En dan is de staat failliet want niemand koopt een snelle auto en niemand tankt meer zijn benzine.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het voordeel als je de maximim snelheid omlaag brengt naar 90 dat de auto's dan veel zuiniger rijden ook nog.. wat mij betreft een combinatie van de 2. 1 op alle auto's een begrenzer en 2, de maximumsnelheid omlaag naar 90, zodat we ook nog eens het milieu sparen.
800 cc is dus al 16 maal de inhoud van een brommobiel. al rijkelijk veel dus. meer is echt niet nodig.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
800cc per cylinder/rotor, anders rijden we straks allemaal in een brommobiel
Zo krijg je dus nooit een vriendin he....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als we nou eens beginnen met het verplichten van snelheidsbegrenzers op auto's .......
Jij gaat ervan uit dat iedereen die >120km/u rijdt ook meteen roekeloos rijdtquote:Op maandag 24 januari 2005 20:44 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik zie meer in het aanpassen van de huidige generatie automobilisten, want daar klopt geen ene kut van.
Allemaal mensjes die teveel vertrouwen op de mogelijkheden van hun auto. Gaan roekelozer rijden, later remmen, harder door de bocht, niet voldoende afstand houden. De auto-elektronica wordt zogenaamd intelligent en de automobilist juist dommer. Wat een vooruitgang he!
Maja de gros van de personenwagens in de spits in NL zijn leasewagens. Iedereen weet hoe lease-dudez rijdenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:44 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik zie meer in het aanpassen van de huidige generatie automobilisten, want daar klopt geen ene kut van.
Allemaal mensjes die teveel vertrouwen op de mogelijkheden van hun auto. Gaan roekelozer rijden, later remmen, harder door de bocht, niet voldoende afstand houden. De auto-elektronica wordt zogenaamd intelligent en de automobilist juist dommer. Wat een vooruitgang he!
Prove me I'm wrong.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat iedereen die >120km/u rijdt ook meteen roekeloos rijdt![]()
ALs je niet in staat bent om daarop te kijken is het vanzelfsprekend dat je je rijbewijs kwijt bent. Dan ben je of te blauw of te blind om te rijden.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!
deze mag je even uitleggen.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo krijg je dus nooit een vriendin he....![]()
Hehe die reactie wilde ik ook al gevenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:34 schreef idiotforaliving het volgende:
Toen ik de link op de FP zag wist ik het aler is er weer een
![]()
Ga jij eens 100.00 kilomter per jaar rijden. Dan pleeg je echt zelfmoord met zo'n trutteschudder.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
800 cc is dus al 16 maal de inhoud van een brommobiel. al rijkelijk veel dus. meer is echt niet nodig.
Daarmee ben je nu in gesprekquote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
hebben jullie wel eens een gesprek gevoerd met een vrachtwagen chauffeur met zo´n begrenst bakbeest? nee, dacht ik al. ff normaal een brug op komen gaat niet met 80 hoor
Waarom?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
hebben jullie wel eens een gesprek gevoerd met een vrachtwagen chauffeur met zo´n begrenst bakbeest? nee, dacht ik al. ff normaal een brug op komen gaat niet met 80 hoor
waarom moet je op een brug harder dan 80 km/u rijden?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
Dat deze reactie van een vrouw was kon je al van ver af zien.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef citygirl het volgende:
Weleens met een treingewicht van 50 ton en 310pk de Brienenoord omhoog gegaan? Dan zou je best wel een aanloopje kunnen gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:54 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Dat deze reactie van een vrouw was kon je al van ver af zien.![]()
Die chauffeurs moeten dan gewoon meer gasgeven. Nee, ze gaan niet harder, maar er komt wel meer vermogen vrij.
Nu ik dat weet heb ik ineens veel meer respect voor je......quote:Op maandag 24 januari 2005 20:56 schreef citygirl het volgende:
meeste bruggen mag je 80 en vaak halen ze dat niet. Mijn vader is z´n chauffeur en die is nu bezig is de wegen een beetje begaanbaar te houden met dit koude weer
Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks slijten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:54 schreef citygirl het volgende:
terug schakelen meeste vrachtawagens zijn automaat hoor
Wat voor Iveco uit de jaren 80 rijdt met 50 ton en 310 pk? En btw het gaat niet om vermogen, maar om het koppel, en dat weet jij als chauffeur ook wel.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:56 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Weleens met een treingewicht van 50 ton en 310pk de Brienenoord omhoog gegaan? Dan zou je best wel een aanloopje kunnen gebruiken.
Verdiep je eerst eens in de materie voor je gaat lopen blaten.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks slijten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.
Jij hebt duidelijk geen verstand van vrachtwagens.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Stadsbussen hebben een automaat. Ken geen trucks met automaten. Automaten hebben namelijk verliezen in de transmissie waardoor een hoger brandstofverbruik. Daar zit geen enkel vervoersbedrijf op te wachten. Daarnaast: trucks zitten het grootste gedeelte van hun leven op de snelweg, daar heb je niets aan een automaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |