quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:03 schreef Stuart het volgende:
Ik ga bij Es een keer pannenkoeken eten![]()
Als je helemaal naar beneden van de pagina gaat, dus onder replique bla bla blaquote:
Ik wil een beetje aan zee of zowquote:
Dat lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Moeten we wel een keer een datum prikken binnenkort.
Mag ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Moeten we wel een keer een datum prikken binnenkort.
Dat ben ik. 5 minuten met de auto!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil een beetje aan zee of zow
A okequote:
Hahahaha Flash durft niet alleenquote:
Tuurlijk nietquote:
Speedy!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wie van jullie 2 woont nou in Dokkum?
Probeer jij mijn moeder dan maar eens over te halenquote:
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Op het moment dat jij zegt dat Mutz het aankan om deze kan op te komen, prikken we een datum (tenzij je plande om zonder haar te komen natuurlijk).
Hoe is het eigenlijk met je vriendinquote:
Sure. Hoe heet ze op Fok!?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Probeer jij mijn moeder dan maar eens over te halen
Ze zit hier niet op FOK!quote:
Ik had al ge-editquote:
Ze kan zelf ook nog praten hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Op het moment dat jij zegt dat Mutz het aankan om deze kant op te komen, prikken we een datum.
Als het goed is wel ja. Eerst toestemming van d;r ouders. En dan staat er niets meer in de wegquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je vriendinJe gaat toch over een jaar trouwen
![]()
Wheheheh! Kom gewoon nou hier wonen. Kunnen we gezellige dingn doenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze zit hier niet op FOK!
Msn heeft ze wel
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit. Ben alleen niet zo heel snel nu, ik kijk met een oog tv....
Is ze nog zo jongquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Eerst toestemming van d;r ouders. En dan staat er niets meer in de weg
Zal proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wheheheh! Kom gewoon nou hier wonen. Kunnen we gezellige dingn doen
Bespaar ons de smerige detailsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wheheheh! Kom gewoon nou hier wonen. Kunnen we gezellige dingn doen
Duh... Jij bent hier nou eenmaal iets vaker dan zij. Sorry hoorquote:
OMGquote:
Okequote:
Tussen de meidenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee, autorijden. Of lekker ergens een terrasje pakken!
Toestemming?????quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Eerst toestemming van d;r ouders. En dan staat er niets meer in de weg
Ik zal het proberen, maar ik kan je echt niks belovenquote:
Anders overhaal je ze omdat het hier warmer is dan in het noordenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik kan je echt niks beloven
Probleem is dat ze niet echt over de warmte kanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Anders overhaal je ze omdat het hier warmer is dan in het noorden
Strand. 5 minuten met de auto dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Probleem is dat ze niet echt over de warmte kandus dat zal al niet gaan helaas
Tja Mayby...quote:
Je kunt niet te rekenen op een antwoord, daar de hyperactiviteit heeft toegeslagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |