* Brighteyes werpt toch nog snel blikje!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, als hij echt doet wat hij beloofd valt er hier nog maar weinig te beleven hoor...
Brighteyes! Liefje, ik mis je, kom snel weer eens langs hier.
Saucijzenbroodjes zijn lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:47 schreef petre86 het volgende:
nog 5 minuten en dan..... **PING** is mijn broodje klaar
Jij bent ook erg lief Essiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef es70 het volgende:
Een fijn besluit van een ten dele kloterige avond
Heb ik al gezegd dat ik iedereen lief vind? Bij dezen![]()
.
Krijg jij er nog eentje extraquote:
Ik word ook steeds vrolijkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Krijg jij er nog eentje extra, ik ben in een goeie bui
.
Eerst zien dan geloven. Onkruid vergaat niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:44 schreef es70 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt erop....
Nee, ik zeg het ook maar niet.
*mompelt iets over goden verzoeken enzo*
Ik ben er heel erg zeker van dat hij zeker 48 uur wegblijftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Onkruid vergaat niet...
Ja ik nu ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg zeker van dat hij zeker 48 uur wegblijft.
Beetje rigoureus niet? Nou ja, wie weet heeft 't een positief effect. Het heeft in ieder geval als voordeel dat het topic twee keer zo lang meegaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:54 schreef es70 het volgende:
Ik ben er heel erg zeker van dat hij zeker 48 uur wegblijft.
Deze TT had een 'verborgen boodschap' naar aanleiding van het vorige topicquote:Op zondag 23 januari 2005 00:12 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond/nacht![]()
ligt het aan mij of worden de tt's steeds waziger?
O dat heb ik dus gemistquote:Op zondag 23 januari 2005 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze TT had een 'verborgen boodschap' naar aanleiding van het vorige topic
Evening Bengel![]()
![]()
Je hebt niets bijzonders gemist, dus nee, ik neem het je zéker niet kwalijkquote:Op zondag 23 januari 2005 00:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat heb ik dus gemistje vind het niet erg als ik niet ga terug lezen he ..
Hai Stu
Thank youquote:Op zondag 23 januari 2005 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt niets bijzonders gemist, dus nee, ik neem het je zéker niet kwalijk![]()
![]()
Past dat nog? Daar ligt toch al iemand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |