Night night Flash, en tot morgenquote:
Ja hoor, dat past preciesquote:Op zondag 23 januari 2005 00:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Past dat nog? Daar ligt toch al iemand?
Ach, je zit al op de volgende pagina. Nou, mooi dat 't past.quote:
Nachtdienst luisterenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach, je zit al op de volgende pagina. Nou, mooi dat 't past.'t Zou ook zo sneu zijn als ze met haar pijnlijke rug op de bank moest slapen...
Slaap... eh... ze!
Hee! Nog steeds op dus. Op zoek naar afleiding totdat je eindelijk de slaap kan vatten?quote:
kom net thuis, dus dan moet ik nog ff alles 'doornemen'quote:Op zondag 23 januari 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee! Nog steeds op dus. Op zoek naar afleiding totdat je eindelijk de slaap kan vatten?
Okee. Waar ben je heengeweest dan? Iets gezelligs of iets verplichts?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:16 schreef D.Rose het volgende:
kom net thuis, dus dan moet ik nog ff alles 'doornemen'
verjaardag van de vriend van mijn zusjequote:Op zondag 23 januari 2005 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Okee. Waar ben je heengeweest dan? Iets gezelligs of iets verplichts?
Hee! Je leeft nog! En gezien de smiley ben je blij, dus alles gaat goed neem ik aan?quote:
Da's een kwestie van posten hè. Als er gepost wordt leeft een topic. Simpel eigenlijk.quote:
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.quote:
Vaak is het posten rond deze tijd vrij uniek te noemen in GCSCquote:Op zondag 23 januari 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's een kwestie van posten hè. Als er gepost wordt leeft een topic. Simpel eigenlijk.
2 dingen tegelijk?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.
Heb je lieverdat ik vannacht al deze verhalen aan je vertel? In mijn slaap?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bijna. Ik leef ook nog eventjes... alleen wordt er IRL ook nog tegen me aangekletst. Lastige spagaat is dat.
Nee hoor, om de beurt. Ik ben man hè, alleen vrouwen kunnen kletsen gecombineerd met een andere willekeurige handeling. (Het cliché van autorijden borrelt op...)quote:
Autorijden? In dat geval kan ik niet eens één ding tegelijk, zoals autorijden.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor, om de beurt. Ik ben man hè, alleen vrouwen kunnen kletsen gecombineerd met een andere willekeurige handeling. (Het cliché van autorijden borrelt op...)
Nou, een paar maanden geleden was GCSC een topic van voornamelijk nachtbrakers. Mensen die ook doordeweeks zo rond tweeën eens begonnen te denken om het bed op te zoeken. Pas de laatste tijd begint men wat vroeger ter bedde te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:47 schreef Stuart het volgende:
Vaak is het posten rond deze tijd vrij uniek te noemen in GCSC![]()
Ik ken je nu al een poosje, maar heb geen idee hoe beroerd jouw coureurskwaliteiten zijn...quote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Autorijden? In dat geval kan ik niet eens één ding tegelijk, zoals autorijden.
misschien eens proberen danquote:Op zondag 23 januari 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ken je nu al een poosje, maar heb geen idee hoe beroerd jouw coureurskwaliteiten zijn...
Wacht even, ik pak de autosleutels even....quote:Op zondag 23 januari 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ken je nu al een poosje, maar heb geen idee hoe beroerd jouw coureurskwaliteiten zijn...
Doordeweeks ben ik nooit lang opgebleven, dus dat heb ik niet meegekregen, en zal ik ook niet krijgen, omdat ik nog vóór 12 uur naar bed ga doordeweeksquote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, een paar maanden geleden was GCSC een topic van voornamelijk nachtbrakers. Mensen die ook doordeweeks zo rond tweeën eens begonnen te denken om het bed op te zoeken. Pas de laatste tijd begint men wat vroeger ter bedde te gaan.
Nachtbraker to inkeer gekomen? Slechte zaak.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, een paar maanden geleden was GCSC een topic van voornamelijk nachtbrakers. Mensen die ook doordeweeks zo rond tweeën eens begonnen te denken om het bed op te zoeken. Pas de laatste tijd begint men wat vroeger ter bedde te gaan.
Jullie worden oud.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is de vraag wie er met wie vandoor gaat dan. Ik weet nog niet of ik er naast wil zitten dan...quote:
In de zomwer waren er wel steeds topics van nachtbrakers, ik vraag me eigenlijk af of die nog zo zijn, of dat ik de enige ben...quote:Op zondag 23 januari 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een wijntje voor mij, of voor jezelf?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Wacht even, ik pak de autosleutels even....
Neem ik wel even een wijntje mee voor onderweg, dat ontspant wat...![]()
Het is héél lang geleden dat ik überhaupt voor twaalf uur 's nachts in bed lag. Het wordt eigenlijk nooit voor enen, ook niet doordeweeks.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:02 schreef Stuart het volgende:
Doordeweeks ben ik nooit lang opgebleven, dus dat heb ik niet meegekregen, en zal ik ook niet krijgen, omdat ik nog vóór 12 uur naar bed ga doordeweeks![]()
afgelegen lege parkeerplaats, kan weinig mis gaan zou je zeggenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is de vraag wie er met wie vandoor gaat dan. Ik weet nog niet of ik er naast wil zitten dan...Nah, gewoon maar eens proberen binnenkort.
Ik zou het niet doenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is de vraag wie er met wie vandoor gaat dan. Ik weet nog niet of ik er naast wil zitten dan...Nah, gewoon maar eens proberen binnenkort.
Dat is in ONZ.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
In de zomwer waren er wel steeds topics van nachtbrakers, ik vraag me eigenlijk af of die nog zo zijn, of dat ik de enige ben...
Nou, er wordt in General Chat steeds minder genachtbraakt. Had een beetje te maken met de samenstelling van de groep mensen die toen veel in het topic kwamen. De groep is nu weer anders, van de nachtbrakers van toen zijn er maar een paar over.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
In de zomwer waren er wel steeds topics van nachtbrakers, ik vraag me eigenlijk af of die nog zo zijn, of dat ik de enige ben...
Oeh en dan seks op de achterbank!quote:Op zondag 23 januari 2005 02:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
afgelegen lege parkeerplaats, kan weinig mis gaan zou je zeggen
Jij kan er dan ook wel eentje gebruiken dan, vrees ikquote:Op zondag 23 januari 2005 02:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een wijntje voor mij, of voor jezelf?
Jammer, ik behoor dus zonder het te weten tot de die-hards, ik gan ooit voor 3 uur slapen...quote:Op zondag 23 januari 2005 02:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, er wordt in General Chat steeds minder genachtbraakt. Had een beetje te maken met de samenstelling van de groep mensen die toen veel in het topic kwamen. De groep is nu weer anders, van de nachtbrakers van toen zijn er maar een paar over.
Totdat de praktijk bewijst dat het wèl mis kan gaan. Niet helemaal de "oh ja" erlebnis die ik graag zou hebben. Maar ik denk dat ik binnenkort toch maar eens de sleutels in haar handen druk; het wordt toch eens tijd om weer eens een stukje rijden voor haar.quote:Op zondag 23 januari 2005 02:07 schreef D.Rose het volgende:
afgelegen lege parkeerplaats, kan weinig mis gaan zou je zeggen
Vanwege de ruzie die gaat ontstaan of de brokken die je gaat maken?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou het niet doen
Gewoon een advies. Omdat ik van je hou.
eh ja, dat kan ook, maar ik bedoelde een ander ritjequote:Op zondag 23 januari 2005 02:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh en dan seks op de achterbank!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |