Capris heerschen, vooral de eerste serie RS.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:19 schreef Mauzer het volgende:
Ik vind het best, mijn capri doet het het beste op de korte stukjes. Boven de 120 kom je dan toch zelden in de stad. Op de snelweg maakt het herrie alsof er 10 ducati's om je auto heenrijden.
True, bij BMW zit het er ook al sinds die tijd op. Vervelende is alleen dat je na een tijdje dat piepje al niet meer hoort.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:28 schreef matboy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Peug 205 1.4 met single-point injectie haalt ook krap aan de 200. TDI houdt je niet bij met optrekken
Overigens, De meest luxe auto's hebben tegenwoordig al wel snelheidssignalen en beregenzers die je zelfin kunt stellen. Saabm had dit instelbare geluidssignaal bijvoorbeeld al sinds '95 ofzo
a) automobilisten dienen in het bezit te zijn van een rijbewijs en zijn derhalve de 18 gepasseerd en die leeftijd geeft aan dat je verantwoordelijk bent voor je eigen daden.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de meeste mensen kunnen daar niet zo goed op kijken.. kijk maar eens naar die Golf kerel van net, die met 187 gemiddeld wel zn rijbewijs kwijt was.. dat soort roekeloos gedrag op de snelweg wordt dan uitgebannen! En helemaal met zon krakkemikkige golf is het levens gevaarlijk!
Met een tellerafwijking van hier naar tokio zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:28 schreef matboy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Peug 205 1.4 met single-point injectie haalt ook krap aan de 200. TDI houdt je niet bij met optrekken
Overigens, De meest luxe auto's hebben tegenwoordig al wel snelheidssignalen en beregenzers die je zelfin kunt stellen. Saabm had dit instelbare geluidssignaal bijvoorbeeld al sinds '95 ofzo
Helaas nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef yup het volgende:
[..]
Met een tellerafwijking van hier naar tokio zeker
Get a job, get a life... do SOMETHING, maar hou a.u.b. op met onzin posts als deze..quote:Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Lap onzin text
Dan rij jij zeker bijdehand ???quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
mensen die tegen de stelling zijn, zijn in hun posts (al of niet met argumenten) zelfs qua taalgebruik al agressief. zou er een relatie zijn met agressie en hard willen rijden?
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
mensen die tegen de stelling zijn, zijn in hun posts (al of niet met argumenten) zelfs qua taalgebruik al agressief. zou er een relatie zijn met agressie en hard willen rijden?
mensen die willen hard rijden hebben ook doorgaans een laag iq.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:13 schreef yup het volgende:
[..]
mensen die willen hard rijden hebben ook doorgaans een laag iq.
kijk maar naar mij
Uhm wat is er met die 205 gebeurd? Aangezien ik toch echt niet boven de 180 komt door die versnellings die nogal "close ratio" is. Die bak is tevens de reden dat een 1.4 als geen andere 1.4 van 0-100 trekt. Nadeel is weer dat je in ze 5 op de 4000+ rpm zit als je 120 rijd (met de niet orginele uitlaat bromt dat flinkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:28 schreef matboy het volgende:
[..]
Je agressiviteit uiten door stoere dingen te roepen op een forum of door op te scheppen over de snelheid van je auto...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
Ja, net als stelen, moorden, verkrachten, etc, etcquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef Catch22- het volgende:
de straffen zijn hoog genoeg dus hard rijden is een keuze
Krijg je wel een probleem als Amerika weer es in oorlog is tegen een of andere terrorismestaat en de gevoeligheid van het GPS systeem weer verlaagd naar 30 of 50 meter...quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:20 schreef C3La het volgende:
Eindelijk eens een topic waar ik het helemaal mee eens ben! Actieve snelheidsbegrenzer er op, 85 op de 80wegen, 105 op de 100 wegen, 125 op de 120 wegen. Rijdt alles beter door, geen gezeik meer en file's verdwijnen ook grotendeels.
Wel in woonwijken strak op de 30, en bij scholen standaard naar 20 als de scholen ingaan, uitgaan of er pauze is.
Bij gevaarlijke kruisingen naar de 30.
Ik teken vrijwillig in! Doe mij er maar een, als iedereen ze neemt. Eindelijk eens een goed topic, BHFH!
Als jij me uit kunt leggen waarom er met een begrenzer ineens geen gezeik en minder files zouden zijn ben jij mijn held.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:20 schreef C3La het volgende:
Eindelijk eens een topic waar ik het helemaal mee eens ben! Actieve snelheidsbegrenzer er op, 85 op de 80wegen, 105 op de 100 wegen, 125 op de 120 wegen. Rijdt alles beter door, geen gezeik meer en file's verdwijnen ook grotendeels.
Wel in woonwijken strak op de 30, en bij scholen standaard naar 20 als de scholen ingaan, uitgaan of er pauze is.
Bij gevaarlijke kruisingen naar de 30.
Ik teken vrijwillig in! Doe mij er maar een, als iedereen ze neemt. Eindelijk eens een goed topic, BHFH!
idd.. de meeste files ontstaan nou eenmaal niet door ongelukken maar door de enorme verkeersdrukte en het gebrek aan capaciteit van de snelwegen... en van alle ongelukken die files veroorzaken zijn er ook maar weinig die met te hard rijden te maken hebben...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als jij me uit kunt leggen waarom er met een begrenzer ineens geen gezeik en minder files zouden zijn ben jij mijn held.
Jij steunde zeker ook het discriminatievoorstel van GL in Nijmegen?
grote onzin. voor bijna alle ongelukken geldt dat als er langzamer zou zijn gereden het ongeluk niet zou zijn gebeurd. ga maar zelf maar na.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:07 schreef Youp het volgende:
en van alle ongelukken die files veroorzaken zijn er ook maar weinig die met te hard rijden te maken hebben...
Daar heb je niet helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:57 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
grote onzin. voor bijna alle ongelukken geldt dat als er langzamer zou zijn gereden het ongeluk niet zou zijn gebeurd. ga maar zelf maar na.
Als je meer afstand houdt tot je voorligger, is er meer ruimte om in te voegen en hoeft iemand niet 2 cm voor je bumper in te voegen omdat ie ruimte genoeg heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:59 schreef yup het volgende:
[..]
Daar heb je niet helemaal gelijk in.
Als iemand tijdens het invoegen 2 centimeter voor me bumper gaat invoegen en opeens remt dan maakt het niet uit of je 80 of 120 rijd je ramt hem toch wel. De schade zal wel minder zijn ofzo...
Als we allemaal lopend (langzaam) naar ons werk gaan zullen er inderdaad minder ongelukken plaatsvinden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:57 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
grote onzin. voor bijna alle ongelukken geldt dat als er langzamer zou zijn gereden het ongeluk niet zou zijn gebeurd. ga maar zelf maar na.
Ik heb idd veel agressie in mijn post verwerktquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef IBAZ het volgende:
geinig he,
Dat is dus ook BS.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:01 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Als je meer afstand houdt tot je voorligger, is er meer ruimte om in te voegen en hoeft iemand niet 2 cm voor je bumper in te voegen omdat ie ruimte genoeg heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |