Night night Flash, en tot morgenquote:
Ja hoor, dat past preciesquote:Op zondag 23 januari 2005 00:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Past dat nog? Daar ligt toch al iemand?
Ach, je zit al op de volgende pagina. Nou, mooi dat 't past.quote:
Nachtdienst luisterenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach, je zit al op de volgende pagina. Nou, mooi dat 't past.'t Zou ook zo sneu zijn als ze met haar pijnlijke rug op de bank moest slapen...
Slaap... eh... ze!
Hee! Nog steeds op dus. Op zoek naar afleiding totdat je eindelijk de slaap kan vatten?quote:
kom net thuis, dus dan moet ik nog ff alles 'doornemen'quote:Op zondag 23 januari 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee! Nog steeds op dus. Op zoek naar afleiding totdat je eindelijk de slaap kan vatten?
Okee. Waar ben je heengeweest dan? Iets gezelligs of iets verplichts?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:16 schreef D.Rose het volgende:
kom net thuis, dus dan moet ik nog ff alles 'doornemen'
verjaardag van de vriend van mijn zusjequote:Op zondag 23 januari 2005 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Okee. Waar ben je heengeweest dan? Iets gezelligs of iets verplichts?
Hee! Je leeft nog! En gezien de smiley ben je blij, dus alles gaat goed neem ik aan?quote:
Da's een kwestie van posten hè. Als er gepost wordt leeft een topic. Simpel eigenlijk.quote:
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.quote:
Vaak is het posten rond deze tijd vrij uniek te noemen in GCSCquote:Op zondag 23 januari 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's een kwestie van posten hè. Als er gepost wordt leeft een topic. Simpel eigenlijk.
2 dingen tegelijk?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.
Heb je lieverdat ik vannacht al deze verhalen aan je vertel? In mijn slaap?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.
Nee hoor, om de beurt. Ik ben man hè, alleen vrouwen kunnen kletsen gecombineerd met een andere willekeurige handeling. (Het cliché van autorijden borrelt op...)quote:
Autorijden? In dat geval kan ik niet eens één ding tegelijk, zoals autorijden.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor, om de beurt. Ik ben man hè, alleen vrouwen kunnen kletsen gecombineerd met een andere willekeurige handeling. (Het cliché van autorijden borrelt op...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |