Als hij is online wasquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je het dus beter aan hem vragen
Ook een glaazsie voor Aaartieeeequote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef ArtyShock het volgende:
Zo, even een postje vanaf Dude d'r oude laptop... Het lijkt erop dat hij het weer doet!
Stu, je bent echt een schatjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:26 schreef Stuart het volgende:
Eén van de 10 geboden, maar misschien wel de belangrijkste![]()
[afbeelding]
Heb jij wat ideeen dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat doen jullie allemaal zaterdagaaf 8er jullie pc?:P
Fok!ken, net als jijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat doen jullie allemaal zaterdagaaf 8er jullie pc?:P
Het andere plaatje vond ik leuker, maar was misschien iets te onvriendelijk, vandaar een Disney klassiekerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Stu, je bent echt een schatje. Deze is een stuk beter/liever, en nog steeds niet mis te verstaan
.
Jaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef ArtyShock het volgende:
Zo, even een postje vanaf Dude d'r oude laptop... Het lijkt erop dat hij het weer doet!
Laat zien?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het andere plaatje vond ik leuker, maar was misschien iets te onvriendelijk, vandaar een Disney klassieker![]()
Eej Myjn eerzste glaazsie izzalop hpoorrquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi
Ik heb zin om met Dude een neut te gaan pakken. Meis wazzegjei!!
Ik haaaat stadten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:31 schreef RealKnuckles het volgende:
Wrom niet?
quote:
En van ons weet je niet hoe we ons voelenquote:
Zodra ik mijn koffie op heb, gaan we zuup'n!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi
Ik heb zin om met Dude een neut te gaan pakken. Meis wazzegjei!!
Dat is net zo belangrijk voor je als je nieuwe boxen hè? Of had je dat nou in het vorige topic gezegdquote:
Dat jij de posts van andere mensen niet leest, betekend niet dat jouw posts niet gelezen worden. Je valt dus in herhalingquote:
Vorige topicquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is net zo belangrijk voor je als je nieuwe boxen hè? Of had je dat nou in het vorige topic gezegd![]()
Yo dude. Ga even anders janken wil je.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat jij de posts van andere mensen niet leest, betekend niet dat jouw posts niet gelezen worden. Je valt dus in herhaling
GSSC Omdat er geen was
Ik vermaak me anders primaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zeg lekker, kom hier ff met z'n allen zielig doen
Pak je leven beet, smijt het een kroeg in en neem een biertje. voorbeeld aan onze Sandertje
Hoe kom je daar nou bij??? Op voorhand excuses als dat uit andere subfora naar voren is gekomen... Ik kom niet veel in het buitenlandquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik dacht dat Stuart en AMD64 altijd beste matties waren
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]Zeg, had ik al gezegd dat het (exclusief Ropin' the wind) om 12 cd's gaat? Kan je een een Garth weekend houden
.
Arme Arty![]()
jwt!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Ach, dat beeld kan je niet verweten worden, gezien de korte tijd die je hier zitquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Voordat hij weer is ruzies moest uitlokken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Ho. Stop. Hij zegt hetzelfde als ik, alleen hij is een stuk directer. Lijkt me geen reden om te zeggen dat hij weg moet....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yo dude. Ga even anders janken wil je.
Als je GCSC bedoelt, heb je helemaal gelijk ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, dat beeld kan je niet verweten worden, gezien de korte tijd die je hier zit
Heey, wat een frappante openbaringquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Voordat hij weer is ruzies moest uitlokken.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:43 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Als je GCSC bedoelt, heb je helemaal gelijk ja.
Maar ik zit langer op dit forum als Stuart![]()
Moet hij marar ophouden met dat zieke gedoed.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ho. Stop. Hij zegt hetzelfde als ik, alleen hij is een stuk directer. Lijkt me geen reden om te zeggen dat hij weg moet....
Ook niet waar. Er zit een grens aan de hoeveelheid bullshit die mensen kunnen verdragen. Kennelijk heeft Stu zijn grens bereikt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Voordat hij weer is ruzies moest uitlokken.
Wat mooi omschreven Esquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook niet waar. Er zit een grens aan de hoeveelheid bullshit die mensen kunnen verdragen. Kennelijk heeft Stu zijn grens bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |