Was niet lelijk bedoeldquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh... Jij bent hier nou eenmaal iets vaker dan zij. Sorry hoor.
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ik niet kan praten...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh... Jij bent hier nou eenmaal iets vaker dan zij. Sorry hoor.
Zeg trutje.... zeg het ff als je denkt dat je het gekkenhuis hier aankanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ik niet kan praten...
Tenzij ik dat bijdehante snaveltje even snel tot zwijgen zoenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ik niet kan praten...
Dat is ontzettend ouderwetsquote:
Ik wil het zo graag!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ontzettend ouderwets. Dat soort dingen deel je mee, daar vraag je toch geen toestemming voor
(behalve natuurlijk aan de bride-to-be, da's dan wel weer vrij belangrijk
).
Hoe oud zijn die wannabee hooligans van je eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg trutje.... zeg het ff als je denkt dat je het gekkenhuis hier aankan.
![]()
Lekker van m'n vriendje genieten...quote:
Apart wel, tot een week geleden sprak je nooit over 'haar' en nu wil je al trouwenquote:
8, 7, 5 en 4 (de jongsten zijn jarig in april)quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die wannabee hooligans van je eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Apart wel, tot een week geleden sprak je nooit over 'haar' en nu wil je al trouwen
Oh well, je hebt in ieder geval een goede basis en veel te bieden![]()
Aangezien ik een redelijk groot doorzettingsvermogen hebt (ben gewoon stronteigenwijs), zal het vrij snel kunnen... Roep dus maar een datum...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg trutje.... zeg het ff als je denkt dat je het gekkenhuis hier aankan.
![]()
Beetje jammer dat je dan tegen ons liegt dat je geen vriendin hebt en bla bla blaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk geheim houden!
Jij gaat heel snel je gemak houdenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aangezien ik een redelijk groot doorzettingsvermogen hebt (ben gewoon stronteigenwijs), zal het vrij snel kunnen... Roep dus maar een datum...
Nouja Stuquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan tegen ons liegt dat je geen vriendin hebt en bla bla bla![]()
Fair enough, maar lieg dan niet, bespreek het dan nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nouja Stu
Ik wilde het niet dat jullie het weten
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een vriendin!
Iedereen mag het weten
Zo
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aangezien ik een redelijk groot doorzettingsvermogen hebt (ben gewoon stronteigenwijs), zal het vrij snel kunnen... Roep dus maar een datum...
dudequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, maar lieg dan niet, bespreek het dan niet
Door zielige posts te plaatsen van ik wil een vriendin en bla bla bla en dan blijk je dus continu te liegen tegen iedereen
Erg aardig van je, écht, jij hebt klasse jongen![]()
Ik bepaal dat nog altijd zelf...quote:
Krijg het lazerus met je leugensquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nouja Stu
Ik wilde het niet dat jullie het weten
Hee, waar heb ik dat meer gehoord?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:40 schreef es70 het volgende:
ondanks dat je je soms een hele Piet voelt, blijkt dat sommige dingen achteraf niet zo'n heel goed plan waren....
ja??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een vriendin!
Iedereen mag het weten
Zo
Dat iedereen mij weer gaan pesten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom niet???? Wat is daar nou het grote geheim van?
JAquote:
Schaatstenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA![]()
En ga eens uit m'n beeld, het schaatsen begint zo weer
* MutZ gaat maar ff heel wijselijk haar mond houden...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je aan brokken gaat... Ik weet wat rugpijn is, en ondanks dat je je soms een hele Piet voelt, blijkt dat sommige dingen achteraf niet zo'n heel goed plan waren....
Met je vriendin? Waarom in vredesnaam?quote:
Als peuter/kind/puber/vlwassene ben ik vaak gepest.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Met je vriendin? Waarom in vredesnaam?
@Stu: rustig aan knul, adem in.... en weer uit... Het sop is de kool niet waard.
* MutZ houdt weer wijselijk haar mond...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, waar heb ik dat meer gehoord?
Ik weiger iemand serieus te nemen die continu liegtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Met je vriendin? Waarom in vredesnaam?
@Stu: rustig aan knul, adem in.... en weer uit... Het sop is de kool niet waard.
Continuequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger iemand serieus te nemen die continu liegt![]()
Slapen jijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ houdt weer wijselijk haar mond...
Hoe weet jij nou weer wat m'n plannen zijn??quote:
Ik kan zo in je hoofdje kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer wat m'n plannen zijn??
Sweet dreams Mutzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |