer in het aanpassen van de huidige generatie automobilisten, want daar klopt geen ene kut van.
Allemaal mensjes die teveel vertrouwen op de mogelijkheden van hun auto. Gaan roekelozer rijden, later remmen, harder door de bocht, niet voldoende afstand houden. De auto-elektronica wordt zogenaamd intelligent en de automobilist juist dommer. Wat een vooruitgang he!
Prove me I'm wrong.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat iedereen die >120km/u rijdt ook meteen roekeloos rijdt![]()
ALs je niet in staat bent om daarop te kijken is het vanzelfsprekend dat je je rijbewijs kwijt bent. Dan ben je of te blauw of te blind om te rijden.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
deze mag je even uitleggen.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo krijg je dus nooit een vriendin he....![]()
Hehe die reactie wilde ik ook al gevenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:34 schreef idiotforaliving het volgende:
Toen ik de link op de FP zag wist ik het aler is er weer een
![]()
Ga jij eens 100.00 kilomter per jaar rijden. Dan pleeg je echt zelfmoord met zo'n trutteschudder.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
800 cc is dus al 16 maal de inhoud van een brommobiel. al rijkelijk veel dus. meer is echt niet nodig.
Daarmee ben je nu in gesprekquote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
hebben jullie wel eens een gesprek gevoerd met een vrachtwagen chauffeur met zo´n begrenst bakbeest? nee, dacht ik al. ff normaal een brug op komen gaat niet met 80 hoor
Waarom?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
hebben jullie wel eens een gesprek gevoerd met een vrachtwagen chauffeur met zo´n begrenst bakbeest? nee, dacht ik al. ff normaal een brug op komen gaat niet met 80 hoor
waarom moet je op een brug harder dan 80 km/u rijden?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
Dat deze reactie van een vrouw was kon je al van ver af zien.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
Weleens met een treingewicht van 50 ton en 310pk de Brienenoord omhoog gegaan? Dan zou je best wel een aanloopje kunnen gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:54 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Dat deze reactie van een vrouw was kon je al van ver af zien.![]()
Die chauffeurs moeten dan gewoon meer gasgeven. Nee, ze gaan niet harder, maar er komt wel meer vermogen vrij.
Nu ik dat weet heb ik ineens veel meer respect voor je......quote:Op maandag 24 januari 2005 20:56 schreef citygirl het volgende:
meeste bruggen mag je 80 en vaak halen ze dat niet. Mijn vader is z´n chauffeur en die is nu bezig is de wegen een beetje begaanbaar te houden met dit koude weer
Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks slijten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:54 schreef citygirl het volgende:
terug schakelen meeste vrachtawagens zijn automaat hoor
Wat voor Iveco uit de jaren 80 rijdt met 50 ton en 310 pk? En btw het gaat niet om vermogen, maar om het koppel, en dat weet jij als chauffeur ook wel.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:56 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Weleens met een treingewicht van 50 ton en 310pk de Brienenoord omhoog gegaan? Dan zou je best wel een aanloopje kunnen gebruiken.
Verdiep je eerst eens in de materie voor je gaat lopen blaten.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks slijten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.
Jij hebt duidelijk geen verstand van vrachtwagens.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks zitten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.
Wij hebben gewoon mercedessen en Daf's met 250,310 en 360 pk, daar redt je het in de Benelux wel mee. En natuurlijk weet ik dat het ook om koppel gaat, maar dat blijft ook hetzelfde met/zonder een begrenzer.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:58 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Wat voor Iveco uit de jaren 80 rijdt met 50 ton en 310 pk? En btw het gaat niet om vermogen, maar om het koppel, en dat weet jij als chauffeur ook wel.
125cc Schakkelkart kopen en je rijd elke auto helemaal strontquote:Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Gezellig met vrouw en kinderen in de kart even boodschappen doenquote:Op maandag 24 januari 2005 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
125cc Schakkelkart kopen en je rijd elke auto helemaal strontBeetje veel herrie en ze verbruiken wel wat benzine maar we rijden wel met kleine motoren
lul niet zo'n eind in de wind...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
800 cc is dus al 16 maal de inhoud van een brommobiel. al rijkelijk veel dus. meer is echt niet nodig.
in navolging van www.ptaslowchat.tk vind ik dat www.ptaBHFHtopic.tk ook maar geopend moet wordenquote:Op maandag 24 januari 2005 21:45 schreef flyguy het volgende:
weer een klassieker dit topic
bolderkar er achter bindenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:02 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Gezellig met vrouw en kinderen in de kart even boodschappen doen![]()
totaal onwetend van wat er gebeurt als je met zo'n ding een lantarenpaal ofzo raaktquote:Op maandag 24 januari 2005 23:55 schreef Steve-O het volgende:
En ik vind dat ze mensen die er trots op zijn om in een nieuwe panda te rijden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen , Verplicht platspuiten die geestelijk achtergestelde pindarijders.Je ziet wat voor waanideeen dat soort mafkezen erop nahouden .
Daar gaat deze snelheidsduivel niet blij mee zijn...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als we nou eens beginnen met het verplichten van snelheidsbegrenzers op auto's en technologisch moey het ook wel mogelijk zijn om ze snelheidsafhankelijk te maken. Dus dat je bij op een 80 stuk ook daarwerkelijk niet meer dan 180 kan rijden.. Om te beginnen maar eens begrenzen op 180 voor alle auto's verplicht!
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
Hoeft niet. Peug 205 1.4 met single-point injectie haalt ook krap aan de 200. TDI houdt je niet bij met optrekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:24 schreef Viper_74 het volgende:
180 in een 1.3 diesel (turbo neem ik aan) [afbeelding]
Nee inderdaad... er zijn namelijk zóveer vrouwen die buitengewoon opgewonden raken van zo'n kerel die zijn kleine pikkie moet compenseren door net te doen of hij Knightrider is...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo krijg je dus nooit een vriendin he....![]()
Capris heerschen, vooral de eerste serie RS.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:19 schreef Mauzer het volgende:
Ik vind het best, mijn capri doet het het beste op de korte stukjes. Boven de 120 kom je dan toch zelden in de stad. Op de snelweg maakt het herrie alsof er 10 ducati's om je auto heenrijden.
True, bij BMW zit het er ook al sinds die tijd op. Vervelende is alleen dat je na een tijdje dat piepje al niet meer hoort.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:28 schreef matboy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Peug 205 1.4 met single-point injectie haalt ook krap aan de 200. TDI houdt je niet bij met optrekken
Overigens, De meest luxe auto's hebben tegenwoordig al wel snelheidssignalen en beregenzers die je zelfin kunt stellen. Saabm had dit instelbare geluidssignaal bijvoorbeeld al sinds '95 ofzo
a) automobilisten dienen in het bezit te zijn van een rijbewijs en zijn derhalve de 18 gepasseerd en die leeftijd geeft aan dat je verantwoordelijk bent voor je eigen daden.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Met een tellerafwijking van hier naar tokio zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:28 schreef matboy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Peug 205 1.4 met single-point injectie haalt ook krap aan de 200. TDI houdt je niet bij met optrekken
Overigens, De meest luxe auto's hebben tegenwoordig al wel snelheidssignalen en beregenzers die je zelfin kunt stellen. Saabm had dit instelbare geluidssignaal bijvoorbeeld al sinds '95 ofzo
Helaas nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef yup het volgende:
[..]
Met een tellerafwijking van hier naar tokio zeker
Get a job, get a life... do SOMETHING, maar hou a.u.b. op met onzin posts als deze..quote:Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Lap onzin text
Dan rij jij zeker bijdehand ???quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
mensen die tegen de stelling zijn, zijn in hun posts (al of niet met argumenten) zelfs qua taalgebruik al agressief. zou er een relatie zijn met agressie en hard willen rijden?
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
mensen die tegen de stelling zijn, zijn in hun posts (al of niet met argumenten) zelfs qua taalgebruik al agressief. zou er een relatie zijn met agressie en hard willen rijden?
mensen die willen hard rijden hebben ook doorgaans een laag iq.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:13 schreef yup het volgende:
[..]
mensen die willen hard rijden hebben ook doorgaans een laag iq.
kijk maar naar mij
Uhm wat is er met die 205 gebeurd? Aangezien ik toch echt niet boven de 180 komt door die versnellings die nogal "close ratio" is. Die bak is tevens de reden dat een 1.4 als geen andere 1.4 van 0-100 trekt. Nadeel is weer dat je in ze 5 op de 4000+ rpm zit als je 120 rijd (met de niet orginele uitlaat bromt dat flinkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:28 schreef matboy het volgende:
[..]
Je agressiviteit uiten door stoere dingen te roepen op een forum of door op te scheppen over de snelheid van je auto...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
Ja, net als stelen, moorden, verkrachten, etc, etcquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef Catch22- het volgende:
de straffen zijn hoog genoeg dus hard rijden is een keuze
Krijg je wel een probleem als Amerika weer es in oorlog is tegen een of andere terrorismestaat en de gevoeligheid van het GPS systeem weer verlaagd naar 30 of 50 meter...quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:20 schreef C3La het volgende:
Eindelijk eens een topic waar ik het helemaal mee eens ben! Actieve snelheidsbegrenzer er op, 85 op de 80wegen, 105 op de 100 wegen, 125 op de 120 wegen. Rijdt alles beter door, geen gezeik meer en file's verdwijnen ook grotendeels.
Wel in woonwijken strak op de 30, en bij scholen standaard naar 20 als de scholen ingaan, uitgaan of er pauze is.
Bij gevaarlijke kruisingen naar de 30.
Ik teken vrijwillig in! Doe mij er maar een, als iedereen ze neemt. Eindelijk eens een goed topic, BHFH!
Als jij me uit kunt leggen waarom er met een begrenzer ineens geen gezeik en minder files zouden zijn ben jij mijn held.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:20 schreef C3La het volgende:
Eindelijk eens een topic waar ik het helemaal mee eens ben! Actieve snelheidsbegrenzer er op, 85 op de 80wegen, 105 op de 100 wegen, 125 op de 120 wegen. Rijdt alles beter door, geen gezeik meer en file's verdwijnen ook grotendeels.
Wel in woonwijken strak op de 30, en bij scholen standaard naar 20 als de scholen ingaan, uitgaan of er pauze is.
Bij gevaarlijke kruisingen naar de 30.
Ik teken vrijwillig in! Doe mij er maar een, als iedereen ze neemt. Eindelijk eens een goed topic, BHFH!
idd.. de meeste files ontstaan nou eenmaal niet door ongelukken maar door de enorme verkeersdrukte en het gebrek aan capaciteit van de snelwegen... en van alle ongelukken die files veroorzaken zijn er ook maar weinig die met te hard rijden te maken hebben...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als jij me uit kunt leggen waarom er met een begrenzer ineens geen gezeik en minder files zouden zijn ben jij mijn held.
Jij steunde zeker ook het discriminatievoorstel van GL in Nijmegen?
grote onzin. voor bijna alle ongelukken geldt dat als er langzamer zou zijn gereden het ongeluk niet zou zijn gebeurd. ga maar zelf maar na.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:07 schreef Youp het volgende:
en van alle ongelukken die files veroorzaken zijn er ook maar weinig die met te hard rijden te maken hebben...
Daar heb je niet helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:57 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
grote onzin. voor bijna alle ongelukken geldt dat als er langzamer zou zijn gereden het ongeluk niet zou zijn gebeurd. ga maar zelf maar na.
Als je meer afstand houdt tot je voorligger, is er meer ruimte om in te voegen en hoeft iemand niet 2 cm voor je bumper in te voegen omdat ie ruimte genoeg heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:59 schreef yup het volgende:
[..]
Daar heb je niet helemaal gelijk in.
Als iemand tijdens het invoegen 2 centimeter voor me bumper gaat invoegen en opeens remt dan maakt het niet uit of je 80 of 120 rijd je ramt hem toch wel. De schade zal wel minder zijn ofzo...
Als we allemaal lopend (langzaam) naar ons werk gaan zullen er inderdaad minder ongelukken plaatsvinden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:57 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
grote onzin. voor bijna alle ongelukken geldt dat als er langzamer zou zijn gereden het ongeluk niet zou zijn gebeurd. ga maar zelf maar na.
Ik heb idd veel agressie in mijn post verwerktquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
Dat is dus ook BS.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:01 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Als je meer afstand houdt tot je voorligger, is er meer ruimte om in te voegen en hoeft iemand niet 2 cm voor je bumper in te voegen omdat ie ruimte genoeg heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |