Wij hebben gewoon mercedessen en Daf's met 250,310 en 360 pk, daar redt je het in de Benelux wel mee. En natuurlijk weet ik dat het ook om koppel gaat, maar dat blijft ook hetzelfde met/zonder een begrenzer.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:58 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Wat voor Iveco uit de jaren 80 rijdt met 50 ton en 310 pk? En btw het gaat niet om vermogen, maar om het koppel, en dat weet jij als chauffeur ook wel.
125cc Schakkelkart kopen en je rijd elke auto helemaal strontquote:Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
800cc per cylinder/rotor, anders rijden we straks allemaal in een brommobiel
Gezellig met vrouw en kinderen in de kart even boodschappen doenquote:Op maandag 24 januari 2005 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
125cc Schakkelkart kopen en je rijd elke auto helemaal strontBeetje veel herrie en ze verbruiken wel wat benzine maar we rijden wel met kleine motoren
lul niet zo'n eind in de wind...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
800 cc is dus al 16 maal de inhoud van een brommobiel. al rijkelijk veel dus. meer is echt niet nodig.
in navolging van www.ptaslowchat.tk vind ik dat www.ptaBHFHtopic.tk ook maar geopend moet wordenquote:Op maandag 24 januari 2005 21:45 schreef flyguy het volgende:
weer een klassieker dit topic
bolderkar er achter bindenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:02 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Gezellig met vrouw en kinderen in de kart even boodschappen doen![]()
totaal onwetend van wat er gebeurt als je met zo'n ding een lantarenpaal ofzo raaktquote:Op maandag 24 januari 2005 23:55 schreef Steve-O het volgende:
En ik vind dat ze mensen die er trots op zijn om in een nieuwe panda te rijden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen , Verplicht platspuiten die geestelijk achtergestelde pindarijders.Je ziet wat voor waanideeen dat soort mafkezen erop nahouden .
Daar gaat deze snelheidsduivel niet blij mee zijn...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als we nou eens beginnen met het verplichten van snelheidsbegrenzers op auto's en technologisch moey het ook wel mogelijk zijn om ze snelheidsafhankelijk te maken. Dus dat je bij op een 80 stuk ook daarwerkelijk niet meer dan 180 kan rijden.. Om te beginnen maar eens begrenzen op 180 voor alle auto's verplicht!
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
Hoeft niet. Peug 205 1.4 met single-point injectie haalt ook krap aan de 200. TDI houdt je niet bij met optrekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:24 schreef Viper_74 het volgende:
180 in een 1.3 diesel (turbo neem ik aan) [afbeelding]
Nee inderdaad... er zijn namelijk zóveer vrouwen die buitengewoon opgewonden raken van zo'n kerel die zijn kleine pikkie moet compenseren door net te doen of hij Knightrider is...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo krijg je dus nooit een vriendin he....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |