abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24729568
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het voordeel als je de maximim snelheid omlaag brengt naar 90 dat de auto's dan veel zuiniger rijden ook nog.. wat mij betreft een combinatie van de 2. 1 op alle auto's een begrenzer en 2, de maximumsnelheid omlaag naar 90, zodat we ook nog eens het milieu sparen.
En dan is de staat failliet want niemand koopt een snelle auto en niemand tankt meer zijn benzine.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_24729574
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

800cc per cylinder/rotor, anders rijden we straks allemaal in een brommobiel
800 cc is dus al 16 maal de inhoud van een brommobiel. al rijkelijk veel dus. meer is echt niet nodig.
  maandag 24 januari 2005 @ 20:46:16 #53
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_24729577
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als we nou eens beginnen met het verplichten van snelheidsbegrenzers op auto's .......
Zo krijg je dus nooit een vriendin he....
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_24729583
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:44 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Ik zie meer in het aanpassen van de huidige generatie automobilisten, want daar klopt geen ene kut van.

Allemaal mensjes die teveel vertrouwen op de mogelijkheden van hun auto. Gaan roekelozer rijden, later remmen, harder door de bocht, niet voldoende afstand houden. De auto-elektronica wordt zogenaamd intelligent en de automobilist juist dommer. Wat een vooruitgang he!
Jij gaat ervan uit dat iedereen die >120km/u rijdt ook meteen roekeloos rijdt

Ipv. begrenzers kan je beter iedereen een rijvaardigheidstraining geven.
pi_24729604
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:44 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Ik zie meer in het aanpassen van de huidige generatie automobilisten, want daar klopt geen ene kut van.

Allemaal mensjes die teveel vertrouwen op de mogelijkheden van hun auto. Gaan roekelozer rijden, later remmen, harder door de bocht, niet voldoende afstand houden. De auto-elektronica wordt zogenaamd intelligent en de automobilist juist dommer. Wat een vooruitgang he!
Maja de gros van de personenwagens in de spits in NL zijn leasewagens. Iedereen weet hoe lease-dudez rijden
pi_24729612
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Jij gaat ervan uit dat iedereen die >120km/u rijdt ook meteen roekeloos rijdt
Prove me I'm wrong.
pi_24729657
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!
ALs je niet in staat bent om daarop te kijken is het vanzelfsprekend dat je je rijbewijs kwijt bent. Dan ben je of te blauw of te blind om te rijden.
Het lijkt me beter een begrenzer op het aantal post dat jij mag openen te zetten.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24729660
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Zo krijg je dus nooit een vriendin he....
deze mag je even uitleggen.
pi_24729669
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:34 schreef idiotforaliving het volgende:
Toen ik de link op de FP zag wist ik het al er is er weer een
Hehe die reactie wilde ik ook al geven
Meestal als er moet of moeten in de topictitel staat icm (vaak) een rare/controversiele stelling is het een BHFH topic.

Zie ook titels als:

-Overheid moet knoflook in eten verplichten.
-Nederland moet Indonesië dwingen visumplicht af te schaffen
-Vliegkamp Valkenburg moet F16-basis worden!
-Bekeuringen voor te snel rijden moeten flink omhoog.
-Overheid moet geld 555 anders besteden.
-overheid zou bedrijven moeten steunen die dat verdienen
-overheid moet beroep "hoer" stimuleren.

Enzovoorts

[ Bericht 14% gewijzigd door ArcticBlue op 24-01-2005 20:55:18 ]
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_24729693
hebben jullie wel eens een gesprek gevoerd met een vrachtwagen chauffeur met zo´n begrenst bakbeest? nee, dacht ik al. ff normaal een brug op komen gaat niet met 80 hoor
pi_24729728
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef IBAZ het volgende:

[..]

800 cc is dus al 16 maal de inhoud van een brommobiel. al rijkelijk veel dus. meer is echt niet nodig.
Ga jij eens 100.00 kilomter per jaar rijden. Dan pleeg je echt zelfmoord met zo'n trutteschudder.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24729734
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
hebben jullie wel eens een gesprek gevoerd met een vrachtwagen chauffeur met zo´n begrenst bakbeest? nee, dacht ik al. ff normaal een brug op komen gaat niet met 80 hoor
Daarmee ben je nu in gesprek
pi_24729735
quote:
Waarom?

Terugschakelen te moeilijk?
pi_24729750
terug schakelen meeste vrachtawagens zijn automaat hoor
pi_24729752
quote:
waarom moet je op een brug harder dan 80 km/u rijden?
pi_24729754
quote:
Dat deze reactie van een vrouw was kon je al van ver af zien.

Die chauffeurs moeten dan gewoon meer gasgeven. Nee, ze gaan niet harder, maar er komt wel meer vermogen vrij.
There is no other!
pi_24729797
meeste bruggen mag je 80 en vaak halen ze dat niet. Mijn vader is z´n chauffeur en die is nu bezig is de wegen een beetje begaanbaar te houden met dit koude weer
pi_24729813
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:54 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Dat deze reactie van een vrouw was kon je al van ver af zien.

Die chauffeurs moeten dan gewoon meer gasgeven. Nee, ze gaan niet harder, maar er komt wel meer vermogen vrij.
Weleens met een treingewicht van 50 ton en 310pk de Brienenoord omhoog gegaan? Dan zou je best wel een aanloopje kunnen gebruiken.
pi_24729821
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:56 schreef citygirl het volgende:
meeste bruggen mag je 80 en vaak halen ze dat niet. Mijn vader is z´n chauffeur en die is nu bezig is de wegen een beetje begaanbaar te houden met dit koude weer
Nu ik dat weet heb ik ineens veel meer respect voor je......
There is no other!
pi_24729834
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:54 schreef citygirl het volgende:
terug schakelen meeste vrachtawagens zijn automaat hoor
Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks slijten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.
pi_24729855
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:56 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Weleens met een treingewicht van 50 ton en 310pk de Brienenoord omhoog gegaan? Dan zou je best wel een aanloopje kunnen gebruiken.
Wat voor Iveco uit de jaren 80 rijdt met 50 ton en 310 pk? En btw het gaat niet om vermogen, maar om het koppel, en dat weet jij als chauffeur ook wel.
There is no other!
pi_24729875
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks slijten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.
Verdiep je eerst eens in de materie voor je gaat lopen blaten.
There is no other!
  maandag 24 januari 2005 @ 21:00:18 #73
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24729880
je hebt zeker wel trucks met automaten, juist hele zware trucks hebben tegenwoordig een volautomaat. Denk hier aan de grote scania's die de patriot raketten vervoeren en straalzenderwagens.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24729892
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks zitten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.
Jij hebt duidelijk geen verstand van vrachtwagens.
Automaten zijn tegenwoordig net zo zuinig als handgeschakelde bakken.
En trucks zitten helemaal niet het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, en ook op de snelweg is een automaat gewoon goed.
(vandaag nog met een Actros1836 met automaat gereden, is net zo zuinig als een vorig model Actros 1831 met EPS)
pi_24729923
BHFH
Hopeloos benzine verslaafd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')