en jij kan hun gewoon niet aanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:04 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Het is er wel waard om te posten, ze kunnen mij gewoon niet aan.
Ik ben te goed voor ONZINquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
en jij kan hun gewoon niet aan
of zoals wel vaker in een bepaald topic in MED gezegt wordt: "fok en deze user kunnen het niet zo goed met elkaar vinden"
Excuus Flash, maar ik moet het nu kwijt, anders komt er zo stoom uit mijn orenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet je zien hoe gek jullie dan zijn![]()
Moet je niet bij je man/kinderen zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Excuus Flash, maar ik moet het nu kwijt, anders komt er zo stoom uit mijn oren.
ONTZETTENDE DOMME LUL, FLIKKER EEN EIND OP MET JE GEZIEK EN GEKLOOT OP NIKS AF
En ik hoor liever bij 'de gekken' dan bij iemand die zich kennelijk als normaalste van de wereld beschouwd, duizend keer liever.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:10 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik hoor liever bij 'de gekken' dan bij iemand die zich kennelijk als normaalste van de wereld beschouwd, duizend keer liever.
Wedden dat ie nou denkt dat je het tegen mij hebt?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zit ik hoor, geen zorgen. Breek jij je tere hartje daar nou maar niet over.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet je niet bij je man/kinderen zitten
Je zuigende gedrag haalt het bloed onder me nagels vandaan ! Flikker op debiel, en kom nooit meer terug !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Woei. Ik ga zo weg.
Ok. Wel supergezellig dan!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zit ik hoor, geen zorgen. Breek jij je tere hartje daar nou maar niet over.
![]()
![]()
![]()
Nee, nee, ik ben prima in staat zelfstandig een relatie om zeep te helpen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van 'm hield. Als jij je relatie naar de kloten wilt helpen, wil ik daar liever niet medeplichtig aan zijn...
Oprotten nuquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Woei. Ik ga zo weg.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Jullie spacen em echt op een forum
Ik heb tenminste iets dat op een leven lijkt, dat kan jij dan weer niet zeggen, jammer hè.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Jullie spacen em echt op een forum
Nee hoor. Goed naar mijn zinquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste iets dat op een leven lijkt, dat kan jij dan weer niet zeggen, jammer hè.![]()
je krijgt wel een duidelijke aanwijzing van een modje amd.. dus waarom niet opvolgen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan blijf ik zeker. Maar dan op een vriendelijke manier![]()
Geweldige sfeer? Ik heb net even teruggelezen en kan me haast niet voorstellen wat jíj er nog gezellig aan vindt. Of maakt het niet uit wat voor aandacht je krijgt, als het maar aandacht is?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:17 schreef AMD64 het volgende:
Wat een geweldige sfeer. Ik denk wel dat ik blijf.
Hey RK
Jij hebt echt een ontiegelijke plaat gewapend beton voor je harses hè? Krijg je nou korting als grootverbruiker?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:17 schreef AMD64 het volgende:
Hey RK
Dat zou een logisch gevolg zijn, dus het is logisch, dat het tegenovergestelde gebeurdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
je krijgt wel een duidelijke aanwijzing van een modje amd.. dus waarom niet opvolgen?
Omdat Flash bij hen hoortquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
je krijgt wel een duidelijke aanwijzing van een modje amd.. dus waarom niet opvolgen?
Negatieve aandacht is ook aandacht... En maar blijven jammeren dat het aan hem niet ligtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geweldige sfeer? Ik heb net even teruggelezen en kan me haast niet voorstellen wat jíj er nog gezellig aan vindt. Of maakt het niet uit wat voor aandacht je krijgt, als het maar aandacht is?
Maar laten we vooral gezellig doen.
Ja. 50%! En kappen nu, ik kom er niet meer bijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ontiegelijke plaat gewapend beton voor je harses hè? Krijg je nou korting als grootverbruiker?
Biertje Dude?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit hier met stijgende verbazing het achtste wereldwonder te aanschouwen: Een muur langer en dikker dan de chinese. OMG zeg!
HuJ!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:17 schreef AMD64 het volgende:
Hey RK
Je aanwezigheid is hier overduidelijk niet gewenst. Wat wil je zien? Een verzoek in 3-voud?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan blijf ik zeker. Maar dan op een vriendelijke manier![]()
Jij denkt geloof ik dat de hele wereld om jou draait hè?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Omdat Flash bij hen hoort
Maar was accoord gegaan, maar zij niet.![]()
Jouw hart? Nooit liefjequote:
modje is modje.. gc is zijn domein..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey dat stopt mij echt niet hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
modje is modje.. gc is zijn domein..
als ik in zijn schoenen stond had ik een banaanvraag gedaan... òf een alternatieve straf gevraagd.. postcount op 0 zetten bijvoorbeeld
Ik ben er niet echt voor dat er zo'n sfeer ontstaat van jij tegen "de rest" zoals jij dat dan ziet. Maar ik geloof oprecht dat als jij wat meer gemeende interesse toont voor mensen in plaats van alleen maar contactgestoorde onzinposts te plaatsen, dat niemand aanstoot aan jou geeft. Dus, als je de mensen hier echt leuk vindt... doe gezellig mee. En anders, zoek iets wat meer bij je past?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef AMD64 het volgende:
Ach, alleen maar dat ze mij hier wegpesten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Tessje het volgende:
Is het hier te doen vanavond?
Dat ligt eraan of jij een bepaald verwachtingspatroon hebt bij 'het'quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Tessje het volgende:
Nog een tegenstanderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt voor dat er zo'n sfeer ontstaat van jij tegen "de rest" zoals jij dat dan ziet. Maar ik geloof oprecht dat als jij wat meer gemeende interesse toont voor mensen in plaats van alleen maar contactgestoorde onzinposts te plaatsen, dat niemand aanstoot aan jou geeft. Dus, als je de mensen hier echt leuk vindt... doe gezellig mee. En anders, zoek iets wat meer bij je past?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Tessje het volgende:
quote:
Ach, best wel hoor. Iedereen is z'n overtuigingskracht aan het testen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Tessje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |