Als hij is online wasquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je het dus beter aan hem vragen
Ook een glaazsie voor Aaartieeeequote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef ArtyShock het volgende:
Zo, even een postje vanaf Dude d'r oude laptop... Het lijkt erop dat hij het weer doet!
Stu, je bent echt een schatjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:26 schreef Stuart het volgende:
Eén van de 10 geboden, maar misschien wel de belangrijkste![]()
[afbeelding]
Heb jij wat ideeen dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat doen jullie allemaal zaterdagaaf 8er jullie pc?:P
Fok!ken, net als jijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat doen jullie allemaal zaterdagaaf 8er jullie pc?:P
Het andere plaatje vond ik leuker, maar was misschien iets te onvriendelijk, vandaar een Disney klassiekerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Stu, je bent echt een schatje. Deze is een stuk beter/liever, en nog steeds niet mis te verstaan
.
Jaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef ArtyShock het volgende:
Zo, even een postje vanaf Dude d'r oude laptop... Het lijkt erop dat hij het weer doet!
Laat zien?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het andere plaatje vond ik leuker, maar was misschien iets te onvriendelijk, vandaar een Disney klassieker![]()
Eej Myjn eerzste glaazsie izzalop hpoorrquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi
Ik heb zin om met Dude een neut te gaan pakken. Meis wazzegjei!!
Ik haaaat stadten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:31 schreef RealKnuckles het volgende:
Wrom niet?
quote:
En van ons weet je niet hoe we ons voelenquote:
Zodra ik mijn koffie op heb, gaan we zuup'n!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi
Ik heb zin om met Dude een neut te gaan pakken. Meis wazzegjei!!
Dat is net zo belangrijk voor je als je nieuwe boxen hè? Of had je dat nou in het vorige topic gezegdquote:
Dat jij de posts van andere mensen niet leest, betekend niet dat jouw posts niet gelezen worden. Je valt dus in herhalingquote:
Vorige topicquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is net zo belangrijk voor je als je nieuwe boxen hè? Of had je dat nou in het vorige topic gezegd![]()
Yo dude. Ga even anders janken wil je.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat jij de posts van andere mensen niet leest, betekend niet dat jouw posts niet gelezen worden. Je valt dus in herhaling
GSSC Omdat er geen was
Ik vermaak me anders primaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zeg lekker, kom hier ff met z'n allen zielig doen
Pak je leven beet, smijt het een kroeg in en neem een biertje. voorbeeld aan onze Sandertje
Hoe kom je daar nou bij??? Op voorhand excuses als dat uit andere subfora naar voren is gekomen... Ik kom niet veel in het buitenlandquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik dacht dat Stuart en AMD64 altijd beste matties waren
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]Zeg, had ik al gezegd dat het (exclusief Ropin' the wind) om 12 cd's gaat? Kan je een een Garth weekend houden
.
Arme Arty![]()
jwt!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Ach, dat beeld kan je niet verweten worden, gezien de korte tijd die je hier zitquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Voordat hij weer is ruzies moest uitlokken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Ho. Stop. Hij zegt hetzelfde als ik, alleen hij is een stuk directer. Lijkt me geen reden om te zeggen dat hij weg moet....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yo dude. Ga even anders janken wil je.
Als je GCSC bedoelt, heb je helemaal gelijk ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, dat beeld kan je niet verweten worden, gezien de korte tijd die je hier zit
Heey, wat een frappante openbaringquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Voordat hij weer is ruzies moest uitlokken.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:43 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Als je GCSC bedoelt, heb je helemaal gelijk ja.
Maar ik zit langer op dit forum als Stuart![]()
Moet hij marar ophouden met dat zieke gedoed.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ho. Stop. Hij zegt hetzelfde als ik, alleen hij is een stuk directer. Lijkt me geen reden om te zeggen dat hij weg moet....
Ook niet waar. Er zit een grens aan de hoeveelheid bullshit die mensen kunnen verdragen. Kennelijk heeft Stu zijn grens bereikt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Voordat hij weer is ruzies moest uitlokken.
Wat mooi omschreven Esquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook niet waar. Er zit een grens aan de hoeveelheid bullshit die mensen kunnen verdragen. Kennelijk heeft Stu zijn grens bereikt.
Ach lul niet dudequote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heey, wat een frappante openbaring
Jij probeert je overal in te likken, en dan zou ik je 'vriendje' zijn geweest
Wahahahaha, stop, want ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yo, who started it.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Stu, AMD, dat geruzie van jullie ben ik eigenlijk wel ff zat. Ga mailen, MSNnen, zoek mekaar op en sla mekaar de kop in, allemaal prima, maar hier wordt gewoon relaxed gedaan. Begrepen? Mooi
Nou moet je echt stoppen. Meng je gewoon op een normale manier in het gesprek, dan is er niets aan de hand. Nu loop je te zieken...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet hij marar ophouden met dat zieke gedoed.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:49 schreef mechatronics het volgende:
ik kom er dus net achter dat met systeemherstel oid mn winamp2.91 oid file is verdwenen
stelletje prostitueeeeeeees! (oid)!
Winamp 2.91?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:49 schreef mechatronics het volgende:
ik kom er dus net achter dat met systeemherstel oid mn winamp2.91 oid file is verdwenen
stelletje prostitueeeeeeees! (oid)!
Dat was jij, laat me daar ff duidelijk in zijn. Kappen moet het wezen, en wel nu meteen. Helder?quote:
Me = helder. Stu alleen nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was jij, laat me daar ff duidelijk in zijn. Kappen moet het wezen, en wel nu meteen. Helder?
Ben je eigenlijk niet lief dan? O, wacht ff, jij hebt een ban in ONZ, dan zal het wel niet zo zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:51 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat doe ik tog eik vet blij mee![]()
Ik ben gewoon vet lief aan het slowchatten in GC
yes nu krik ik wel m'n posts op
weet ik wel, iedereen doet het etc.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Winamp 2.91?
Gebruik Winamp 5.08 dude
Ik ben lief voor chicksquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk niet lief dan? O, wacht ff, jij hebt een ban in ONZ, dan zal het wel niet zo zijn.
Winamp 5.08 is ook erg snel dude!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:54 schreef mechatronics het volgende:
[..]
weet ik wel, iedereen doet het etc.
maar 2.91 was tenminste supersnel, degelijk, die Jump functie zal er hopelijk nog wel op ingebouwd zitten, anders wordt ik gek
KAPPEN NOU. Godverdomme, jij wil ook altijd het laatste woord hebben he....quote:
ik heb alweer n reboot nodigquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:54 schreef mechatronics het volgende:
[..]
weet ik wel, iedereen doet het etc.
maar 2.91 was tenminste supersnel, degelijk, die Jump functie zal er hopelijk nog wel op ingebouwd zitten, anders wordt ik gek
Wat ben je lief als je zo boos kijkt Esquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
KAPPEN NOU. Godverdomme, jij wil ook altijd het laatste woord hebben he....
Hij staat hier aanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Yo! Kunnen we het weer gewoon over Garth hebben?![]()
Ik vrees dat ik het station 'chick' al een hele poos geleden gepasseerd ben...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik ben lief voor chicks [afbeelding]![]()
Ach god, me = clear.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
KAPPEN NOU. Godverdomme, jij wil ook altijd het laatste woord hebben he....
Wel hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:56 schreef RealKnuckles het volgende:
en btw omdat ik een ban in ONZ heb ben ikj gelijk niet lief?
Nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat je een ban niet krijgt omdat je zweetvoeten hebt...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:56 schreef RealKnuckles het volgende:
en btw omdat ik een ban in ONZ heb ben ikj gelijk niet lief?
ONZ is tog ook een teringforumquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat je een ban niet krijgt omdat je zweetvoeten hebt...![]()
Geen spelletje, en nee je mag nniet meedoen ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor spelletje spelen jullie en mag ik meedoen?![]()
je wil er een premban?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:00 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ONZ is tog ook een teringforum![]()
Ik spaar Arty nog even en als ik dan die 12 cd's heb.... KABOOOOOM!!!quote:
jij wint, iig met het laatste woordquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen spelletje, en nee je mag nniet meedoen ookJe zou niet willen
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor spelletje spelen jullie en mag ik meedoen?![]()
Liefurt... ik zit me echt ontzettend te beheersen hier, mijn grens is ook behoorlijk dichtbij....quote:
Jullie noemen elkaar lievurtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Liefurt... ik zit me echt ontzettend te beheersen hier, mijn grens is ook behoorlijk dichtbij....
je vindt het een teringforum.. dus is het het ook niet waard om er te kunne posten toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:01 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Leg mij is uit waaraan je ziet dat ik een permban wil?
Dat zou gek zijn, want jij staat alleen tegenover een groep die er kennelijk hetzelfde over denkt.quote:
Het is er wel waard om te posten, ze kunnen mij gewoon niet aanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
je vindt het een teringforum.. dus is het het ook niet waard om er te kunne posten toch?
jij blij.. + anderen blij
Dit is (meestal) een verschrikkelijk klef en vredelievend topic hoor, laat je niet misleiden door vanavondquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jullie noemen elkaar lievurt![]()
Wat Romantisch![]()
Moet je zien hoe gek jullie dan zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn, want jij staat alleen tegenover een groep die er kennelijk hetzelfde over denkt.
Leg het nogeens uit danquote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jullie noemen elkaar lievurt![]()
Wat Romantisch![]()
Ik dacht dat je van 'm hieldquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik spaar Arty nog even en als ik dan die 12 cd's heb.... KABOOOOOM!!!![]()
en jij kan hun gewoon niet aanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:04 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Het is er wel waard om te posten, ze kunnen mij gewoon niet aan.
Ik ben te goed voor ONZINquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
en jij kan hun gewoon niet aan
of zoals wel vaker in een bepaald topic in MED gezegt wordt: "fok en deze user kunnen het niet zo goed met elkaar vinden"
Excuus Flash, maar ik moet het nu kwijt, anders komt er zo stoom uit mijn orenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet je zien hoe gek jullie dan zijn![]()
Moet je niet bij je man/kinderen zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Excuus Flash, maar ik moet het nu kwijt, anders komt er zo stoom uit mijn oren.
ONTZETTENDE DOMME LUL, FLIKKER EEN EIND OP MET JE GEZIEK EN GEKLOOT OP NIKS AF
En ik hoor liever bij 'de gekken' dan bij iemand die zich kennelijk als normaalste van de wereld beschouwd, duizend keer liever.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:10 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik hoor liever bij 'de gekken' dan bij iemand die zich kennelijk als normaalste van de wereld beschouwd, duizend keer liever.
Wedden dat ie nou denkt dat je het tegen mij hebt?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zit ik hoor, geen zorgen. Breek jij je tere hartje daar nou maar niet over.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet je niet bij je man/kinderen zitten
Je zuigende gedrag haalt het bloed onder me nagels vandaan ! Flikker op debiel, en kom nooit meer terug !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Woei. Ik ga zo weg.
Ok. Wel supergezellig dan!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zit ik hoor, geen zorgen. Breek jij je tere hartje daar nou maar niet over.
![]()
![]()
![]()
Nee, nee, ik ben prima in staat zelfstandig een relatie om zeep te helpen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van 'm hield. Als jij je relatie naar de kloten wilt helpen, wil ik daar liever niet medeplichtig aan zijn...
Oprotten nuquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Woei. Ik ga zo weg.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Jullie spacen em echt op een forum
Ik heb tenminste iets dat op een leven lijkt, dat kan jij dan weer niet zeggen, jammer hè.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Jullie spacen em echt op een forum
Nee hoor. Goed naar mijn zinquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste iets dat op een leven lijkt, dat kan jij dan weer niet zeggen, jammer hè.![]()
je krijgt wel een duidelijke aanwijzing van een modje amd.. dus waarom niet opvolgen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan blijf ik zeker. Maar dan op een vriendelijke manier![]()
Geweldige sfeer? Ik heb net even teruggelezen en kan me haast niet voorstellen wat jíj er nog gezellig aan vindt. Of maakt het niet uit wat voor aandacht je krijgt, als het maar aandacht is?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:17 schreef AMD64 het volgende:
Wat een geweldige sfeer. Ik denk wel dat ik blijf.
Hey RK
Jij hebt echt een ontiegelijke plaat gewapend beton voor je harses hè? Krijg je nou korting als grootverbruiker?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:17 schreef AMD64 het volgende:
Hey RK
Dat zou een logisch gevolg zijn, dus het is logisch, dat het tegenovergestelde gebeurdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
je krijgt wel een duidelijke aanwijzing van een modje amd.. dus waarom niet opvolgen?
Omdat Flash bij hen hoortquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
je krijgt wel een duidelijke aanwijzing van een modje amd.. dus waarom niet opvolgen?
Negatieve aandacht is ook aandacht... En maar blijven jammeren dat het aan hem niet ligtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geweldige sfeer? Ik heb net even teruggelezen en kan me haast niet voorstellen wat jíj er nog gezellig aan vindt. Of maakt het niet uit wat voor aandacht je krijgt, als het maar aandacht is?
Maar laten we vooral gezellig doen.
Ja. 50%! En kappen nu, ik kom er niet meer bijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ontiegelijke plaat gewapend beton voor je harses hè? Krijg je nou korting als grootverbruiker?
Biertje Dude?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit hier met stijgende verbazing het achtste wereldwonder te aanschouwen: Een muur langer en dikker dan de chinese. OMG zeg!
HuJ!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:17 schreef AMD64 het volgende:
Hey RK
Je aanwezigheid is hier overduidelijk niet gewenst. Wat wil je zien? Een verzoek in 3-voud?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan blijf ik zeker. Maar dan op een vriendelijke manier![]()
Jij denkt geloof ik dat de hele wereld om jou draait hè?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Omdat Flash bij hen hoort
Maar was accoord gegaan, maar zij niet.![]()
Jouw hart? Nooit liefjequote:
modje is modje.. gc is zijn domein..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey dat stopt mij echt niet hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
modje is modje.. gc is zijn domein..
als ik in zijn schoenen stond had ik een banaanvraag gedaan... òf een alternatieve straf gevraagd.. postcount op 0 zetten bijvoorbeeld
Ik ben er niet echt voor dat er zo'n sfeer ontstaat van jij tegen "de rest" zoals jij dat dan ziet. Maar ik geloof oprecht dat als jij wat meer gemeende interesse toont voor mensen in plaats van alleen maar contactgestoorde onzinposts te plaatsen, dat niemand aanstoot aan jou geeft. Dus, als je de mensen hier echt leuk vindt... doe gezellig mee. En anders, zoek iets wat meer bij je past?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef AMD64 het volgende:
Ach, alleen maar dat ze mij hier wegpesten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Tessje het volgende:
Is het hier te doen vanavond?
Dat ligt eraan of jij een bepaald verwachtingspatroon hebt bij 'het'quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Tessje het volgende:
Nog een tegenstanderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt voor dat er zo'n sfeer ontstaat van jij tegen "de rest" zoals jij dat dan ziet. Maar ik geloof oprecht dat als jij wat meer gemeende interesse toont voor mensen in plaats van alleen maar contactgestoorde onzinposts te plaatsen, dat niemand aanstoot aan jou geeft. Dus, als je de mensen hier echt leuk vindt... doe gezellig mee. En anders, zoek iets wat meer bij je past?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Tessje het volgende:
quote:
Ach, best wel hoor. Iedereen is z'n overtuigingskracht aan het testen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Tessje het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Tjezus, staan er in ONZ bordjes met een pijl erop naar GC of zo?
Over een half uur mag er een SC topic in onzin open. Ik wil dan graag de voorgeschiedenis weten van wat er is gebeurt als er gezogen en geflamed word.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
In GAM staat ook zo'n bordje anders kwam ik hier nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij moet nodig ff gaan rukken. Dat kan niet lekker voelen, zo lang met een strakke plasser zitten.quote:
Ja vandaar mijn post.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]waar denk je dat Tessje vandaan komt?
Le-zen!quote:
Ach, als hij echt doet wat hij beloofd valt er hier nog maar weinig te beleven hoor...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh damn... ik hoor ineens dat ik een film moet komen kijken...
Lekker!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat lekker vlammetjes eten uit de frituurpan, en is dus even weg, want ze zijn nu klaar![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat lekker vlammetjes eten uit de frituurpan, en is dus even weg, want ze zijn nu klaar![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:34 schreef Stuart het volgende:
Eet smakelijk, brand jezelf nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:34 schreef Stuart het volgende:
Ik hoop voor je dat die ene dan niet op eigen kracht weg gewandeld is, dan smaakt die ander ook vast niet meer zo lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
ik ga ff een sausijzenbroodje afbakken.. ik zou er nog 2 moeten hebben
maar 1 is er op misterieuze wijze verdwenen..
Heb je huisdieren?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
ik ga ff een sausijzenbroodje afbakken.. ik zou er nog 2 moeten hebben
maar 1 is er op misterieuze wijze verdwenen..
Als dat zo is, is het vast net zo'n rotkat als mijn schoonouders hadden... Die ging met hele bevroren rollades aan de haal, en ook een zak met 2 worsten verdween achter de videoquote:
Je lust ze niet allemaal he?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb 6 vlammetjes op, en bij de 1e ging het nog wel, maar het wordt écht steeds heter![]()
Ik heb er maar 6 in de frituurpan gedaan, maar die andere 6 eet ik wel een andere keerquote:
* Brighteyes werpt toch nog snel blikje!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, als hij echt doet wat hij beloofd valt er hier nog maar weinig te beleven hoor...
Brighteyes! Liefje, ik mis je, kom snel weer eens langs hier.
Saucijzenbroodjes zijn lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:47 schreef petre86 het volgende:
nog 5 minuten en dan..... **PING** is mijn broodje klaar
Jij bent ook erg lief Essiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef es70 het volgende:
Een fijn besluit van een ten dele kloterige avond
Heb ik al gezegd dat ik iedereen lief vind? Bij dezen![]()
.
Krijg jij er nog eentje extraquote:
Ik word ook steeds vrolijkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Krijg jij er nog eentje extra, ik ben in een goeie bui
.
Eerst zien dan geloven. Onkruid vergaat niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:44 schreef es70 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt erop....
Nee, ik zeg het ook maar niet.
*mompelt iets over goden verzoeken enzo*
Ik ben er heel erg zeker van dat hij zeker 48 uur wegblijftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Onkruid vergaat niet...
Ja ik nu ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg zeker van dat hij zeker 48 uur wegblijft.
Beetje rigoureus niet? Nou ja, wie weet heeft 't een positief effect. Het heeft in ieder geval als voordeel dat het topic twee keer zo lang meegaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:54 schreef es70 het volgende:
Ik ben er heel erg zeker van dat hij zeker 48 uur wegblijft.
Deze TT had een 'verborgen boodschap' naar aanleiding van het vorige topicquote:Op zondag 23 januari 2005 00:12 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond/nacht![]()
ligt het aan mij of worden de tt's steeds waziger?
O dat heb ik dus gemistquote:Op zondag 23 januari 2005 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze TT had een 'verborgen boodschap' naar aanleiding van het vorige topic
Evening Bengel![]()
![]()
Je hebt niets bijzonders gemist, dus nee, ik neem het je zéker niet kwalijkquote:Op zondag 23 januari 2005 00:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat heb ik dus gemistje vind het niet erg als ik niet ga terug lezen he ..
Hai Stu
Thank youquote:Op zondag 23 januari 2005 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt niets bijzonders gemist, dus nee, ik neem het je zéker niet kwalijk![]()
![]()
Past dat nog? Daar ligt toch al iemand?quote:
Night night Flash, en tot morgenquote:
Ja hoor, dat past preciesquote:Op zondag 23 januari 2005 00:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Past dat nog? Daar ligt toch al iemand?
Ach, je zit al op de volgende pagina. Nou, mooi dat 't past.quote:
Nachtdienst luisterenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach, je zit al op de volgende pagina. Nou, mooi dat 't past.'t Zou ook zo sneu zijn als ze met haar pijnlijke rug op de bank moest slapen...
Slaap... eh... ze!
Hee! Nog steeds op dus. Op zoek naar afleiding totdat je eindelijk de slaap kan vatten?quote:
kom net thuis, dus dan moet ik nog ff alles 'doornemen'quote:Op zondag 23 januari 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee! Nog steeds op dus. Op zoek naar afleiding totdat je eindelijk de slaap kan vatten?
Okee. Waar ben je heengeweest dan? Iets gezelligs of iets verplichts?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:16 schreef D.Rose het volgende:
kom net thuis, dus dan moet ik nog ff alles 'doornemen'
verjaardag van de vriend van mijn zusjequote:Op zondag 23 januari 2005 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Okee. Waar ben je heengeweest dan? Iets gezelligs of iets verplichts?
Hee! Je leeft nog! En gezien de smiley ben je blij, dus alles gaat goed neem ik aan?quote:
Da's een kwestie van posten hè. Als er gepost wordt leeft een topic. Simpel eigenlijk.quote:
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.quote:
Vaak is het posten rond deze tijd vrij uniek te noemen in GCSCquote:Op zondag 23 januari 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's een kwestie van posten hè. Als er gepost wordt leeft een topic. Simpel eigenlijk.
2 dingen tegelijk?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.
Heb je lieverdat ik vannacht al deze verhalen aan je vertel? In mijn slaap?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.
Nee hoor, om de beurt. Ik ben man hè, alleen vrouwen kunnen kletsen gecombineerd met een andere willekeurige handeling. (Het cliché van autorijden borrelt op...)quote:
Autorijden? In dat geval kan ik niet eens één ding tegelijk, zoals autorijden.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor, om de beurt. Ik ben man hè, alleen vrouwen kunnen kletsen gecombineerd met een andere willekeurige handeling. (Het cliché van autorijden borrelt op...)
Nou, een paar maanden geleden was GCSC een topic van voornamelijk nachtbrakers. Mensen die ook doordeweeks zo rond tweeën eens begonnen te denken om het bed op te zoeken. Pas de laatste tijd begint men wat vroeger ter bedde te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:47 schreef Stuart het volgende:
Vaak is het posten rond deze tijd vrij uniek te noemen in GCSC![]()
Ik ken je nu al een poosje, maar heb geen idee hoe beroerd jouw coureurskwaliteiten zijn...quote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Autorijden? In dat geval kan ik niet eens één ding tegelijk, zoals autorijden.
misschien eens proberen danquote:Op zondag 23 januari 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ken je nu al een poosje, maar heb geen idee hoe beroerd jouw coureurskwaliteiten zijn...
Wacht even, ik pak de autosleutels even....quote:Op zondag 23 januari 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ken je nu al een poosje, maar heb geen idee hoe beroerd jouw coureurskwaliteiten zijn...
Doordeweeks ben ik nooit lang opgebleven, dus dat heb ik niet meegekregen, en zal ik ook niet krijgen, omdat ik nog vóór 12 uur naar bed ga doordeweeksquote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, een paar maanden geleden was GCSC een topic van voornamelijk nachtbrakers. Mensen die ook doordeweeks zo rond tweeën eens begonnen te denken om het bed op te zoeken. Pas de laatste tijd begint men wat vroeger ter bedde te gaan.
Nachtbraker to inkeer gekomen? Slechte zaak.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, een paar maanden geleden was GCSC een topic van voornamelijk nachtbrakers. Mensen die ook doordeweeks zo rond tweeën eens begonnen te denken om het bed op te zoeken. Pas de laatste tijd begint men wat vroeger ter bedde te gaan.
Jullie worden oud.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is de vraag wie er met wie vandoor gaat dan. Ik weet nog niet of ik er naast wil zitten dan...quote:
In de zomwer waren er wel steeds topics van nachtbrakers, ik vraag me eigenlijk af of die nog zo zijn, of dat ik de enige ben...quote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een wijntje voor mij, of voor jezelf?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Wacht even, ik pak de autosleutels even....
Neem ik wel even een wijntje mee voor onderweg, dat ontspant wat...![]()
Het is héél lang geleden dat ik überhaupt voor twaalf uur 's nachts in bed lag. Het wordt eigenlijk nooit voor enen, ook niet doordeweeks.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:02 schreef Stuart het volgende:
Doordeweeks ben ik nooit lang opgebleven, dus dat heb ik niet meegekregen, en zal ik ook niet krijgen, omdat ik nog vóór 12 uur naar bed ga doordeweeks![]()
afgelegen lege parkeerplaats, kan weinig mis gaan zou je zeggenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is de vraag wie er met wie vandoor gaat dan. Ik weet nog niet of ik er naast wil zitten dan...Nah, gewoon maar eens proberen binnenkort.
Ik zou het niet doenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is de vraag wie er met wie vandoor gaat dan. Ik weet nog niet of ik er naast wil zitten dan...Nah, gewoon maar eens proberen binnenkort.
Dat is in ONZ.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
In de zomwer waren er wel steeds topics van nachtbrakers, ik vraag me eigenlijk af of die nog zo zijn, of dat ik de enige ben...
Nou, er wordt in General Chat steeds minder genachtbraakt. Had een beetje te maken met de samenstelling van de groep mensen die toen veel in het topic kwamen. De groep is nu weer anders, van de nachtbrakers van toen zijn er maar een paar over.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
In de zomwer waren er wel steeds topics van nachtbrakers, ik vraag me eigenlijk af of die nog zo zijn, of dat ik de enige ben...
Oeh en dan seks op de achterbank!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
afgelegen lege parkeerplaats, kan weinig mis gaan zou je zeggen
Jij kan er dan ook wel eentje gebruiken dan, vrees ikquote:Op zondag 23 januari 2005 02:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een wijntje voor mij, of voor jezelf?
Jammer, ik behoor dus zonder het te weten tot de die-hards, ik gan ooit voor 3 uur slapen...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, er wordt in General Chat steeds minder genachtbraakt. Had een beetje te maken met de samenstelling van de groep mensen die toen veel in het topic kwamen. De groep is nu weer anders, van de nachtbrakers van toen zijn er maar een paar over.
Totdat de praktijk bewijst dat het wèl mis kan gaan. Niet helemaal de "oh ja" erlebnis die ik graag zou hebben. Maar ik denk dat ik binnenkort toch maar eens de sleutels in haar handen druk; het wordt toch eens tijd om weer eens een stukje rijden voor haar.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:07 schreef D.Rose het volgende:
afgelegen lege parkeerplaats, kan weinig mis gaan zou je zeggen
Vanwege de ruzie die gaat ontstaan of de brokken die je gaat maken?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou het niet doen
Gewoon een advies. Omdat ik van je hou.
eh ja, dat kan ook, maar ik bedoelde een ander ritjequote:Op zondag 23 januari 2005 02:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh en dan seks op de achterbank!![]()
Of van ouderdom.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Dat is een teken van gezondheid
Ik wil best een stukje rijden hoor. Op de bijrijdersstoel. Bevalt me prima. Ben al jaren schadevrij!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Totdat de praktijk bewijst dat het wèl mis kan gaan. Niet helemaal de "oh ja" erlebnis die ik graag zou hebben. Maar ik denk dat ik binnenkort toch maar eens de sleutels in haar handen druk; het wordt toch eens tijd om weer eens een stukje rijden voor haar.
Alleen als je slaagt voor je praktijkexamen.quote:
Het tweede. Ben je erg gehecht aan gevoel in de onderlijf? Laten we zeggen van de nek down?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vanwege de ruzie die gaat ontstaan of de brokken die je gaat maken?
Wow. Maar heb je net als ik een baan waar je toch wel om negen uur dient te verschijnen?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jammer, ik behoor dus zonder het te weten tot de die-hards, ik gan ooit voor 3 uur slapen...
Nee, 8:15quote:Op zondag 23 januari 2005 02:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wow. Maar heb je net als ik een baan waar je toch wel om negen uur dient te verschijnen?
Kunnen we niet gewoon die doen van de taxichauffeur en dat ik geen geld bij me heb en jij dan zegt: "Mevrouwtje, hoe gaan we dit oplossen" en dan rij je mij naar een afgelegen parkeerplaats en dan....quote:Op zondag 23 januari 2005 02:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Alleen als je slaagt voor je praktijkexamen.
Het is een teken van gezondheid dat je ouder wordt toch? Zodra je niet meer ouder wordt is het einde verhaal lijkt me...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:13 schreef QyRoZ het volgende:
Of van ouderdom.
Zullen we een wedstrijdje doen wie de grootste wallen heeft?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee, 8:15
...en dan trek je een paar gram coke tevoorschijn?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon die doen van de taxichauffeur en dat ik geen geld bij me heb en jij dan zegt: "Mevrouwtje, hoe gaan we dit oplossen" en dan rij je mij naar een afgelegen parkeerplaats en dan....
![]()
Ik wil wel een wedstrijdje doen wie het slechtste humeur heeft...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zullen we een wedstrijdje doen wie de grootste wallen heeft?
Het lijkt er bijna op dat je met opzet een boom opzoekt om met de auto te knuffelen.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Het tweede. Ben je erg gehecht aan gevoel in de onderlijf? Laten we zeggen van de nek down?
quote:Op zondag 23 januari 2005 02:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
...en dan trek je een paar gram coke tevoorschijn?
Oooeee, dat heb ik zeker!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met zo'n lekker wijf in je avatar zou je denken dat jij toch meer gevoel voor ranzige seks hebt.
Die bomen doemen plots op de weg op. Heel raarquote:Op zondag 23 januari 2005 02:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het lijkt er bijna op dat je met opzet een boom opzoekt om met de auto te knuffelen.
Hoe gehecht ben jíj eraan dat beneden m'n nek alles het nog doet?![]()
Nou, dan win jij. Ik ben 's ochtends bij lange na niet wakker genoeg om een slecht humeur te hebben. Als ik zo rond de middag m'n gezicht weer een beetje in de plooi heb ben ik èn wakker èn is m'n humeur weer op een aanvaardbaar peil.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik wil wel een wedstrijdje doen wie het slechtste humeur heeft...
Waarom begin je dan over coke als ik net een enorm pornografisch verantwoord beeld wil gaan schetsen?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Oooeee, dat heb ik zeker!
Ongecontroleerd en zonder consequenties.
![]()
Ik ben tot een uur of elf de devil himself, daarna trekt het een beetje bij, en vanaf 12 uur word ik mezelf.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, dan win jij. Ik ben 's ochtends bij lange na niet wakker genoeg om een slecht humeur te hebben. Als ik zo rond de middag m'n gezicht weer een beetje in de plooi heb ben ik èn wakker èn is m'n humeur weer op een aanvaardbaar peil.
Sorry, ik dacht dat je een van de vele opwarm-maar-niet-afmaak-types was...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over coke als ik net een enorm pornografisch verantwoord beeld wil gaan schetsen?
Nou, nu ben ik uit de stemming ook
Wie is dat trouwens in je avatar? Een bekende of gewoon een lekkere geile selectie geanimeerde gifjes die je toevallig op Internet bent tegengekomen?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Oooeee, dat heb ik zeker!
Ongecontroleerd en zonder consequenties.
![]()
2e, en ze lijkt heel erg op een ex van me, dat maakt het speciaal....quote:Op zondag 23 januari 2005 02:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wie is dat trouwens in je avatar? Een bekende of gewoon een lekkere geile selectie geanimeerde gifjes die je toevallig op Internet bent tegengekomen?
Zal ik je weer in de stemming brengen..?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over coke als ik net een enorm pornografisch verantwoord beeld wil gaan schetsen?
Nou, nu ben ik uit de stemming ook
Ja agent, die boom sprong zomaar op de weg, ik kon er níets aan doen. Echt niet...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Die bomen doemen plots op de weg op. Heel raar![]()
Pompjes...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O daar ben ik best aan gehecht, al hebben ze ook prima pompjes hoor. Linksom of rechtsom: als het maar stijf wordt hoor je mij niet klagen![]()
O een beetje teasen kan geen kwaad. Maar een beetje wijf maakt het karwei uiteindelijk wel netjes af!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een van de vele opwarm-maar-niet-afmaak-types was...
dat heb ik ook wel eens gehad...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O een beetje teasen kan geen kwaad. Maar een beetje wijf maakt het karwei uiteindelijk wel netjes af!![]()
Hoewel ik wel eens in slaap gepleurd ben tijdens de daad![]()
Tja, maar om nou steeds geconfronteerd te worden met datgene wat je níet meer hebt is ook weer zo'n gevalletje zelfkastijding. Nou, ze doet me ook wel denken aan iemand die vlakbij zit.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
2e, en ze lijkt heel erg op een ex van me, dat maakt het speciaal....![]()
Kut dat het je ex is, want dan was ze wel een ontzettend mooie meid zo te zien!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
2e, en ze lijkt heel erg op een ex van me, dat maakt het speciaal....![]()
Klopt, maar wat ik nog wel heb zijn goede herinnneringen, HELE goedequote:Op zondag 23 januari 2005 02:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, maar om nou steeds geconfronteerd te worden met datgene wat je níet meer hebt is ook weer zo'n gevalletje zelfkastijding. Nou, ze doet me ook wel denken aan iemand die vlakbij zit.Maar misschien is 't ook wel gewoon de vleeskleur.
Eh ja... doe dat eens.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zal ik je weer in de stemming brengen..?
Nou dat zal Arty weinig tot niet waarderen denk ikquote:Op zondag 23 januari 2005 02:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zal ik je weer in de stemming brengen..?
Mazzel dan, dat jij tenminste een beetje een wijf bent.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:29 schreef Duderinnetje het volgende:
O een beetje teasen kan geen kwaad. Maar een beetje wijf maakt het karwei uiteindelijk wel netjes af!![]()
Vertel eens?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoewel ik wel eens in slaap gepleurd ben tijdens de daad![]()
Arty zit daar dus, en is mannelijkquote:Op zondag 23 januari 2005 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat zal Arty weinig tot niet waarderen denk ik![]()
En ik heb ook wel genoeg aan die monsieur tegenover me hoor![]()
Ik weet waar je ventieltje zit, dus ik doe het opblaaswerk wel!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja agent, die boom sprong zomaar op de weg, ik kon er níets aan doen. Echt niet...
[..]
Pompjes...Oftewel, als ik een opblaaspop zou zijn was het ook al lang goed. Nou, ik zal vannacht mijn beste impressie van een opblaaspop geven; zien hoe goed dat bevalt...
Tot zover het politiek correcte antwoord...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dat zal Arty weinig tot niet waarderen denk ik![]()
En ik heb ook wel genoeg aan die monsieur tegenover me hoor![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 02:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, maar om nou steeds geconfronteerd te worden met datgene wat je níet meer hebt is ook weer zo'n gevalletje zelfkastijding. Nou, ze doet me ook wel denken aan iemand die vlakbij zit.Maar misschien is 't ook wel gewoon de vleeskleur.
Ja gelukkig toch nog een beetje hè? Afgezien van die aanzienlijke voorgevel natuurlijk!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mazzel dan, dat jij tenminste een beetje een wijf bent.
[..]
Vertel eens?![]()
Mannelijk: check.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
Arty zit daar dus, en is mannelijk
snel van begrip![]()
Arty en ik zijn verkeringsgewijs aan elkaar verbonden (we gaan binnenkort trouwen). En ja, hij is zeker mannelijkquote:Op zondag 23 januari 2005 02:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Arty zit daar dus, en is mannelijk
snel van begrip![]()
Jij zegt het. (En laat ik gezien de komende avond maar niet al te eerlijk zijn dan)quote:Op zondag 23 januari 2005 02:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat moet het wel zijn(Laten we eerlijk zijn)
Ja dus dan wilde ik nu overgaan tot de fase waarin ik msn-seks ga hebben met de heer Pontiac. Is dat oké?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tot zover het politiek correcte antwoord...
OK, duidelijk.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty en ik zijn verkeringsgewijs aan elkaar verbonden (we gaan binnenkort trouwen). En ja, hij is zeker mannelijk![]()
Moeilijk? Ik ben heel makkelijk hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 02:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Moeilijke online-relaties hier blijkbaar...:?
Moet ik uitkijken dat ik geen vingers brand..?
Nee hoor. Geen moeilijke online relaties. Al is het ooit wèl op Fok! ontstaan. Wij zijn uitgerust met voldoende olifantshuid en zelfspot om de meest venijnige opmerkingen te doorstaan.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Moeilijke online-relaties hier blijkbaar...:?
Moet ik uitkijken dat ik geen vingers brand..?
Dat was geen handig antwoordquote:Op zondag 23 januari 2005 02:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij zegt het. (En laat ik gezien de komende avond maar niet al te eerlijk zijn dan)
Iets zegt me dat dit geen handig antwoord is...
Hmz, dat heb ik dus niet, ik zit me hier nog steeds gruwelijk kwaad te maken om zielige pubers en hun kinderlijke opmerkingen...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen moeilijke online relaties. Al is het ooit wèl op Fok! ontstaan. Wij zijn uitgerust met voldoende olifantshuid en zelfspot om de meest venijnige opmerkingen te doorstaan.
Ik heb schijnbaar weer eens teveel gezopen. In welke black-out heb ik dàt beloofd?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty en ik zijn verkeringsgewijs aan elkaar verbonden (we gaan binnenkort trouwen). En ja, hij is zeker mannelijk![]()
Op Fok?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hmz, dat heb ik dus niet, ik zit me hier nog steeds gruwelijk kwaad te maken om zielige pubers en hun kinderlijke opmerkingen...
Misschien is het de leeftijd. Maar jij kunt je nog steeds druk maken over opmerkingen van anderen. En pubers... wat weten die nou helemaal? Daar sta je toch boven?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hmz, dat heb ik dus niet, ik zit me hier nog steeds gruwelijk kwaad te maken om zielige pubers en hun kinderlijke opmerkingen...
Heb je niet beloofd. Dat was een mededeling. En ik vond dit een aardige plek om je het mee te delenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar weer eens teveel gezopen. In welke black-out heb ik dàt beloofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |