de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:21 schreef The_stranger het volgende:
Volgens mij is dat nu net de reden waarom men snelheidsmeters op hun dashboard heeft
Werkelijk...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:21 schreef The_stranger het volgende:
Volgens mij is dat nu net de reden waarom men snelheidsmeters op hun dashboard heeft
Mee eensquote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!
dan hoor je in de file helemaal geen radio meer...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:24 schreef Virus.NL het volgende:
Het wordt tijd dat er een geluidssignaal in de auto afgaat als je onder de 100 km/u op een snelweg rijdt.
Precies, of 230V door die stoel heen! Zelfde met linksplakkers en mensen die 10 seconden niet in hun binnenspiegel kijken.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:24 schreef Virus.NL het volgende:
Het wordt tijd dat er een geluidssignaal in de auto afgaat als je onder de 100 km/u op een snelweg rijdt.
Als iedereen gewoon doorrijdt heb je ook geen files meerquote:Op maandag 24 januari 2005 20:25 schreef Skinkie het volgende:
[..]
dan hoor je in de file helemaal geen radio meer...
begrens dan alleen alle volkswagensquote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!
ik denk dat dat een goed begin zou zijn, dan zullen de mensen die klagen dat ze anders in Duitsland niet meer hard genoeg kunnen ook overstag gaan. Ik denk dat voor een dergelijk plan best een kamermeerderheid te vinden is.. Bij vrachtwagens was er ook veel weerstand, maar nu vindt iedereen het doodnormaal dat er een bgrenzer op zit.,quote:Op maandag 24 januari 2005 20:26 schreef Alcyone het volgende:
Ik ben voor. Maar dan wel afgeregeld op 140.
Ben je afgekoeld? Ja?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:22 schreef pindos het volgende:
jij bent HELEMAAL gek in je hoofd debiel! sodemieter op met je domme ideeen!!! Is er op fok een "domste ideen" bokaal te vergeven!?! jij komt met stip binnne voor de nominatie!!
Dat wil niet zeggen dat ze er blij mee zijn, en het is ook niet bevordelijk voor de doorstroming. (met max. 9 km/u verschil inhalen)quote:Op maandag 24 januari 2005 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Bij vrachtwagens was er ook veel weerstand, maar nu vindt iedereen het doodnormaal dat er een bgrenzer op zit.,
Jij leeft zeker in een land zonder een wettelijke maximumsnelheid? Ik woon in Nederland. Hier hebben we een maximumsnelheid. We komen zo snel mogelijk van A naar B, binnen die maximumsnelheid.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:28 schreef Viper_74 het volgende:
auto's begrenzen :x kun je net zo goed gaan fietsen
waarom hebben we auto's als vervoer. Om zo snel mogelijk van A naar B te komen. Als je niet snel hoeft te zijn kun je net zo goed gaan lopen.
Een begrenzer op de 140 lijkt mij idd best een reeel idee.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:26 schreef Alcyone het volgende:
Ik ben voor. Maar dan wel afgeregeld op 140.
Dan wordt het tijd dat ze die wetten ( gemaakt in het flintstone-tijdperk) aanpassen aan de huidige generatie auto's/quote:Op maandag 24 januari 2005 20:33 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Jij leeft zeker in een land zonder een wettelijke maximumsnelheid? Ik woon in Nederland. Hier hebben we een maximumsnelheid. We komen zo snel mogelijk van A naar B, binnen die maximumsnelheid.
Zal ik het woord maximumsnelheid nog een aantal keren herhalen? De meesten begrijpen dat woord niet, vandaar dat er nu wordt gepraat over een begrenzer.
Daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op maandag 24 januari 2005 20:37 schreef IBAZ het volgende:
of maximaal 2 cylinders en 800 cc. meer dan voldoende.
1.3 is 1300 cc en dan is meer dan 800quote:Op maandag 24 januari 2005 20:40 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eensDan koop ik ook een mazda RX-7
(>250km/u met een 1.3)
800cc per cylinder/rotor, anders rijden we straks allemaal in een brommobielquote:Op maandag 24 januari 2005 20:41 schreef slashyou het volgende:
[..]
1.3 is 1300 cc en dan is meer dan 800![]()
Ik zie meer in het aanpassen van de huidige generatie automobilisten, want daar klopt geen ene kut van.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:38 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ze die wetten ( gemaakt in het flintstone-tijdperk) aanpassen aan de huidige generatie auto's/
correctie een panda.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
800cc per cylinder/rotor, anders rijden we straks allemaal in een brommobiel
Net zoals bij Rotterdam-Overschie en dan gezellig met zn allen 60 gaan rijdenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:42 schreef IBAZ het volgende:
en dan overal de max. snelheid naar 80 km/u. meer dan voldoende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |