goedenavondquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:55 schreef mechatronics het volgende:
het is zaterdag, ik ben deze week al 3 keer bezopen thuis gekomen, ik ben door mn biergeldbudget van deze week heen, mn PC etterde, ik ben em opnieuw aan het installeren, en ik ben nu net de laatste patches aan het downen voor windows. antivirus staat er alweer op samen met HitmanPro
GOD! wat is het toch n shitzaterdag
Helaas, ik heb niet gehoord op BBCquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:56 schreef mechatronics het volgende:
[..]
goedenavondiemand die nog BBC Radio 1 net geluisterd heeft? beestachtig geile mix was dat
![]()
Weet je wat? Ik ben ook altijd gepest vroeger, maar ik heb nooit mijn leven 'opgeleukt' op afgezwakt omdat ik dacht dat ik er dan beter bij zou passen... Mensen moeten je nemen zoals je bent, en als ze dat niet willen moet je ze links laten liggen. Hun verlies, niet het jouwe....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als peuter/kind/puber/vlwassene ben ik vaak gepest.
En als ik iets weer wat over mezelf vertel ben ik bang dat ze weer gaan beginnen.
\quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik ben ook altijd gepest vroeger, maar ik heb nooit mijn leven 'opgeleukt' op afgezwakt omdat ik dacht dat ik er dan beter bij zou passen... Mensen moeten je nemen zoals je bent, en als ze dat niet willen moet je ze links laten liggen. Hun verlies, niet het jouwe....
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jij bent haar 'vriend'
Dan hoor je toch alles te weten?
britse kwaliteit uit londen jongen, kwaliteit dat je in je opblaasstoel gaat zitten met n boek, en lekker op het rime meedanst, in je hoofdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb niet gehoord op BBC
Luister nooit naar Amreikaansezenders
heerlijk hé. op je eigen quotenquote:
Kan op den duur knap irritant worden anders hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:01 schreef mechatronics het volgende:
heerlijk hé. op je eigen quoten
doe ik sinds gister
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan op den duur knap irritant worden anders hoor
Wat heeft je hart hier precies mee te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
\
dat is zo es. Maar ik heb een zwak hart...
Heb ook maar 2 vrienden!
Jij bent degene die ervoor kiest om mensen bewust te belazeren daar je over extreem veel dingen liegt. Je verzint veel, en probeert ons te laten geloven dat jouw leugens op waarheid berusten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Stu, moeten we altijd ruzie hebben?
Ik ben gevoelig, bedoelde ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat heeft je hart hier precies mee te maken.
Oh, ik heb in het verleden weleens gemerkt dat mensen zich aan me stoorden als ik dat deedquote:
Excuse Stu.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent degene die ervoor kiest om mensen bewust te belazeren daar je over extreem veel dingen liegt. Je verzint veel, en probeert ons te laten geloven dat jouw leugens op waarheid berusten.
Het spijt me, maar ik kan niet 'vriendelijker' doen tegen mensen als jij die het nodig achten om te liegen![]()
Have fun lekker dingquote:
Morgen in de loop van de avond weer dronken verhalen?quote:
Hey Flash, wat kunnen we vanavond verwachten ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen in de loop van de avond weer dronken verhalen?
Veel plezier Sander
Tja, computersquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef mechatronics het volgende:
ik moet weer even windows opnieuw opstarten
brb
Dat maakt het voor mij nog niet echt duidelijk... Heb je het nou aan je hart, of ben je gevoelig?quote:
Ik heb alle 2.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat maakt het voor mij nog niet echt duidelijk... Heb je het nou aan je hart, of ben je gevoelig?
En over die vrienden: Je hebt meer aan 2 goeie vrienden dan aan 100 vage kennissen.
Hoezo? Waar doel je op?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey Flash, wat kunnen we vanavond verwachten ?
JESUS CHRIST!!! Jij spoort écht niet!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Eerst toestemming van d;r ouders. En dan staat er niets meer in de weg
Wat is odm?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb alle 2.
Ik ben hartpatient(maar is niet van toepassing odm)
Ok, jij hebt wel gelijk. Maar wil toch nog meer vrienden hebben
Ik EIS dat je vriendjes met me wordt Esquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is odm?
Vriendschap is iets dat groeit, dat kan je niet afdwingen of opeisen...
Waarom niet.? Heb liever toestemming dan alleen maar ruzies.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
JESUS CHRIST!!! Jij spoort écht niet!!!!
OMFuckingG!!!![]()
quote:
Owkee danquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik EIS dat je vriendjes met me wordt Es![]()
![]()
![]()
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:18 schreef Stuart het volgende:
In het volgende topic staat in de OP een plaatje, speciaal voor AMD![]()
Yay, ik ben vriendjes met Esquote:
Yup .quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Weet ik veel! Ik ga daar niet over, dat is je vriend Speedy
Ik kom niet als het mij raakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk
Sticks and stones may break my bones your words will never hurt mequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones your words will never hurt me
Dan kan je het dus beter aan hem vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |